9. leht 13-st
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 21 Sept 2021 13:42
Postitas Marko s
Millega Sa selle ära puhastasid ? Soodaprits ?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 21 Sept 2021 15:42
Postitas BMW Rh+
Nurgas klaaskuulikapp.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 28 Sept 2021 07:22
Postitas Marko s
Jätan meelde, äkki mul ka kunagi vaja. Pakud teenust ka ?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 01 Okt 2021 07:34
Postitas BMW Rh+
Pisemaid asju saaks klaasis mugavalt teha
Kâisin kere ka vaatamas ja nu vaikselt valmib
- 5F8E4A02-EA2F-4BE7-90DC-68D5B76D0028.jpeg (2.15 MiB) Vaadatud 21562 korda
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 01 Okt 2021 09:22
Postitas magnustamm
Kus sa teha lased?
krt sinu projekte on alati mega vaadata - kuidas isegi kõige väiksem detail saab korda. jõhker. Aegajalt käin vesistan selle e28 teema peale mis sul bmwclubis on. Olen sealt ise ka veits "šnitti" võtnud. Väga rets. Big respect.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 13 Okt 2021 08:42
Postitas BMW Rh+
Keretöödega tegeleb sōber ja mitte selline sõbra sõber kes vâidetavalt ka oskab, asi saab vâga korralikult tehtud.
Tânud Magnus, eks ilus kogupilt algab ikkagi detailidest.
Sain lõpuks kaane tagasi, 0.18mm võeti maha, uued juhtpuksid, sisse-vâlja klapid. Tahtsin teid juba nädalavahetusel kokku pandud kaane piltidega kostitada, aga tuli vâlja et valed klapisääred saadeti kunagi h2-st(m20 omad).
Kaane pesin Polari mikroemulsiooniga mis võtab vana õli väga kiirelt maha.
- 0B54B569-C3D3-4BC4-96A3-3666F4890008.jpeg (3.08 MiB) Vaadatud 21393 korda
Panen ka pildile TRW sisselaskeklappide kvaliteedi, eriti sisselaskekad. Tehtud vist reedel.
- E5C0AB90-24E1-4ED6-B2B1-B4B2C05E7C8B.jpeg (3.1 MiB) Vaadatud 21393 korda
Küünlad saavad ka esimese vahetuse vist.
- 41E023EC-8C4A-40CE-B782-586845436B85.jpeg (2.09 MiB) Vaadatud 21393 korda
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 18 Okt 2021 06:52
Postitas Marko s
BMW Rh+ kirjutas: ↑13 Okt 2021 08:42
Sain lõpuks kaane tagasi, 0.18mm võeti maha, uued juhtpuksid, sisse-vâlja klapid. Tahtsin teid juba nädalavahetusel kokku pandud kaane piltidega kostitada, aga tuli vâlja et valed klapisääred saadeti kunagi h2-st(m20 omad).
Kui Sul nendega midagi teha pole, siis äkki ma ostaks ära need klapisääred ?
Mul nagunii mootor pukis, võiks juba siis need ka ära vahetada.
Aga samas BMW fans näitab kolme erinevat mõõtu, millised Sul on ?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 18 Okt 2021 08:00
Postitas BMW Rh+
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 18 Okt 2021 11:51
Postitas Arvo
Ilus puhas töö, nagu juba korduvalt vist öeldud
Aga mispuhul uued B-osa klapid läksid?
Vaevalt, et nad kohe katki lähevad aga terase kvaliteet on sellise koha peal ju üpris oluline ning neid vanu originaal klappe peaks igaühel ju varus olema (minul vähemalt on mitme mootori jagu reservi)
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 18 Okt 2021 15:25
Postitas BMW Rh+
46mm klappe oli endalgi 1.5 kaane jagu, silma all ilusad aga kui mikromeeter külge panna siis kaelad kulunud või kromaadikiht maas, regullseibi kohalt kaussis/kärnas. Mõtlesin et kui juba niipalju uusi junne läheb siis miks ka mitte
Ahja, kuna nookurid lâksid uued, siis vâike ootusärevus on sees et kas lâheb ka tavalise tánava m30-ga võrreldes vaiksemaks.
Uutel ikkagi plaadid kinni ja uute klappidega peaks vahed saama perfektseks.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 18 Okt 2021 22:17
Postitas Arvo
Plaadid kinni? kas need võivad kuidagi "loksuma" hakata? Kõige tavalisem failimise põhjus seal osakonnas on murdunud nookur, mida olen paaril korral kohanud (ma pole teabmis suure mootoriremondi kogemusega ka muidugi). Targemad on mulle väitnud jällegi - vanemate mootorite nookurid pidavad tugevamad olema. Viimase m30 evolutsiooni (86 aasta ja üles) nookurid on veidi teistsuguse kujuga aga samas nõrgemad (vist jälle kehvem materjal).
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 18 Okt 2021 23:03
Postitas BMW Rh+
Need plaadid hakkavad loksuma jah ajapikku. Bmw e12 manualis sellest ka jutt, et kontrollid ja vajadusel vaheta. Kui vanat nookurit pigistada siis tuleb õli vahelt vâlja ehk järelikult plaat lahti. Võtsin mõnel kehvemal nâpitsaga kinni ja siis sai eriti hästi aru.
Kui nad seal liikuma annavad siis ei saa seda klapivahe ka loogiliselt võttes paika, paned küll 0.3mm aga kes teab palju plaati kokku pressides seda lisaruumi tuleb.
Proovin meeles hoida ja manualist paar pilti leida.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 20 Okt 2021 22:01
Postitas BMW Rh+
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 20 Okt 2021 23:01
Postitas tiit
Väga korralik töö.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 21 Okt 2021 10:31
Postitas Arvo
Kõrvalekaldeid värskelt tehasest tulnud mootorist ei suutnud tuvastada. (kui siis need vaskmutrid ainult VL poolel
. Kust valget voolikut said?
Edit: kas veepump ongi 81 aasta isendil juba uuema visco kinnitusega või läksid siin lihtsama vastupanu teed?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 21 Okt 2021 11:44
Postitas BMW Rh+
Mis nende vaskmutritega?
Valge vaakumvolla on auto enda originaal, ilus pehme ja miks mitte kasutada.
Visco ja pump jah uuematüübi oma, m30 selles subtes mõnus lego. Kusjuures ventikal on olemas mõlematùübi visco jaoks poldiaugud, niiet
Edit: küünlajuhtmed on valesti hetkel, aga hetkel need nagunii lihtsalt külge visatud, ootan seibe mis õlibanjosid tihendavad.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 21 Okt 2021 12:41
Postitas Arvo
Originaalis seal spetsiaalsed soonega terasmutrid (tootmisest ammu maas). Valget voolikut sellepärast küsisingi, et paneks omale ka hea meelega nii nagu tehasest tuli aga pole sobivat meie kaubandusvõrgust leidnud.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 21 Okt 2021 13:18
Postitas BMW Rh+
Kiire kataloogi surf ja olid jah sellised soonega, kuigi realoem annab isegi pildi et vask ja kraega.
- 4CF65290-11CA-4E96-A93B-8697630E5EC7.png (1.19 MiB) Vaadatud 21118 korda
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 25 Okt 2021 20:37
Postitas BMW Rh+
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Postitatud: 26 Okt 2021 07:44
Postitas Marko s
Silm puhkab kohe neid ilusaid läikivaid tükke vaadates.