Kui ma nüüd selle pilguga vaatan, siis sul on täitsa õigus, aga esiteks tuleb mul need katted kõigepealt hankida- enamusel on need aastatega jalutama läinud. Teiseks polnud mul seni neid katteid isegi olemasolu korral isegi mõtet külge panna, kuna see kate käis mingi aeg üsna tihti küljest ära. Ja kolmandaks- vähemalt seni, kuni sa ütlesid, see mind ennast ei häirinud ka
Aga eks talve jooksul tuleb need katted ja nii mõndagi muud veel hankida- miskipärast arvan, et selle talve jooksul ma väga tihti auto juurde ei satu, katsuks lihtsalt mõningaid asju hankida, mida kevadel külge keerata.
Hetkel küll auto seisab siduri töösilindri tõttu. Asi algas nimelt sellest, et mingil hetkel tundsin hommikul, et siduripedaali käik ei ole õige- päris üleval olles ei ole surve selline nagu peaks ja sidurit ühendas ka seetõttu jube alt. Noh, sõites tekkis muidugi surve sisse ja sai sõita, kuigi ma väga nii sõita ei tahtnud.
Noh, sain siis uue silindri, mingi LPR või LRP või mis iganes ta oli. Noh, ei midagi, läksin töö juurde kanali peale, vahetasin silindri ära, plaksutasin käsi ja hakkasin pumpama. Sian väikse surve sisse, kui kuulsin, et alt soriseb. Läksin vaatama ja sidurikojast tuli õli sorinal välja- kui enne olid seal lihtsalt tilgad, siis nüüd reaalselt sorises. Mida kuradit! Võtsin siis silindri küljest ära ja mis ma näen- kolvi välja lükanud ja kattekumm puruks. Mõtlesin ja vaatasin seda ja tulin oma arust järeldusele, et kuna selle kolvi nö välimine pool oli erinev kui enne küljes olnul, siis- ääh, ju see mingi pask on.
Kuna aga tegu oli reede õhtuga ja töökoja pokemonid hakkasid koju minema, ei hakanud ma rohkem nuputama ja läksin koju ära. Kuna mul töökojast koju on vaid 2 km ja sinna jääb vaid üks Via Baltical olev foor, ei näinud ma loomulikult probleemi, et ilma siduripedaalita koju sõita- paarkümmend aastat tagasi sai ühe sama veaga vana treilakärakaga, metsatraktor seljas, Peipsi äärest läbi Tartu linna Vändrasse tuldud. Kui ma foori poole pöörasin, siis üritasin küll sättida, et saaks hooga üle, aga siiski nii hästi ei läinud ja pidin auto foori all seiskama. Vasakusse ritta minu kõrvale tekkis mingi uuemat sorti kaubik ja kuna mul oli aken lahti, oli hästi kuulda, et ka see jäi seisma. Ma endamisi mõtlesin, et näe, sellel ka sidur p*rsses
Aga mis edasi- tellisin uue, Febi Bilsteini silindri ja nüüd juba siis kodus, garaaži ees autopukkide otsast jebides vahetasin ära, hakkasin vaikselt käega pumpama, ahah, surve hakkab tulema, vägev! Ja siis- selline plops nagu õllepudeli kork lendaks eest ära ja seejärel sirin. Vägev, sama seis!
Noh ja aina paremaks läheb ka- kui eelmised silindrid sain kätte nii, et see pulk, mis vastu kahvlit läheb, on silindri küljes, siis viimase silindri pulk on ka "seal kuskil". Üritasin küll painduva varre otsas oleva magnetiga seal sidurikojas kala püüda, aga vähemalt siis ei jäänud midagi konksu otsa.
Ühesõnaga, nii sellel põhjusel kui ka seetõttu, et igaks juhuks peaks selle kahvlivärgi ka üle vaatama, tuleks kast korra maha võtta. Iseenesest lihtne töö, aga mind ajab hullult närvi, et kui endal ei ole siin garaaži, tõstukit ega kanalit, oled nagu jalutu, lisaks veel see, et ise sain oma Lego aastatega kokku ja nüüd ei saa siis krt kuskil nii lihtsat asja tehtud. Naabrimehel tõstuk on, aga tal järjekord poolteist nädalat. Aga ega mul valikut pole- oleks, kui ma selle krdi pulga kätte saaks, aga kui ta seal sees varitseb, ei taha ma riskida, et kilomeetri kaugusele Feltcari sõita.
Meeldetuletuseks kanali ja garaaži koha pealt- see pesa, kus ma auto kokku kleepisin, on mul Vändras, seal sukelduks kanalisse ja oleks tegu tehtud- seal kanalis ma ju ka selle kasti külge panin, loomulikult üksi.
Oeh, pikk jutt tuli, aga ju siis oli vaja