AARE540 kirjutas: ↑23 Okt 2020 05:57Logista kojamehi, vaata, kuidas lõtkuga lugu on.
Kõik on nagu tihe ja korras puksidega. Pärast veidike viilimist ei käi miskit vastu ka. Aga kõige kiiremas astmes kojamehed jäävad ikkagi keset klaasi seisma lihtsalt.. vist mingi mootori-teema. Eks kui päris pekki läheb, siis tuleb see osakond lahti harutada.
Vahepeal olen veidi liigutanud garaazis ka. Vahetasin kunde turvavööd korralikumalt tagasitõmbava vastu mõni kuu tagasi ja panin tähele, et põhjamatt oli jälle veidi niiske.
Võtsin ta siis välja uuesti ja kastsin autot voolikuga. Tilkus aeglaselt sisse mööda paksu starteri-aku vahelist kaablit. Harutasin kapoti alt veidi laiali ja puhastasin äravooluteed. Seda polnud arvatavasti kunagi tehtud ja korralik mullakiht sai eemaldatud. Nüüd autot kastes tuli oluliselt vähem. Veidi edasi uurides arvan, et leke oli ahju korpuse ja tulemüüri vahel: isolatsioon tundus praguline ja eks umbes äravoolukanalid hoidsid niiskust ja vett selles osakonnas pikalt. Igastahes sai ahju korpuse polte pingutatud ja kogu isolatsiooni osa elastse liimiga üle tehtud. Tõesti ei viitsiks veel vähemalt esialgu kogu armatuuri/ahju eemaldada, lükkaks seda esialgu edasi.
Praegu sai tihe igatahes.
Sellist riiet lasin endale Tartust siia saata:
Tagant porolooniga, pealt reljeefne ja mõeldudki autodele lakke.
Seekord mingi suvaka spray-liimiga ei jebinud ja kasutasin suurtele pindadele pva-põhist ja süvistele-äärtele tugevat pvc-baasil liimi, mis sai pintsiliga korralikult peale kantud.
Luugi tagumine pool on originaalis õmmeldud ümber talade (et ta painduks kaasa, kui luuk tuulutusasendis), aga õmblemine pole minu jaoks, seega kasutasin tugevat laia teipi ja sai hea (läbi ei kuma, kui luuk lahti).
Salong nüüdseks koos ja väga värske ning puhta olemusega. Kunagi ilusa ilmaga teen pilti.
Tagumised uued H&R vedrud said ka alla. Vahetades selgus aga, et amordid taga olid prügi, seega läksid need ka uued - soodsad Monroed. Ja uued tugilaagrid.
Tagumine ots jäi täpselt sama kõrgeks nagu ennem oli. Originaalvedrud olid lihtsalt täiesti väsinud. Seda oli eriti näha, kui suvel Eestist täislastis koju sõitsin - tagaots päris vastu maad. Nüüd on auto väga hästi juhitav ja silmale ilusam. Aga pole enam seda pehmust.
Eks tõde ongi kuskil seal vahel...
Ja siis muidugi esiklaasi ja tulemüüri juurest veekanaleid puhastades surkisin kruvika või millegagi veidi liiga agaralt
Nüüdseks on läbiv mõra ühest äärest teise. Ei teagi, mis ette võtta. Uus kõige tavalisem klaas vahetusega maksaks 800 eurot.
Eestis saaks PALJU soodsamalt. Aga mul saab ülevaatus järgmine kuu läbi ja Eestisse sõit suvel oleks suur risk, sest KUI peaks peatatama teel, jääks sõit katki ja tuleks mingi treilaga jamama hakata. Norras ilma ÜV-ta vahele jäädes võtab patrull autol numbrid kohe küljest ära: boonuseks saad trahvi ka ja treila ja muud jutud..