Kristina BMW E36 325i cabrio
Postitatud: 10 Apr 2020 16:31
Tere foorumirahvas!
Detsembris 2019 sai tehtud väga ootamatu otsus omale soetada selline huvitav auto nagu BMW E36 325i 1993 cabrio manuaalkastiga. Tõttöelda vaatasin alguses ühte teist cabriot, kuid kohapeal oli pakkuda veel just mõnipäev tagasi Saksast, Stuttgartist saabunud hoopis korralikum, ajalooga isend. Siin ei olnudki väga pikka mõtlemist, sest auto oli korralik, tõestatud läbisõiduga, täiesti uue nahatatud salongiga ja roostest puutumata kerega (olgu, kui üks pisike kohake karbinurgas välja arvata). Mõeldud tehtud ja minust sai selle auto esimene omanik Eestis, arvelevõtmine sujus ilma ühegi probleemita. IIlus numbrimärk veel pealekauba. Kui veel alguses oli mõte see auto mingi aja pärast müüa, siis aina rohkem see auto mulle meeldima hakkas ja praegu müügimõtteid pigem enam ei ole.
Lisadest on tal - semi-eketriline katus, hall sportnahksisu (uus), M vedrustus, ees istmesoojendused, udutuled, HiFi süsteem,nahatatud rool.
Head - väga hästi hoitud auto, läbisõit oli ostes 287 000 (kaasas oli palju erinevaid ülevaatuse pabereid ja dokumente minevikust, ka autoostuga kaasnenud pabereid nt), eelmise omaniku poolt ülekäidud kõik pidurid (uued soontega kettad ja uued klotsid), uued tagumised amordid. Roostet nagu eelpool mainitud sisuliselt pole. Mootor väga väga heas seisus. Katus korralik ja toimiv, riie väga heas seisus.
Vead - lakikahjustused (kuna tulnud lõuna Saksamaalt siis ilmselt päikese käes seisnud), tagaklaasil 2 mõra, mõned pisivead mis kohe meeldegi ei tule.
Mis on tehtud peale ostu - esimese asjana alustasime korrosioonitõrjest (kui auto üles tõstsime nägime kui korralik, puhas ja ilus oli autopõhi!), suurem hooldus (kõik auto vedelikud välja vahetatud ja kasutatud OEM vedelikke), lekked eemaldatud (erinevad tihendid vahetatud), termostaat, sillaosasid igasuguseid vahetatud - kokkuvõtvalt oleme pea kõik asjad teinud kohe korda, mis tähelepanu on vajanud. Praeguseks momendiks ongi suurimat tähelepanu nüüd vaja suunata kerele ja iluvigadele - mõttes on lasta teostada ülevärv (sest kui lakk koorub siit sealt, on üldiselt igatepidi jama asi niikuinii). Hinnapakkumine Oilikom OÜ-st juba saadud ja cabrio maht pole ka sedavõrd suur, kui oli mu E34 projekt. Kuigi praegu on auto täiesti stock välimusega, on mõttes lisada talle ka M tükke (kui palju ja milliseid, seda selgitab aeg). Kõik originaalosad hoian kindlasti alles, et soovikorral taastada tehasekonditsioon.
Üleüldiselt väga väga fun auto, juba korduvalt ja pikalt ka ilma katuseta sõidetud ja polekski arvanud, et selline pisike E36 minus niipalju rõõmu suudab tekitada! Oli võimalus ka hard-top osta, aga loobusin sest see, et sa saad katuse ükskõik kus spontaanselt alla lasta, kaalub selle hard-topi igakell üle.
Auto ise siis selline, värviks mauritius blue.
Siin pildil oma originaalvelgedega, mis sai just alla pandud.
Selline helehall salong. See on väga hästi õnnestunud, korralikult tehtud õmblustöö. Hetkel paar pisiasja seal häirib, aga need vaatab juba jooksvalt tulevikus, kuidas korda õnnestub saada.
Detsembris 2019 sai tehtud väga ootamatu otsus omale soetada selline huvitav auto nagu BMW E36 325i 1993 cabrio manuaalkastiga. Tõttöelda vaatasin alguses ühte teist cabriot, kuid kohapeal oli pakkuda veel just mõnipäev tagasi Saksast, Stuttgartist saabunud hoopis korralikum, ajalooga isend. Siin ei olnudki väga pikka mõtlemist, sest auto oli korralik, tõestatud läbisõiduga, täiesti uue nahatatud salongiga ja roostest puutumata kerega (olgu, kui üks pisike kohake karbinurgas välja arvata). Mõeldud tehtud ja minust sai selle auto esimene omanik Eestis, arvelevõtmine sujus ilma ühegi probleemita. IIlus numbrimärk veel pealekauba. Kui veel alguses oli mõte see auto mingi aja pärast müüa, siis aina rohkem see auto mulle meeldima hakkas ja praegu müügimõtteid pigem enam ei ole.
Lisadest on tal - semi-eketriline katus, hall sportnahksisu (uus), M vedrustus, ees istmesoojendused, udutuled, HiFi süsteem,nahatatud rool.
Head - väga hästi hoitud auto, läbisõit oli ostes 287 000 (kaasas oli palju erinevaid ülevaatuse pabereid ja dokumente minevikust, ka autoostuga kaasnenud pabereid nt), eelmise omaniku poolt ülekäidud kõik pidurid (uued soontega kettad ja uued klotsid), uued tagumised amordid. Roostet nagu eelpool mainitud sisuliselt pole. Mootor väga väga heas seisus. Katus korralik ja toimiv, riie väga heas seisus.
Vead - lakikahjustused (kuna tulnud lõuna Saksamaalt siis ilmselt päikese käes seisnud), tagaklaasil 2 mõra, mõned pisivead mis kohe meeldegi ei tule.
Mis on tehtud peale ostu - esimese asjana alustasime korrosioonitõrjest (kui auto üles tõstsime nägime kui korralik, puhas ja ilus oli autopõhi!), suurem hooldus (kõik auto vedelikud välja vahetatud ja kasutatud OEM vedelikke), lekked eemaldatud (erinevad tihendid vahetatud), termostaat, sillaosasid igasuguseid vahetatud - kokkuvõtvalt oleme pea kõik asjad teinud kohe korda, mis tähelepanu on vajanud. Praeguseks momendiks ongi suurimat tähelepanu nüüd vaja suunata kerele ja iluvigadele - mõttes on lasta teostada ülevärv (sest kui lakk koorub siit sealt, on üldiselt igatepidi jama asi niikuinii). Hinnapakkumine Oilikom OÜ-st juba saadud ja cabrio maht pole ka sedavõrd suur, kui oli mu E34 projekt. Kuigi praegu on auto täiesti stock välimusega, on mõttes lisada talle ka M tükke (kui palju ja milliseid, seda selgitab aeg). Kõik originaalosad hoian kindlasti alles, et soovikorral taastada tehasekonditsioon.
Üleüldiselt väga väga fun auto, juba korduvalt ja pikalt ka ilma katuseta sõidetud ja polekski arvanud, et selline pisike E36 minus niipalju rõõmu suudab tekitada! Oli võimalus ka hard-top osta, aga loobusin sest see, et sa saad katuse ükskõik kus spontaanselt alla lasta, kaalub selle hard-topi igakell üle.
Auto ise siis selline, värviks mauritius blue.
Siin pildil oma originaalvelgedega, mis sai just alla pandud.
Selline helehall salong. See on väga hästi õnnestunud, korralikult tehtud õmblustöö. Hetkel paar pisiasja seal häirib, aga need vaatab juba jooksvalt tulevikus, kuidas korda õnnestub saada.