19. leht 23-st

Postitatud: 08 Okt 2010 19:45
Postitas trevi
Oled sa kindel, et 2.8 ja 3.5 on erinevad korvid?

Postitatud: 08 Okt 2010 19:55
Postitas Cardo
trevi kirjutas:Oled sa kindel, et 2.8 ja 3.5 on erinevad korvid?
Reaoem näitab 535 korviks 21211225576
väiksematel mootoritel : 21211202052 , 21211223126 , 21219069010

Ladu 24 räägib 3,5-le kettaks 324004126 ja 2,8-le 324000116 ja sama mis 3,5-le, kahjuks seal korvi ei paku, see oli minu kodutöö.

Helistasin täna Janekule ja ta uuris ja Sach-il annab 2,8 ja 3,5 erinevat komplekti. Ammusest ajast meenub jutt, et 3,5-l on neid lehti seal paketis rohkem, kahjuks võrdlust ees ei ole, samas oleks see usutavam ka.

Hooratast võtaks sellearvelt pisut õhemaks niipalju kui kannatab.


Muideks käigukastist lasin õli välja ja omajagu seda ka sealt välja tuli. Selle olematu läbisõidu põhjal oli ennem ilusti läbipestud kasti seest nähtavale ilmunud õli süsimust ja paks kui tökat. Järgmisena katsetame siis sportkasti õli.
Endiselt ootan käigukastile uut asenduspakkumist. Üks peaks kogu aeg varuks olema.

Postitatud: 08 Okt 2010 20:25
Postitas jaan tatikas
Vaja oleks sul sellist asja - SACHS (ZF SRE) 883082 999647 .

Postitatud: 09 Okt 2010 09:05
Postitas AndresS
Ma siis ikkagi küsiks, et kas uus 3,5 ketas ja korv lähevad 3,5 külge? :)

Postitatud: 09 Okt 2010 15:37
Postitas mart154
No kui midagi seal üldse asjatama hakata, võiks ju tegu olla hoopis S38Bxx mootoriga :)

Postitatud: 10 Okt 2010 11:57
Postitas Cardo
AndresS kirjutas:Ma siis ikkagi küsiks, et kas uus 3,5 ketas ja korv lähevad 3,5 külge? :)
Kui eek vahetatakse Euro vastu kursiga 1:1-le, siis ei oleks mingit probleemi.

Kõigepealt alustaks käigukastist ja siis teeks kere korda. Peale seda vaatame vaikselt selle suurema poole. Koheselt finantsi puuduolevatele osadele täies mahus ei ole.
Andres, millal siis aumehena pudeli šampust sulle anda saan ?

Postitatud: 10 Okt 2010 13:10
Postitas Arvo
Võrdlesin huvi pärast neid M30 sidurikorve garaazis, 2,5-2,8 korvil on surveplaadil 2 õhukest vedrulehte, 3,5 korvil (79 aasta isend) 1 paks (u 1mm) leht, ja M5 korvil 3 vedrulehte, veidi õhemad kui 3,5 oma.
Ise soovitaks 3,5 korvi vahele jätta ja kohe M5 oma peale kolida. Kiirendusrajal peaks 3,5 mootori korv kenasti vastu aga rinkal tuleb ette ka tugevat käiguga pidurdamist, selline "tagurpidi" koormus tapabki need vedrulehed ära.
Samuti on ringrajale soovitav M5 siduriketas mis on juba kangemate katetega.
Tagavaravariant on kasutatud sidurikorve kokku osta ja siis neid vedrulehtesid sinna vastavalt vajadusele rohkem vahele laduda.

Edit: siin mingi hägune foto kah korvide võrdlusest, ülemine on M5 korv ja all 2,8 oma.

http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album749/aax.jpg

Postitatud: 27 Mär 2011 13:21
Postitas Cardo
jaan tatikas kirjutas:Vaja oleks sul sellist asja - SACHS (ZF SRE) 883082 999647 .
Tänan ! Aega läks, aga asja sai. Peaks kannatama 400nm ja kaaluma 4,1kg

Pilt

Kui aus olla, siis kogu talve ei ole toimunud erilist suurt midagi. Kas suvel toimuma saab on ka veel kahtlane, kuna EW seadused vist hakkavad keelama selle sõidukiga tänavatel liiklemist. Selleks, et kõik saaks vanaviisi jätkuda tuleb asuda pühasse sõtta riigiametnikega, või sooritada E kati eksam ja hankida treiler, kuigi see idee tundub üsnagi ebapraktiline.

Teine piirav faktor on vabade vahendite puudumine. MASU on sektorile sellise põntsu pannud, et ei taha kohe rohkem rääkidagi.

Ennem lume saabumist sai hangitud üks jooks E46 style72 18" velgi. Need sai koheselt pinki lastud panna ja vähegi võimalikud vead parandada, ning kohe üks vaba jooks slikke peale tõmmatud. Samas on neile nüüd vaja lasta treiuda u22-24mm vaheflantsid.
Velje mõõdud on :
8x18 et47(10,27kg), sinna vaja 24mm flantslisada
8x18,5 et50(11,78kg), sinna vaja 22mm flants lisada

Taga proovisin 20mm flantsiga ja pisut jäi veel vaba ruumi.
+ siis veel komplekt tikkpolte ...

Pilt

Valmis said ka tagumiste uste sisemised katted, õhuke alumiinium+pulbervärv. Kui kellelgi soove samasuguste asjade vastu, siis CNC-s on mõõdud sees, ainult materjal pinki ja nuppu vajutada + $$$.
Mõne õlleeest võin pakkuda ka endiseid ultrakergeid siniseid plastmaterjalist katteid.

Nüüd jääb vaid käigukastile valmistada uus popp tuulutussüsteem ja saab kasti taas alla monteerida.
Teine uuendus oleks siis mootor+k.kast täisjäigalt vahele.
Mootori modimine jääb esialgu ootama uut rahasüsti.

Postitatud: 06 Juun 2011 23:21
Postitas Cardo
Pisut on taas nokitsetud ja lõpuks on siis luttidel olevaid osasid vähendatud miinimumini.

Pilt

Pilt

Väljalaske kollektorile tegin mootoriruumis summuti ja põhja vahelisest alumiiniumist sellise kuumatõkke. Võibolla ei ole see lahendus just parim, aga uurin pisut halbu võimalikke põhjuseid mida see peegeldi mootori kahjuks võib teha. Kunagi kuulsin jutte saalede ülekuumenemisest. Vähemalt sõidu aeg on tuulutus piisav, seistes võivad teised lood olla.

Pilt

Käigukangi sai üsnagi lihtsate vahenditega põhja külge aretada. Käigu vahetuse täpsus on nauditav :)

Seoses sellega sai siis valmis ka kõigi õlide temperatuuri monitoorimise sisteem. Käigukastile lisasin anduri õli sissekallamise korgi asemele, lihtne lahendus ja loodan, et kastis lendlev õli ka andurile satub, muidugi põhja all oleks see näit pisut täpsem, aga seal võib andur liiga kergelt pihta saada.
Pilt

Postitatud: 07 Juun 2011 17:23
Postitas jossu
kõik jäigalt kereküljes?

Postitatud: 07 Juun 2011 17:45
Postitas jx
rajaautole on see väga mõistlik lahendus...

Postitatud: 07 Juun 2011 22:00
Postitas Cardo
Juu siis hot.ee ise oli maas, sest ka eelnevad pildid asuvad samades kohtades. Ise viimane aeg ainult IE-d kasutan, kuna firefoks tekitas arvutis totaalse segaduse kui üritasin ID kaardi utiliiti installida.

Postitatud: 12 Juun 2011 21:41
Postitas fiziks
hirmus vihaselt on jäigaks aetud küll. endal sai käigukasti lutid asendatud siiski natuke liikuma andvate "asjandustega", läks kah kõigvahetus tüki täpsemaks siiski. need puksid on alumiinium ma eeldan jah?

kui mootor täitsa jäigalt vahel on, kas siis pilt väriseb ka koguaeg sõites? :D

ja kustkandist ning mis hinnaga umbes sa seda kollektori ümber olevat "teipi" muretsesid?

Postitatud: 13 Juun 2011 13:38
Postitas Piimanina
fiziks kirjutas: ja kustkandist ning mis hinnaga umbes sa seda kollektori ümber olevat "teipi" muretsesid?
sry et vahele segan. Seda riiet saab osta näiteks db-hp.ee -st.

Postitatud: 13 Juun 2011 18:05
Postitas Cardo
Torudele isolatsiooni saab jah suvalistest djuuningpoodidest või äkki ka autotarvetest kus seda just on. Endale ostsin Aamannist siis kui ostsin.

Mootori jäigestamine ei tekitanud miskit hullu, tühikäigul on pisut madalsagedusvibrat tunda, aga sõites ( rajal ei ole ju proovinud) ei saanud küll muud aru, kui et käigud lülituvad väga hästi.

Masendav on ainult see, et kõik seee ilus ja puhas mis saab autole külge kruditud on peagi must. Kuna nii pea ei ole plaans sõitma minna, siis viskan mõningad tuhmunud tsingitud detailid kasti ja viin värskenduskuurile.

Järgmine projekt on siis täisjäiga ühenduslüli valmistamine. Eks annan toimuvast ka väikese piltaruande kui asi nii kaugele jõudnud.

Postitatud: 13 Juun 2011 23:03
Postitas mihkel3xx
Väga karm :) See jäikus võib sõitu tunduvalt kontrollitavamaks teha, jäävad ära igasugu lõtkud ja järgi venimised. Kuid siis peab kõik mutikad ja kruvid auto küljes üle käima, mudu vibrab lahti ja nii nad kaovad.
Auto on vägev ja millal ringil näha saab??

Postitatud: 23 Juul 2011 23:10
Postitas Cardo
Vahepeal pisut on ka tehtud, kuid sellest tulevikus. Hetkel on nädalake kulunud esistangele uue kuju andmisega ja samapalju läheb vähemalt veel.
Kes arvab, et mis seda siis teha on, palun proovige :)
Klaasmatt ja vaik sai ka seekord abiks võetud ja suurem kogus pahtlit.
Vormi jaoks peab saama kõik parimas korras, sest see detail saab olema üsnagi keerukas vormi tegemisel.
Kes on lõpptulemusest huvitatud võib siis teada anda, saab kulusid paremini jaotada.

Pilt

Pilt


Muudatustest saab aru kui vaadata esimest versiooni siit :

Pilt

Postitatud: 25 Veebr 2012 17:38
Postitas Cardo
Täna sai valmis ammune idee : roolivõimendile radika paigaldamine.
Loodaks see aasta pisut autot ka sihipäraselt kasutada. Kahju, et väljas sulale läks, jäärajale mineks vist jääb tulevasse talve.

Postitatud: 26 Veebr 2012 13:40
Postitas Arvo
Cardo kirjutas:Täna sai valmis ammune idee : roolivõimendile radika paigaldamine.
See kõlab küll coolilt aga milleks see tegelikult vajalik on? Kas on ette tulnud olukordasid, kus roolivõim lõpetab jahutuse tõttu töö?
IMHO teeb roolivõim kõige rohkem tööd siis kui seisval autol rooli keeratakse (=kuumeneb kõige rohkem), nagu ma aru olen saanud siis selle autoga liigutakse põhiliselt eelhelikiirusel, siis võiks jahutus kapoti all niigi hea olla :)

Postitatud: 26 Veebr 2012 14:58
Postitas Cardo
Kardiradadel kippus leemendama ja lõi õli vahtu, pöördeid sai vähendatud ju suurema pumba rattaga, radikas sai selliseks preventatiivseks abimeheks. Tänavasõidul ehk ei ole probleeme nagunii.
Kaalu ja õli oluliselt ei lisandunud nagunii, eelarvesse auku ei löödud :)