e28 525e 1986 Cardo
Üle mitme pika aasta pajataks siis hetke olukorda. Auto on olnud õnnetus seisus ja igapäevases kasutuses siiamaani. Varasuvel tegin siis ühe lühema tripi ja peale seda sai selgeks, et nii jätkata ei saa. Mõned asjad on vaja korda saada.
Jaanipäeval läbis auto sisu ehk põhjavaip survepesu mille tagajärjel ei tahtnud teist äragi tunda. Töö käigus ilmnesid mõningad avaused tüüpilises esiratta taguses koopapõhjas.
1.Sel nädalavahetusel siis eemaldus põhjakate ja põhjaalused augud sai kinni keevitatud, happekrunt + bituumenmastiks selga.
2.Bensiinipaak läks tuttuus alla, happekrunt ja bituumen selga.
3.Kasutatud kuid toimiv salongiventikas külge.
4.Pisut sai reguleeritud klaase, mis sulgusid peale mööda kraavipõhja lohisemist halvasti ja sõitmise ajal vuhisesid.
5.Katuselt ja tagatiivalt sai plotitud mölke, eemaldatud rooste ja tehtud värvimistöid konserveerimaks rooste arenguid. Kusjuures mölke eemaldasin plekki kahjustamata kuumaliimi tõmmitsaga, super tööriist !!
6.Tuled ja viled said kontrollitud ja peamine, kütust võib nüüd kõriauguni täis võtta, enam ei leki !!
Testsõit maanteel 110 km/h näitas autot oma ennemuistsel kujul, raadiot sai kuulata keerates helinuppu pisukene nullist kõvemaks. Hea vaikne liikur.
Tegemist vajavad küljekarbid. Esisillas on miskine krigin ja pisut ujub, seega sillaremont on juba planeeritud.
Kere vajaks uut värvikihti, ehk lähiaastatel see ka saab juhtuma, sest ehk must masendus hakkab läbi saama
Tervitusi ka Palamusele ja sealt edasi .... !!
Jaanipäeval läbis auto sisu ehk põhjavaip survepesu mille tagajärjel ei tahtnud teist äragi tunda. Töö käigus ilmnesid mõningad avaused tüüpilises esiratta taguses koopapõhjas.
1.Sel nädalavahetusel siis eemaldus põhjakate ja põhjaalused augud sai kinni keevitatud, happekrunt + bituumenmastiks selga.
2.Bensiinipaak läks tuttuus alla, happekrunt ja bituumen selga.
3.Kasutatud kuid toimiv salongiventikas külge.
4.Pisut sai reguleeritud klaase, mis sulgusid peale mööda kraavipõhja lohisemist halvasti ja sõitmise ajal vuhisesid.
5.Katuselt ja tagatiivalt sai plotitud mölke, eemaldatud rooste ja tehtud värvimistöid konserveerimaks rooste arenguid. Kusjuures mölke eemaldasin plekki kahjustamata kuumaliimi tõmmitsaga, super tööriist !!
6.Tuled ja viled said kontrollitud ja peamine, kütust võib nüüd kõriauguni täis võtta, enam ei leki !!
Testsõit maanteel 110 km/h näitas autot oma ennemuistsel kujul, raadiot sai kuulata keerates helinuppu pisukene nullist kõvemaks. Hea vaikne liikur.
Tegemist vajavad küljekarbid. Esisillas on miskine krigin ja pisut ujub, seega sillaremont on juba planeeritud.
Kere vajaks uut värvikihti, ehk lähiaastatel see ka saab juhtuma, sest ehk must masendus hakkab läbi saama
Tervitusi ka Palamusele ja sealt edasi .... !!
e28
Re: e28 525e 1986 Cardo
Üle veel pikema aja mõned read. Suvel sai tehtud väike tripp Lätimaale Daugava jõe kallastele ja piki jõge üle 100 km kulgetud. Sõit oli päris kõhe kui ilmnesid probleemid pidurdamisel. Rool lödises nii mis hirmus. Peale trippi kiired varuosatellimused ja töö võis alata. Vahetatud said ülemised õõtsad, paraleelvarras ja pendelhoova pux. Nüüd enamvähem korras kuid miskit on veel viga. Loodan, et see pole roolikarp.
Kuna pikem sõit eeldas muusikalist meelelahutust, siis sai otsustatud, et 30a on piisav aeg stereosüsteemi väljavahetamiseks. Retrosahinast sai mõõt täis. Kui kellelgi huvi originaal kassetika vastu, siis pakkumised oodatud. Asemele läks bluetooth ja hands-free ühilduvusega Alpine UTE-72BT autoraadio. Ette sai tellitud ka Alpine 6x4 kõlarid, sest originaalid jäid uuele raadiole nõrgaks, ehk hakkasid liige kergelt plärisema.
Ees ootab tõenäoliselt salongi radika vahetus. Kes selle töö on kunagi ette võtnud paluks teada anda, sest minu kogemused selles vallas puuduvad. Tundub üsna tüütu töö.
Kuna pikem sõit eeldas muusikalist meelelahutust, siis sai otsustatud, et 30a on piisav aeg stereosüsteemi väljavahetamiseks. Retrosahinast sai mõõt täis. Kui kellelgi huvi originaal kassetika vastu, siis pakkumised oodatud. Asemele läks bluetooth ja hands-free ühilduvusega Alpine UTE-72BT autoraadio. Ette sai tellitud ka Alpine 6x4 kõlarid, sest originaalid jäid uuele raadiole nõrgaks, ehk hakkasid liige kergelt plärisema.
Ees ootab tõenäoliselt salongi radika vahetus. Kes selle töö on kunagi ette võtnud paluks teada anda, sest minu kogemused selles vallas puuduvad. Tundub üsna tüütu töö.
e28
Re: e28 525e 1986 Cardo
Mul on selle auto teema üldse vahele jäänud , huvitaval kombel pole varem märganud
Vaatasin eelmiselt lehelt 2008 a pilte , väga viis näeb ikka välja .
Pane mõni värskem pilt ka 2015 aasta seisuga , tahaks näha kuidas aastad mõjunud on .
Vaatasin eelmiselt lehelt 2008 a pilte , väga viis näeb ikka välja .
Pane mõni värskem pilt ka 2015 aasta seisuga , tahaks näha kuidas aastad mõjunud on .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: e28 525e 1986 Cardo
Aastad mõjuvad laastavalt ja pilte ei tahakski teha. Tegelikult meenus, et eelmine suvi sai Tõnise juures tehtud pisut plekitöid ja küljekarbid said uued. Sügisel veel pidurite vahetus ja miskit oli veel. Natuke oleks vaja veel keretöid Tõnise abiga teha ja siis saaks alles mõtelda uuele kasukale. Seniks elame-näeme ja venitame eluiga veel edasi.
e28
Re: e28 525e 1986 Cardo
Aega läks aga stereokrõbin on selline :
Kui kellegi huvi, siis minul pole sellevastu midagit !
Õnneks hakkas salong ka taas sooja tootma ja uued said kõik taustavalgustuse pirnid. Talvele julgelt vastu.
Kui kellegi huvi, siis minul pole sellevastu midagit !
Õnneks hakkas salong ka taas sooja tootma ja uued said kõik taustavalgustuse pirnid. Talvele julgelt vastu.
e28
Re: e28 525e 1986 Cardo
Aitäh tervituste ees!
Rõõm kuulda, et minu kauaegne kaaslaane ei ole kuskil lammutusest lõppetanud!
Rõõm kuulda, et minu kauaegne kaaslaane ei ole kuskil lammutusest lõppetanud!
- Manused
-
- 525 eta 001.jpg (270.33 KiB) Vaadatud 10081 korda
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Re: e28 525e 1986 Cardo
Sinu kauaaegne kaaslane otsib nüüd uut kosilast. Otsustasime aastakäiku uuendada. Seega kosilased võivad teha pakkumisi.
e28
Re: e28 525e 1986 Cardo
Ei hakka kõigile ps vastama hetkel. Auto asub Taageperas. Tallinnast 200km, seega vaatama tulla saab sinna. Pilte palun teha nädalavahetusel ja siis riputan miskit üles.
Auto on igapäevases kasutuses. Otseselt sõitmist segavaid faktoreid ei ole kui ainult müstiline jahutusvedeliku kadumine viimasel ajal, seoses sellega on vahest jahedavõitu sõita. Loodetavasti läbi põlemiskambri leket ei ole, aga kohalik remondimees on juba pikemat aega vist tsüklis ja pole olnud võimalik lekkekohta tuvastada. Hinda küsida ei oska, pigem läheb sõbralikule enampakkumisele, kui uus auto majaees.
Auto on igapäevases kasutuses. Otseselt sõitmist segavaid faktoreid ei ole kui ainult müstiline jahutusvedeliku kadumine viimasel ajal, seoses sellega on vahest jahedavõitu sõita. Loodetavasti läbi põlemiskambri leket ei ole, aga kohalik remondimees on juba pikemat aega vist tsüklis ja pole olnud võimalik lekkekohta tuvastada. Hinda küsida ei oska, pigem läheb sõbralikule enampakkumisele, kui uus auto majaees.
e28
Re: e28 525e 1986 Cardo
Loodan, et lingid töötavad.
https://drive.google.com/file/d/0B-z_xL ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/file/d/0B-z_xL ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/file/d/0B-z_xL ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/file/d/0B-z_xL ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/file/d/0B-z_xL ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/file/d/0B-z_xL ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
e28