Re: 1986 E24 M6
Postitatud: 23 Nov 2021 11:31
Ühte ja sama autot saab ülevärvida mitmel erineval viisil ja tõepoolest, hinnad võivad kõikuda 2-30k vahel. Erinevus on materjalides, tööde mahus (eelkõige ettevalmistuse tunnid).
Mina soovitaks Raxmotors OÜ. Oma ala fännid ja annavad pädevat nõu, kahe E24-ga nüüd kogemus olemas.
E24 on värvimise poolest suhteliselt lihtne auto, küll aga üldehituslikult keskmisest keerulisem, tänu iluvidinate rohkusele ja nende ülesehitusele.
Selline keskmine tundide hulk, mis kulub E24 taastamisele on 170-200h, eeldusel, et keevitustöid pole vaja teha ja värvime vaid väljast. Lahtivõtmine ja komplekteerimine on sellest ca 80h. Korrutame nüüd allesjäänud tunnid töökoja tunnihinnaga ja saame umbkaudse kalkulatsiooni.
Kvaliteetsete materjalide hind selle kere peale ~1500 koos km.
Mina mõtleks niipidi. M6 turuhind on hetkel enam-vähem sinna 30+ kanti. Korralike keretööde peale veidi kulutada on auto säilitamise seisukohalt pigem investeering. Oskamatu tööga on lihtne algselt rahuldavas seisus auto ära rikkuda. Ja neid vigu parandada on mõne aasta pärast veelgi keerukam ja kulukam. Iga autoomaniku teadlikkus, standardid ja valulävi, ja muidugi auto kasutamise eesmärgid on muidugi erinevad.
Keretööd on selline tobe ala, kus on väga lihtne petta saada, eriti, kui ise pädev pole. Tegelikkuses on seal mitu nüanssi ja mida rohkem süvened, seda rohkem hakkab pea ringi käima info hulgast.
Mina valiks tegijat tehtud tööde järgi. Soovitavalt vaataks neid autosid, mis on vähemalt 2-3 aastat valmis kujul ringi sõitnud. Kuidas on neil värv püsinud, mis vead on välja tulnud jne.
Arvestada võib ka sellega, et USAst päris auto, mis tõenäoliselt lisaks loomulikule vananemisele saanud omajagu kuumust ja päikest, mistõttu paljud detailid on väga haprad ja lahtivõtmisel või tagasipanekul paratamatult lagunevad käes.
Kindluspartnerist töökoda ei viitsi enamasti projektidega tegeleda, sest nendega kipub koguaeg venima: küll midagi laguneb kätte tööde käigus, küll tuleb vale jupp või midagi on puudu. Küll tuleb uut varuosa ringi tegema hakata, et see külge istuks Ja kuna nende autode osad pole letikaup, siis aeg venibki ja töökoda on poolikuid projekte täis.
Hea eeltöö planeerimisel ja vajalike varuosade hankimine eelnevalt oluliselt lihtsustab teekonda. Tööde käigus tuleb nagunii veel hulk asju, millega tuleb jooksvalt tegeleda.
Mina soovitaks Raxmotors OÜ. Oma ala fännid ja annavad pädevat nõu, kahe E24-ga nüüd kogemus olemas.
E24 on värvimise poolest suhteliselt lihtne auto, küll aga üldehituslikult keskmisest keerulisem, tänu iluvidinate rohkusele ja nende ülesehitusele.
Selline keskmine tundide hulk, mis kulub E24 taastamisele on 170-200h, eeldusel, et keevitustöid pole vaja teha ja värvime vaid väljast. Lahtivõtmine ja komplekteerimine on sellest ca 80h. Korrutame nüüd allesjäänud tunnid töökoja tunnihinnaga ja saame umbkaudse kalkulatsiooni.
Kvaliteetsete materjalide hind selle kere peale ~1500 koos km.
Mina mõtleks niipidi. M6 turuhind on hetkel enam-vähem sinna 30+ kanti. Korralike keretööde peale veidi kulutada on auto säilitamise seisukohalt pigem investeering. Oskamatu tööga on lihtne algselt rahuldavas seisus auto ära rikkuda. Ja neid vigu parandada on mõne aasta pärast veelgi keerukam ja kulukam. Iga autoomaniku teadlikkus, standardid ja valulävi, ja muidugi auto kasutamise eesmärgid on muidugi erinevad.
Keretööd on selline tobe ala, kus on väga lihtne petta saada, eriti, kui ise pädev pole. Tegelikkuses on seal mitu nüanssi ja mida rohkem süvened, seda rohkem hakkab pea ringi käima info hulgast.
Mina valiks tegijat tehtud tööde järgi. Soovitavalt vaataks neid autosid, mis on vähemalt 2-3 aastat valmis kujul ringi sõitnud. Kuidas on neil värv püsinud, mis vead on välja tulnud jne.
Arvestada võib ka sellega, et USAst päris auto, mis tõenäoliselt lisaks loomulikule vananemisele saanud omajagu kuumust ja päikest, mistõttu paljud detailid on väga haprad ja lahtivõtmisel või tagasipanekul paratamatult lagunevad käes.
Kindluspartnerist töökoda ei viitsi enamasti projektidega tegeleda, sest nendega kipub koguaeg venima: küll midagi laguneb kätte tööde käigus, küll tuleb vale jupp või midagi on puudu. Küll tuleb uut varuosa ringi tegema hakata, et see külge istuks Ja kuna nende autode osad pole letikaup, siis aeg venibki ja töökoda on poolikuid projekte täis.
Hea eeltöö planeerimisel ja vajalike varuosade hankimine eelnevalt oluliselt lihtsustab teekonda. Tööde käigus tuleb nagunii veel hulk asju, millega tuleb jooksvalt tegeleda.