BMW 316 1.8i Baur, Priit
Vahepeal on käidud Nugaga Soomes kaubareisil. Nimelt jäi Soome BMW kokkutulekul soojavee tünnis kõrva et kusagil seisab üks üleliigne väga hea e21 kere. Ideaalne mille küljest Baurile keredetaile saada. Asjad arnesid minu kasuks ning sai sellele järele mindud.
Reis algas ärevalt- laeva väljumiseni oli vaevalt tund kui avastasin tühja kärurehvi. Pumpasin natuke sisse ja otsisin mis selle põhjuseks. Kruvikeeraja abiga eemaldasin selle (võrdluseks on kõrval tavaline kaitse):
Imekombel leidsin bensiinijaamast täiesti võõra inimese kellel oli olemas nööriga kiirparanduskomplekt. Tuhat tänu temale. Viisteist minutit hiljem olin juba sadamas.
Kere asus Tampere ligidal kuid need 200km läksid libedalt.
Edasi tekitas kerget peavalu autokere haagisele saamine (autol ei olnud all sildasid ning haagis oli tavaline 1.5*3m). Kuid eestlaste insenerimõistus ei vedanud ka seekord alt (kasutada oli laetalade külge kinnitatud tali ning suur tungraud, lisaks ohtralt igasugu kola). Ei läinud tundigi ning võis asuda tagasiteele.
200km sellise koormaga möödus mõistagi vaevaliselt. Aga kohale me jõudsime.
Viisakatest Tallinna tänavatest andis selgelt mõista peale kahte rööpas ristmikku purunenud koormarihm. Ei osanud lihtsalt nii kiirelt kohaneda meie oludega. Avastasin selle alles Tartu maanteel kui kolmene tahtis õhku tõusta.
Siis tuli see kere aga käru pealt maha saada...
Peale seda on käidud Bauriga Raplas. Seekord pidas auto ennast ilusti üleval ja püsis teel. Parim ringiaeg 1.03.69 oli minu jaoks piisav et lugeda päev kordaläinuks.
Nüüd kui Bauri hooaeg on samahästi kui lõppenud peab ta ennast garaažis pisut koomale tõmbama sest viiene kolis sisse.
Aga vähemalt on seltsi.
Reis algas ärevalt- laeva väljumiseni oli vaevalt tund kui avastasin tühja kärurehvi. Pumpasin natuke sisse ja otsisin mis selle põhjuseks. Kruvikeeraja abiga eemaldasin selle (võrdluseks on kõrval tavaline kaitse):
Imekombel leidsin bensiinijaamast täiesti võõra inimese kellel oli olemas nööriga kiirparanduskomplekt. Tuhat tänu temale. Viisteist minutit hiljem olin juba sadamas.
Kere asus Tampere ligidal kuid need 200km läksid libedalt.
Edasi tekitas kerget peavalu autokere haagisele saamine (autol ei olnud all sildasid ning haagis oli tavaline 1.5*3m). Kuid eestlaste insenerimõistus ei vedanud ka seekord alt (kasutada oli laetalade külge kinnitatud tali ning suur tungraud, lisaks ohtralt igasugu kola). Ei läinud tundigi ning võis asuda tagasiteele.
200km sellise koormaga möödus mõistagi vaevaliselt. Aga kohale me jõudsime.
Viisakatest Tallinna tänavatest andis selgelt mõista peale kahte rööpas ristmikku purunenud koormarihm. Ei osanud lihtsalt nii kiirelt kohaneda meie oludega. Avastasin selle alles Tartu maanteel kui kolmene tahtis õhku tõusta.
Siis tuli see kere aga käru pealt maha saada...
Peale seda on käidud Bauriga Raplas. Seekord pidas auto ennast ilusti üleval ja püsis teel. Parim ringiaeg 1.03.69 oli minu jaoks piisav et lugeda päev kordaläinuks.
Nüüd kui Bauri hooaeg on samahästi kui lõppenud peab ta ennast garaažis pisut koomale tõmbama sest viiene kolis sisse.
Aga vähemalt on seltsi.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Tundub et see auto tahab ka pisut tähelepanu. Jaanipidustustelt tagasi sõites või õigemini juba eelnevalt hakkas koledat häält tegema summuti. Täna võtsin ette ja keerasin keskmise osa alt ära.
Õnneks oli kohe riiulist võtta uus.
Seda küll väikese kahjustusega, jäljed auto kardaanist mille all ta kunagi olnud on.
Selle koleda koha lihvisin roostest puhtaks ja töötlesin pisut kuumakindla värviga.
Ja oligi tagasi oma kohal.
Siiski veendusin et auto juures on väga palju teha. Kohe väga väga palju. Loodetavasti on ta viimane suvi teedel praeguses seisus.
Õnneks oli kohe riiulist võtta uus.
Seda küll väikese kahjustusega, jäljed auto kardaanist mille all ta kunagi olnud on.
Selle koleda koha lihvisin roostest puhtaks ja töötlesin pisut kuumakindla värviga.
Ja oligi tagasi oma kohal.
Siiski veendusin et auto juures on väga palju teha. Kohe väga väga palju. Loodetavasti on ta viimane suvi teedel praeguses seisus.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina