BMW 316 1.8i Baur, Priit

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

BMW 316 1.8i Baur, Priit

Postitus Postitas Priit »

varsti juttu ka 8)

Pilt
Pilt
Viimati muutis Priit, 07 Juun 2008 23:46, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Nonii, varsti TC1 konsentratsioon tk/1000 elaniku kohta on juba suurem, kui saksas :D Vaatan, et ka sinu masin on üle elanud facelifti koos mootori upgradega. Või oli 80 juba kere uuenenud?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ruut kirjutas:Või oli 80 juba kere uuenenud?
Facelift oli 08/1979 ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

Tubli oled pr117 8)
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tore! Üks Baur juures 8)
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Siine elu liigub toredalt rariteetide poole.. tubli pr117 varsti tulen oma silmaga kaema
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

milleks mootori lahti kiskusid? kas hakkad sama põhjalikult taastama kui nuga?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Ruut kirjutas:milleks mootori lahti kiskusid? kas hakkad sama põhjalikult taastama kui nuga?
varsti kõigest täpsemalt, kuid esialgu infoks et tegemist on originaalis 316 1,6 masinaga, mis oli minulegi üllatus!
tsiteerides herr nuga:
"'81 vist hakati 315'te tegema, enne seda oli 316 1,6 liitriga" ning hiljem täpsustades "kuni 09/1980 oli 316'l see moto". Minu masin on tehasest välja veerenud 16.04.1980.

Karburaator ja 1,6 töömaht ei ole mulle aga kuidagi meeltmööda niiet kui esialgu oli plaanis plokikaane vahetus siis nüüd läheb teise auto pealt kogu 1,8 pritse tehnika. Eelnevalt läbib see loomulikult uuenduskuuri.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga kena!
Jääb pikemat juttu ootama, paistab hea aga kõvasti tööd vajav eksemplar :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 316 1.8i Baur, Pr117

Postitus Postitas omega »

pr117 kirjutas:varsti juttu ka 8)
Noh, millal siis tuleb jutt ja uued pildid?
Mis siin ikka enam oodata :wink: ...
E34 & E32
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Täna viisin mutrid, poldid ja mõned väiksemad detailid galvaniseerimisse.
Kogu protsess võttis aega oma 2,5h.
Kõigepealt proovisin õnne asutuses OÜ Vasar. Hommikul helistasin ja rääkisin et see ja teine ja alla kümne kilo on kaalult. Öeldi et tulge kohale, vaatame teeme ära. Mõeldud tehtud, printisin kaardi ja sõitsin kohale. Ootasin seal galvaniseerimise osakonna ukse taga mõnda aega kuni tuli üks keskeas vene naisterahvas, eestikeeles rääkimisest keeldus. Tükk aega uuris neid juppe, loopis pisut ja väitis et see on ju puhas prügi, nemad seda ei tee! Soovitas Voltasse pöörduda, andis numbri ja aadressi ka.
Uurisin vahepeal kus veel oleks selline asi võimalik. Soovitati Peterburi tee Metallist'ist uurida. Seal mingi keskeas vene meesterahvas (valvur) ei saanud sõnagi eestikeelest aru, lõpuks saime nagu selgusele et galvaanikat vaja. Mees rõõmustas ja näitas suuna kätte. Sõitsin siis rõõmsalt õuepeale ja otsisin venelase seletatud "Galvator'it". Jõudsin vannitoatehnikaga tegeleva Aquatori uksetaha!
Edasi suundusin Sõjamäe tänavatele. Kolistasin seal kõik hoovid läbi, soovitatud kohta ei leidnud.
Vahepeal olin telefonitsi kätte saanud ühe peaaegu ainult venekeelt kõneleva naisterahva Voltast. Temaga läks aga libedalt, sai minust aru ja ütles et pole probleemi.
Sõitsin siis aadressile Tööstuse 47. Esmalt loomulikult midagi ei leidnud, Kõik puha venekeeles ja miljon nurgatagust ust. Lõpuks üks naisterahvas suunas teisele korrusle. VOLTA.. jõudsin ma rõõmustada. Aga vastuseks tuli et eiei galvaniseerimisega me enam ei tegele. Aga aknast näidati üht õuepealset töökoda (kuhu ma olin ilmselt varem ka helistanud). Küsin kuidas sinna saab.. näidati et sealtpoolt ümber maja. Loomulikult jõudsin ma juhiste järgi masinaehituse vabriku tõkkepuu taha. Veel 15 minutit seiklemist ja avastasin tee õuepeale.
Edasi läks juba libedalt, küsiti mis nendega teha ja mingi paberi täitsin ka. Koha ülesleidmisel aitas fakt, et selle ees seisis vana punase Pontiac'i kõrval meesterahvas, süles samasugune kastitäis kergelt roostes ning õliseid detaile!
Kätte peaks saama nädala pärast.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Päris tore seiklus :D krt ma ise just plaanisin mingi aeg hea hunniku polte ja jubinaid OÜ Vasar-asse viia :? Ehk asi koguses kah? Kui ma millalgi helistasin öeldi et väikese kogusega ei tegele, selline mõnikümmend kilo pidi juba normaalne olema.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Vasaras ei taheta näha musti asju, kui on liivapritsiga puhtaks lastud, siis teevad küll.
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Neljapäeval sain galvaanikast asjad kätte:

Pilt Pilt

Tulemus oli nii hämmastav, et lähiajal viin kindlasti veel mõningad asjad sinna!

Vahepeal komplekteerisin Nuga eeskujul parematest juppidest keskkonsooli:

Pilt

Ning soetasin punasele kaunitarile valvesüsteemi 8) :

Pilt

Mootori osa seisab hetkel nii plokikaane kui ploki tegemise taga, homme üritan asja parandada!
Viimati muutis Priit, 04 Mai 2008 21:24, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga kena, kas jupid läbisid mingi teistmoodi tsinkimisprotsessi? Et miks nad hõbedased on kuldse asemel :oops:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

roostes pindu peab töötlema ka kui tsink on maha võetud, muidu koledad tulevad, rooste poorid tuleb maha lihvida, ning seejärel poleerida vilt,või karvakäia ja spets pastaga!
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

rohelise nägin ära 8)
aga eks kunagi näeb siis selle punase ka ära oma silmaga :)
ja selle mootori asja üle mõtle tahaks ruttu slle diili ära teha saaks endaoma siis ilusti käima äkki :)
selliste autode nimel tasub vaeva näha
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Vahepeal:
mootoriga on Tõukuris aktiivselt tegeletud. Vänt on lihvitud, pea valmis (vahetusse läksid väljalaske juhtpuksid ja kõik klapisääred, pesad tehti ilusaks ja etc.)
Jupid ploki kokkupanekuks tellisin ära ja ootan kättesaamist.
Galvaanikat külastasin taas: (juppe toetab just soetatud tuliuus survepesur 8) )
Pilt

Karteri tegin ilusaks:
Pilt
Pilt
Viimati muutis Priit, 15 Apr 2007 20:12, muudetud 2 korda kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Tubli töö! :)
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kas sa selle hoorattakatte lasid ennem värvist puhtaks, või viisid niisama galvaanikasse ?
Vasta