1. leht 17-st

BMW 316 1.8i Baur, Priit

Postitatud: 04 Mär 2007 20:00
Postitas Priit
varsti juttu ka 8)

Pilt
Pilt

Postitatud: 04 Mär 2007 20:48
Postitas Ruut
Nonii, varsti TC1 konsentratsioon tk/1000 elaniku kohta on juba suurem, kui saksas :D Vaatan, et ka sinu masin on üle elanud facelifti koos mootori upgradega. Või oli 80 juba kere uuenenud?

Postitatud: 04 Mär 2007 20:52
Postitas nuga
Ruut kirjutas:Või oli 80 juba kere uuenenud?
Facelift oli 08/1979 ;)

Postitatud: 05 Mär 2007 22:38
Postitas Priit Peljo
Tubli oled pr117 8)

Postitatud: 06 Mär 2007 12:00
Postitas Jaan
Tore! Üks Baur juures 8)

Postitatud: 06 Mär 2007 19:57
Postitas lamp
Siine elu liigub toredalt rariteetide poole.. tubli pr117 varsti tulen oma silmaga kaema

Postitatud: 11 Mär 2007 18:02
Postitas Ruut
milleks mootori lahti kiskusid? kas hakkad sama põhjalikult taastama kui nuga?

Postitatud: 11 Mär 2007 18:30
Postitas Priit
Ruut kirjutas:milleks mootori lahti kiskusid? kas hakkad sama põhjalikult taastama kui nuga?
varsti kõigest täpsemalt, kuid esialgu infoks et tegemist on originaalis 316 1,6 masinaga, mis oli minulegi üllatus!
tsiteerides herr nuga:
"'81 vist hakati 315'te tegema, enne seda oli 316 1,6 liitriga" ning hiljem täpsustades "kuni 09/1980 oli 316'l see moto". Minu masin on tehasest välja veerenud 16.04.1980.

Karburaator ja 1,6 töömaht ei ole mulle aga kuidagi meeltmööda niiet kui esialgu oli plaanis plokikaane vahetus siis nüüd läheb teise auto pealt kogu 1,8 pritse tehnika. Eelnevalt läbib see loomulikult uuenduskuuri.

Postitatud: 11 Mär 2007 19:15
Postitas raunz
Väga kena!
Jääb pikemat juttu ootama, paistab hea aga kõvasti tööd vajav eksemplar :)

Re: BMW 316 1.8i Baur, Pr117

Postitatud: 15 Mär 2007 00:06
Postitas omega
pr117 kirjutas:varsti juttu ka 8)
Noh, millal siis tuleb jutt ja uued pildid?
Mis siin ikka enam oodata :wink: ...

Postitatud: 20 Mär 2007 13:06
Postitas Priit
Täna viisin mutrid, poldid ja mõned väiksemad detailid galvaniseerimisse.
Kogu protsess võttis aega oma 2,5h.
Kõigepealt proovisin õnne asutuses OÜ Vasar. Hommikul helistasin ja rääkisin et see ja teine ja alla kümne kilo on kaalult. Öeldi et tulge kohale, vaatame teeme ära. Mõeldud tehtud, printisin kaardi ja sõitsin kohale. Ootasin seal galvaniseerimise osakonna ukse taga mõnda aega kuni tuli üks keskeas vene naisterahvas, eestikeeles rääkimisest keeldus. Tükk aega uuris neid juppe, loopis pisut ja väitis et see on ju puhas prügi, nemad seda ei tee! Soovitas Voltasse pöörduda, andis numbri ja aadressi ka.
Uurisin vahepeal kus veel oleks selline asi võimalik. Soovitati Peterburi tee Metallist'ist uurida. Seal mingi keskeas vene meesterahvas (valvur) ei saanud sõnagi eestikeelest aru, lõpuks saime nagu selgusele et galvaanikat vaja. Mees rõõmustas ja näitas suuna kätte. Sõitsin siis rõõmsalt õuepeale ja otsisin venelase seletatud "Galvator'it". Jõudsin vannitoatehnikaga tegeleva Aquatori uksetaha!
Edasi suundusin Sõjamäe tänavatele. Kolistasin seal kõik hoovid läbi, soovitatud kohta ei leidnud.
Vahepeal olin telefonitsi kätte saanud ühe peaaegu ainult venekeelt kõneleva naisterahva Voltast. Temaga läks aga libedalt, sai minust aru ja ütles et pole probleemi.
Sõitsin siis aadressile Tööstuse 47. Esmalt loomulikult midagi ei leidnud, Kõik puha venekeeles ja miljon nurgatagust ust. Lõpuks üks naisterahvas suunas teisele korrusle. VOLTA.. jõudsin ma rõõmustada. Aga vastuseks tuli et eiei galvaniseerimisega me enam ei tegele. Aga aknast näidati üht õuepealset töökoda (kuhu ma olin ilmselt varem ka helistanud). Küsin kuidas sinna saab.. näidati et sealtpoolt ümber maja. Loomulikult jõudsin ma juhiste järgi masinaehituse vabriku tõkkepuu taha. Veel 15 minutit seiklemist ja avastasin tee õuepeale.
Edasi läks juba libedalt, küsiti mis nendega teha ja mingi paberi täitsin ka. Koha ülesleidmisel aitas fakt, et selle ees seisis vana punase Pontiac'i kõrval meesterahvas, süles samasugune kastitäis kergelt roostes ning õliseid detaile!
Kätte peaks saama nädala pärast.

Postitatud: 20 Mär 2007 22:46
Postitas raunz
Päris tore seiklus :D krt ma ise just plaanisin mingi aeg hea hunniku polte ja jubinaid OÜ Vasar-asse viia :? Ehk asi koguses kah? Kui ma millalgi helistasin öeldi et väikese kogusega ei tegele, selline mõnikümmend kilo pidi juba normaalne olema.

Postitatud: 20 Mär 2007 22:53
Postitas Cardo
Vasaras ei taheta näha musti asju, kui on liivapritsiga puhtaks lastud, siis teevad küll.

Postitatud: 30 Mär 2007 20:25
Postitas Priit
Neljapäeval sain galvaanikast asjad kätte:

Pilt Pilt

Tulemus oli nii hämmastav, et lähiajal viin kindlasti veel mõningad asjad sinna!

Vahepeal komplekteerisin Nuga eeskujul parematest juppidest keskkonsooli:

Pilt

Ning soetasin punasele kaunitarile valvesüsteemi 8) :

Pilt

Mootori osa seisab hetkel nii plokikaane kui ploki tegemise taga, homme üritan asja parandada!

Postitatud: 30 Mär 2007 21:20
Postitas raunz
Väga kena, kas jupid läbisid mingi teistmoodi tsinkimisprotsessi? Et miks nad hõbedased on kuldse asemel :oops:

Postitatud: 02 Apr 2007 20:51
Postitas karu
roostes pindu peab töötlema ka kui tsink on maha võetud, muidu koledad tulevad, rooste poorid tuleb maha lihvida, ning seejärel poleerida vilt,või karvakäia ja spets pastaga!

Postitatud: 09 Apr 2007 23:00
Postitas enrico6655
rohelise nägin ära 8)
aga eks kunagi näeb siis selle punase ka ära oma silmaga :)
ja selle mootori asja üle mõtle tahaks ruttu slle diili ära teha saaks endaoma siis ilusti käima äkki :)
selliste autode nimel tasub vaeva näha

Postitatud: 11 Apr 2007 17:43
Postitas Priit
Vahepeal:
mootoriga on Tõukuris aktiivselt tegeletud. Vänt on lihvitud, pea valmis (vahetusse läksid väljalaske juhtpuksid ja kõik klapisääred, pesad tehti ilusaks ja etc.)
Jupid ploki kokkupanekuks tellisin ära ja ootan kättesaamist.
Galvaanikat külastasin taas: (juppe toetab just soetatud tuliuus survepesur 8) )
Pilt

Karteri tegin ilusaks:
Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Apr 2007 18:26
Postitas sysi
Tubli töö! :)

Postitatud: 11 Apr 2007 21:12
Postitas Cardo
Kas sa selle hoorattakatte lasid ennem värvist puhtaks, või viisid niisama galvaanikasse ?