BMW 316 1.8i Baur, Priit
BMW 316 1.8i Baur, Priit
Viimati muutis Priit, 07 Juun 2008 23:46, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
varsti kõigest täpsemalt, kuid esialgu infoks et tegemist on originaalis 316 1,6 masinaga, mis oli minulegi üllatus!Ruut kirjutas:milleks mootori lahti kiskusid? kas hakkad sama põhjalikult taastama kui nuga?
tsiteerides herr nuga:
"'81 vist hakati 315'te tegema, enne seda oli 316 1,6 liitriga" ning hiljem täpsustades "kuni 09/1980 oli 316'l see moto". Minu masin on tehasest välja veerenud 16.04.1980.
Karburaator ja 1,6 töömaht ei ole mulle aga kuidagi meeltmööda niiet kui esialgu oli plaanis plokikaane vahetus siis nüüd läheb teise auto pealt kogu 1,8 pritse tehnika. Eelnevalt läbib see loomulikult uuenduskuuri.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 316 1.8i Baur, Pr117
Noh, millal siis tuleb jutt ja uued pildid?pr117 kirjutas:varsti juttu ka
Mis siin ikka enam oodata ...
E34 & E32
Täna viisin mutrid, poldid ja mõned väiksemad detailid galvaniseerimisse.
Kogu protsess võttis aega oma 2,5h.
Kõigepealt proovisin õnne asutuses OÜ Vasar. Hommikul helistasin ja rääkisin et see ja teine ja alla kümne kilo on kaalult. Öeldi et tulge kohale, vaatame teeme ära. Mõeldud tehtud, printisin kaardi ja sõitsin kohale. Ootasin seal galvaniseerimise osakonna ukse taga mõnda aega kuni tuli üks keskeas vene naisterahvas, eestikeeles rääkimisest keeldus. Tükk aega uuris neid juppe, loopis pisut ja väitis et see on ju puhas prügi, nemad seda ei tee! Soovitas Voltasse pöörduda, andis numbri ja aadressi ka.
Uurisin vahepeal kus veel oleks selline asi võimalik. Soovitati Peterburi tee Metallist'ist uurida. Seal mingi keskeas vene meesterahvas (valvur) ei saanud sõnagi eestikeelest aru, lõpuks saime nagu selgusele et galvaanikat vaja. Mees rõõmustas ja näitas suuna kätte. Sõitsin siis rõõmsalt õuepeale ja otsisin venelase seletatud "Galvator'it". Jõudsin vannitoatehnikaga tegeleva Aquatori uksetaha!
Edasi suundusin Sõjamäe tänavatele. Kolistasin seal kõik hoovid läbi, soovitatud kohta ei leidnud.
Vahepeal olin telefonitsi kätte saanud ühe peaaegu ainult venekeelt kõneleva naisterahva Voltast. Temaga läks aga libedalt, sai minust aru ja ütles et pole probleemi.
Sõitsin siis aadressile Tööstuse 47. Esmalt loomulikult midagi ei leidnud, Kõik puha venekeeles ja miljon nurgatagust ust. Lõpuks üks naisterahvas suunas teisele korrusle. VOLTA.. jõudsin ma rõõmustada. Aga vastuseks tuli et eiei galvaniseerimisega me enam ei tegele. Aga aknast näidati üht õuepealset töökoda (kuhu ma olin ilmselt varem ka helistanud). Küsin kuidas sinna saab.. näidati et sealtpoolt ümber maja. Loomulikult jõudsin ma juhiste järgi masinaehituse vabriku tõkkepuu taha. Veel 15 minutit seiklemist ja avastasin tee õuepeale.
Edasi läks juba libedalt, küsiti mis nendega teha ja mingi paberi täitsin ka. Koha ülesleidmisel aitas fakt, et selle ees seisis vana punase Pontiac'i kõrval meesterahvas, süles samasugune kastitäis kergelt roostes ning õliseid detaile!
Kätte peaks saama nädala pärast.
Kogu protsess võttis aega oma 2,5h.
Kõigepealt proovisin õnne asutuses OÜ Vasar. Hommikul helistasin ja rääkisin et see ja teine ja alla kümne kilo on kaalult. Öeldi et tulge kohale, vaatame teeme ära. Mõeldud tehtud, printisin kaardi ja sõitsin kohale. Ootasin seal galvaniseerimise osakonna ukse taga mõnda aega kuni tuli üks keskeas vene naisterahvas, eestikeeles rääkimisest keeldus. Tükk aega uuris neid juppe, loopis pisut ja väitis et see on ju puhas prügi, nemad seda ei tee! Soovitas Voltasse pöörduda, andis numbri ja aadressi ka.
Uurisin vahepeal kus veel oleks selline asi võimalik. Soovitati Peterburi tee Metallist'ist uurida. Seal mingi keskeas vene meesterahvas (valvur) ei saanud sõnagi eestikeelest aru, lõpuks saime nagu selgusele et galvaanikat vaja. Mees rõõmustas ja näitas suuna kätte. Sõitsin siis rõõmsalt õuepeale ja otsisin venelase seletatud "Galvator'it". Jõudsin vannitoatehnikaga tegeleva Aquatori uksetaha!
Edasi suundusin Sõjamäe tänavatele. Kolistasin seal kõik hoovid läbi, soovitatud kohta ei leidnud.
Vahepeal olin telefonitsi kätte saanud ühe peaaegu ainult venekeelt kõneleva naisterahva Voltast. Temaga läks aga libedalt, sai minust aru ja ütles et pole probleemi.
Sõitsin siis aadressile Tööstuse 47. Esmalt loomulikult midagi ei leidnud, Kõik puha venekeeles ja miljon nurgatagust ust. Lõpuks üks naisterahvas suunas teisele korrusle. VOLTA.. jõudsin ma rõõmustada. Aga vastuseks tuli et eiei galvaniseerimisega me enam ei tegele. Aga aknast näidati üht õuepealset töökoda (kuhu ma olin ilmselt varem ka helistanud). Küsin kuidas sinna saab.. näidati et sealtpoolt ümber maja. Loomulikult jõudsin ma juhiste järgi masinaehituse vabriku tõkkepuu taha. Veel 15 minutit seiklemist ja avastasin tee õuepeale.
Edasi läks juba libedalt, küsiti mis nendega teha ja mingi paberi täitsin ka. Koha ülesleidmisel aitas fakt, et selle ees seisis vana punase Pontiac'i kõrval meesterahvas, süles samasugune kastitäis kergelt roostes ning õliseid detaile!
Kätte peaks saama nädala pärast.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Päris tore seiklus krt ma ise just plaanisin mingi aeg hea hunniku polte ja jubinaid OÜ Vasar-asse viia Ehk asi koguses kah? Kui ma millalgi helistasin öeldi et väikese kogusega ei tegele, selline mõnikümmend kilo pidi juba normaalne olema.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Neljapäeval sain galvaanikast asjad kätte:
Tulemus oli nii hämmastav, et lähiajal viin kindlasti veel mõningad asjad sinna!
Vahepeal komplekteerisin Nuga eeskujul parematest juppidest keskkonsooli:
Ning soetasin punasele kaunitarile valvesüsteemi :
Mootori osa seisab hetkel nii plokikaane kui ploki tegemise taga, homme üritan asja parandada!
Tulemus oli nii hämmastav, et lähiajal viin kindlasti veel mõningad asjad sinna!
Vahepeal komplekteerisin Nuga eeskujul parematest juppidest keskkonsooli:
Ning soetasin punasele kaunitarile valvesüsteemi :
Mootori osa seisab hetkel nii plokikaane kui ploki tegemise taga, homme üritan asja parandada!
Viimati muutis Priit, 04 Mai 2008 21:24, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
Vahepeal:
mootoriga on Tõukuris aktiivselt tegeletud. Vänt on lihvitud, pea valmis (vahetusse läksid väljalaske juhtpuksid ja kõik klapisääred, pesad tehti ilusaks ja etc.)
Jupid ploki kokkupanekuks tellisin ära ja ootan kättesaamist.
Galvaanikat külastasin taas: (juppe toetab just soetatud tuliuus survepesur )
Karteri tegin ilusaks:
mootoriga on Tõukuris aktiivselt tegeletud. Vänt on lihvitud, pea valmis (vahetusse läksid väljalaske juhtpuksid ja kõik klapisääred, pesad tehti ilusaks ja etc.)
Jupid ploki kokkupanekuks tellisin ära ja ootan kättesaamist.
Galvaanikat külastasin taas: (juppe toetab just soetatud tuliuus survepesur )
Karteri tegin ilusaks:
Viimati muutis Priit, 15 Apr 2007 20:12, muudetud 2 korda kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina