BMW 735iA, 1983 - Kustas
Tekkis küsimus mul. Milleks on E23 klaasipesuvee paagil kaks pumpa? Kuhu peaks minema, pildil näidatud, poolik klaasipesuvee voolik?
Seal kus on nool, sealt jookseb see voolik ilusti edasi, lihtsalt vahepeal on mingi nurk sees ja see poolik-voolik tuleb selt välja.
Kojameestega on kah mingi jama. Nimelt ei lähe kojamehed automaatselt null asendisse tagasi (noh, sinna "tava" asendisse), vaid jäävad lambist seisma, kui klaasipühkijate hoob null asendisse panna. Kõik režiimid muidu ise töötavad. Kui klaasipesuvett lasta, siis aknale pritsib vett, kuid kojamehed ei liigu. Kust võiks sellele probleemile lahendust otsida? Tõenäoliselt mingi relee läbi?
Seal kus on nool, sealt jookseb see voolik ilusti edasi, lihtsalt vahepeal on mingi nurk sees ja see poolik-voolik tuleb selt välja.
Kojameestega on kah mingi jama. Nimelt ei lähe kojamehed automaatselt null asendisse tagasi (noh, sinna "tava" asendisse), vaid jäävad lambist seisma, kui klaasipühkijate hoob null asendisse panna. Kõik režiimid muidu ise töötavad. Kui klaasipesuvett lasta, siis aknale pritsib vett, kuid kojamehed ei liigu. Kust võiks sellele probleemile lahendust otsida? Tõenäoliselt mingi relee läbi?
Esimese hetkega arvasin isegi, et äkki tegu tulepesuritega, kuid asja süvenedes, vaatasin, et realoem'is näitab tulepesurite jaoks natuke teistsuguse väljanägemisega pesuveepaaki. Nädalavahetusel uurin täpsemalt, et kus mingi voolik jookseb. Seda ma nüüd küll ei tahaks uskuda, et kummagil esiklaasi pihustil oma pump on .Arvo kirjutas:Teine pump võib olla tuledepesuri jaoks, ilmselt keegi maha ratsinud.
Tänud vihje eest, vahetan selle relee välja.Arvo kirjutas:Tõenäoliselt on kojameeste probleem jah relees - kojameeste ja aknapesuri relee on kaitsmekarbis ühest tükis, selline pikk, algatuseks proovi see ära vahetada.
Nonii, see auto võib juba nädal aega täiesti legaalselt tänaval sõita. Eile saigi kõik viimase detailini ära puhastatud ja sõitsin eile ka maha ca 100 km. Esmamulje: krdi mõnus kruiser ikka . Kastil küll puudub tagurpidikäik, aga see ei seganud sõitmist. Kogu sõidu point oligi selles, et saada ta täielikult liikuma ja paljud mitte funktsioneerinud asjad ärkasid uuesti ellu. Ainuke asi mis häiris, oli vaevu (pimedas) märgatavalt hõõguv aku tuli.
Täna hommikul aga ei läinud nii hästi. Mõtlesin, et käin temaga siis poes ära. Kodus läks käima ilma ühegi probleemita, kuid kui poe eest ära tahtsin lahkuda, siis auto enam käima ei läinud . Esimese käivitamisega tõmbas ilusti starteri ringi, kuid mootor ei reageerinud. Proovisin siis veel, aga selle peale ei reageerinud enam startergi . Aku ise tühi ei olnud. Eks siis starter ja genekas kaenlasse ja remonti.
Täna hommikul aga ei läinud nii hästi. Mõtlesin, et käin temaga siis poes ära. Kodus läks käima ilma ühegi probleemita, kuid kui poe eest ära tahtsin lahkuda, siis auto enam käima ei läinud . Esimese käivitamisega tõmbas ilusti starteri ringi, kuid mootor ei reageerinud. Proovisin siis veel, aga selle peale ei reageerinud enam startergi . Aku ise tühi ei olnud. Eks siis starter ja genekas kaenlasse ja remonti.
Eks ma võtan järgmine nädalavahetus ta käsile. Tegelt teeb muret mulle ka poolikult peal olev immo süsteem. Üleeelmine omanik on puldist suutnud lahti saada ja on teinud auto juhtmetest käivitatavaks . Eniveis, üritan siis järgmine nädalavahetus selle immo välja arutada sealt autost.sysi kirjutas:Kontrolli esmalt voolujuhtmed üle (ja mass) kolmnurgas aku-starter-genekas!
Eile, kui aku peale tõstsin autole ja ära ühendasin, siis hakkas lambist parempoolne suunatuli, ilma kangi abita vilkuma. Vilkus paar-kolm korda ja siis jäi vait. Kah immo teema vist ikka.
Läinud nädalavahetusel uurisin ja puurisin seda immo asja seal autos, kuid tuleb tunnistada, et minul sellele hammas peale ei hakka ja võtan millalgi mõne elektriku appi endale.
Starteri ja geneka kiskusin maha ja läksin nendega sama teed, mis Nugagi. Tellisin omale Laki autost tehases taastatud geneka ja starteri, mis kohale jõuavad millalgi järgmine nädal. Jama on see, et auto läheb järgmine teisipäev käigukasti remonti ja tuleb ta sinna viia sleppis, kuna ma ei usu, et Laki auto staff selleks ajaks kohale jõuab.
Eniveis, starteri eemaldamiseks leiab hea vihje SIIT.
Kinnitasin ajutiselt summuti korralikult ära (plekkvitsadega), kuna see rippus seal ainult tagapüti kinnitustega, ning vahetasin bensiinifiltri ka ära. Üsna pudi on see ülemine pumpa ja filtrit hoidev kronstein.
(pildil olev roostekiht tuli sealt muda ja pasa alt välja, peale survepesu)
Aljosha oli ka kapoti alla siginenud
süütepool
Keegi teab öelda, mille voolikud need on?
1
2
Voolik nr 2'le üritasin vastust leida, aga ei leidnud.
Starteri ja geneka kiskusin maha ja läksin nendega sama teed, mis Nugagi. Tellisin omale Laki autost tehases taastatud geneka ja starteri, mis kohale jõuavad millalgi järgmine nädal. Jama on see, et auto läheb järgmine teisipäev käigukasti remonti ja tuleb ta sinna viia sleppis, kuna ma ei usu, et Laki auto staff selleks ajaks kohale jõuab.
Eniveis, starteri eemaldamiseks leiab hea vihje SIIT.
Kinnitasin ajutiselt summuti korralikult ära (plekkvitsadega), kuna see rippus seal ainult tagapüti kinnitustega, ning vahetasin bensiinifiltri ka ära. Üsna pudi on see ülemine pumpa ja filtrit hoidev kronstein.
(pildil olev roostekiht tuli sealt muda ja pasa alt välja, peale survepesu)
Aljosha oli ka kapoti alla siginenud
süütepool
Keegi teab öelda, mille voolikud need on?
1
2
Voolik nr 2'le üritasin vastust leida, aga ei leidnud.
St., et kas ta peabki lihtsalt ära lõppema, et liigne vedelik välja tuleks? Mu oma on kuidagi katki murtud.Cardo kirjutas:pilt 1 on selle anuma ülevoolu voolik
Tänud, üritan üles leida.Cardo kirjutas:nr 2 peaks minema sisselaske kolle alla mõne vaba vaakumiühenduse külge, peaks olema seal kus kollel kirjas 3,2/3,5 sealt alt ürita leida ühendusjulla
Tore on see, et Laki Autost tellitud Elstock'i taastatud starter ja genekas jõudsid esmaspäeval kohale, aga eriti tore oli veel see, et generaatorit paigaldades avastasin, et see ei sobi sinna . Kinnituste poolest sobis, kuid rihm jäi viltu ja vastu kinnituspoldi pead (labad on kitsamad). Võtsin siis tseki pealt geneka tootekoodi, ning vaatasin Elstock'i kodulehelt järgi, et millega siis tegu. Tegu oli küll E23 735'i genekaga, kuid oli hoopis 1979 - 1982 aasta mudeli omaga. Omast arust ütlesin selge sõnaga neile, et tegu on '83 aasta autoga. Päris mõnus värk, kui klient peab veel klienditeenindaja tööd ka tegema hakkama . Täna viisin selle vale geneka neile tagasi ja tellisin õige, mis jõuab kohale alles järgmine nädal . Ja kõige selle jama peale lükkus siis kasti remont ka edasi, kuna töökojas soovitati ikka töötava mootoriga auto sinna neile viia.
Tääm.
Tääm.
Ehee, just äsja jõudis minu postkasti pakike, mis sisaldas ühte CD-plaati. Plaadi pealkiri on BMW E23 Series 7, Service Manual . No kurams, tsekkasin seda ka juba ja see sisaldab kõike E23'e remondiga seotut (piltidega, inglisekeelne) . Selle nimi on see TIS vist.
Igatahes tänud lähevad mu õele, kes selle plaadi usa's ära ostis ja mulle saatis .
Kustas@hoolega_remontima_nüüd .
Igatahes tänud lähevad mu õele, kes selle plaadi usa's ära ostis ja mulle saatis .
Kustas@hoolega_remontima_nüüd .
Siin mõned pildid sellest manualist:
Isegi katuse vahetamise õpetus on
Eniveis, jõudis täna õige genekas kohale. Mõtlesin, et seekord nii lihtsalt ma ära ei lähe ja ütlesin vanale, et tavai, ma tahan võrrelda ka oma vana genekat uuega. Võrdemisel selgus, et kinnituspoldi augud on mõõtudelt samad, kuid uuel on mingid kummipuksid seal, mida vanal ei ole. Siis tagaküljel olev tablett on teises kohas ning rihmaratas pole samal kaugusel, kui orig genekal . Müüja-vana vaatas ka, et rsk, tuleks rihmaratas ja distantsseib ringi visata ja seda ta tegigi. On ikka tore värk küll.
Ja autot ikkagi käima ei saanud . Helistasin siis Patrikule, et panen elektrikala jaoks aja kinni ja vean vanakese linna ära. Aga Patrik ütles, et ennem 1,5 nädalat ei tasuks lootagi. Jess.
Isegi katuse vahetamise õpetus on
Eniveis, jõudis täna õige genekas kohale. Mõtlesin, et seekord nii lihtsalt ma ära ei lähe ja ütlesin vanale, et tavai, ma tahan võrrelda ka oma vana genekat uuega. Võrdemisel selgus, et kinnituspoldi augud on mõõtudelt samad, kuid uuel on mingid kummipuksid seal, mida vanal ei ole. Siis tagaküljel olev tablett on teises kohas ning rihmaratas pole samal kaugusel, kui orig genekal . Müüja-vana vaatas ka, et rsk, tuleks rihmaratas ja distantsseib ringi visata ja seda ta tegigi. On ikka tore värk küll.
Ja autot ikkagi käima ei saanud . Helistasin siis Patrikule, et panen elektrikala jaoks aja kinni ja vean vanakese linna ära. Aga Patrik ütles, et ennem 1,5 nädalat ei tasuks lootagi. Jess.