1. leht 2-st

BMW E9 3.0 CS 1974

Postitatud: 18 Juun 2007 21:29
Postitas michel_p
Sai siis üks ammune unistus teoks tehtud ja Saksas (Münchenist) antud isendi järgi käidud. Tänud isale, kes oli abiks auto toomisel.
Sõitsin autoga ise Tallinna välja (ca 2000 km) ja peaks ütlema, et veermik ja mootor töötasid nagu uuel autol. Natuke siis autost ise ka:
aasta 1974, kaks karpat, nagu ikka. 132 kw. Värv sinine. Läbisõit omaniku jutu järgi ca 130 000, aga vist ikka rohkem. Seisukord antud aastakäigu kohta üsna hea. Pindmisti roostet leiab siit ja sealt + tagumise istme riie vajab vahetamist, aga see ei ole üldse primaarne. Raadio ei ole originaal, uste puitliistud on teist tooni, muidu kõik muu paistab ehtne.
Lisadena katuseluuk.

Postitatud: 18 Juun 2007 21:31
Postitas michel_p

Postitatud: 18 Juun 2007 21:39
Postitas nuga
Raadio tundus et on becker mexico typ 611. BMW kasutas seda vist alates '83 aastast. Kui otsustad selle välja vahetada, siis kindlasti on siin foorumis sellele huvilisi :)

Postitatud: 18 Juun 2007 22:00
Postitas michel_p
võtan teadmiseks. :) Ideaalis näeks ikka E9 orig. raadiot. Peab ebays silmad lahti hoidma.

Postitatud: 18 Juun 2007 22:05
Postitas Iff
Müts maha mehe ees, kes matab mõne jaoks terve varanduse sellise klassiku alla. Antud juhul on minu arvates mindud ainuõiget teed pidi: ostetud on võimalikult korralik auto, mitte mingit laipa hakataud lappima.
Edu igatahes omanikule uue mänguasjaga 8)

Postitatud: 18 Juun 2007 22:27
Postitas michel_p
siin paar kuud tagasi sai Tõnise ja Marekuga käidud Rootsis ühte E9 vaatamas. Omanik kiitis autot taevani. Kahjuks pildid ka kohe kõige halvemat ei näidanud. Kui siis kohale jõudsime, siis veel 5 m pealt tundus täitsa kobe isend :), aga mida lähemale jõudsime, seda nutusemaks pilt muutus. Omaniku sõnu siis olid kohalikud profid keretöö 100% ära teinud, mis sest, et pahtlit tundus rohkem kui plekki ja lanserid olid täitsa surnud + veel proovisõitu tehes jäid ka pidurid peale. Hinda küsiti eesti rahas ca 90 tuhat, aga sinna oleks pidanud veel oma 150 000 kindlasti sisse panema, et ideaalilähedaseks oleks saanud. Ainukesena oli sisu kobe.
Õnneks poisid panid mulle aru pähe ja sai diil katki jäetud. Ka nüüd Saksa minnes läksin kerge eelarvamusega, sest müüjaks oli üks kreeklane ja mine sa neid tea. Õnneks ta aga väga palju ei valetanud :). Ise olen ostuga rahul. Annan endast parima, et see E9 väärikat elu saaks elada 8)

Postitatud: 18 Juun 2007 23:19
Postitas Silwer
Äge auto! :)

Postitatud: 19 Juun 2007 14:42
Postitas Jaan
Üks hea asi selle auto juures on võimalus küljeklaasid alla lasta. Ühtegi küljeposti ei jää vaatevälja risustama :)

Postitatud: 19 Juun 2007 16:09
Postitas Ravic
Uhke, väga uhke. Ehk näeb kunagi ka lähemalt :wink:

Postitatud: 19 Juun 2007 19:42
Postitas Arvo
Hea ost!
Aga esimese asjana soovitaksin siiski kere alumise osa üle kontrollida, pessimistina vanade bemude kerekvaliteedi osas kardan, et roostekobarad on varjatud kohtades siiski olemas.
Jaan kirjutas:Üks hea asi selle auto juures on võimalus küljeklaasid alla lasta. Ühtegi küljeposti ei jää vaatevälja risustama :)
See on selle auto juures minuarust üks edevamaid "lisasid". Paraku eriti turvaline selline katus ei ole :(

Postitatud: 20 Juun 2007 10:49
Postitas Jaan
No e24 puhul sellist lahendust kasutada enam ei lubatud. Kui üle katuse ei keera, pole hullu midagi :) Välimuse poolest siiski väga kena 8)

Postitatud: 20 Juun 2007 15:09
Postitas raunz
Väga kena haruldus ikka. Kas kokkutulekule ka tuled?

Postitatud: 25 Juun 2007 22:07
Postitas michel_p
kokkutulekule tahaks väga tulla, aga vägisi kisub ka seekord see tulek vist kiiva.

Postitatud: 25 Juun 2007 22:19
Postitas michel_p
vahepeal sai siis Patriku juures käidud ja natuke autot turvatud signa ja immo näol. Ka kõik raadiokõlarid sai toimima, kuigi see helikvaliteet ei tea mis ole, aga vast selle aja kohta polnudki paremat tahta.
Järgmisena vaja eistulede lüliti kontrollida, sest viskab kogu aeg täied peale. Kas vedru on ära väsinud, või miskit. Siis kaasõitja tagumine el. aken ei taha hästi töötada. Eks vaatan Tõnise soovitusel tihendid üle, mille sees see klaas liigub. Ka katuseluugiga on probleeme. Patrik teadis rääkida, et see katuseluugi el. teema in igavane tüütu. Vaja pikka meelt :).
Täna käisin ka ülevaatusel ära. Probleeme ei tekkinud. Esimest korda sain ka pilgu visata põhja alla. Oli näha, et siit ja sealt on autot keevitatud.
Loodan see suvi autoga ilusti kulgeda ja siis talvel lasen kriitilisemad kohad esmalt ära teha.

Postitatud: 18 Dets 2008 18:48
Postitas nuga
Selle auto austajad lähevad kribin-krabin värsket Eesti Ekspressi ostma :wink:

Postitatud: 18 Dets 2008 20:30
Postitas meelis k
nuga kirjutas:Selle auto austajad lähevad kribin-krabin värsket Eesti Ekspressi ostma :wink:
Juba loetud :)

Loodame, et tulevikuski seal huvitavaid autosid kohtab.

Postitatud: 18 Dets 2008 22:09
Postitas Priit
Ja mina mõtlesin kuu tagasi et Nuga ajab jama :roll:
Tea kas Raud võtab "Värskes Ekspressis" ka teemaks.. :lol:

Postitatud: 19 Dets 2008 00:31
Postitas nuga
meelis k kirjutas:Loodame, et tulevikuski seal huvitavaid autosid kohtab.
Artikli viimane lause ongi väikseks vihjeks :D

Postitatud: 31 Dets 2008 01:06
Postitas nuga
Kes ekspressi ei ostnud, see peab veebist lugema: http://paber.ekspress.ee/viewdoc/258159 ... 220048B514

Postitatud: 04 Mai 2009 17:03
Postitas Cardo
Kas see auto oli täna Tondi Selveri parklas?