Rauno E21 323i

Foorumiliikmete autod.
Vasta
tanel
Postitusi: 16
Liitunud: 13 Mär 2009 15:18

Postitus Postitas tanel »

Niipalju kui mina olen E21 pabereid näinud, on kõik kupeedeks määratud.
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Eesti ARK ja määratud on sellise suhtelise väärtusega.
Küll teada, kus inimesed sõdinud mingite ime tähiste pärast, mida on või ei ole pantud.
Ma pidasin silmas siiski kuidas tootja asja on nimetanud.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Ma lasin enda oma kupeeks ümber regada, sest 90% minu käest läbi käinud E21-dest olid passis kupeed. Ainult kahte olen sedaanina näinud. Suht naljakas teema on registriandmete muutmisega ARK-is küll, ega nad ise teab mis palju ei kipu teadma ja kui auto omanik teemat ei jaga võib päris palju sekeldusi tulla. Värvi puhul küsiti minult kas sinine või tumesinine....panin tumesinine :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mõned pildid ka kapoti alt.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Mootor on väga must ja räpane, selle puhastamise ja korrastamise võtan siis ette, kui aretustöö tehtud. Hetkel jaman mootori asendiga, peab käigukasti alla panema siis saab juba täpselt paika timmida. Nagu viimaselt pildilt näha on, siis sisselaske poole peal on jõle kitsas :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Sisselaske poolepealt tekib hapnikuvõlg, pead panema sinna midagi, mis rohkem õhku sisselaskesse puhub :P
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

antud klamber tuleb amordikannu küljest lihtsalt kõige kaduva teed saata.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kas rattakoopast õhu võtmine ei tule kõne alla või siis süvendi tegemine?
e28...
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Ega selle sisselaskega nii ei jää :D Esmalt tuleb kasti abil paika panna mootori asend ja siis edasi vaadata, kuidas sisselase jääb. Fakt on see, et seal on kitsas, kinnituse pean ära lõikama ja siis mingitmoodi värviparanduse tegema. Kui lõdvik jääb väga väärakasse asendisse võib mõelda ka metallist torule. Rattakoopast õhuvõttu ei tule :P Õhufilter on plaanitud täpselt esitule kõrvale võre taha, peaks parajalt jahedat õhku saama, eks ehitan väikse karbi talle ümber kah.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Sul tundub, et on sisselaske poolel veel kitsam kui mu E28l. Mul jäi ette ainult piduriõli anum. Muidugi ei ole käpad ja käigukast ka veel päris õiges asendis.

Pidurisüsteemi tood ettepoole mootorit? Paned vaakumpauna või hüdropalli süsteemi?
e28 528iA '84
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Pidurisüsteem plaanis hüdrauliline aga niikaua kuni süsteemi ära ostnud pole saab veel muudatusi selles osas teha.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tauri
Postitusi: 47
Liitunud: 20 Jaan 2005 13:29

Postitus Postitas Tauri »

selliste üllatuste vältimiseks tasub ameerika maa dok filme discoverist vaadata- iga päev näitavad ühte asja ainult kere alati erinev. Reeglina klopivad nad auto eelnevalt kogu tehnikaga kokku ja siis saadavad asja keretöödesse.

Igaljuhul jõudu 8)
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

minu teada se mota swap raunzil läbitud teema nii et peaks olema olemas ettekujutus kuidas se mota sinna kõige paremini istub.
...
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

sass85 kirjutas:minu teada se mota swap raunzil läbitud teema nii et peaks olema olemas ettekujutus kuidas se mota sinna kõige paremini istub.
Täpselt nii, korra on see nali juba ära tehtud et E21-le M50. Ainuke vahe eelmise projektiga on see, et siin tuleb kõik väga korralikult teha ning välimusel on tähtis roll, eelmise juures oli põhiline see, et sõidaks :D

Seda tean jah, et enne peaks kõik ära aretama ja siis keretöödesse aga algselt oli sinna teine mootor üldse plaanitud, vahepeal plaanid muutusid. Kavatsen ka kapotialuse üle värvida ja uue esipaneel osta...seda aga hiljem, kui auto juba sõidab.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Täna sai kast korralikult paika ning ka mootori asendiga mässatud, hetkel siis seis selline, et õhulugeja-sisselaske lõdvikul nii palju ruumi:

Pilt

Võrreldes eelnevaga on päris hea:

Pilt

Mõtlen, kas jätta mootor samasse asendisse või veel liigutada teda kuhugi poole. Muide kui keegi teab, kus saada alla 5cm paksuseid mootoripatju oleks tarvis teada!
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Ega see lõdvik mitte vastu plekki ei jää ?
e28
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Cardo kirjutas:Ega see lõdvik mitte vastu plekki ei jää ?
Hetkel natuke jääb küll, veidi muret teebki, et ta hakkab sõidu ajal vastu lanset hõõruma. Eelmise auto juures see probleeme ei valmistanud aga pikemas perspektiivis võib siiski halb olla.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

lase see põlv metallist vormida sobiva kujuga ja asi ants.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Vahepeal sai popp koonusfilter ostetud kuna originaal õhuvõtt nii või naa ära ei mahu. Pakuti hea hinnaga uut Apexi power intake, ostsin ära. Filtri paigutan esivõre taha, esitule kõrvale

Pilt
Pilt

Homme lähen rellakaga mootorikäpale kallale, et väljalaskekolle külge saada :twisted:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mootorikäppa sai päris palju lõigatud, hiljem keevitab tekkinud augu täis. Tuletorud sobivad suhteliselt üks ühele, ainult üks koht vajab ringitegemist.

Sai ka natuke autot madaldatud, Ees olevad vedrud on väga jäigad ning võiksid sinna esialgu jäädagi, taha oleks uusi vaja. Iseenesest plaan madalduse ring osta aga esmane eesmärk on auto sõitma saada :) Hetkel muidu tagant madalam kui eest.

Pilt

Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Madalate vedrudega sai see auto justkui teise isiksuse, väheke ülbema nimelt. :P

Aga jah ma ei jõua juba ära oodata millal see auto esimest korda omal jõul liigub! Vaeva ikka kõvasti nhtud selle kallal


Ja pane see BBS ka ikka ette, ma nüüd nägin et sellega ikka kobedam! ;)

Ning saladuskatte all ütlen, et raunzil on mingiaeg plaan siiski auto uuesti üle värvida...:P Ja väga huvitavat värvi....helerohelist..aga millal see teoks saab on iseasi...peaasi et plaan on olemas:).
Vasta