Rauno E21 323i
Rial velgedega tegu jah. Nendest loobun ainult siis kui paremad silmapiiril
Autost niipalju et aega tema jaoks pole pea üldse olnud, hetkel tagumised klaasid kõik ees muidu. Eks vist ostan UM-st juppe veel, saab aja tekkides uusi vidinaid külge kruvida
Autost niipalju et aega tema jaoks pole pea üldse olnud, hetkel tagumised klaasid kõik ees muidu. Eks vist ostan UM-st juppe veel, saab aja tekkides uusi vidinaid külge kruvida
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Lõpptulemus on selline?
http://www.bbkingfan.de/bilderbmw3/7andreas323.JPG
http://www.bbkingfan.de/bilderbmw3/7andreas323.JPG
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mitte päris aga sarnasus on märgatav Velg on kusjuures täpselt samasugune.
Autost endast niipalju et UM-st hul vidinaid tellitud ja varsti peaks värvimisest tagasi jõudma tulevõred, neerud ja tagatuled(nendel lasin suunatule osa punaseks värvida ja peale seda kogu tuli üle lakkida). Teen siis klõpse kah.
Autost endast niipalju et UM-st hul vidinaid tellitud ja varsti peaks värvimisest tagasi jõudma tulevõred, neerud ja tagatuled(nendel lasin suunatule osa punaseks värvida ja peale seda kogu tuli üle lakkida). Teen siis klõpse kah.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Sain kätte lakitud ja poleeritud tagatule klaasid, pildil vahet niiväga ei näegi aga IRL näevad väga head välja ja eelmistega võrrelda ei anna
Samuti sai lõppudelõpuks laepolstri paika venitatud ja liimitud, nüüd juba tegelen luugimehhanismiga.
Samuti sai lõppudelõpuks laepolstri paika venitatud ja liimitud, nüüd juba tegelen luugimehhanismiga.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Raunz vaata ette nende taga tuledega Mind peeti kinni ja öeldi et tuled on LIIGA punased, ühesõnaga sellepeale kui mina väitsin, et põleb kollaselt, ähvardati mind kordus ülevaatusega ja lõpuks vaadati tulekustuti, tõkiskingad, ohukolmnurk, apteek üle, lisaks ega tuleklaasides ja esiklaasis mõrasid ole takkatippu uuriti veel rehvid järgi.Kuna kõik korras oli susistati läbi hammaste, et parandage oma suhtumist ja head teed
Väga kõva projekt, edu
Väga kõva projekt, edu
Eks nende tuledega ole jah nii, et võib mitte meeldida teatud isikutele. Eks ma üritan vaadata, et nad võimalikult kollaselt vilguksid aga muidu on lakkimata klaase kah niiet kui probleem tekib saab ära vahetada. Iseasi kas viitsiksin kaasas kanda 2 tuleklaasi igaks juhuks
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Proovisin laepaneeli paika...päris üks ühele ei lähe aga annab sobima panna.
Autol oleks ka esiklaas ees, kui ma poleks a piilarite nahkkatteid ära kaotanud. Otseloomulikult sarnast nahka enam naljalt ei leia
Katuseluugi mehhanism ja mootor küljes, reguleeritud ja töötab. Luuki ennast ei saa kah peale panna, sest pole sobivaid kruve, eks need ikka leiab uuena.
Katuse kõrvalt sai ka enamus piduritorusid paika painutatud, lähiajal ostan ka bensuvoolikud ära, peale seda saab paagid alla lükata.
Autol oleks ka esiklaas ees, kui ma poleks a piilarite nahkkatteid ära kaotanud. Otseloomulikult sarnast nahka enam naljalt ei leia
Katuseluugi mehhanism ja mootor küljes, reguleeritud ja töötab. Luuki ennast ei saa kah peale panna, sest pole sobivaid kruve, eks need ikka leiab uuena.
Katuse kõrvalt sai ka enamus piduritorusid paika painutatud, lähiajal ostan ka bensuvoolikud ära, peale seda saab paagid alla lükata.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
See piduritoru lause kukkus hästi välja tõesti aga las ta jääda.sysi kirjutas:Äge on see lause selle kohta, et sa katuse kõrvalt piduritorusid painutasid
Aga - piilarikatted saab ka ise teha, kui häda väga käes. Minul oli, tegin ise kunstnahast, kleepisin poroloonpolstri alla, nagu ette nähtud. Mind naha erinevuse aspekt ei seganud siis - ega sega ka nüüd.
Piilarikatted olid mul juba valmis samast nahast, mis lae tegemiseks kasutasin aga kuidagimoodi õnnestus mul need ära kaotada...ja sarnast nahka enam saada kah pole, seega ongi jura. UM-s maksis ca 400.- tk ehk veits liiga palju.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vahepealsetest tegemistest siis natuke.
Paika sai painutatud enamus piduritorusid, painutamata jäid need, mis lähevad otsapidi kapoti alla ja mille täpset asukohta ma hetkel ei tea.
Taastatud tagumised amordikannud:
Samuti sai peale pandud katuseluuk, ülesse tõstab mootor teda kenasti aga taha ei liigu Ning asi pole mootoris vaid luuk lihtsalt ei taha liikuda taha. Reguleerisin luuki mitu korda aga olukorda see ei muutnud. Kui kellelgi on ideid siis palun öelda.
Esiklaasi paigaldamist segas siiani asjaolu, et olin A piilarite nahkkatted ära kaotanud ja samasugust nahka enam polnud Eile õnnestus saada samasugust nahka, täna liimisin katted paika ning lähemal ajal saab ka klaasi ette. Siis on auto salong "ilmakindel"
Valmima hakkab ka bensusüsteem, koos on uute torudega paagituulutussüsteem:
Täna ostsin ka vasktorud edasi- ja tagasivoolu tarbeks. Kui need paigas võib paagi alla panna. Soetada tuleb veel bensupump ja filter.
Paika sai painutatud enamus piduritorusid, painutamata jäid need, mis lähevad otsapidi kapoti alla ja mille täpset asukohta ma hetkel ei tea.
Taastatud tagumised amordikannud:
Samuti sai peale pandud katuseluuk, ülesse tõstab mootor teda kenasti aga taha ei liigu Ning asi pole mootoris vaid luuk lihtsalt ei taha liikuda taha. Reguleerisin luuki mitu korda aga olukorda see ei muutnud. Kui kellelgi on ideid siis palun öelda.
Esiklaasi paigaldamist segas siiani asjaolu, et olin A piilarite nahkkatted ära kaotanud ja samasugust nahka enam polnud Eile õnnestus saada samasugust nahka, täna liimisin katted paika ning lähemal ajal saab ka klaasi ette. Siis on auto salong "ilmakindel"
Valmima hakkab ka bensusüsteem, koos on uute torudega paagituulutussüsteem:
Täna ostsin ka vasktorud edasi- ja tagasivoolu tarbeks. Kui need paigas võib paagi alla panna. Soetada tuleb veel bensupump ja filter.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ühel teisel autol panin samuti samad vasktorud ja siiani pole mingeid probleeme ja korrosioonijamasid olnud. Kui tekib, saab alati välja kah vahetada, E21-l pole see jube raske töö.Cardo kirjutas:Kas metallist varjestusega kütusevoolikuid ei plaaninud panna ?
Kas Reinzil olid need papist katted tellitavad või lõikasid ise välja ?
Need papist katted tellisin UM-st, täitsa saadaval olid.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
SelgeCardo kirjutas:Ma mõtlesin kummivoolikuid metallist varjestusega.
Bensusüsteem sai hetkel originaaliks taastatud, paagituulutus uute kummist bensuvolladega. Stock M50 teab mis jõudu kah ei tooda niiet esialgu on hea küll. Kunagi hiljem võibolla, kui peaks midagi kangemat vahele panema teeb kütusesüsteemi uuesti, siis juba fuel celliga.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Lõpuks ometi ka esiklaas ees
Klaas siis uus, liist uus W&N-st ning tihendi taastamisega nägin kurja vaeva, klaasipaigaldajad ütlesid, et pea sama hea kui uus
Klaasi ja liistu lasin ette panna klaasiteeninduse meestel, igaksjuhuks sai ka tihendi vahele liimi pandud, nüüd peaks lekked 100% välistatud olema.
Jääb veel osta tagaklaasile kroomliist ning nii ette kui ka taha kroomist nurgad-ühenduskohad, siis selle poole pealt täiesti valmis.
Klaas siis uus, liist uus W&N-st ning tihendi taastamisega nägin kurja vaeva, klaasipaigaldajad ütlesid, et pea sama hea kui uus
Klaasi ja liistu lasin ette panna klaasiteeninduse meestel, igaksjuhuks sai ka tihendi vahele liimi pandud, nüüd peaks lekked 100% välistatud olema.
Jääb veel osta tagaklaasile kroomliist ning nii ette kui ka taha kroomist nurgad-ühenduskohad, siis selle poole pealt täiesti valmis.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tuleb kohe meelde, kuidas ma enda e21 lasin klaasiliistud panna. Läksin töökotta, lasin ära panna, küsisin hinda ja sain vastuseks, et nii haruldaste autode puhul raha ei küsita
Viisin tänutäheks kummalegi aitajale nelipaki. Kroom kolmnurgad tagaklaasi nurkades olen suutnud kahjuks ära kaotada - vilunud mehed lõikasid klaasiliistu nii täpselt, et ei saa arugi, et seal peaks liist olema. Ajapikku muidugi hakkab ta kokku tõmbama, seega need tuleb kindlasti panna.
Viisin tänutäheks kummalegi aitajale nelipaki. Kroom kolmnurgad tagaklaasi nurkades olen suutnud kahjuks ära kaotada - vilunud mehed lõikasid klaasiliistu nii täpselt, et ei saa arugi, et seal peaks liist olema. Ajapikku muidugi hakkab ta kokku tõmbama, seega need tuleb kindlasti panna.
Päris hea variant Ma maksma ikka pidin, aga vähem kui töökojas oleks maksma läinud ning tuldi veel kohe garaazi kohale kah, ei pidanud autot liigutamagi. Endal on kroom kolmnurgad ja esiklaasil ühendustükk ostmata veel, need võtan järgmise W&N tellimusega sest UM-s päris palju kallimad.sysi kirjutas:Tuleb kohe meelde, kuidas ma enda e21 lasin klaasiliistud panna. Läksin töökotta, lasin ära panna, küsisin hinda ja sain vastuseks, et nii haruldaste autode puhul raha ei küsita
Viisin tänutäheks kummalegi aitajale nelipaki. Kroom kolmnurgad tagaklaasi nurkades olen suutnud kahjuks ära kaotada - vilunud mehed lõikasid klaasiliistu nii täpselt, et ei saa arugi, et seal peaks liist olema. Ajapikku muidugi hakkab ta kokku tõmbama, seega need tuleb kindlasti panna.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008