Rauno E21 323i
Rauno E21 323i
Tegu siis põhjusega, miks oma endise projekti maha müüsin. Ostsin ta kasutaja madis käest, ta oli seda ehitanud vist juba 4 aastat. Madise tehtud töö on väga korralik
Autost lähemalt siis. Kere on liivapritsitud, happekrunditud, keevitatud-tehtud ja möksitud. Katus vahetatud. Värviks tumesinine metallik. Terve salong ja pagass pigimatitatud ülikorralikult, mina nii hästi poleks viitsinud vist teha Aku pagassi viidud, ukselukud kaotatud. Veermik siis täiesti tehtud, KÕIK kulujupid vahetatud, muud osad liivapritsitud-värvitud. Ees jämeda varrega Bilsteini amordid, taga tavalised Bilsteinid. Vedrud ostan ise uued(madaldusega). Piduritest tehtud niipalju et taga läbipuuritud sportkettad.
Plaanidest niipalju et esialgu viin hunniku polte-mutreid-seibe tsinkimisse ja siis võib hakata kokku laduma. Enne seda veel teen põhja alt üle, mis tegemist vajab. Keretööde tegija pole nii korralikult teinud kui sooviksin. Vahepeal vaja veel kõvasti uusi juppe hankida, eesmärk võimalikult korralikult jupp jupihaaval auto kokku panna.
Pildid siis: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Suvi-2007
Pole just kõige paremad, värv näiteks päriselus kõvasti ilusam aga mingi ettekujutuse ikka saab.
Autost lähemalt siis. Kere on liivapritsitud, happekrunditud, keevitatud-tehtud ja möksitud. Katus vahetatud. Värviks tumesinine metallik. Terve salong ja pagass pigimatitatud ülikorralikult, mina nii hästi poleks viitsinud vist teha Aku pagassi viidud, ukselukud kaotatud. Veermik siis täiesti tehtud, KÕIK kulujupid vahetatud, muud osad liivapritsitud-värvitud. Ees jämeda varrega Bilsteini amordid, taga tavalised Bilsteinid. Vedrud ostan ise uued(madaldusega). Piduritest tehtud niipalju et taga läbipuuritud sportkettad.
Plaanidest niipalju et esialgu viin hunniku polte-mutreid-seibe tsinkimisse ja siis võib hakata kokku laduma. Enne seda veel teen põhja alt üle, mis tegemist vajab. Keretööde tegija pole nii korralikult teinud kui sooviksin. Vahepeal vaja veel kõvasti uusi juppe hankida, eesmärk võimalikult korralikult jupp jupihaaval auto kokku panna.
Pildid siis: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Suvi-2007
Pole just kõige paremad, värv näiteks päriselus kõvasti ilusam aga mingi ettekujutuse ikka saab.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Jõudu-jaksu siis uue masinaga!
Loodetavasti leiab antud masina ehitus Sinu käes rohkemat kajastamist kui Madise käes
Igatahes tundub, et su rohelisega võrreldes on see suur samm edasi.
Loodan, et sa põhja möksides karbid kah mustaks lased, minu jaoks on kere värvi karbid e21'e juures suhteliselt suur möödalaskmine
Loodetavasti leiab antud masina ehitus Sinu käes rohkemat kajastamist kui Madise käes
Igatahes tundub, et su rohelisega võrreldes on see suur samm edasi.
Loodan, et sa põhja möksides karbid kah mustaks lased, minu jaoks on kere värvi karbid e21'e juures suhteliselt suur möödalaskmine
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Tänud. Kajastan seda masina ehitust, kuna niikuinii paljud käivad jupiäri asjus minu juurest läbi ja näevad pilli oma silmaga, pole eriti mõtet varjata
Karpe esialgu mustaks ei lase aga muidu tulevikus värvin auto täiesti üle, pole 100% rahul selle värvitööga. Arvatavasti esialgu aastakese-kaks jääb sama värvi.
Karpe esialgu mustaks ei lase aga muidu tulevikus värvin auto täiesti üle, pole 100% rahul selle värvitööga. Arvatavasti esialgu aastakese-kaks jääb sama värvi.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Sai posu juppe tsinkimisse viidud, kuna Vasar OÜ ukselt saadeti tagasi sai Volta-sse kraam viidud. Kohta arvestades väike eelarvamus oli aga üldkokkuvõttes osutus see tühiseks, töö on korralik ja kena, pole midagi halba öelda.
Nüüd saab peale järel-keretöid kohe kokkuladumisega algust teha
Järel-keretöödega seis niikaugel et umbes pool auto põhja-alusest vaja veel üle käia, siis valmis.
Lõpetatud pagass(vaja veel paar pigimatitükki panna muidu):
Nüüd saab peale järel-keretöid kohe kokkuladumisega algust teha
Järel-keretöödega seis niikaugel et umbes pool auto põhja-alusest vaja veel üle käia, siis valmis.
Lõpetatud pagass(vaja veel paar pigimatitükki panna muidu):
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kuna teiste autodega kiire olnud ja üleüldiselt kah kiired ajad siis selle autoga pole põhjalikult tegeleda jõudnud.
Vahepeal siis lõpetasin põhjaalused keretööd ära ning viisin kõik liivapritsi-värvi vajavad jupid vastavasse kohta. Täna sain jupid kätte ning üldiselt jään tulemusega rahule, lähemal ajal siis üks tsinkimislast veel teha, peale seda peaks kõik olema esialgu. Üritan lähiajal pildid teha liivapritsitud-värvitud juppidest
Vahepeal siis lõpetasin põhjaalused keretööd ära ning viisin kõik liivapritsi-värvi vajavad jupid vastavasse kohta. Täna sain jupid kätte ning üldiselt jään tulemusega rahule, lähemal ajal siis üks tsinkimislast veel teha, peale seda peaks kõik olema esialgu. Üritan lähiajal pildid teha liivapritsitud-värvitud juppidest
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ma ei plaani 4X tuld pannagi, lihtsalt saatsin need kah tsinkimisse ära et kui tulevikus peaks soov tulema on töödeldud jupid kohe võtta. Üleüldiselt viisin ära suht kõik mida võiks tsinkida
Sain ülejäänud jupid kah täna kätte, polnud päris sama kvaliteet mis eelmisel kastil aga pole hullu. Üks tähelepanek kah, nimelt liivapritsitud jupid tahavad enne tsinkimisse saatmist töötlust saada, vastasel korral jäävad suht tuhmid.
Imelik on see, et mul said teatud klambrid täiesti otsa
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album257/aaf Seal pildil 2 suunatuleklambrit. Kas need on tuleraamide klambriteks kah? Kui ei, siis vist jätkuks(tiibade ja suunatulede jaoks) kui ei, siis on mul paras probleem
Sain ülejäänud jupid kah täna kätte, polnud päris sama kvaliteet mis eelmisel kastil aga pole hullu. Üks tähelepanek kah, nimelt liivapritsitud jupid tahavad enne tsinkimisse saatmist töötlust saada, vastasel korral jäävad suht tuhmid.
Imelik on see, et mul said teatud klambrid täiesti otsa
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album257/aaf Seal pildil 2 suunatuleklambrit. Kas need on tuleraamide klambriteks kah? Kui ei, siis vist jätkuks(tiibade ja suunatulede jaoks) kui ei, siis on mul paras probleem
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Lisainfoks niipalju, et tegelikult need tuledeklaasid, tulede keskel plastpaneel ning tõenäoliselt ka pagassiluuk selliseks ei jää Tuled on mul korralikumad olemas, vaja suunatule osad üle lakkida, luugi ja tuledevahelise osa tahaks tegelikult puhtaks saada märkidest, kinnitusaukudest jne.
Esialgu panen auto suhteliselt originaalina kokku, seejärel hakkan juba ühekaupa oma plaane teostama
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008