Rauno E21 323i

Foorumiliikmete autod.
Vasta
unethical
Postitusi: 64
Liitunud: 06 Sept 2007 09:05
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas unethical »

palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Kui teha, teha Hästi!
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Riigilõiv oli 900 :(

Autost endast kah...salongisoojenduse süsteem sai põhjalikult taastatud ning on autos sees, samuti on paigaldatud armatuur ning soojendusplokk. Põhjavaiba kloppisin üle 25a vanast tolmust enamvähem puhtaks ning tegin põhjalikult vaibapuhastusega puhtaks....eks homme näeb kui heaks sai :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?
e28 528iA '84
rauli
Postitusi: 57
Liitunud: 12 Aug 2008 00:04

Postitus Postitas rauli »

meelis k kirjutas:
unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?
ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

rauli kirjutas:
meelis k kirjutas:
unethical kirjutas:palju sa riigilõivu tasusid arkis, kui värvi käisid näitamas ja andmeid muutmas?
Oot. Said passi 141kw? Toimus see ilma eriliste probleemideta?
ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Toda muudatust passi ei teinud(veel). Oli tegemist, et värvivahetuski tehtud saada sest nad tahtsid komplektset autot seal näha mitte poolikut nagu minul.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

rauli kirjutas:ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Vanasti olid lisaks kriteeriumiteks ka mootori võimsus ja mass. Võimsuse kasv võrreldes originaalmootoriga võis olla äkki 30% piires ja mass 10%.
Võib-olla nüüd väheke leebemaks läinud see asi.
e28 528iA '84
rauli
Postitusi: 57
Liitunud: 12 Aug 2008 00:04

Postitus Postitas rauli »

meelis k kirjutas:
rauli kirjutas:ega kw pealt seda ei vaadata. mootori kubatuuri- mis võib ületada orginaali 20% võrra. ideeliselt peaks saama 2.7 mootori ka vahele pista.
Vanasti olid lisaks kriteeriumiteks ka mootori võimsus ja mass. Võimsuse kasv võrreldes originaalmootoriga võis olla äkki 30% piires ja mass 10%.
Võib-olla nüüd väheke leebemaks läinud see asi.
okei hakkasin endas kahtlema ja otsisin üless. riigi teatajast. selle järgi tehes mõned arvutused peaks võimsus ja töömaht olema lubatu piires aga massi vast teab omanik ise paremini.
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

2,3 + 20% = 2,76
105 (?) + 30 % = 136,5 mis ei ole suurem kui 141.
e28 528iA '84
rauli
Postitusi: 57
Liitunud: 12 Aug 2008 00:04

Postitus Postitas rauli »

meelis k kirjutas:2,3 + 20% = 2,76
105 (?) + 30 % = 136,5 mis ei ole suurem kui 141.
natuke jääb jah puudu. ma arvutasin küll 107 + 30% = 139, mille puhul see vahe suht ikka minimaalne, millega norida.
aga okei vähemalt lõige seadusest olemas ja eks omanik ise tea, mis moodi majandab.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

see pole ju ometigi 2.5 mootor, millega sa regama lähed :D vaid 2.0 :)

Pärast rahumeeli 2.5 tagasi vahele. Tahaks näha seda TÜV tegelast, kes hakkab mootorikoodi otsima.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

IIRC sai muudatuste arvutamise aluseks võtta suurima ametliku tuunija mootori. Alpinal oli vist e21 aistel vahel ka 2,8.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Tegelt jah mõte oli 2,0-na ta kirja panna aga eks selle peale mõtlen juba siis kui auto sõidab ja asi niikaugel et arki minna sellega. Minumeelest kah legaalselt 2,5 sinna vahele ei tohi panna.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Sain kätte värvitud tulevõred ja neerud, maalril oli nendega tükk tegemist, et väga korralikuks saada, ümber tehti neid mitu korda. Mustad neerud võibolla siiski ei jää aga kuna väga korralikke kroomneere pole, siis hetkel nii. Hetkel panin külge ka lahenduse, kus õhufilter asub otse lähitule kõrval...antud lahendus on kapoti alla ruumi tekitamiseks väga hea.
Mõned pildid kah:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2561
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Mina peidaks selle filtri kahetulelise plastkatete taha ära. Aga maitse asi ilmselt.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Esipaneeli ette ja tulevõre taha ta paraku lihtsalt ei mahu. Aga jah otsus pole lõplik, eks vaatan-mõtlen veel.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Nagu ikka on auto jaoks suht vähe aega aga eks ühtteist on tehtud saadud. Panin ette kroomstange ning proovisin ka BBS-i...auto nägi esmakordselt täitsa komplektne välja väliselt :P

Pilt

Stange ja esipõll ootavad värvimist veel.

Pidurisupportid said värvitud, supporti silindripind hoonitud ning kolvid puhastatud-lihvitud. Peale kõike seda ka kõik uute juppidega kokku laotud. Siinkohal suured tänud Krissule (kristina5). Tulemus jäi väga hea ja eks peabki olema, sest pidurite peale on kole suur summa kulunud tegelikult :?

Pilt

Pilt

Pilt

Üks veidi kehvem üllatus kah. Nimelt lasin auto veega ohtralt üle, et lekkeid kontrollida ja paraku tuli päris palju lekkeid ilmsiks. Probleemsed on siis usteklaaside tihendid, pagassitihend ja paar väiksemat kohta. Enne kui lekked likvideeritud salongi edasi komplekteerida ei saa :(
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Sama lugu nagu mul. Kui poleks lekkekontrolli teinud, siis ei teakski, et uksed ja põhjamati alune täitub veega. Suhteliselt loll oleks selles seisus salong kokku laduda.

Krt, ma vist paneks ikkagi sellele koonusele ribid ette :D.
e28 528iA '84
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Ma juba enne teadsin et kuskilt natuke tuleb sisse aga nüüd vaatasin siis täpsemalt üle...suht jube seis tegelikult. Osad tihendid liimin korralikult veel üle, paari kohta lisan silikoni ja loodetavasti sellest piisab :P

Kui koonus nii ette jääb siis tuleaugule tuleb võre ette kindlasti :wink:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
rints
Postitusi: 80
Liitunud: 18 Juun 2005 06:54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rints »

Tihendiga klaasile on sobiv hermeetik või selline nätskeks jääv tihendusaine. Autover autoklaasis oli olemas kui küsida.
M535i
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Ei mõelnud tihendiga ette käivaid suuri klaase vaid ukseklaasi ja ukse vahel olevat tihendit. Esi-, taga- ja tagumised küljeklaasid on ees juba vastava tihendusainega.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta