Rauno E21 323i

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Priit kirjutas:
Ruut kirjutas:
Kristina5 kirjutas: on meil täitsa olemas.
See MEIL sõna paneb küsima, et palju klubikaardiga soodustust saab ;)
Küll OT, aga Fixuses saadeti mind soodustuse ja koostöö jutuga nö. pikalt. Olen käinud kohapeal ja olen saatnud kirjasid.
kui midagi reaalselt vaja siis minu kaudu saab fixusest kindlasti odavamalt :) . Kindlasti ka Kristina kaudu kes seal töötab :) .
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Sain täna värskelt värvitud BBS stangelisa kätte, üks garazis tehtud kehvapoolne pilt kah:

Pilt

Leidsin ka asendusdifferentsiaali autole. Nimelt hetkel all olev originaal plokkdiffer on õhtal omadega ja vajab kap remonti. Kuna aga selle tegemisega läheb aega ja hetkel kiiret pole siis panen tavalise 323 diffri alla.
Kui käigukasti remondist kätte saaks võiks auto juba sõidukorda seada 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Peale el ventika lõplikult külge panemist ning väikese ventika koja tegemist võis esiosa jälle kokku panna. Täna sai sellega ühelepoole ning koos BBS lisaga on ikka hoopis teine asi küll 8)

Pilt
Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Ilus on küll ,aga kui suur sul esiratta ja selle lisa vaheline vahe on?
Veel tahaks teada mis mõõdus rehve kasutad ja kui laiad sul need veljed on ? :)
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Pildid nats kehvad ju! :( Aga muidu sai tulemus küll väga super! 8)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Esiratta ja lisa vahele keerates palju ruumi ei jää aga vastu ei tohiks samas kah minna. Rehv on ees 195/50/15 ning sellest suurem alla ei mahu ilma, et vastu läheks. Velg on 7 tolli lai.

Täna sain ka käigukasti remondist kätte, kui kõik plaanipäraselt läheb siis on nädalavahetusel auto jälle sõidukorras. Samuti sain UM-st kätte uue gaasitrossi.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Mul oli lausa 205/50 ees. Vastu ei käinud, aga BBS lisalt pikapeale hakkas värv küll maha kuluma.

Igatahes tõsi ta on, et ruumi sinna suurt ei jäänud :)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

It's ALIVE......again!

Täna sai siis auto lõplikult kokku pandud ning juba esimene proovisõit tehtud. Tundub, et vahepeal algosadeks olnud käigukast toimetab korralikult. Uus elektriline ventilaator on kordades vaiksem, kui vana ning isegi tõhusam. Pisivigasid ning asju mida teha veel jagub muidugi.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Greenkamikaze
Postitusi: 56
Liitunud: 10 Okt 2011 17:02

Postitus Postitas Greenkamikaze »

BBS lisaga näeb see auto päris elus ikka väga hea ja vihane välja 8)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Greenkamikaze kirjutas:BBS lisaga näeb see auto päris elus ikka väga hea ja vihane välja 8)
Väga palju andis see välimusele juurde küll 8)

Ei suutnud ilusa ilmaga autot garaazis hoida ja tegin eile kindlustuse ära. Tööjuures veel korralik pesu+salongipuhastus ning tänavatele. Kokku sai eile üle 150km linnavahel sõidetud :P Olin juba ära unustanud, mis elamus on selle autoga sõita.

Paar sõna tehnilise poole pealt kah. Nimelt eelmise aasta lõpus lõpetasid kojamehed poole sõidu pealt oma töö ning ühegi komponendi välja vahetamine ei aidanud. Soovitati uurida massi olemasolu ning tuleb välja et massis asi ongi. Sama mure vaevab vist ka kelladeplokki...temp. seier tõuseb paar mm kiirendades ning tahho ja digikell töötavad vastavalt oma soovile. Ehk oskab keegi soovitada kus täpsemalt viga otsida ning kuhu lisamassi vedada?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Otsi juhtmestikust liitekohtasid kus palju peenemaid juhtmeid jämedamaks üle läheb- need pressliited ja tihti on seal korrosioonipuru järel ainult. Samuti vaata maanduseklemmid juhtmete otsas üle, et seal poleks sama teema või ainult paar tervet juhtmekiudu ja ülejäänud katki murdunud.
vaguniga
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Esimene koht on juhi vasaku jalakohal umbes keresse minev massipunkt, aga seda sa ilmselt tead ja see on korras.

Teine probleem on umbes kelladeploki taha jääb selline moodustis:
Pilt

Selle võid lahti võtta ja uuesti kokku panna, aga eriti palju see ei aita. Minu auto puhul lahendas mured see, et võtsin puhuri lüliti pistiku tagant massiklemmi välja ja viisin selle massi. Puhuri lüliti taha panin uue ja jämedama massikaabli.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Nii kevadgrill, kui ka Läti klubi kokkutulek edukalt selja taga 8)
Muretsema pani õhukeseks kulunud ja väikese mõraga karter, kuid õnneks sellega midagi ei juhtunud. Sellegipoolest tuleb karterikaitse kiiremas korras valmis saada ja korralik õlivann alla panna.

Vanatehnikale omaselt on iga aasta autol uued vead. See aasta siis igasugused elektriprobleemid, millest ka eelnevalt juttu olnud.

Samuti on näha, et ring on täis saamas ning aastaid tagasi tehtud asjad tahavad juba uuesti tähelepanu saada. Peab mõtlema hakkama uutele keretöödele. Vahemärkusena võiks öelda, et liivapritsitud ja värvitud silladetailid püsivad roostevabad keskeltläbi 5 aastat.

Laenan mõned pildid Priidu kaamerast:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Nii, mina tulen selle autoga rajapäevale! Loodan, et saame kena aja sellega! :)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Hiis
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Nov 2011 18:36

Postitus Postitas Hiis »

Ilus auto pole midagi õelda mulle meeldib.Algul muidugi lootsin et seal vahel on ka org,vana 323 mooto .Eks aeg on teinud oma töö. :D :D :D
E-38 725tds 96a
E-30 325i M-technik1 87a.
Opel Omega Caravan 2,5td 99a.
Tel nr 56909675.
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

e21 r6 on ju nelja tulega, miks siin 2 on?
tel 55570186 - e30 varuosad
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Stiilivärk 8)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

eix22 kirjutas:e21 r6 on ju nelja tulega, miks siin 2 on?
Sellepärast 2 tuld, et endale meeldib nii rohkem 8) 4 tuld oli vahepeal nii levinud, et kahe tulega sai massist erineda. Pealegi valgustavad kaks tuld kõvasti paremini, kui suurem osa uuematest autodest. Kui peaks tahtmine tekkima, saan 4 esituld samuti ette panna, kõik vajalik on selle jaoks olemas.

Tuledest rääkides sain tänu Krissule esituledesse Philips X-treme vision pirnid.

Samuti läksid tellimusse uued Bilstein B6 tagumised amordid.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Ma kui keretöid ja värvima hakkaks m6tleks m6ne muu värvi peale , see kärts sinine ei sobi kuidagi. Jätab kuidagi rullnokaliku välimuse , samas siis ehk sisemusega sobib kokku.
Tulihingeline bmw fänn:)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Siniseks peab ta jääma, sest kõik tunnevad seda autot kui "sinist" aga jah toon muutub kindlasti. Kui aeg käes, eks siis näis mis täpsemalt.

Tänase rajapäeva pidas auto kenasti vastu, nüüd on peale lõputöö lõpetamist tekkimas ka aega autoga tegeleda 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta