Rauno E21 323i

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Iff kirjutas:Uskumatu kui lolle inimesi on olemas, huvitav kas ta tõesti arvas, et pääseb sellest puhtalt...
Aga no vähemalt saad uued neerud :D
Pakun, et kuna see auto seal igapäevaselt seisab ja tema oma ka siis hommikuse kiirustamise käigus plaanis ta asjaajamise õhtuks jätta lihtsalt, telefoninumber oleks ikka olnud viisakas aknavahele jätta.
vaguniga
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Tegemist oli küll pigem sellise mehega, kel õigust jäi ülegi, ehk siis ei usu, et ta oleks otsima meid tulnud, eks lootis lihtsamalt pääseda. ;)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Sel juhul kiusake teda korralikult :D
vaguniga
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kaua oodatud kaunikesed...

Täna käisin järgi pool aastat tagasi tellitud Bilstein B6 tagaamortidel. Ühtlasi sai ostetud ka uus amordi kaitsekomplekt ning H&R madaldusvedrud. Viimaste eest tänud retroracerile. Lisaks sellele pidin ostma ka uue ATE siduri töösilindri, sest vana lõpetas kodu ees oma töölepingu paar päeva tagasi.

Palju ilusaid asju, mida väga ei raatsigi Tallinna tänavatele tuua:
Pilt
Pilt
Pilt

Loodetavasti toimib antud vedrustuse komplekt ideaalselt ning madaldus on kenasti paigas. Homme peaks selles osas selgust saama 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

NICE! 8)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Nüüdseks ilusad asjad autol all (välja arvatud esivedrud). Auto sidurdab jälle kenasti ning tagaosa juhitavusega olen väga rahul. Enam kiirendades rattaid koopasse ei tõmba ning tagaosa on jäigem ja stabiilsem. Mina olen igati rahul 8)

Pilt
Pilt
Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Sügis on käes ja ilmad juba külmad. Kindlustuse lõppemiseni on veel loetud päevad, aga kuna täna oli väga ilus ilm pesin hai puhtaks ja viisin linnapeale sõitma. Paari nädalaga olin juba ära unustanud kui hea selle autoga sõita on, nägu kisub ikka naerule.

Talveks on plaane mitmeid, loodetavasti saavad kõik või suurem osa neist ka tehtud.

Lõppu mõned pildid tänasest päevast:

Pilt
Pilt

Soovitan soojalt vaadata ka tudengite autosaadet Stop Gear
http://tipikas.tv/video/9YYGB6SXRRD4/Stop-Gear

Mis seal salata intros on ka üks hainina esindatud :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Auto on endiselt talveunes kuid salong areneb sellegipoolest.

Retroracerilt õnnestus hankida originaal sportrool. Alguses oli rool suhteliselt mannetus seisukorras, kuid valmiskujul olen tulemusega väga rahul. Rooli kummist osa liimiti raami külge kinni tagasi, nahatati üle ning minu soovil ///M stiilis 3 eri värvi niidiga. Rooli pasunaosa, kontaktplaadi ja tagumise katte ostsin uue.

Hetkel on tegemises Recaro esiistmed. Kui ostes tundus istmete seisukord väga hea ning raamid terved siis lahti võtmisel tuli paraku muud välja. Istmete põhjad on päris korralikud ja palju tööd ei vaja, kuid seljatoe raam on mitmest kohast katki ning kõver. Kui raam on sirgeks tehtud ja keevitatud saab see veel uue värvi ning edasi läheb sadulsepa kätte.

Mõned pildid siis roolist:
Pilt
Pilt
Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
aljaava
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Nov 2012 23:28
Asukoht: Tallinn-Viljandi

Postitus Postitas aljaava »

Väga ilus rool. Kes ja kus selle töö teostas?
vahur73
Postitusi: 117
Liitunud: 14 Dets 2012 17:20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas vahur73 »

Minu meelest väga ilus auto, kahe tulega paistab isegi agressiivsem välja. :D
Opel Senator A1, 1982
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Nahatöö teostas tuttav. Soovi korral võin PS kontaktandmeid jagada.

Kahe tule variant meeldib mulle endale kah rohkem, sellepärast vastupidiselt tehasest 4-tule variandile tegin praeguse lahenduse. Kusjuures antud tuled valgustavad koos korralike pirnidega teed hämmastavalt hästi, palju xenonile alla ei jää :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Viimasel ajal olen tegelenud istmeraamide taastamisega. Peale detailide korralikku kontrolli selgus aina rohkem tegemist vajavaid kohti. Sellegi poolest on lootus raamide metallitöö lähiajal lõpetada, edasi lähevad jupid klaaskuulpritsi ning värvimisse.

Vahepeale väike ajalootund. Teatavasti on Recaro istmeid erinevates variantides ning sageli aetakse neid segamini originaal sportistmetega. Leidsin netist paar kasulikku pilti, mis aitavad tuvastada täpse istme mudeli.

Pilt

Pakuti ka luksuslikke suuremate reguleerimisvõimalustega ja elektriliselt liigutatavaid istmeid.

Pilt

Minu istme mudeliks on LS-C, garaazis vedeleb veel üksik LX-B. Minu õnneks on kõikidest võimalikest variantidest isiklik lemmik LS-C 8)

Ja lõppu "teaser" istmekatte proovist. Kaugeltki mitte lõplik aga esmase mulje saab kätte.

Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Päris hea 8) kus sisu teha lased ? Peab enda autol ka vaikselt tegelema hakkama sellega .
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Täna sain istmete tükid ja klapikambrikaane klaaskuulpritsist kätte. Nüüd näeb asi juba päris viisakas välja 8) Edasi vaja kiirelt värvimisse viia. Imestan, et M50 klapikambrikaan näeb peale pritsi päris kole välja. Valujälgi ja igasugu "kraatreid" on rohkem kui võiks. Peab enne värvimist natuke lamellketast näitama :P

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Istmete metallosad pulbervärvist käes. Homme lähen ka klapikambrikaanele järgi, mis sai tavapärase värvi peale :P

Pulbervärviga olen väga rahul, kõik nurgatagused on kenasti ühtlase värvi all. Järgnevalt panen raamid ja mehhanismid korra prooviks kokku ning kui kõik toimib nii nagu vaja annan istmed edasi juba sadulsepale.

Pilt

Pilt

Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Panin prooviks istme metallosa kokku, et hiljem vähem üllatusi tuleks :P Peatoe jalad käisid tsinkimises ja said samuti uue väljanägemise.

Pilt

Värvituna jäi klapikambrikaan väga hea. Näha jääva otsaga nägi maaler tublisti vaeva. Päikese käes läigib eriti hästi 8)

Pilt

Pilt

Tuleb siiski tunnistada, et M20 klapikambrikaan näeb parem välja. Antud detail siis Kristina E34 jaoks ning klaaskuulpritsitud ja peale seda lakitud.

Pilt

Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Talve alguses oli probleem garaazipinnaga. Talvekodu tahtsid nii sinine, kui ka drifti E36, aga kohta oli ainult ühele. Sinine pidi esialgu ajutise garaaziga leppima, kus tööd teha ei saanud. Veebruari alguses õnnestus leida peaaegu ideaalne garaazipind. Kuna garaaz on suur (4-5 autokohta), siis sai retroraceriga kahepeale pind renditud. Kuu aega läks garaazide kolimise ja sisseseadmise peale :P

Nüüdseks olen jõudnud ka juba autode kallale. Sinisel sai mitmed pisivead likvideeritud ning suurema projektina mootori remont ette võetud. Esmalt muidugi mootor aiste vahelt välja ning pukki. Arvestades ilma ning teede seisukorda julgen arvata, et enne mai kuud sinist sõitma ei pane.

Mõned fotosüüdistused hetkeseisust:

Pilt

Pilt

Pilt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

M20 kaas on ilus. Sul logareid ei ole nagu näha - kui hästi koopad vastu peavad? Pean just silmas kivide mõju jne.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Originaal "logarid" on küljes ehk need pisikesed tükid esitiiva ees- ja tagaosas. Koopad on E21-l muidugi üks roostekoht. Mina selle autoga talvel ei sõida ja üleüldse läbisõidud on päris väiksed ning kuna 100% uus mastiks on peal, siis väga ei põe selle pärast.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Selge. E28'l on ka need pisikesed tükid. Koopaid kimbutas rooste samuti tol isendil. Talvel on lausa patt sõita vana klassikuga :D
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Vasta