17. leht 22-st

Postitatud: 02 Mär 2012 01:29
Postitas Toivoku
Priit kirjutas:
Ruut kirjutas:
Kristina5 kirjutas: on meil täitsa olemas.
See MEIL sõna paneb küsima, et palju klubikaardiga soodustust saab ;)
Küll OT, aga Fixuses saadeti mind soodustuse ja koostöö jutuga nö. pikalt. Olen käinud kohapeal ja olen saatnud kirjasid.
kui midagi reaalselt vaja siis minu kaudu saab fixusest kindlasti odavamalt :) . Kindlasti ka Kristina kaudu kes seal töötab :) .

Postitatud: 03 Apr 2012 20:41
Postitas raunz
Sain täna värskelt värvitud BBS stangelisa kätte, üks garazis tehtud kehvapoolne pilt kah:

Pilt

Leidsin ka asendusdifferentsiaali autole. Nimelt hetkel all olev originaal plokkdiffer on õhtal omadega ja vajab kap remonti. Kuna aga selle tegemisega läheb aega ja hetkel kiiret pole siis panen tavalise 323 diffri alla.
Kui käigukasti remondist kätte saaks võiks auto juba sõidukorda seada 8)

Postitatud: 10 Apr 2012 21:43
Postitas raunz
Peale el ventika lõplikult külge panemist ning väikese ventika koja tegemist võis esiosa jälle kokku panna. Täna sai sellega ühelepoole ning koos BBS lisaga on ikka hoopis teine asi küll 8)

Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Apr 2012 17:40
Postitas priit300
Ilus on küll ,aga kui suur sul esiratta ja selle lisa vaheline vahe on?
Veel tahaks teada mis mõõdus rehve kasutad ja kui laiad sul need veljed on ? :)

Postitatud: 12 Apr 2012 17:00
Postitas Kristina5
Pildid nats kehvad ju! :( Aga muidu sai tulemus küll väga super! 8)

Postitatud: 12 Apr 2012 19:14
Postitas raunz
Esiratta ja lisa vahele keerates palju ruumi ei jää aga vastu ei tohiks samas kah minna. Rehv on ees 195/50/15 ning sellest suurem alla ei mahu ilma, et vastu läheks. Velg on 7 tolli lai.

Täna sain ka käigukasti remondist kätte, kui kõik plaanipäraselt läheb siis on nädalavahetusel auto jälle sõidukorras. Samuti sain UM-st kätte uue gaasitrossi.

Postitatud: 12 Apr 2012 19:40
Postitas sysi
Mul oli lausa 205/50 ees. Vastu ei käinud, aga BBS lisalt pikapeale hakkas värv küll maha kuluma.

Igatahes tõsi ta on, et ruumi sinna suurt ei jäänud :)

Postitatud: 15 Apr 2012 22:15
Postitas raunz
It's ALIVE......again!

Täna sai siis auto lõplikult kokku pandud ning juba esimene proovisõit tehtud. Tundub, et vahepeal algosadeks olnud käigukast toimetab korralikult. Uus elektriline ventilaator on kordades vaiksem, kui vana ning isegi tõhusam. Pisivigasid ning asju mida teha veel jagub muidugi.

Postitatud: 20 Apr 2012 08:08
Postitas Greenkamikaze
BBS lisaga näeb see auto päris elus ikka väga hea ja vihane välja 8)

Postitatud: 20 Apr 2012 08:17
Postitas raunz
Greenkamikaze kirjutas:BBS lisaga näeb see auto päris elus ikka väga hea ja vihane välja 8)
Väga palju andis see välimusele juurde küll 8)

Ei suutnud ilusa ilmaga autot garaazis hoida ja tegin eile kindlustuse ära. Tööjuures veel korralik pesu+salongipuhastus ning tänavatele. Kokku sai eile üle 150km linnavahel sõidetud :P Olin juba ära unustanud, mis elamus on selle autoga sõita.

Paar sõna tehnilise poole pealt kah. Nimelt eelmise aasta lõpus lõpetasid kojamehed poole sõidu pealt oma töö ning ühegi komponendi välja vahetamine ei aidanud. Soovitati uurida massi olemasolu ning tuleb välja et massis asi ongi. Sama mure vaevab vist ka kelladeplokki...temp. seier tõuseb paar mm kiirendades ning tahho ja digikell töötavad vastavalt oma soovile. Ehk oskab keegi soovitada kus täpsemalt viga otsida ning kuhu lisamassi vedada?

Postitatud: 20 Apr 2012 09:34
Postitas lennukiga
Otsi juhtmestikust liitekohtasid kus palju peenemaid juhtmeid jämedamaks üle läheb- need pressliited ja tihti on seal korrosioonipuru järel ainult. Samuti vaata maanduseklemmid juhtmete otsas üle, et seal poleks sama teema või ainult paar tervet juhtmekiudu ja ülejäänud katki murdunud.

Postitatud: 20 Apr 2012 10:07
Postitas nuga
Esimene koht on juhi vasaku jalakohal umbes keresse minev massipunkt, aga seda sa ilmselt tead ja see on korras.

Teine probleem on umbes kelladeploki taha jääb selline moodustis:
Pilt

Selle võid lahti võtta ja uuesti kokku panna, aga eriti palju see ei aita. Minu auto puhul lahendas mured see, et võtsin puhuri lüliti pistiku tagant massiklemmi välja ja viisin selle massi. Puhuri lüliti taha panin uue ja jämedama massikaabli.

Postitatud: 02 Mai 2012 21:04
Postitas raunz
Nii kevadgrill, kui ka Läti klubi kokkutulek edukalt selja taga 8)
Muretsema pani õhukeseks kulunud ja väikese mõraga karter, kuid õnneks sellega midagi ei juhtunud. Sellegipoolest tuleb karterikaitse kiiremas korras valmis saada ja korralik õlivann alla panna.

Vanatehnikale omaselt on iga aasta autol uued vead. See aasta siis igasugused elektriprobleemid, millest ka eelnevalt juttu olnud.

Samuti on näha, et ring on täis saamas ning aastaid tagasi tehtud asjad tahavad juba uuesti tähelepanu saada. Peab mõtlema hakkama uutele keretöödele. Vahemärkusena võiks öelda, et liivapritsitud ja värvitud silladetailid püsivad roostevabad keskeltläbi 5 aastat.

Laenan mõned pildid Priidu kaamerast:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 03 Mai 2012 11:27
Postitas Kristina5
Nii, mina tulen selle autoga rajapäevale! Loodan, et saame kena aja sellega! :)

Postitatud: 03 Mai 2012 23:32
Postitas Hiis
Ilus auto pole midagi õelda mulle meeldib.Algul muidugi lootsin et seal vahel on ka org,vana 323 mooto .Eks aeg on teinud oma töö. :D :D :D

Postitatud: 13 Mai 2012 07:24
Postitas eix22
e21 r6 on ju nelja tulega, miks siin 2 on?

Postitatud: 13 Mai 2012 08:35
Postitas akuula
Stiilivärk 8)

Postitatud: 13 Mai 2012 10:29
Postitas raunz
eix22 kirjutas:e21 r6 on ju nelja tulega, miks siin 2 on?
Sellepärast 2 tuld, et endale meeldib nii rohkem 8) 4 tuld oli vahepeal nii levinud, et kahe tulega sai massist erineda. Pealegi valgustavad kaks tuld kõvasti paremini, kui suurem osa uuematest autodest. Kui peaks tahtmine tekkima, saan 4 esituld samuti ette panna, kõik vajalik on selle jaoks olemas.

Tuledest rääkides sain tänu Krissule esituledesse Philips X-treme vision pirnid.

Samuti läksid tellimusse uued Bilstein B6 tagumised amordid.

Postitatud: 17 Mai 2012 18:47
Postitas killer666
Ma kui keretöid ja värvima hakkaks m6tleks m6ne muu värvi peale , see kärts sinine ei sobi kuidagi. Jätab kuidagi rullnokaliku välimuse , samas siis ehk sisemusega sobib kokku.

Postitatud: 19 Mai 2012 22:59
Postitas raunz
Siniseks peab ta jääma, sest kõik tunnevad seda autot kui "sinist" aga jah toon muutub kindlasti. Kui aeg käes, eks siis näis mis täpsemalt.

Tänase rajapäeva pidas auto kenasti vastu, nüüd on peale lõputöö lõpetamist tekkimas ka aega autoga tegeleda 8)