Klaasluugi juppe ei ole üle, doonorilt sai ta lihtsalt komplektselt ümber tõstetud.
Algusest peale on autol puudunud sünkroniseeritud teine käik, linnas fooritaga sõites oli lihtsam kas startida teise käiguga või minna esimeselt otse kolmandale. Raginata teise käigu sissepanek õnnestus ainult pooltel kordadel hoolimata vahesiduri ja vahegaasi kasutamisest ning seitsmekaga sõites on äärmiselt piinlik ragistada kohalt minnes.
Lahendus oli lihtne ning ootas juba tükk aega paigaldamist - korralik käigukast, mis ei unda ja millel sünkrod korras. Samuti oli teada, et siduri survelaager on läbi - sidurit lahutades kriuksus veidi.
Reede öösel vastu pühapäeva sai vana kast maha võetud (suured tänud siinkohal Ingmarp-le, kes aitas neid polte lahti keerata, millele minu jõupingutustest ei piisanud). Halvaks üllatuseks oli see, et peale survelaagri oli otsas ka sidurikorv. Survelaager oli vedrulamellid ära kulutanud - selline tunne et, survelaager oleks vahepeal olnud kinnikiilunud. Samuti oli siduriketas suht otsakorral ning kettal kaks leevendusvedru katki. Kusjuures sõites ei osanud siduri nii kehva olukorda kuidagi arvata.
Õnneks oli riiulilt võtta korralik 3,5 mootori korv koos korraliku kettaga. Täna hommikul sai randa minek ohverdatud garaazis nokitsemisele ja kokku ta saigi. Kõik toimib nii kuis peab, isegi tagurdustuled, mis ennem ei töötanud, hakkasid tööle. Ju vist oli pistikul halb ühendus anduriga.
Doonori pealt sai võetud ja paigaldatud ka mootoripõhja kate, mis pärast korralikku pesu osutus uueväärseks.
Nüüd segab veel mingi metalne undamine, mis tundub tulevat tagant. Enne arvasin selle olevat kardaani tugilaagri, kuid käigukasti vahetades sai selle korrasolekus veendutud. Nüüd langeb kahtlus tagadifrile. Riiulil seisab 3,64 ülekandega LSD differ, aga see on kontrollimata olekus ja ei teagi kas panna ta sellisena alla või kõigepealt lahti kiskuda.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.