1. leht 2-st

BMW 528 E28´86 Alando

Postitatud: 20 Sept 2007 21:19
Postitas alando
Tervitus kõigile hai fännidele! Soetasin ka endale kevadel nii öelda hobiautoks e28 528. Algul vaatasin ühe teise Saksa tootja autot aga tagantjärele olen õnnelik, et seda ei ostnud. Aga natuke autost: ära tõin ma ta Viljandist. Seal oli ta seisnud kolm aastat neist viimase kividel! Aku sai peale ja bensiin sisse pandud ja ennäe imet käima läks. Tulingi siis sõites Tallinnasse ära ilma probleemideta! Esimese asjana hkkas lekkima radiaator ja natuke hilem lakkas töötamast ventilaatori sidur. Vahetada tuli ka esimesed piduriklotsid ja kettad. No jah tegelikult tuleb esisillas kõik jupid ära vahetada!vahetatud on veel esimesed ja tagumised vedrud ja esimesed amordid. Uued amordid said alla KYB õlikad! Peale keretööde tegemist läheb vahetusse ka sinine sisu ja gepardi mustriga istmed! Ah ja roostetavad pratiliselt kõik uksed, esitiivad ja juhi jalgealune ka! Kusagilt läbikukkumisohtu ei ole! Eks edaspidi tuleb veel juttu ja piltte ka!
http://www.zone.ee/alando/BMW%20001.jpg?2
http://www.zone.ee/alando/BMW%20002.jpg?2
http://www.zone.ee/alando/BMW%20003.jpg?2
http://www.zone.ee/alando/BMW%20006.jpg?2

ilus

Postitatud: 20 Sept 2007 22:23
Postitas ökosohver
no jaksu j6udu:)

Postitatud: 21 Sept 2007 08:13
Postitas kustas
Mulle aina rohkem ja rohkem hakkavad need sinised ja rohelised sisud meeldima :p. Aga auto paistab.. komplektne.

Postitatud: 29 Nov 2007 08:08
Postitas alando
Vahepeal on aega edasi läinud ja natuke nokitsetud ka hai kallal aga teha on ikka kõvasti veel. Vahepeal hakkas sõitmist segama lekkiv radiaator sai see siis ka välja vahetatud:http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/Bemmi%2 ... 0010.jpg?2
Ei tahtnud enam vana osta kuna eelmine mis kevadel ostetud sai, pidas ainult pool aastat vastu! Teine asi mis juba räigelt närvidele käis oli tagarattalaager. See tegi ikka hirmsat häält eriti kurvides vasakule keerates. Pilt ka vanast ja uuest:http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/Bemmi%2 ... 0013.jpg?2
Laagri vahetamise käigus avastasin, et pooltelje kummid ka mõlemast otsast katki aga neid ei jõua praegu enam vahetada. Kevade poole tuleb ilmselt tagasild maha monteerida ja kõik puksid ka ära vahetada! Vedrud tuleb ka õigete vastu välja vahetada mul nimelt e34 tagavedrud all praegu! Selle aasta sees ei ole aega enam midagi teha ja selle pärast sai masin talvekorterisse ära pandud! Ootab seal kevadet!http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/BMW%20005.jpg?2

Postitatud: 13 Apr 2008 19:48
Postitas alando
Aeg jälle edasi läinud pole küll eriti midagi teinud aga siiski! Sai siis proovitud 17 velgi ja noh tundub, et tegemist on e28 maasturiga! :D Karbi kõrgus maast on praegu 25 sentimeetrit! Mõned pildid ka!
http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/BMW%20008%20m.bmp
http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/BMW%20009.bmp
http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/BMW%20010.bmp
http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/BMW%20011.bmp

Postitatud: 13 Apr 2008 21:42
Postitas Ruut
Ega siis velje diameetrist ratta kõrgus ei tohiks sõltuda, et sul seetõttu kere kõrgus tõuseb. Paistab, et panid liiga kõrged vedrud. Nüüd võid oma masina klassifitseerida eestis populaarsesse pargimaasturite segmenti :)

Postitatud: 13 Apr 2008 22:47
Postitas alando
Ruut kirjutas:Ega siis velje diameetrist ratta kõrgus ei tohiks sõltuda, et sul seetõttu kere kõrgus tõuseb. Paistab, et panid liiga kõrged vedrud. Nüüd võid oma masina klassifitseerida eestis populaarsesse pargimaasturite segmenti :)
Kuna praegu kasutan teda rohkem maal siis see kõrgus on väga hea! Loomulikult aga ei ole see väga ilus silmale. Tuleb hakata mõtlema madalduse peale!

Postitatud: 13 Apr 2008 22:58
Postitas Cardo
Tagantvaadates on rattad nagu aabitsas V täht :)

Postitatud: 14 Apr 2008 15:33
Postitas TD
Aga kui aus olla siis laiad rattad sobivad täitsa hästi e28-le (minu isiklik asrvamus) välimus muutub kohe kurjemaks :)

Postitatud: 14 Apr 2008 19:42
Postitas YZK
rataste kommentaariks vaid,et minu silmis,enamvähem
ja e28 tõepoolest sobib lai pastel,kui see ei ole mingi nõmeda suure velje,vahetüki abil koopast välja tolknema aetud.. :P

Postitatud: 14 Apr 2008 20:06
Postitas alando
Need on originaalid ja ilma igasuguste vahetükkideta! Lõpuks leidsin ühe pildi ka möödunud suvest siit saab natuke aimu kõrgusest! Vabandan auto kahjuks pesemata! : :oops: http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/BMW%20001.jpg?2

Postitatud: 14 Apr 2008 22:18
Postitas pisike528
Mu hail olid samasugused all 8) made in italy?Ilma madalduseta oli samakõrge aga madaldusega ilusti koopas :D

Postitatud: 15 Apr 2008 13:49
Postitas TD
Sellel viimasel pildil on küll tõsine offroad :D .
Karjub kohe madalsuse järgi.

Postitatud: 06 Aug 2008 21:55
Postitas alando
Viimasest postitusest kaua aega mööda läinud! Ei ole aga oma haid sugugi mitte unarusse jätnud. Sai asutud tagasilla kallale. Vahetatud sai suured talapuksid, diffripuks, õõtsapuksid ja liigendid ning pooltelje kaitsekummid. Vedrud ka asendatud lühematega. Samuti on eemaldatud salongist vana pigimatt. Ise kartsin kõige rohkem gaasipedaali alust aga see on täiesti korralik. Põhjal esineb ainult pindmist roostet , ei midagi hullu. Ilmselt salongi enne kevadet kokku ei panegi, äkki saab selleks ajaks värvitud ka! Karbid said ka vahetatud. Suured puksid olid täiesti läbi, lisaks oli eelmine omanik neid püüdnud taastada ja toppinud sinna kiilrihma tükke vahele! :? Lähiajal plaanis põhi puhastada, värvida ja uus pigimatt peale. Kunagi tulevad pildid ka!

vedru

Postitatud: 10 Aug 2008 20:28
Postitas Jaan
Küsimus tagavedrude kohta: kas pidid midagi ringi tegema või sobisid need e34 tagavedrud üksühele? Kas panid ette samuti e34 vedrud?

Re: vedru

Postitatud: 10 Aug 2008 22:42
Postitas alando
Jaan kirjutas:Küsimus tagavedrude kohta: kas pidid midagi ringi tegema või sobisid need e34 tagavedrud üksühele? Kas panid ette samuti e34 vedrud?
Tagumised lähevad üks ühele! E34 omad on 4 senti pikemad ja natuke jämedamast materjalist. Esimesed on ikka e28 omad!

Postitatud: 11 Aug 2008 00:31
Postitas Jaan
Kui autole kõrgust juurde tarvis siis nüüd tean. Peab asja natuke seedima :idea:

Postitatud: 11 Aug 2008 20:52
Postitas rints
Minuarust on e34 tagavedrud ikka natuke suurema diameetriga ja ei istu päris ilusti e28 tugilaagrisse. Endal sai natuke ümber tehtud, et ilusti istuma hakkasid. Kasutasin e28 amordipuksi aga tegin uue osa suurema, mis vedru ümber jääb. Samuti e34 vedru kummitaldmik läks kasutusse. e34 amordi tugilaagri puhul ei sobi poltide asetus e28 kerega.

Postitatud: 20 Aug 2008 20:18
Postitas alando
Täna nii suurel pühal ei saanud ka puhata. Tuli hoopis hai kallal natuke vaeva näha! Ära said vahetatud tagumised õõtsa puksid. Rohkemaks täna kahjuks aega ei jäänudki!
http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/Puks.jpg?2
http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/Puks%202.jpg?2


Tekkis selline küsimus, et kuidas pildil olevat detaili nimetatakse ja kas saab kusagilt uut tellida! Tänu sellele kipub käsipidur peale jääma!
http://www.zone.ee/Alando1/BMW:/K%e4sipidur.jpg?2

Postitatud: 24 Mär 2009 10:53
Postitas alando
Vahepeal tükk aega edasi läinud aga kahjuks projekt seisab! Surutis surub peale, ei kannata praegu asjaga tegeleda. Eks näis mida aasta 2009 endaga kaasa toob. Ilmad hakkavad ilusamaks minema, lasin korra hai päikese kätte!
Pilt