Tiho E28 524 tdA, 1986
Tiho E28 524 tdA, 1986
Morries
Nii siis, tegin küll oma vennale ka siia foorumisse kasutaja, et saaks vajadusel sõna sekka öelda, kuid vend selline vanakoolimees, et teda ei huvita üldse arvuti. Nii siis, teen ise venna autost teema siia.
Paneks siis huvitavad asjad kronoloogilisse järjekorda:
2003, sügis: auto ost
2004, kevad: auto kohtus teel lebava betoon kamakaga (keset teed lambist), mis ootamatult eessõitva auto alt nähtavale tuli. Tulemus, katkine radikas ja karteri põhi, mahlad väljas.
2004, kevad: eelmised probleemid lahendatud, otsustas käigukast otsad anda. Kap. remont.
2004, suvi: avarii Toyota Camry'ga. Süüdi oli tegelt üks ilus e28, mis parasjagu ilusa häälega kiirendas kõrval, seda vaatama jäädes, ei märganudki Camry pidurdamist ja kabooom. Tulemus, bemmil parem pool sodi (tuled, tiib jne.), Camry'l ei juhtunud midagi, kuna sõitsime tolle kärukonksu otsa.
2004, suvi: avastasime, et turbo on õline vms.
2005, kevad: vend siis kiskus auto sisu välja ja oh üllatust, sellise aastaarvuga auto kere pole ma veel nii sitas korras näinud. Tulesein on pooleks , pagasiruumi on roosteuss pesa teinud, esi pikitalad otsast mädanevad ja juhi vasaku jala pool olevas nurgas on ca 25x25 cm auk, mis oli "TARTU-KULDSETE-KÄTEGA-ELMARI" poolt parandatud KINDAGA
Ühesõnaga, toredas järjekorras on auto ehitatud! Värv peale ja korras.
Nüüd siis vennal palju mõtlemist, et kas osta uus kere, või parandada praegune ära (millel pole, minu arvates, mõtet).
Varsti teen tast uusi pilte ja panen siia üles.
Nii siis, tegin küll oma vennale ka siia foorumisse kasutaja, et saaks vajadusel sõna sekka öelda, kuid vend selline vanakoolimees, et teda ei huvita üldse arvuti. Nii siis, teen ise venna autost teema siia.
Paneks siis huvitavad asjad kronoloogilisse järjekorda:
2003, sügis: auto ost
2004, kevad: auto kohtus teel lebava betoon kamakaga (keset teed lambist), mis ootamatult eessõitva auto alt nähtavale tuli. Tulemus, katkine radikas ja karteri põhi, mahlad väljas.
2004, kevad: eelmised probleemid lahendatud, otsustas käigukast otsad anda. Kap. remont.
2004, suvi: avarii Toyota Camry'ga. Süüdi oli tegelt üks ilus e28, mis parasjagu ilusa häälega kiirendas kõrval, seda vaatama jäädes, ei märganudki Camry pidurdamist ja kabooom. Tulemus, bemmil parem pool sodi (tuled, tiib jne.), Camry'l ei juhtunud midagi, kuna sõitsime tolle kärukonksu otsa.
2004, suvi: avastasime, et turbo on õline vms.
2005, kevad: vend siis kiskus auto sisu välja ja oh üllatust, sellise aastaarvuga auto kere pole ma veel nii sitas korras näinud. Tulesein on pooleks , pagasiruumi on roosteuss pesa teinud, esi pikitalad otsast mädanevad ja juhi vasaku jala pool olevas nurgas on ca 25x25 cm auk, mis oli "TARTU-KULDSETE-KÄTEGA-ELMARI" poolt parandatud KINDAGA
Ühesõnaga, toredas järjekorras on auto ehitatud! Värv peale ja korras.
Nüüd siis vennal palju mõtlemist, et kas osta uus kere, või parandada praegune ära (millel pole, minu arvates, mõtet).
Varsti teen tast uusi pilte ja panen siia üles.
Siin kohal räägib siis auto omanik ise, olen menetanud niinimetatud vanakooli inimese staatuse ja arvuti taha istunud aga see selleks. Autos on tõesti roosteuss kõvasti vaeva näinud: kõik mis vasaku esitiiva alla jääb, vasakult poolt tulesein (väga hull), vasak karp eespoolt, parem karp eespoolt, auto põhjas mõningad augud ja taga numbri ning tulede alla jääv paneel on päris peetis. Lisaks kõigele sellele automaatkasti ja radika vahele jäävad õlitorud lekivad. Praeguseks on esitiiva alune ja enamus tuleseinast keevitatud, muud roostes kohad välja lõigatud ja ootavad keevitust (kuna endal hetkel vastav aparaat puudub, tuleb sugulase oma kasutada, mis on paraku harva kättesaadav). Veel sai UMist soetatud eelpool mainitud tagapaneel ja õlitorud, mis vahetust vajavad. Proovin järgmine nädal venna abiga mõned pildid teostatavadest töödest ka üles saada. Siinkohal kasutaksin võimalust ja tervitaks seda kuldset Tartu seppa, Lätis oleksid kindlasti tegija.
M21D24
Tere! Lõpuks sai siis pildid ka üles. Nagu näha, tegemist jätkub: mõned jupid, mis auto külge kruvimist/keevitamist vajavad ja rooste, mis eemaldamist tahab. Ega kellelgi e28 juhiust ripakil pole?
Viimati muutis Tiho, 06 Mai 2006 13:02, muudetud 1 kord kokku.
M21D24