BMW e28 525i raudpats
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
BMW e28 525i raudpats
teretere.
olen siin suhteliselt uus liige alles täna liitusin:D muidu olin koguaeg bmwclubis liige aga sõbra vihjel sain teada ka sellest e21klubist teada.
auto on siis e28 525i mille ausaltöeldes mõned päevad tagasi ostsin. mootor on suhteliselt heas korras, kui mitte öelda väga heas. kere vajab natuke keevitamist ja seda ka ainult ühe tagumise poritiiva juurest kus on meeletu auk.
esitiivad olid umbes samasugused ja ilmselt olid nad just sellepärast sellised, et autol polnud lihtsalt logareid kuigi üks vanamees oli selle auto eelmine ja vist ka ainuke omanik. tavaliselt ikka vanakoolimehed hoolitsevad oma aegunäinud raudruunade eest
loodan ikka auto liikuma saada ja see pühapäeva autoks rohkem jätta:D
aga seniks ma arvan et aitab küll
olen siin suhteliselt uus liige alles täna liitusin:D muidu olin koguaeg bmwclubis liige aga sõbra vihjel sain teada ka sellest e21klubist teada.
auto on siis e28 525i mille ausaltöeldes mõned päevad tagasi ostsin. mootor on suhteliselt heas korras, kui mitte öelda väga heas. kere vajab natuke keevitamist ja seda ka ainult ühe tagumise poritiiva juurest kus on meeletu auk.
esitiivad olid umbes samasugused ja ilmselt olid nad just sellepärast sellised, et autol polnud lihtsalt logareid kuigi üks vanamees oli selle auto eelmine ja vist ka ainuke omanik. tavaliselt ikka vanakoolimehed hoolitsevad oma aegunäinud raudruunade eest
loodan ikka auto liikuma saada ja see pühapäeva autoks rohkem jätta:D
aga seniks ma arvan et aitab küll
Viimati muutis raudpats666, 17 Jaan 2008 20:44, muudetud 4 korda kokku.
oi oi
noh jah:D ma loodan et hind polnud autohind=soolane, sest noh kui aus olla siis aega läheb vist kyll enne kui ta kapist välja saad:) samas hea nokistada garaasis talve6htuti:) loppude lopuks kui kevad on käes siis saad juba talvel mullatud vilju maitsta:) ja edu loomulikult, praegune värrvitoon on ilus, ja kuidas mootor on kui oled s6ita saanud. ja senine läbis6it? ega hooldusraamatut juhtu tal olema ka?
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
hooldusraamatut pole jõudnud veel otsida:) jõudsin ta omaniku juurest ära tuua ja pole ausaltöeldes rohkem ta juurde saanud. läbisõit on 213 tuhhi kuskil ja usun et see täitsa tagasi kerimata, sest ma ei usu et vanamees seda kuskil tagasi kerida laskis:D ja mootor on väga hea, ühtlaselt käib ja ei mingit kolinat ega naginat, ega midagi muud. mootor on mega hea. üks muidugi jõudis karteripõhja katki sõita, kuid see mingil moel kinni pandud. järgmine samm ongi karteripõhja vahetus ma arvan ja plekitööd. eks saab ka mõned pildid ülesse pandud kui asjad liikuma hakkavad. hind ei olnud autohind=soolane, vaid suhteliselt võileivahind:D aega läheb tema kapist väljasaamisega, aga ma loodan, et mitte eriti kaua:)käed hirmsasti sügelevad küll.
Super!
Ise ka antud autoga veidi kokku puutunud ja mis eriti pani imestama on asjaolu, et nii palju kui vähegi kusagil midagi on, siis on see ORIGINAAL! Ja tõesti käib nagu kellavärk - esimesel korral jäi lausa suu lahti...
Ja kui igast dokumentatsiooni vaadata, siis on olnud ainult ühe omaniku käes, kes asja eest hoolt kandnud. Kahjuks mees ise aastaid manalas juba...
Igatahes edu ja jõudu ja hädi närve Kui vähegi saan, siis aitan ka taastamisel
Ise ka antud autoga veidi kokku puutunud ja mis eriti pani imestama on asjaolu, et nii palju kui vähegi kusagil midagi on, siis on see ORIGINAAL! Ja tõesti käib nagu kellavärk - esimesel korral jäi lausa suu lahti...
Ja kui igast dokumentatsiooni vaadata, siis on olnud ainult ühe omaniku käes, kes asja eest hoolt kandnud. Kahjuks mees ise aastaid manalas juba...
Igatahes edu ja jõudu ja hädi närve Kui vähegi saan, siis aitan ka taastamisel
e28 M535i
Kas see auto on siis mõnest välisriigist toodud, kus oli sellel autol ainult üks omanik ja hetke omanik on teine omanik? Reg nr'it vaadetes tundub kahtlane jutt .margus kirjutas:Ja kui igast dokumentatsiooni vaadata, siis on olnud ainult ühe omaniku käes, kes asja eest hoolt kandnud. Kahjuks mees ise aastaid manalas juba
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
mis jutt sulle kahtlane tundub?auto on toodud saksast 97 aastal ja loogiline on, et saksas oli tal üks omanik ja siin oli tal kaa ju omanik. max ilmselt mõtles seda, et eestis oli tal ainuke omanik see vana, kes nüüdseks juba lahkunud on. oma esimeses jutus panin kah sellega vist mööda:D sry. aga jah sai ükspäev siis ka auto all ära käidud ja suhteliselt heas seisus on see autoalune, roostes on pealt tagumine sild, mis iseenesest ei mõjuta midagi, endal lihtsalt riivab silma.
keevitamist vajab juhipoolne ja siduripoolne nurk
summerist pole eriti midagi alles jäänud. pildilt vast ei näe aga läbi mis läbi:(
esimest otsa saab ehk kasutada veel. sellega seoses üks küsimus tekkis. oskab keegi öelda kas seal on mingit vahet mitu tore sealt eest taha jookseb. ise mõtlesin, et panen ühe jämedama toru, torkan mõne poti ka vahele ja peaks ikka töötama?jõle nadi on hakata seda lappima. ja kahte korraga veel....
mõned pildid siis veel põhjaalusest
keevitamist vajab juhipoolne ja siduripoolne nurk
summerist pole eriti midagi alles jäänud. pildilt vast ei näe aga läbi mis läbi:(
esimest otsa saab ehk kasutada veel. sellega seoses üks küsimus tekkis. oskab keegi öelda kas seal on mingit vahet mitu tore sealt eest taha jookseb. ise mõtlesin, et panen ühe jämedama toru, torkan mõne poti ka vahele ja peaks ikka töötama?jõle nadi on hakata seda lappima. ja kahte korraga veel....
mõned pildid siis veel põhjaalusest
Viimati muutis raudpats666, 17 Jaan 2008 20:52, muudetud 1 kord kokku.
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
oi pekki küll... täna nägin kurja vaeva et autot lammutada. oli plaani põranda vaip ülesse võtta ja vaadata mis põhja all toimub. ma ei tea kaua teie siin kõik seda vaipa ülesse võtsite aga minul läks umbes kaks tundi ja keel nii vesti peal... sain siis lõpuks vaiba ülesse ja väga hull ei olnudki:) nagu ma arvasin, siis esimeste koobaste välimistes nurkades läbivad roosteaugud, aga õnneks väikesed ja selle remont ei võta vast kaua aega.
selles isegi läbivat roostet tegelikult vist ei olegi kuid enne pigimati ülesvõtmist veel ei tea:)
muidu põhi täitsa hea. tagant on kere ka suht hea, roostet peaaegu ei ole üldse:)
seoses selle lahti kakkumisega tekkisid ka mõned küsimused. oskab keegi öelda kuidas kaigukangi kätte saada ja kas on üldse võimalik ilma käigukasti mahavõtmiseta välja vahetada see käiguvahetamissüsteem?peaks olema plastmassist ja on ära kulunud-käib nagu tallejalg:)
ja teine küsimus on selline, et kust see paganama ventilaator maha käib? arutasin esipaneeli lahti sealt alt ja leidsin sealt alt kaks polti, mis lahti keerasin, aga ei midagi. kas ta on liimitud sinna koos tihenditega ja peab ihtsalt tõmbama, või on ta mingite klambritega kinni veel. ise küll ei leidnud.
selles isegi läbivat roostet tegelikult vist ei olegi kuid enne pigimati ülesvõtmist veel ei tea:)
muidu põhi täitsa hea. tagant on kere ka suht hea, roostet peaaegu ei ole üldse:)
seoses selle lahti kakkumisega tekkisid ka mõned küsimused. oskab keegi öelda kuidas kaigukangi kätte saada ja kas on üldse võimalik ilma käigukasti mahavõtmiseta välja vahetada see käiguvahetamissüsteem?peaks olema plastmassist ja on ära kulunud-käib nagu tallejalg:)
ja teine küsimus on selline, et kust see paganama ventilaator maha käib? arutasin esipaneeli lahti sealt alt ja leidsin sealt alt kaks polti, mis lahti keerasin, aga ei midagi. kas ta on liimitud sinna koos tihenditega ja peab ihtsalt tõmbama, või on ta mingite klambritega kinni veel. ise küll ei leidnud.
Viimati muutis raudpats666, 17 Jaan 2008 20:59, muudetud 1 kord kokku.
Ma korra elus olen seda käigukangi parandust teinud, aga see oli vähemalt 3 aastat tagasi. Autoks oli e30, aga sellel vast sama süsteem. Käigukasti ei pea küll maha võtma, kuna see hoovastik asub ise tagapool. Küll aga oli mul vist maha võetud kardaan (Ei mäleta kas kardaanivahetuse vajaduse tõttu või selle kangiparanduse pärast). Ühesõnaga altpoolt saab kogu süsteemi kätte ning viga on neis plastmass/kummi puksides.raudpats666 kirjutas: seoses selle lahti kakkumisega tekkisid ka mõned küsimused. oskab keegi öelda kuidas kaigukangi kätte saada ja kas on üldse võimalik ilma käigukasti mahavõtmiseta välja vahetada see käiguvahetamissüsteem?peaks olema plastmassist ja on ära kulunud-käib nagu tallejalg:)
Põhjamati väljavõtmisel läks mul aega niipalju, kui istmete lahtikeeramine Ühesõnaga mitte väga kaua.
Rooste koha pealt, ega enne ei näe, kui selle pigi lahti võtad kõik. Mul oli esmapilgul praktiliselt läbiva roosteta põhi seestpoolt, kuid peale pigieemaldust kruvikeerajaga surkides õnnestus mõlemasse esinurka tikutoosisuurused augud teha
Aga edu ja jaksu auto pidamisel
Meelis
e28 528iA '84
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
no nii:) ausalt öeldes pole veel väga põhja alla saanud. Kakkusin haid alles seest lahti ja nüüd on väljast ka peaaegu paljas:) ja hakkab keretööd ootama.Cardo kirjutas:Millist tüüpi sul kangi hoidik on, kas gardaani kohal on plekist tald või alumiiniumist nn varras ?
Viimati muutis raudpats666, 17 Jaan 2008 21:03, muudetud 1 kord kokku.
Kood: Vali kõik
[img]http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album468/aac.sized.jpg[/img]
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
selged pildid:) tänud:Dnuga kirjutas:Täpsustuseks veel see, et õige lingi saad, kui lähed hiirega lingitava pildi peale, vajutad paremkliki ja valid "properties". Sealt kopeeri jpg lõpuga aadress.Kood: Vali kõik
[img]http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album468/aac.sized.jpg[/img]
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
no panen siia ka mõne pildi veel ülesse juba tehtud tööst. Eriti midagi väga teha ei ole jõudnud kuid midagi ikka. Sai siis tuled lahti kakutud ja korralikult üle värvitud. uued tüüblid ja kokku tagasi
piltide kvaliteet pole teab mis hea, sest tel. tehtud aga saab midagi aru küll ma arvan
täna siis läks tegelikult auto ära keretöödele, loodan et vana ikka hakkama saab. lubasin kahe jalaga seljas olla kui korralikult ei keevita
piltide kvaliteet pole teab mis hea, sest tel. tehtud aga saab midagi aru küll ma arvan
täna siis läks tegelikult auto ära keretöödele, loodan et vana ikka hakkama saab. lubasin kahe jalaga seljas olla kui korralikult ei keevita
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...