Sysi e23 735iA 02/86 Highline
Siis eksisin, mul oli seal sees(eelmise omaniku jutu põhjal) mingisugune makk, millel küljes mikker, ning mis oli nende jaoks eelajalooline. Mono, sellest on mul autos alles vaid võimendi, mis muudab mono stereoks ja võimendab ka heli natuke. Peaksin uurima, äkki on tal veel see vrakk alles, oleks hea näha mis seal siis tegelikult oli...
BMW E91 320D 07/2010
Otsi muidugi kõik võimalik üles, tee pilte ja hari meidImpsionu kirjutas:Siis eksisin, mul oli seal sees(eelmise omaniku jutu põhjal) mingisugune makk, millel küljes mikker, ning mis oli nende jaoks eelajalooline. Mono, sellest on mul autos alles vaid võimendi, mis muudab mono stereoks ja võimendab ka heli natuke. Peaksin uurima, äkki on tal veel see vrakk alles, oleks hea näha mis seal siis tegelikult oli...
Mul oleks veel sellist makki vaja, nagu nuga 323i's... keegi on nõus selle ära virutama talt?
Aiai kurja kui ilus. Tõesti super
Meenutab seda hüper-super korras ja samade lisadega saksa musta seitsmest, mille pildid paljudes kohtades üleval on
(makk mida siin kuulutasin, on utiliseeritud kahjuks, sain teada, ainult veel et, keskkonsoolis asus kassetikas, ja selle n.ö. puldi otsas oli raadio juhtimine, Blaubunkti toode oli olnud)
Meenutab seda hüper-super korras ja samade lisadega saksa musta seitsmest, mille pildid paljudes kohtades üleval on
(makk mida siin kuulutasin, on utiliseeritud kahjuks, sain teada, ainult veel et, keskkonsoolis asus kassetikas, ja selle n.ö. puldi otsas oli raadio juhtimine, Blaubunkti toode oli olnud)
BMW E91 320D 07/2010
Tundub tuttav, näppisin hiljuti ühte '86 MB W126 500SEL, millel oli analoogne seade, mõistagi osaliselt plekikruvidega keskkonsooli külge aheldatudImpsionu kirjutas: (makk mida siin kuulutasin, on utiliseeritud kahjuks, sain teada, ainult veel et, keskkonsoolis asus kassetikas, ja selle n.ö. puldi otsas oli raadio juhtimine, Blaubunkti toode oli olnud)
Aga üks pilt veel - 7 oma "anatoomilises asendis"
Kirjeldan veidi, kuna istusin sinna otse oma E32 roolist. Esiteks laseb E23 sumpa veidi kuskilt läbi (peaks vist seda pastat ostma, kuna sumpa ise väga korralik) - müra on tunduvalt suurem seetõttu, samuti lagiseb mootor (proovib klappe reguleerida reedel, tihend juba tellitud).Iff kirjutas:Kuidas siis sõita oli üle pika aja?
Aga STIIL ja esituled on mäekõrguselt paremad E32'st. Veermik on mõlemal autol väga hea, samuti roolisüsteem. E23 rabab madalamalt oluliselt paremini kui E32, kuid viimane läheb nagu lihtsamini pöördesse.
Huvitav on ka see, et kardetud 17" vs 14" ei kaota sõidumugavuses üldse olulisel määral. Kui päris aus olla, siis kui ei teaks, et rattad vahetatud, ei saaks vist arugi.
No igatahes superluks
PS! Võrdlusmomendi suhtes on lihtsalt see jama, et E32 on liiga heas korras ühe E32 kohta
Ei hakka ma kärukonksu eemaldama - kui tehasest on, siis las olla. Konks ise on muide ka kenasti olemas - peakski vaatama, kas seda kunagi kasutatud ka on
Vahepeal ostsin talle E23 originaal nahkrooli selle Hartge rooli asemele. Rooli ennast pole veel näinud, ootab mind Cargos.
Aga auto läks täna nukkvõlli ja nookurite (ja jahutusvedeliku ja õli jms) vahetusse. Kui homme midagi täpsemalt selgub, eks annan teada. Ja praegune plaan on autoga 24 märtsi õhtul Saksamaa suunal startida
Ahjaa... kroompeeglid pole uutele ustele "bolt-on" ja seega loobusin nende paigaldamisest.
Vahepeal ostsin talle E23 originaal nahkrooli selle Hartge rooli asemele. Rooli ennast pole veel näinud, ootab mind Cargos.
Aga auto läks täna nukkvõlli ja nookurite (ja jahutusvedeliku ja õli jms) vahetusse. Kui homme midagi täpsemalt selgub, eks annan teada. Ja praegune plaan on autoga 24 märtsi õhtul Saksamaa suunal startida
Ahjaa... kroompeeglid pole uutele ustele "bolt-on" ja seega loobusin nende paigaldamisest.