Sysi e23 735iA 02/86 Highline
Dokumenteerin laadimisväärtused:
Tühikäigul tarbijateta - 13.7
Tühikäigul kõigi tarbijatega (salongiventikas põhjas, kõik tuled peal, tagaklaasisoojendus sees) - 12.2
Pööretel (2500rpm) tarbijateta - 13.7
Pööretel (2500rpm) tarbijatega - 13.3
Pingeregulaator on 14V'ne. Vabal õhtupoolikul tuleb nüüd genekas maha võtta ja harjad üle vaadata. Massiprobleeme ei tuvastanud.
Ostsin ka uue aku - kuna juhtmetega käivitamine on omamoodi sportlikult lõbus ettevõtmine, aga 2x nädalas suht tüütu. Nii vana kui uue aku klemmidelt mõõtsin 12.5 volti, kuid uus aku tõmbas auto hoopis teistmoodi käima
Tühikäigul tarbijateta - 13.7
Tühikäigul kõigi tarbijatega (salongiventikas põhjas, kõik tuled peal, tagaklaasisoojendus sees) - 12.2
Pööretel (2500rpm) tarbijateta - 13.7
Pööretel (2500rpm) tarbijatega - 13.3
Pingeregulaator on 14V'ne. Vabal õhtupoolikul tuleb nüüd genekas maha võtta ja harjad üle vaadata. Massiprobleeme ei tuvastanud.
Ostsin ka uue aku - kuna juhtmetega käivitamine on omamoodi sportlikult lõbus ettevõtmine, aga 2x nädalas suht tüütu. Nii vana kui uue aku klemmidelt mõõtsin 12.5 volti, kuid uus aku tõmbas auto hoopis teistmoodi käima
Proovi ennem geneka maha kruttimist pingeregulaator/harjad vahetada kui oma laadimis probleemiga tegelesin vahetasin seda tabeltti auto peal mitu korda.sysi kirjutas:Dokumenteerin laadimisväärtused:
Tühikäigul tarbijateta - 13.7
Tühikäigul kõigi tarbijatega (salongiventikas põhjas, kõik tuled peal, tagaklaasisoojendus sees) - 12.2
Pööretel (2500rpm) tarbijateta - 13.7
Pööretel (2500rpm) tarbijatega - 13.3
Pingeregulaator on 14V'ne. Vabal õhtupoolikul tuleb nüüd genekas maha võtta ja harjad üle vaadata. Massiprobleeme ei tuvastanud.
Ostsin ka uue aku - kuna juhtmetega käivitamine on omamoodi sportlikult lõbus ettevõtmine, aga 2x nädalas suht tüütu. Nii vana kui uue aku klemmidelt mõõtsin 12.5 volti, kuid uus aku tõmbas auto hoopis teistmoodi käima
Genekat sellepärast maha keerata pole mõttet.
Uus tablett maksis kui õieti mäletan siis midagi 120 krooni kanti.
E28 525e & E28 535i
Peale mitmenädalalist seismist käivitus auto nii nagu peab
Sain nädalavahetusel kahe meeldiva üllatuse osaliseks. Esiteks sain tädilt (!), kes on suhteliselt BMW-kauge inimene (v.a. see, et ta sõidab BMW'ga) kingituseks sellised rehviniplid nagu Priidul:
Päris naljakas, eriti arvestades seda, et mul ei olnud ka mingit tähtpäeva
Teiseks käisin ära ka korralisel ülevaatusel ja esimest korda sain selle autoga kohe läbi - eelmisel kahel korral olid probleemideks vastavalt lahtised roolikarbipoldid ja kulunud paralleelvarras. Seekord siis 0 viga ja auto saab teenitult siirduda talvepuhkusele
Sain nädalavahetusel kahe meeldiva üllatuse osaliseks. Esiteks sain tädilt (!), kes on suhteliselt BMW-kauge inimene (v.a. see, et ta sõidab BMW'ga) kingituseks sellised rehviniplid nagu Priidul:
Päris naljakas, eriti arvestades seda, et mul ei olnud ka mingit tähtpäeva
Teiseks käisin ära ka korralisel ülevaatusel ja esimest korda sain selle autoga kohe läbi - eelmisel kahel korral olid probleemideks vastavalt lahtised roolikarbipoldid ja kulunud paralleelvarras. Seekord siis 0 viga ja auto saab teenitult siirduda talvepuhkusele
http://www.osta.ee/10666163
Kes kiire on, saab veel jaole . Nendel mingi vargusevastane mutter ka. Samasuguseid müüs keegi EBKFs ka.
Kes kiire on, saab veel jaole . Nendel mingi vargusevastane mutter ka. Samasuguseid müüs keegi EBKFs ka.
e28 528iA '84
Jube mõnus oli kevadel võtta garaazhist auto, millele sai sügisel TÜV tehtud ja peale kevadist kindlustuspoliisi sõlmimist võis garaazhis vaid võtit keerata ja uksest välja sõita.
Paraku viskas auto täna mulle vimka! Peale pikemat Läänemaa-Pärnumaa-Viljandimaa-Valgamaa ja muude maade tuuri, sh Klassikaliste BMW'de Klubi kokkutuleku orienteerumismarsruudi koostamist tekkis maanteesõidul autosse täiesti väljakannatamatu vibra. Seda on tegelikult korra-paar varem ka olnud, olen siis lihtsalt seisma jäänud ja uuesti sõitma hakanud, saamata aru milles viga on.
Täna sain. Proovisin juba eelmainitud taktikat, aga ei midagi. Kuni 50 kmh kannatas sõita ning kuna ma olin kuskil Kilingi-Nõmme kandis ja tahtsin niiväga koju saada, hakkasin vaikselt tiksuma. Suur oli minu üllatus kui teetööde tõttu mind kõrvalteele suunati ning piduripedaali vajutades sai jala kenasti sirgu ja silmad suureks peas. Esimest korda elus sain aru, miks automaatkastiga autol on käsipidurit vaja Soovitan ka kõigil teistel automaadimeestel seda tähele panna.
Milles siis viga oli - esimene parem suport, arvatavasti 1 kolb on täiesti kinni. Ei mingit kärsakat, ei mingit kiskumist - lihtsalt peale kässariga mahapidurdamist sain veljele lähenedes aru, et selle soojaga võiks terve sauna ära kütta. Lasin 20 mintsa autol seista ja viskasin prooviks 50-80ml vett kettale, see läks nagu kerisele.
Pidureid polnud, kuna pidurisüsteem kees.
Sõitsin siis ilma pidurdamata Kilingi-Nõmmelt Tartusse ja ristmikel kasutasin kässarit. Pidurid tulid muidugi peale jahtumist tagasi, aga ei tihkand neid uue kuuma ohus pressida.
Nuga ja Kiku olid oma kaasaegse välismaa autoga truult eskortimas, tänud neile.
Homme siis lammutama
Paraku viskas auto täna mulle vimka! Peale pikemat Läänemaa-Pärnumaa-Viljandimaa-Valgamaa ja muude maade tuuri, sh Klassikaliste BMW'de Klubi kokkutuleku orienteerumismarsruudi koostamist tekkis maanteesõidul autosse täiesti väljakannatamatu vibra. Seda on tegelikult korra-paar varem ka olnud, olen siis lihtsalt seisma jäänud ja uuesti sõitma hakanud, saamata aru milles viga on.
Täna sain. Proovisin juba eelmainitud taktikat, aga ei midagi. Kuni 50 kmh kannatas sõita ning kuna ma olin kuskil Kilingi-Nõmme kandis ja tahtsin niiväga koju saada, hakkasin vaikselt tiksuma. Suur oli minu üllatus kui teetööde tõttu mind kõrvalteele suunati ning piduripedaali vajutades sai jala kenasti sirgu ja silmad suureks peas. Esimest korda elus sain aru, miks automaatkastiga autol on käsipidurit vaja Soovitan ka kõigil teistel automaadimeestel seda tähele panna.
Milles siis viga oli - esimene parem suport, arvatavasti 1 kolb on täiesti kinni. Ei mingit kärsakat, ei mingit kiskumist - lihtsalt peale kässariga mahapidurdamist sain veljele lähenedes aru, et selle soojaga võiks terve sauna ära kütta. Lasin 20 mintsa autol seista ja viskasin prooviks 50-80ml vett kettale, see läks nagu kerisele.
Pidureid polnud, kuna pidurisüsteem kees.
Sõitsin siis ilma pidurdamata Kilingi-Nõmmelt Tartusse ja ristmikel kasutasin kässarit. Pidurid tulid muidugi peale jahtumist tagasi, aga ei tihkand neid uue kuuma ohus pressida.
Nuga ja Kiku olid oma kaasaegse välismaa autoga truult eskortimas, tänud neile.
Homme siis lammutama
Nii lihtne see asi tegelikult ei ole. Võtsin eile siis suporti maha ja mõtlesin hakata kolbe välja meelitama kui selgus tõsiasi, et kolvid liiguvad täiesti vabalt, ketas on täiesti sirge ja vähe kulunud, klotsid on korralikud... kuna mul remontkomplekti polnud kuskilt võtta, siis "õptasin" kolbe uuesti käima ja panin kokku tagasi ja kõik töötab
Komplektid tuleb ära tellida ja siis võtan igaks juhuks ikka lahti.
Komplektid tuleb ära tellida ja siis võtan igaks juhuks ikka lahti.