BMW 3,0 S/A e3 1975a. Tõnis
BMW 3,0 S/A e3 1975a. Tõnis
Kuna oma e21 teemas lubasin suure suuga et e21 ehitus on käeharjutus enne tõsisemat projekti, siis nüüd panengi oma teise auto teema ülesse.
Kõik sai alguse sellest et kodanik Nuga oli jälle haijahil käinud ja ühe huvitava e3 oma objektiivi ette leidnud (see oli siis 2004 aasta sügisel). Mind jäi see auto kummitama, asi tundus ülihuvitav. Kuna sügisel läksin noaalla siis jäi selle auto ostu plaan teisejärguliseks ja huvi vajus natuke ära. Terve talve tiirlesid ikka mõtted vaikselt uue projekti ümber, ei suutnud otsustada kas e23, e24 või siis see e3. Kui olin oma e21 keretöödega valmis saanud siis olin päris kindel et saaksin e3 kere taastamisega ka hakkama, niiet sõelale jäi e3 .
Nüüd siis tuli otsustav tõuge ja otsustasin selle õnnetu seisva e3 ära osta, mis muidugi ei läinud nii lihtsalt kui esialgu lootsin.
Sai siis ühel heal päeval sõbra jeebi taha rendi treiler pandud ja Otepäe poole sõitma hakatud (eelnevalt olin omanikuga telefoni teel suhelnud ning Sysi veelkord kaameraga luurele saadetud).
Kohalejõudes avanes üpris nukker vaatepilt (piltidelt tundus auto tunduvalt paremas seisukorras), jõudsin juba mõelda et kirjutan kütuse ja treileri rendi raha korstnasse ja sõidan ilma autota koju tagasi. Aga peale mõningast lähemat uurimist läks meeleolu positiivsemaks, auto ise küllaltki komplektne, kapotialune viisakamgi kui minu eelnevalt taastataval e21 l, mattidealune ka suht kõva alles, ainuke mure on tagumiste koobastega ja pagasniku põhjaga, need suht läbi. Kuna eelmisel omanikul olid vahepeal väiksed taastamisplaanid siis oli Rootsi romulatest mõned jupid ka varuks toodud. Vaatsin jupimajanduse ka üle ning peale mõningast hinnaüle rääkimist lõime käed, auto sai maaseest välja kistud ning treilerile tõmmatud ning võiski alata sõit Tartu ARK poole.
Siin auto treilerile pandult:
Nüüd siis ARK i jõudes algasid probleemid. Tuli välja üks ülevaataja ja peale mõningast kerenumbri uurimist teatas et tema ei leia auto seeriat või marki nagu ta nimetas. Tuli siis teine spetsialist, mõlemas ütlesid et see BMW 3,0 ei ole selle auto mark vaid mootori võimsus, peale mõningat arutelu leidsid nad et see auto on kuuesajane . Selgitasin neile et ei ole ja üldse kuuesajaseis tehti ainult coupesid, nemad aga et kuueseid on ka sedaane . Ütlesid et sellist autot nagu mul on ei ole olemas ja mingu ma neile selle tõestuseks infot otsima . Läksime siis Tartu UM i ja küsime auto kohta paberit. UM st ei osatud midagi öelda ega mingit paberit anda (seega siis paberit mis tõestaks et see auto on BMW 3,0 S/A), saatsid vin koodiga koos kirja Saksamaale tehasesse, nüüd ootame siis vastust, kui seda üldse tuleb .
Sai siis uuesti ARK i mindud ja küsisin mida mul konkreetselt on vaja neile tõestada. Öeldi et vaja on auto andmeid. Kuna Tartu minujaoks täiesti tundmatu koht ja kodust kaugel siis võtsin ühendust Sysiga kes vaatamatta oma kehvale tervislikule seisundile kiirustas internetti ja hakkas infot otsima. Peale mõningat otsimist siis luges mulle telefoni teel igasuguseid auto strateegilisi mõõte ette ja ma panin nad paberi tükikesele kiiruga kirja. Läksin siis selle paberiga uuesti ARK spetsialistide juurde, need vaatasid neid andmeid ja võtsid Tallina ARK bürooga ühendust (seal pidi tööpäev lõppema kohe paari minuti pärast, seega jäi väike varjant et seepäev ei saagi asja korda). Tallinnas siis sisestati andmebaasi uus mudel BMW 3,0 S . Sai siis kõik andmed arvutisse sisestatud ja hakkasime pabereid vormistama, järsku avastasid ARK mehed et auto küllalt vana ja võiksin hoopid uunikumi pabereid ja numbreid taotlema hakata (siis kindlustuses jne. soodustused). Kuna mul totaalne kopp asjast ees siis nõudsin omale uues euronumbrid ja tulin tulema. Koduteel auto passi sirvides leidsin ikka ühe apsaka, avaldusse olin märkinud auto värviks pruun aga nemad olid kirja pannud punane , see selleks, auto vähemalt arvel nüüd. Ja tahaksin südamest tänada Sysit selle hindamatu abi eest mis ta sellel päeval osutas .
Teinepäev kodus siis võtsin kõigepealt igasuguseid puhastusvahendeid ja hakkasin autolt 9 aasta saasta maha küürima (auto oli seisnud juba 1996 aastast saati). Mida rohkem saasta maha sai seda rõõmsamaks meel läks, päris iludus hakkas välja tulema. Päris palju kroomi ja poleeritud alumiiniumi ja kõik väga hästi säilinud selle saasta kihi all . Sisu sai ka üle küüritud, blüüs istmekatted olid päikese käes nii ära põlenud et tolmuimejaga tuli osa blüüsi karva ära, jäi ainult riie.
Mõned pildid ka siis autost peale pesu:
Päris omapärane võti on autol:
Mõned jupid ka kaasa, nendest 4 BBS velge ja Kolm Alpina replicat (kui kellelgi on ühte või kahte juurde pakkuda oleksin tänulik):
Nii selleks korraks siis piisab kirjutamisest, järgmine kord tuleviku plaanidest ja autost enesest natuke lähemalt .
Kõik sai alguse sellest et kodanik Nuga oli jälle haijahil käinud ja ühe huvitava e3 oma objektiivi ette leidnud (see oli siis 2004 aasta sügisel). Mind jäi see auto kummitama, asi tundus ülihuvitav. Kuna sügisel läksin noaalla siis jäi selle auto ostu plaan teisejärguliseks ja huvi vajus natuke ära. Terve talve tiirlesid ikka mõtted vaikselt uue projekti ümber, ei suutnud otsustada kas e23, e24 või siis see e3. Kui olin oma e21 keretöödega valmis saanud siis olin päris kindel et saaksin e3 kere taastamisega ka hakkama, niiet sõelale jäi e3 .
Nüüd siis tuli otsustav tõuge ja otsustasin selle õnnetu seisva e3 ära osta, mis muidugi ei läinud nii lihtsalt kui esialgu lootsin.
Sai siis ühel heal päeval sõbra jeebi taha rendi treiler pandud ja Otepäe poole sõitma hakatud (eelnevalt olin omanikuga telefoni teel suhelnud ning Sysi veelkord kaameraga luurele saadetud).
Kohalejõudes avanes üpris nukker vaatepilt (piltidelt tundus auto tunduvalt paremas seisukorras), jõudsin juba mõelda et kirjutan kütuse ja treileri rendi raha korstnasse ja sõidan ilma autota koju tagasi. Aga peale mõningast lähemat uurimist läks meeleolu positiivsemaks, auto ise küllaltki komplektne, kapotialune viisakamgi kui minu eelnevalt taastataval e21 l, mattidealune ka suht kõva alles, ainuke mure on tagumiste koobastega ja pagasniku põhjaga, need suht läbi. Kuna eelmisel omanikul olid vahepeal väiksed taastamisplaanid siis oli Rootsi romulatest mõned jupid ka varuks toodud. Vaatsin jupimajanduse ka üle ning peale mõningast hinnaüle rääkimist lõime käed, auto sai maaseest välja kistud ning treilerile tõmmatud ning võiski alata sõit Tartu ARK poole.
Siin auto treilerile pandult:
Nüüd siis ARK i jõudes algasid probleemid. Tuli välja üks ülevaataja ja peale mõningast kerenumbri uurimist teatas et tema ei leia auto seeriat või marki nagu ta nimetas. Tuli siis teine spetsialist, mõlemas ütlesid et see BMW 3,0 ei ole selle auto mark vaid mootori võimsus, peale mõningat arutelu leidsid nad et see auto on kuuesajane . Selgitasin neile et ei ole ja üldse kuuesajaseis tehti ainult coupesid, nemad aga et kuueseid on ka sedaane . Ütlesid et sellist autot nagu mul on ei ole olemas ja mingu ma neile selle tõestuseks infot otsima . Läksime siis Tartu UM i ja küsime auto kohta paberit. UM st ei osatud midagi öelda ega mingit paberit anda (seega siis paberit mis tõestaks et see auto on BMW 3,0 S/A), saatsid vin koodiga koos kirja Saksamaale tehasesse, nüüd ootame siis vastust, kui seda üldse tuleb .
Sai siis uuesti ARK i mindud ja küsisin mida mul konkreetselt on vaja neile tõestada. Öeldi et vaja on auto andmeid. Kuna Tartu minujaoks täiesti tundmatu koht ja kodust kaugel siis võtsin ühendust Sysiga kes vaatamatta oma kehvale tervislikule seisundile kiirustas internetti ja hakkas infot otsima. Peale mõningat otsimist siis luges mulle telefoni teel igasuguseid auto strateegilisi mõõte ette ja ma panin nad paberi tükikesele kiiruga kirja. Läksin siis selle paberiga uuesti ARK spetsialistide juurde, need vaatasid neid andmeid ja võtsid Tallina ARK bürooga ühendust (seal pidi tööpäev lõppema kohe paari minuti pärast, seega jäi väike varjant et seepäev ei saagi asja korda). Tallinnas siis sisestati andmebaasi uus mudel BMW 3,0 S . Sai siis kõik andmed arvutisse sisestatud ja hakkasime pabereid vormistama, järsku avastasid ARK mehed et auto küllalt vana ja võiksin hoopid uunikumi pabereid ja numbreid taotlema hakata (siis kindlustuses jne. soodustused). Kuna mul totaalne kopp asjast ees siis nõudsin omale uues euronumbrid ja tulin tulema. Koduteel auto passi sirvides leidsin ikka ühe apsaka, avaldusse olin märkinud auto värviks pruun aga nemad olid kirja pannud punane , see selleks, auto vähemalt arvel nüüd. Ja tahaksin südamest tänada Sysit selle hindamatu abi eest mis ta sellel päeval osutas .
Teinepäev kodus siis võtsin kõigepealt igasuguseid puhastusvahendeid ja hakkasin autolt 9 aasta saasta maha küürima (auto oli seisnud juba 1996 aastast saati). Mida rohkem saasta maha sai seda rõõmsamaks meel läks, päris iludus hakkas välja tulema. Päris palju kroomi ja poleeritud alumiiniumi ja kõik väga hästi säilinud selle saasta kihi all . Sisu sai ka üle küüritud, blüüs istmekatted olid päikese käes nii ära põlenud et tolmuimejaga tuli osa blüüsi karva ära, jäi ainult riie.
Mõned pildid ka siis autost peale pesu:
Päris omapärane võti on autol:
Mõned jupid ka kaasa, nendest 4 BBS velge ja Kolm Alpina replicat (kui kellelgi on ühte või kahte juurde pakkuda oleksin tänulik):
Nii selleks korraks siis piisab kirjutamisest, järgmine kord tuleviku plaanidest ja autost enesest natuke lähemalt .
Viimati muutis tõnis, 01 Veebr 2007 18:40, muudetud 2 korda kokku.
Carclassic OÜ
- streetr6cer
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Mär 2005 21:04
- Asukoht: Tallinn-Tartu
e3
sellest autost saaks küll väga ilus auto kui see täiesti korda teha, tee see ikka korda siis, muidu väga ilus auto
Re: BMW 3,0 S/A e3 1975a. Tõnis
Imelik, et selline jama arvele võtmisega, selliseid E3-sid peaks päris mitu eesti registris olema.
Välimus on hetkel muidugi päris jube ja tööd palju ees, edu taastamisel. Kasutatud juppe sellisele ilmselt naljalt ei leia.
Välimus on hetkel muidugi päris jube ja tööd palju ees, edu taastamisel. Kasutatud juppe sellisele ilmselt naljalt ei leia.
See on midagi uut, huvitav kui muukimiskindel selline lahendus ontõnis kirjutas: Päris omapärane võti on autol:
Mul 2 sellist alpina stiilis velge üle, vist 14" oli mõõt. Kuskil vedeleb vist ka üks selline 14" BBS aga kindel ei ole.Mõned jupid ka kaasa, nendest 4 BBS velge ja Kolm Alpina replicat (kui kellelgi on ühte või kahte juurde pakkuda oleksin tänulik):
Eesti registris on ainult üks e3 seega siis minu oma (vähemalt ARK andmetel).
Välimus on tõesti natuke väsinud, aga pole hullu, olen juba päris tublisti A ja B juppide turgu uurinud, arvan et saan hakkama, päris palju on veel saada ja isegi igasugu nipetnäpet iluvidinaid. Tõsi ta on et osad eriti odavad ei ole. Kuna plaanis auto täiesti originaali taastada, siis läheb sellega aega, seega jõuab tasapisi raha koguda ja juppe tellida. Plaanis uus sisu lasta õmmelda (samasugune riie tuleb leida), kere taastada, mootor üle käia jne.
Nende velgede suhtes me Arvo veel räägime .
Välimus on tõesti natuke väsinud, aga pole hullu, olen juba päris tublisti A ja B juppide turgu uurinud, arvan et saan hakkama, päris palju on veel saada ja isegi igasugu nipetnäpet iluvidinaid. Tõsi ta on et osad eriti odavad ei ole. Kuna plaanis auto täiesti originaali taastada, siis läheb sellega aega, seega jõuab tasapisi raha koguda ja juppe tellida. Plaanis uus sisu lasta õmmelda (samasugune riie tuleb leida), kere taastada, mootor üle käia jne.
Nende velgede suhtes me Arvo veel räägime .
Carclassic OÜ
Ma küll rääkisin Tõnisele, et mina seda autot ette ei võtaks - ja et ehk doonoriks vms - aga noh, kuna Tõnis on suur poiss ja ise teab, mis teeb, siis sel teemal ma rohkem sõna ei võta. Kindlasti, kuna Tõnis teeb ise enamiku töid auto juures, on see pigem vaimne-oskuslik väljakutse kui rahaline (mida ta ka kindlasti on).
Autost ja arvele võtmisest - tegelikult mina üllatusin ARK vastutulelikkuses päris tõsiselt. Minu senine kogemus selle institutsiooniga küll midagi eriti positiivset pole (suhtimise poolest), aga see konkreetne juhus muutis palju. Hakka või uskuma, et ARK poisid ise juba tunnevad huvi, et Eesti registris ka midagi ekstravagantset oleks.
Juppidest - head tellimist
Kasutatud osi sellisele masinale vist eriti ei liigu, siiski, soovitaks ma panna KB'i, Soov'i ja näiteks ka Infolaine'sse varuosade ostu kuulutuse. Neid masinaid on olnud liikvel Eestis piisavalt - seega ehk kellelgi vedeleb veel mõni selline kuuri all ning satub juhuslikult ka sinu kuulutusele.
Edu.
Autost ja arvele võtmisest - tegelikult mina üllatusin ARK vastutulelikkuses päris tõsiselt. Minu senine kogemus selle institutsiooniga küll midagi eriti positiivset pole (suhtimise poolest), aga see konkreetne juhus muutis palju. Hakka või uskuma, et ARK poisid ise juba tunnevad huvi, et Eesti registris ka midagi ekstravagantset oleks.
Juppidest - head tellimist
Kasutatud osi sellisele masinale vist eriti ei liigu, siiski, soovitaks ma panna KB'i, Soov'i ja näiteks ka Infolaine'sse varuosade ostu kuulutuse. Neid masinaid on olnud liikvel Eestis piisavalt - seega ehk kellelgi vedeleb veel mõni selline kuuri all ning satub juhuslikult ka sinu kuulutusele.
Edu.
Õnnitlused hea ostu puhul
Hiilisin samuti seda autot, usun, et sellest saab asja küll
Sellest kohast ei saa kuidagi aru: kuidas ARK-il on nii lihtsate asjadega probleeme. Huvitav mis seal vanadel dokumentidel kirjas oli...? Miks mulle tundub, et ka BMW 3,0 ja siis on ju kõik korras ja õige. See auto tuleb ju Saksamaalt, seega see auto vastab kõigile euronõuetele (millest kogu aeg räägitakse). Autole on needitud kinni sildike kus täiesti selgelt kirjas: TYP: BMW 3,0. See ongi auto mudel ja mark. Sama nagu minu auto on BMW 732i. Sellest ei ole ju raske aru saada Kusjuures neid autosid on arvel veelgi... millest ei saa muud järeldada, et seega on ARK-i andmebaasides üks suur segadus.
Et nüüd jutt väga teemaväliseks ei läheks siis ütleks, et vähemalt see auto on oma õige nimega arvel Selle värviasja võid sa ju dokumentides ära lasta parandada. Loomulikult on sul võimalus auto pärast taastamist punaseks värvida Pean siin silmas mõnda punast e3-e originaaltooni. Jõudu ehitamisel
Hiilisin samuti seda autot, usun, et sellest saab asja küll
Sellest kohast ei saa kuidagi aru: kuidas ARK-il on nii lihtsate asjadega probleeme. Huvitav mis seal vanadel dokumentidel kirjas oli...? Miks mulle tundub, et ka BMW 3,0 ja siis on ju kõik korras ja õige. See auto tuleb ju Saksamaalt, seega see auto vastab kõigile euronõuetele (millest kogu aeg räägitakse). Autole on needitud kinni sildike kus täiesti selgelt kirjas: TYP: BMW 3,0. See ongi auto mudel ja mark. Sama nagu minu auto on BMW 732i. Sellest ei ole ju raske aru saada Kusjuures neid autosid on arvel veelgi... millest ei saa muud järeldada, et seega on ARK-i andmebaasides üks suur segadus.
Et nüüd jutt väga teemaväliseks ei läheks siis ütleks, et vähemalt see auto on oma õige nimega arvel Selle värviasja võid sa ju dokumentides ära lasta parandada. Loomulikult on sul võimalus auto pärast taastamist punaseks värvida Pean siin silmas mõnda punast e3-e originaaltooni. Jõudu ehitamisel
Nüüd siis autost natuke lähemalt.
Auto on toodetud 1975a. Jaanuari kuus, uuena ostetud Rootsist ja 1993a. Eestisse toodud. Eestis sõitis siis 1996 aastani, vahepeal oli originaal automaat kast jukerdama hakanud ning manuaal pandud. Aga kuna peale manuaali vahetust oli sidur libisema hakanud, jäänudki auto seisma. Ja nii ta siis seisiski seal Otepääl kuni eelmise nädalani.
Autol on m30b30 mootor, kaks zenith karburaatorit ja 134kw võimsust. Praegu manuaal kast mis plaanis jälle automaadi vastu vahetada. Esialgsete uurimuste põhjal kapotiall panin veel tähele transistor süüte, ploki soenduse (elektriline), tulede pesurid, kaks ventilaatorit (see tekitab väikse küsimärgi, üks termosiduriga pumba võlli otsas ja teine elektriline eespool radikat) ja uus sumbutaja tagumine osa (sildid alles küljes).
Esialgsed plaanid on siis autoga sellised et väike ülevaatus komplektsuse poole pealt, puuduolevad või katkised jupid kirja. Uued kütusevoolikud, küünlad-kontaktid puhastada, kaitsmed üle vaadata, õli sisse (praegu õlivarras kuiv ) ja proovin käivitada. Miks tahan käima ajada? Ikka sellepärast et mootor edaspidi kinni ei jääks (muidugi juhul kui juba ei ole jäänud ). Kõik liigendid, hinged, lukud, nähtavad poldid mutrid käisin õliga üle (vaikselt likku juba, pärast hea lammutada). Kui see kõik tehtud siis lükkan auto kuiva ventileeritavasse hoonesse varjualla niikauaks kuni e21 valmis saan. Enne ei tahaks lammutama hakata kui teine auto valmis, seega siis planeeritavalt 2006 aasta kevad.
Mind see eriti ei kurvasta et auto nii kehvas seisus on, kuna ikkagi on tegemist hobiga ja kiiret ei ole kusagile, siis teen tasapisi ning korralikult. Kõik on võimalik ära teha kui ainult tahtmist on. Minu silmis on sellel autol mitu korda rohkem väärtust siis kui ise taastan, mitte et ostan hullu raha eest korraliku eksemplari ja nokin natuke siit-sealt ning näitan siis uhkusega teistele .
Auto on toodetud 1975a. Jaanuari kuus, uuena ostetud Rootsist ja 1993a. Eestisse toodud. Eestis sõitis siis 1996 aastani, vahepeal oli originaal automaat kast jukerdama hakanud ning manuaal pandud. Aga kuna peale manuaali vahetust oli sidur libisema hakanud, jäänudki auto seisma. Ja nii ta siis seisiski seal Otepääl kuni eelmise nädalani.
Autol on m30b30 mootor, kaks zenith karburaatorit ja 134kw võimsust. Praegu manuaal kast mis plaanis jälle automaadi vastu vahetada. Esialgsete uurimuste põhjal kapotiall panin veel tähele transistor süüte, ploki soenduse (elektriline), tulede pesurid, kaks ventilaatorit (see tekitab väikse küsimärgi, üks termosiduriga pumba võlli otsas ja teine elektriline eespool radikat) ja uus sumbutaja tagumine osa (sildid alles küljes).
Esialgsed plaanid on siis autoga sellised et väike ülevaatus komplektsuse poole pealt, puuduolevad või katkised jupid kirja. Uued kütusevoolikud, küünlad-kontaktid puhastada, kaitsmed üle vaadata, õli sisse (praegu õlivarras kuiv ) ja proovin käivitada. Miks tahan käima ajada? Ikka sellepärast et mootor edaspidi kinni ei jääks (muidugi juhul kui juba ei ole jäänud ). Kõik liigendid, hinged, lukud, nähtavad poldid mutrid käisin õliga üle (vaikselt likku juba, pärast hea lammutada). Kui see kõik tehtud siis lükkan auto kuiva ventileeritavasse hoonesse varjualla niikauaks kuni e21 valmis saan. Enne ei tahaks lammutama hakata kui teine auto valmis, seega siis planeeritavalt 2006 aasta kevad.
Mind see eriti ei kurvasta et auto nii kehvas seisus on, kuna ikkagi on tegemist hobiga ja kiiret ei ole kusagile, siis teen tasapisi ning korralikult. Kõik on võimalik ära teha kui ainult tahtmist on. Minu silmis on sellel autol mitu korda rohkem väärtust siis kui ise taastan, mitte et ostan hullu raha eest korraliku eksemplari ja nokin natuke siit-sealt ning näitan siis uhkusega teistele .
Carclassic OÜ
Täna tutvusin siis natuke lähedamalt mootoripoolega. Võtsin küünlad maha, puhastasin ja kontrollisin sädemed. Vaatasin üldise pilguga elektrisüsteemi üle (generaatori külge mineval juhtmel oli isolatsioon maha sulanud ), panin õli juurde, vahetasin bensiini voolikud ja vedasin aku peale. Esimeste katsetega ei hakanud mootor ringi käima, panin akule täku lisaka (vool tugevam) ja siis hakkas vaevaliselt vedama. Valasin küünlaaukudest vatuke bensiini sisse ja lasin niisama ilma küünaldeta natuke ringi, hakkas aina kergemini ringi käima. Seejärel küünlad peale, karburaatoritest valasin natuke bensiini ka otse kollektorisse ja katsetasin. Niikui võtit keerasin hakkas kohe lubama aga ei käevitunud. Valasin veel natuke bensiini kollektoritesse ja proovisin uuesti, läks käima . Esialgu küll 5 silindriga aga töötas. Nüüd kui teada et mootor võimeline käevituma valasin jahutusvedeliku ka sisse. Panin uuesti käima, ning hakkasin vaikselt pöördeid juurde andma, lõpuks võttis viimase silindri ka järgi. Lasin mootoril korralikult soojaks käija.
Päris mõnusad hääled olid, sumbutaja paistab ilusti tiptop terve olevat, kusagilt ei lörisenud. Ainult päris paras sinise suitsu pilv tekkis taha, see küllap sellest et 9 aasta seismise järel klapisääretihendid ära kivistunud ja lasevad õli silindrisse. Päris mõnusalt läks kütust ka, mõni kord gaasivajutus kohapeal ja niuhti 2 liitrid bensiini läinud . Oleks proovinud väikest sõitu ka aga kahjuks siduri silinder täielikult kinni jäänud .
Nüüd vähemalt süda rahul, auto töötab .
Päris mõnusad hääled olid, sumbutaja paistab ilusti tiptop terve olevat, kusagilt ei lörisenud. Ainult päris paras sinise suitsu pilv tekkis taha, see küllap sellest et 9 aasta seismise järel klapisääretihendid ära kivistunud ja lasevad õli silindrisse. Päris mõnusalt läks kütust ka, mõni kord gaasivajutus kohapeal ja niuhti 2 liitrid bensiini läinud . Oleks proovinud väikest sõitu ka aga kahjuks siduri silinder täielikult kinni jäänud .
Nüüd vähemalt süda rahul, auto töötab .
Viimati muutis tõnis, 01 Veebr 2007 18:42, muudetud 1 kord kokku.
Carclassic OÜ
Masin on hetkel korralikult puhastatud (survepesuriga), kuivatatud, õlitatud ning kuivas ventileeritavas ruumis varjul.
Enne ei keere ühtegi tükki küljest ära kui e21 valmis (no üks teine perehai ka vaja kevadeks enne liikuma saada) . Ei ole mõtet niisama laiali tõmmata, kogun vaikselt teadmisi ja juppe ning kui õige aeg käes siis pühendun täielikult e3 le .
Enne ei keere ühtegi tükki küljest ära kui e21 valmis (no üks teine perehai ka vaja kevadeks enne liikuma saada) . Ei ole mõtet niisama laiali tõmmata, kogun vaikselt teadmisi ja juppe ning kui õige aeg käes siis pühendun täielikult e3 le .
Carclassic OÜ
Jaan, aitähh hea sõna eest .Jaan kirjutas:See on küll hea uudis! Muuseas sinu e3 on Priidu 728 kõrval teine kindel lemmik. Loodetavasti saad selle ühel päeval nii kaugele, et sõidab teine kuuri alt varjust välja. Tegemist tuleb sul muidugi küllaga... aga tasub ära, ma arvan
Selle e3 ga on jah selline lugu et pikalt sai selle ostu kaalutud, lõpuks ära ostetud ja nüüd siis kuulub hing sellele autole. Väike aukartus on selle e3 ees, sellepärast ei tahagi teda teiste projektide kõrvalt ehitama hakata. Kui käsile võtan siis pühendun täielikult selle ehitusele ja proovin latti ikka väga kõrgel hoida. Sellest tuleb väga pikaajaline projekt .
Carclassic OÜ