1. leht 2-st

635 CSI -84a. Veiko

Postitatud: 06 Dets 2007 20:33
Postitas VeikoS
Sai omale internetist kuuene Saksamaalt välja valitud, ja treilaga eestisse tellitud.

Tegemist on 84a.635csi-ga.
Lisadest nahksisu, automaat ja el aknad.

Kere on täiesti kõva, roostet leidub vaid lohakalt vahetetud esipõlle keevituskohtades.
Auto on kunagi üle värvitud mustaks, originaalvärv kuldne, kahjuks on värvimine teostatud väga kehvalt, palju on "kananahka" ja "jooksmahakkamise" kohti.
Mootoril surved ok, kuid nukkvõll ja nookurid täiesti kulunud,
sammuti immitses plokikaane vahelt õli.

Plaanis on siis auto täielikult üle värvida ja tehniliselt ideaalselt korda teha, alustuseks võttis, Valdek Carmasterist, mootoril pea maha , et parem kapotialt värvida oleks. Seejärel aga selgus, et mootorikett vajab vahetust ja kuna vaja kapotialt ka värvida ja mootorit remontida siis otsustasime mootori üldse maha võtta.

Siin ka mõned peale ostmist tehtud pildid, paremaid pilte siis, kui on mida pildistada.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 06 Dets 2007 21:24
Postitas Cardo
Hea valik, soovin edu renoveerimisel ja anna ikka teada mis toimub.

Postitatud: 06 Dets 2007 21:33
Postitas Impsionu
Sul seal veel paar head lisa juhul kui töötavad: konditsioneer ja suur kompu(reisiarvesti, ja palju muud). Väga mõnus liikur. Edu!

Postitatud: 06 Dets 2007 22:47
Postitas VeikoS
Impsionu kirjutas:Sul seal veel paar head lisa juhul kui töötavad: konditsioneer ja suur kompu(reisiarvesti, ja palju muud). Väga mõnus liikur. Edu!
Kompu vist isegi töötab.

Kondist ainult nupp salongis alles, kompressor ja torud puuduvad kapoti all.
Kuna tegemist musta värvi autoga, kus suvel võib väga palavaks minna, siis on plaanis konditsoneer tagasi oma kohale paigaldada.

Postitatud: 07 Dets 2007 00:02
Postitas nuga
Kas värv tuleb siis must või kuldne?
Pruun sisu on igatahes ülišeff, ära seda nahatama hakka 8)

Postitatud: 07 Dets 2007 00:05
Postitas VeikoS
Tavaline must ilma metallikuta.

Postitatud: 07 Dets 2007 00:59
Postitas Ruut
Huvitav, millisel kuul su auto on tehaseväravast välja veerenud? Vaatasin, et seal on OBC-I peal. Millegipärast on omal meeles, et OBC-I pandi 82 ja 83 ning sealt edasi OBC-II.
Muidu tundub igati kobe auto olema aga märkasin, et üks pedaal on puudu :wink:

Postitatud: 07 Dets 2007 08:30
Postitas VeikoS
Passis 84a.aga vin koodi järgi toodetud 83a. dets.

Postitatud: 07 Dets 2007 09:59
Postitas Ruut
Veel üks detail, mis jäi silma - gen2 e24 olid esimesed udutuled standardis. Sinul tundub esimese generatsiooni esispoiler olema, kus pole tuleauke. Aga nagu sa kirjutasid, on esipõll vahetatud. Eks siis on olnud mingi nina laks, mille käigus on kadunud nii originaal esispoiler, kui ka kondi radikas koos torudega.

Postitatud: 07 Dets 2007 12:44
Postitas VeikoS
On jah esiotsa laks olnud, nina on olnud kunagi tumepunane,

Pilt

sammuti oli radikast näha, et tiivik on seal pahandust teinud.
Ma ise muidu arvasin, et see esispoiler on mingi tuuning, tundub lihtsalt kandilisemate servadega kui originaal, ja on valmistatud plastist.

Postitatud: 07 Dets 2007 13:32
Postitas dancce
VeikoS kirjutas:Tavaline must ilma metallikuta.
Täitsa õige värv juu 8)

Postitatud: 05 Jaan 2008 18:33
Postitas VeikoS
Pean ennast kahjuks natuke parandama, esimeses postis mainisin, et kere on täiesti kõva, kahjuks see päris nii ei olnud:

Pilt

Kuid nüüd, tänu Tõnisele jälle on :lol:

Pilt

Keretööd sellega ühelpool ja jään ootama mida maaler suudab.

Otsin endiselt parempoolset esitiiba, võib olla natuke mädanenud, kuid sirge.

Postitatud: 31 Jaan 2008 21:41
Postitas VeikoS
Hakkab vaikselt looma :D
Pilt

Samas on ka üks küsimus, nimelt töötas salongivent ainult kõige kiirema peal, äkki keegi teab milles viga võib olla?

Postitatud: 31 Jaan 2008 21:57
Postitas Jaks
VeikoS kirjutas:
Samas on ka üks küsimus, nimelt töötas salongivent ainult kõige kiirema peal, äkki keegi teab milles viga võib olla?
Minu masinal sama asi ja proovisin ka teist lülitit kui tulemus ei muutunud.
Samas leidsin salongi ventika juurst ühe mingi vidina kus juhtmed küljes. Ise kahtlustan selle viga, sest see oli kuumenenud ja enda kinnituse läbi plastiku sulatanud.
Kuid kui keegi teab täpsemalt milles viga võib olla oleks ka tänulik.

Postitatud: 31 Jaan 2008 23:16
Postitas Ruut
Kaks varianti. Enamlevinud viga on see pooljuhth**joobina (vist türistor) seal ventika juures - lähened kapoti alt. Teine võimalus, et lüliti-regulaator. Minul näiteks oli oli lüliti viga.

Postitatud: 01 Veebr 2008 07:42
Postitas Sander
kas matt tulemüüril on uus?

Postitatud: 01 Veebr 2008 09:37
Postitas VeikoS
sass85 kirjutas:kas matt tulemüüril on uus?
Jah UMist.

Postitatud: 22 Nov 2010 21:58
Postitas VeikoS
Veidi uuemaid pilte siia teemasse:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 23 Nov 2010 00:42
Postitas Hai
Ilus...väga ilus!
Kas sisust on võimalik rohkem pilte jagada? :)

Postitatud: 23 Nov 2010 10:09
Postitas VeikoS