BMW 635 CSI 86.a. Jaks
Aeg on siis niikaugel, et see aasta enam selle autoga sõite vist ei tule.
Kuid mine tea ehk kui ilm järgmine nädal ilus siis võib seda veel isegi juhtuda. Aga peale seda enam mitte, sest ka kindlustus peaks läbi saama.
Selle aastaga sai siis maha vurada umbes 3700km.
Kui aega teisest projektist üle jääb siis ehk nokitseb seda autot ka talvel veidike.
Kuid mine tea ehk kui ilm järgmine nädal ilus siis võib seda veel isegi juhtuda. Aga peale seda enam mitte, sest ka kindlustus peaks läbi saama.
Selle aastaga sai siis maha vurada umbes 3700km.
Kui aega teisest projektist üle jääb siis ehk nokitseb seda autot ka talvel veidike.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vahepeal sain vigase parda kompuutri asemele toimiva isendi
Pikalt sai otsitud, aga nüüd olemas ja toimiv.
Lisaks sai siis teine katuseluuk värvitud, sest see mis küljes on sai paigaldades kannatada. Seega siis vaja enne kevadet teine luuk ka pika kruvida.
Kui saaks el. istmetele veel vajalikud vidinad ka oleks kõik ok.
Pikalt sai otsitud, aga nüüd olemas ja toimiv.
Lisaks sai siis teine katuseluuk värvitud, sest see mis küljes on sai paigaldades kannatada. Seega siis vaja enne kevadet teine luuk ka pika kruvida.
Kui saaks el. istmetele veel vajalikud vidinad ka oleks kõik ok.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Mis el vidinaid vaja on.Mul on E38 el istmed ripakil,äkki saad sealt?Jaks kirjutas:Vahepeal sain vigase parda kompuutri asemele toimiva isendi
Pikalt sai otsitud, aga nüüd olemas ja toimiv.
Lisaks sai siis teine katuseluuk värvitud, sest see mis küljes on sai paigaldades kannatada. Seega siis vaja enne kevadet teine luuk ka pika kruvida.
Kui saaks el. istmetele veel vajalikud vidinad ka oleks kõik ok.
635CSI
Elmisel nädalal otsustas auto hakkata streikima.
Ehk siis käisin sõitsin ja kõik oli ok. Tunnikese seismise järel läks kuidagi pikkalt käima. Ja sõitma hakkates ei tahtnud motor enam kuidagi pöördesse minna. Ehk siis meelitamise peale sai kuidagi koju sõidetud.
Sai siis erinevaid andureid, õhulugejat , jägajat ja pensiini pumpa testidtu kuid kõik see oli toimiv. Ainult auto ei tahtnud ilusti tiksuda. Kui siis ainult külmana.
Ehk siis külmalt ca 1-2 minutit kõik normaalne ja siis podises ja turtsus tagasi.
Nädala vahetusel polnud aega tegeleda ja see nädal ei ole tervis seda hästi võimaldanud, kuid eile otsustasin veidike veel näpida ja asju 5-sega vahetada.
Ja mis salat sain ka veale jälile. Ehk siis seekord andis otsad aju.
Veidi on saand uurida ja loodan saada uue aju, et ei peaks seda kahe auto vahel jagama.
Kuigid ajudega on üks anomaalia, ehk siis autod vin koodi järgi tehtud ühel ja samal ajal kuid ajus erinevad.
6-sel on 0261200059 ( mingitel andmetel peaks see olema kat-iga versioon )samas autol klaasil kiri G-kat, aga sellist lisa vidinat leidnud pole.
5-sel 0261200061.
Ehk teab keegi mis neil veel erinevat,või siis ongi selles suuremas see kati osa ka sees, sest üks on teisest pea poole suurem.
Ehk siis käisin sõitsin ja kõik oli ok. Tunnikese seismise järel läks kuidagi pikkalt käima. Ja sõitma hakkates ei tahtnud motor enam kuidagi pöördesse minna. Ehk siis meelitamise peale sai kuidagi koju sõidetud.
Sai siis erinevaid andureid, õhulugejat , jägajat ja pensiini pumpa testidtu kuid kõik see oli toimiv. Ainult auto ei tahtnud ilusti tiksuda. Kui siis ainult külmana.
Ehk siis külmalt ca 1-2 minutit kõik normaalne ja siis podises ja turtsus tagasi.
Nädala vahetusel polnud aega tegeleda ja see nädal ei ole tervis seda hästi võimaldanud, kuid eile otsustasin veidike veel näpida ja asju 5-sega vahetada.
Ja mis salat sain ka veale jälile. Ehk siis seekord andis otsad aju.
Veidi on saand uurida ja loodan saada uue aju, et ei peaks seda kahe auto vahel jagama.
Kuigid ajudega on üks anomaalia, ehk siis autod vin koodi järgi tehtud ühel ja samal ajal kuid ajus erinevad.
6-sel on 0261200059 ( mingitel andmetel peaks see olema kat-iga versioon )samas autol klaasil kiri G-kat, aga sellist lisa vidinat leidnud pole.
5-sel 0261200061.
Ehk teab keegi mis neil veel erinevat,või siis ongi selles suuremas see kati osa ka sees, sest üks on teisest pea poole suurem.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Tagantjärgi olen uurinud, et 059 lõpuga aju on Motronic 1.0 adaptive, mis tähendab suures joones seda, et erinevalt 061-st on edasi arendatud ning erineb 061-st selle poolest, et on chipitav - kasutatav erinevatel mootoritel kasutades erinevat chippi. Ennem seda ehitatu kogu aju kontreetse mootori järgi. See on kiire refereering internetist
059 tuunimisega on igasuguseid erinevaid katseid tehtud (nt http://home.comcast.net/~russelc/dme/dmetune.htm). Peaks uurima, kas saab ajust mapid kätte, maru lihtne peaks olema selle järgi progeajule seadistamise põhi alla teha, vähemalt teoorias.
059 tuunimisega on igasuguseid erinevaid katseid tehtud (nt http://home.comcast.net/~russelc/dme/dmetune.htm). Peaks uurima, kas saab ajust mapid kätte, maru lihtne peaks olema selle järgi progeajule seadistamise põhi alla teha, vähemalt teoorias.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Teeks siis sissekane ka oma remondi teemal.
Laupäeva õhtul otsustas kardaani vahepukk siis koostöös loobuda ja seoses sellega sai veel mõningad asja käsile võetud, mis juba mõnda aega on plaanis olnud.
Plaanis on olnud, aga laiskus on siiani tagasi hoidnud tegemast asju mis teha oleks vaja olnud juba mõnda aega.
Aga kuna kardaani vahepukkile ligi pääsemiseks pidin sumpa juba nagunii alt võtma otsustasin siis vaadata mis viga, et viimasel ajal on hakkanud bensiini paagist lekkima. Ja kui juba paak maha võtta siis hea ligi pääseda ka stange kinitustele ja selle keskmine osa ka ära vahetada.
Seega siis sai täna autolt alt ära võtta bensiini pakk ja otsida kus lekke on. Tegelikult viga väga lihtne, ehk siis lekkis paagi ja näidiku ( kust see ka etteande pump ) vahelise tihendi vahelt. Ehk siis tihend oli nii väsinud, et lahti sai selle keerata ime kergelt. Kui see kõik sai juba välja keeratud ja paak ka maas siis sai ka igaks juhuks ülejäänu kontrollitud. Paak igati terve ja seega see mure lahendatud. Otsustasin siis vaadata kas ka etteande pump töötab, aga nagu arvata oli siis see ei toiminud. Egas midagi otsustasin selle laiali lammutada ja vaadata mis seal see on ja kas võimalik ellu tagasi aidata. Kiskusin laiali ja selgus, et üks mootori hari oli ära lõppenud, ning selle vahetuse järel sai selle kenasti tiomima.
Siis asusin stange kallale ja selle keskmise kroom osa teise korralikuma vastu vahetada. Ka see läks suht valutult ja stange läks omale kohale tagasi.
Hetkel siis veel vaja kardaan alla tagasi panna, aga seda siis kui homme saan vahepukki kätte.
Siis veel sumpas ka kaks auku ära keevitada ja alla tagasi.
Ehk siis seoses ühe asjaga saai päris mitu asja ära tehtud
Sedasi sai siis lapitud, et jõuaks koju
Laupäeva õhtul otsustas kardaani vahepukk siis koostöös loobuda ja seoses sellega sai veel mõningad asja käsile võetud, mis juba mõnda aega on plaanis olnud.
Plaanis on olnud, aga laiskus on siiani tagasi hoidnud tegemast asju mis teha oleks vaja olnud juba mõnda aega.
Aga kuna kardaani vahepukkile ligi pääsemiseks pidin sumpa juba nagunii alt võtma otsustasin siis vaadata mis viga, et viimasel ajal on hakkanud bensiini paagist lekkima. Ja kui juba paak maha võtta siis hea ligi pääseda ka stange kinitustele ja selle keskmine osa ka ära vahetada.
Seega siis sai täna autolt alt ära võtta bensiini pakk ja otsida kus lekke on. Tegelikult viga väga lihtne, ehk siis lekkis paagi ja näidiku ( kust see ka etteande pump ) vahelise tihendi vahelt. Ehk siis tihend oli nii väsinud, et lahti sai selle keerata ime kergelt. Kui see kõik sai juba välja keeratud ja paak ka maas siis sai ka igaks juhuks ülejäänu kontrollitud. Paak igati terve ja seega see mure lahendatud. Otsustasin siis vaadata kas ka etteande pump töötab, aga nagu arvata oli siis see ei toiminud. Egas midagi otsustasin selle laiali lammutada ja vaadata mis seal see on ja kas võimalik ellu tagasi aidata. Kiskusin laiali ja selgus, et üks mootori hari oli ära lõppenud, ning selle vahetuse järel sai selle kenasti tiomima.
Siis asusin stange kallale ja selle keskmise kroom osa teise korralikuma vastu vahetada. Ka see läks suht valutult ja stange läks omale kohale tagasi.
Hetkel siis veel vaja kardaan alla tagasi panna, aga seda siis kui homme saan vahepukki kätte.
Siis veel sumpas ka kaks auku ära keevitada ja alla tagasi.
Ehk siis seoses ühe asjaga saai päris mitu asja ära tehtud
Sedasi sai siis lapitud, et jõuaks koju
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kuuesele polnud juba päris kaua kätt küluge pannud, aga nüüd oli vaja teha väike hooldus
Vahetuss läks mootori õli, jahutus vedeleik, bensiini filter ja mingi aeg soetatud roolivõimu pump. Roolivõimu vahetuse põhjuseks oli häiriv hääl ja hetkel tundub, et see on vaikne.
Miskipärast oli hakkanud soendus kraani vahelt jahutus vedeliku lekkima ja seega lahkasin ka seda veidike. Veidi vaatamist ja võrdlemist teistega mis veel kodus vedelevad ja kokku sai komplekteeritud toimiv isend.
Ega siin vist muud olegi kui vaikselt autosse ja kokkutulekule liikuma
Vahetuss läks mootori õli, jahutus vedeleik, bensiini filter ja mingi aeg soetatud roolivõimu pump. Roolivõimu vahetuse põhjuseks oli häiriv hääl ja hetkel tundub, et see on vaikne.
Miskipärast oli hakkanud soendus kraani vahelt jahutus vedeliku lekkima ja seega lahkasin ka seda veidike. Veidi vaatamist ja võrdlemist teistega mis veel kodus vedelevad ja kokku sai komplekteeritud toimiv isend.
Ega siin vist muud olegi kui vaikselt autosse ja kokkutulekule liikuma
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: BMW 635 CSI 86.a. Jaks
Seoses sellega, et auto on müüa sai vahelduseks puhtaks pestud ja ühele huvilisele näidatud.
Seega auto hetkel puhas ja valmis ülevaatusele minema.
Seega auto hetkel puhas ja valmis ülevaatusele minema.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.