BMW M535i 1985 - margus
BMW M535i 1985 - margus
Ehk nagu ka foorumist silma võis jääda, siis sai otsitud omale veidi klassikalisemat sõidukit kui tänavapildis muidu näha on: oli ostusoov
Eks tehti igast erinevaid pakkumisi, kuid mõtted oli ikka midagi natukenegi erilisemat kui juba sellise auto ostuks läheb. Jäigi silma üks 535 pakkumine, millest ka omanik oli lahkelt nõus rääkima ja infot jagama Ausalt öeldes peale mõningat infovahetust ei olnudki analoogset midagi silma jäänud ja salamini oli ka otsus tehtud, jäi veel teostus. Nüüd võiks juba öelda, et TEHTUD
Auto: BMW e28 M535i 160kW. Lisadest el. aknad/peeglid, katuseluuk, M sisu, lsd ja ega sel ajal väga palju suurt midagi ei pandudki lisasid. Ainuke asi, mida ehk tahaks, oleks konditsioneer, aga selle väikese asja võib ka ära jätta
Hetkeseis: lsd tuleks ära lõpetada ja alla panna(praegu mingi tavaline suht pika ülekandega differ - maanteel 100km/h ja 1600rpm), salongi soojendusega veidi vaeva näha(puhutav õhk muutuv kuumast külmaks täiesti suvalistel hetkedel), tagaaknasoojendus korda teha, esisild ka ujub. Suurematest asjadest tuleks teine korralik kere otsida ja sinna kogu kupatus ümber laduda ilusti ja salong üle korrastada kõik.
Plaanid: no kõigepealt korda teha enamvähem(kere jääb küll vist järgmisesse talve) ja salong üle käia. Sillad üle käia, et ei ujuks nii palju. Kusagil ülekandes ka mingi asi vahest läheb resonantsi... Suveks tahaks ka sobivad veljed alla panna ja selle aasta sõidaks isegi ära nii.
Eelmine omanik lubas ka kallale tulla kui autot väga ei hoia ja seega motivatsiooni nii mitmestki kohast, et elukas ikka tippvormi ajada
Tänud siinkohal: raudpats666, argo
Kui keegi selgitaks ka veel kuidas pildid galeriisse saab, siis tekiks ka mõni üksik algupärane pilt.
Eks tehti igast erinevaid pakkumisi, kuid mõtted oli ikka midagi natukenegi erilisemat kui juba sellise auto ostuks läheb. Jäigi silma üks 535 pakkumine, millest ka omanik oli lahkelt nõus rääkima ja infot jagama Ausalt öeldes peale mõningat infovahetust ei olnudki analoogset midagi silma jäänud ja salamini oli ka otsus tehtud, jäi veel teostus. Nüüd võiks juba öelda, et TEHTUD
Auto: BMW e28 M535i 160kW. Lisadest el. aknad/peeglid, katuseluuk, M sisu, lsd ja ega sel ajal väga palju suurt midagi ei pandudki lisasid. Ainuke asi, mida ehk tahaks, oleks konditsioneer, aga selle väikese asja võib ka ära jätta
Hetkeseis: lsd tuleks ära lõpetada ja alla panna(praegu mingi tavaline suht pika ülekandega differ - maanteel 100km/h ja 1600rpm), salongi soojendusega veidi vaeva näha(puhutav õhk muutuv kuumast külmaks täiesti suvalistel hetkedel), tagaaknasoojendus korda teha, esisild ka ujub. Suurematest asjadest tuleks teine korralik kere otsida ja sinna kogu kupatus ümber laduda ilusti ja salong üle korrastada kõik.
Plaanid: no kõigepealt korda teha enamvähem(kere jääb küll vist järgmisesse talve) ja salong üle käia. Sillad üle käia, et ei ujuks nii palju. Kusagil ülekandes ka mingi asi vahest läheb resonantsi... Suveks tahaks ka sobivad veljed alla panna ja selle aasta sõidaks isegi ära nii.
Eelmine omanik lubas ka kallale tulla kui autot väga ei hoia ja seega motivatsiooni nii mitmestki kohast, et elukas ikka tippvormi ajada
Tänud siinkohal: raudpats666, argo
Kui keegi selgitaks ka veel kuidas pildid galeriisse saab, siis tekiks ka mõni üksik algupärane pilt.
e28 M535i
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Kui ma nüüd õigesti otsad kokku viin, siis kas tegemist on selle masinaga:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album489
On teist tartu linnapeal liikumas nähtud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album489
On teist tartu linnapeal liikumas nähtud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Jäin vahele... Eks seda autot on vist kuulda ka veidi kaugemale kui tavaliseltnuga kirjutas:Kui ma nüüd õigesti otsad kokku viin, siis kas tegemist on selle masinaga:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album489
On teist tartu linnapeal liikumas nähtud
Tegu tõesti Argo vana autoga. Plaan millalgi pesulas ära käia ja ehk teeb ka valges mõne puhta pildi.
Auto kohta veel täheldanud, et kui alla veerand paagi kütust on, siis pööretel(nii 3000+ rpm) poob tuntavalt kinni. Samas paarutanud ei ole ka üle 4000 rpmi ja suurt ei ole veel uurinud asju. Klapid tahaksid ka tsipa regulli, sest teatud režiimidel on mõningat klõbinat kuulda.
Küsimus ka laiale ringile, et kas e28-l on ka peeglisoojendused olemas? Kui jah, siis kas sisse lülitub koos tagaaknasoojendusega?
Seniks aga over & out
e28 M535i
mu E30-l olid peeglisoojendused täiesti olemas, see oli küll 89 aasta mudel aga tõenäoliselt võib neid ka e28 küljest leida. Peeglisoojendused on pmst kogu aeg sisse lülitatud (st töötava mootoriga) ülekuumenemise vältimiseks on kütteelemendi taga veel väike termolüliti... täpselt ma ei tea mis temperatuuri juures see lülitub aga arvata võib, et väga palava ilmaga peeglisoojendused tööle ei hakkagi.margus kirjutas: Küsimus ka laiale ringile, et kas e28-l on ka peeglisoojendused olemas? Kui jah, siis kas sisse lülitub koos tagaaknasoojendusega?
E24 635CSi | E10 2002
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Ega jah. Lähed talvel auto juurde, avastad, et ukse lukk jääs. Lööd klaasi sisse, et tagaklaasisoojendus sisse lülitada..Aare kirjutas:Koos sellega käivad ka aknapesudüüside soojendused ja ukseluku soojendus (kui on).
See sedapidi, et lähed külmunud auto juurde, tõstad ja hoiad paar sekundit ukselinki üleval ja niikaua sulab lukk üles.
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Nonii kaaskannatqajad
Eile sai peale pikaldast vaheaega jälle kalale hääled sisse puhutud - väike aku turgutamine ja süüdet ja... noh läks kohe paugust käima. Eelmine omanik on ka hoolt kandnud süütesüsteemi uuendamise eest ja eks sellel ole kindlasti oma osa heal käitumisel
Sõidab päris hästi, kuid kõik eelnevad mured on vaja veel lahendada. Ehk jõuab järgmise nädala jooksul LSD alla panna(praegu ei ole üldse tore sõita!) ja peab vaatam, mis on põhjuseks, et üle 3500rpmi kinni poob. Ehk on pump väsinud ja ei anna survet välja?
Tiba sai ka mõned salongi osad värskemate vastu välja vahetatud. Tekkis veel küsimus, et kas tavalise kella asemele saab panna jubina, mis näitab ka kuupäeva, välistempi jne asju? On vaja vist ka midagi juurde installida?
Kõige kurvem oli veel minu enda lohakus - auto oli seisma jäämiseks ikka veel talvemustusega koos ja oh seda puhastamist...
Pilte ei ole VEEL, aga eks varsti maiasmokkadele midagi tuleb
Eile sai peale pikaldast vaheaega jälle kalale hääled sisse puhutud - väike aku turgutamine ja süüdet ja... noh läks kohe paugust käima. Eelmine omanik on ka hoolt kandnud süütesüsteemi uuendamise eest ja eks sellel ole kindlasti oma osa heal käitumisel
Sõidab päris hästi, kuid kõik eelnevad mured on vaja veel lahendada. Ehk jõuab järgmise nädala jooksul LSD alla panna(praegu ei ole üldse tore sõita!) ja peab vaatam, mis on põhjuseks, et üle 3500rpmi kinni poob. Ehk on pump väsinud ja ei anna survet välja?
Tiba sai ka mõned salongi osad värskemate vastu välja vahetatud. Tekkis veel küsimus, et kas tavalise kella asemele saab panna jubina, mis näitab ka kuupäeva, välistempi jne asju? On vaja vist ka midagi juurde installida?
Kõige kurvem oli veel minu enda lohakus - auto oli seisma jäämiseks ikka veel talvemustusega koos ja oh seda puhastamist...
Pilte ei ole VEEL, aga eks varsti maiasmokkadele midagi tuleb
e28 M535i
Tore tore tore on nüüd juba mõnda aega beeemmveega ringi kärutada. Nädalavahetusel sai ka LSD alla, kuid jällegi on põhjust nuriseda(nõudlik nagu ma olen ) kuna quattro pealt tagaveolisele üleminek on ikka tsipa raske küll
Üks asi, mis on ikkagi veel jäänud müstiliseks on salongisoojendus. Sai vahetatud see reguleerimisklapp mootoriruumis asub eelneva niisama lambist vahelduva sooja-külma õhu asemel on kaks äärmust - kas külm või täiesti soe. Vahepealset õhtu ei tule ka parima tahtmise juures. Milles võiks viga olla?
Enne differentsiaali vahetust tundusid ka tagumised rattad väga lääpas olemas ja ei suutnud tuvastada ka ühtegi väsinud või kulunud puksi. Peale LSD alla panekut(mis seal ka ennemuiste oli), said ka rattad suht otseks. Eelmine tavaline differ oli keskmise korpusega vist.
Nüüd oleks veel vaja reguleerida katuseluuki, kontrollida kütusesüsteem üle(vist on paagis midagi lahti, et alla veerandi paagi ei toimi alati nii nagu peaks) ja siis edasi juba salongi ümberehitusele. Ehk vastu talve saab hakata ka uut kere otsima, et kergema vaevaga siledaks-sirgeks saaks
Mitteametlikult võib auto huvi korral ka uue suure huvilise garaaži veereda
Üks asi, mis on ikkagi veel jäänud müstiliseks on salongisoojendus. Sai vahetatud see reguleerimisklapp mootoriruumis asub eelneva niisama lambist vahelduva sooja-külma õhu asemel on kaks äärmust - kas külm või täiesti soe. Vahepealset õhtu ei tule ka parima tahtmise juures. Milles võiks viga olla?
Enne differentsiaali vahetust tundusid ka tagumised rattad väga lääpas olemas ja ei suutnud tuvastada ka ühtegi väsinud või kulunud puksi. Peale LSD alla panekut(mis seal ka ennemuiste oli), said ka rattad suht otseks. Eelmine tavaline differ oli keskmise korpusega vist.
Nüüd oleks veel vaja reguleerida katuseluuki, kontrollida kütusesüsteem üle(vist on paagis midagi lahti, et alla veerandi paagi ei toimi alati nii nagu peaks) ja siis edasi juba salongi ümberehitusele. Ehk vastu talve saab hakata ka uut kere otsima, et kergema vaevaga siledaks-sirgeks saaks
Mitteametlikult võib auto huvi korral ka uue suure huvilise garaaži veereda
e28 M535i
Mine oma nõuga UM ja lase omale vastav kogus tünnist valada. See on kõige odavam lahendus. Poest ostes Castrol ja LiquiMoly pakuvad kindlasti vastavat LS markeeringuga õli.
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... =%F5li+lsd
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... =%F5li+lsd
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ahoi!
Suvi on olnud omajagu kiire ja tegemist on ka palju olnud nii et autoga polegi jõudnud väga tegeleda. Vahepeal sai läbi ka TÜV ja suve teine pool tuli liigelda juba igapäevamasinaga. Seni bemm seisis niisama ja ootas paremaid päevi.
Sai ostetud ka teised veljed(tänu Meelis K) ja enne talveunne minekut pestud ja mõned pildid ka mälestuseks tehtud.
Enne:
Pärast:
Ehk jõuab nüüd talvel ära teha ka muu vajaliku - tagumised pidurid korralikult korda, tagasilla puksid kõik vahetada ja kui hästi läheb, siis peaks ka kerega midagi ette võtma - mõned kohad annavad juba märku väsimusest. Eks näis kuidas asjad liikuma hakkavad, aga plaane on alati rohkem kui võimalusi nende teostamiseks
Veel pilte saab vaadata: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Margus-M535
PS! Tean jah, et kas rehvi on omavahel valesti alla sattunud
Suvi on olnud omajagu kiire ja tegemist on ka palju olnud nii et autoga polegi jõudnud väga tegeleda. Vahepeal sai läbi ka TÜV ja suve teine pool tuli liigelda juba igapäevamasinaga. Seni bemm seisis niisama ja ootas paremaid päevi.
Sai ostetud ka teised veljed(tänu Meelis K) ja enne talveunne minekut pestud ja mõned pildid ka mälestuseks tehtud.
Enne:
Pärast:
Ehk jõuab nüüd talvel ära teha ka muu vajaliku - tagumised pidurid korralikult korda, tagasilla puksid kõik vahetada ja kui hästi läheb, siis peaks ka kerega midagi ette võtma - mõned kohad annavad juba märku väsimusest. Eks näis kuidas asjad liikuma hakkavad, aga plaane on alati rohkem kui võimalusi nende teostamiseks
Veel pilte saab vaadata: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Margus-M535
PS! Tean jah, et kas rehvi on omavahel valesti alla sattunud
e28 M535i