Ei ole jõudnud veel tegeleda asjaga, aga tundub, et tegemist on siiski kütusesüsteemi veaga, sest:
1) mida rohkem kütust paagis, seda vähem annab tunda viga
2) suurema hooga kurvis olles kisub ka "kinni"
Muidugi lisaks veel seda, et paagil on pisikene mõlk kohe ratta taga, aga kütusevõtt ei toimu ju paagi paremalt eest?
BMW M535i 1985 - margus
Vabandan kui seda siin teemas puudutatud juba on (kuigi sirvisin ja ei leidnud), aga kas umbes kütusefiltri peale polegi mõelnud?margus kirjutas:Ei ole jõudnud veel tegeleda asjaga, aga tundub, et tegemist on siiski kütusesüsteemi veaga, sest:
1) mida rohkem kütust paagis, seda vähem annab tunda viga
2) suurema hooga kurvis olles kisub ka "kinni"
Ja samuti vajab kontrollimist paagisisene etteandepump.
-= mask =-
Tänan tähele panemast - uus filter on olemas ja ootab vahetust koos mõnede teiste uute asjadega.mask kirjutas:Vabandan kui seda siin teemas puudutatud juba on (kuigi sirvisin ja ei leidnud), aga kas umbes kütusefiltri peale polegi mõelnud?margus kirjutas:Ei ole jõudnud veel tegeleda asjaga, aga tundub, et tegemist on siiski kütusesüsteemi veaga, sest:
1) mida rohkem kütust paagis, seda vähem annab tunda viga
2) suurema hooga kurvis olles kisub ka "kinni"
Ja samuti vajab kontrollimist paagisisene etteandepump.
-= mask =-
Aga kuidas on mõtekas kontrollida paagisisest pumpa? Või on etteandepumbal ainult nö. ON/OFF funktsioon või tuleks ka surve üle mõõta?
e28 M535i