Ullivilli E21 315
Ullivilli E21 315
Nii sain siis ühelt vanamehelt Sauelt 83a 315.
Roostet siin seal, aga on veel kuhu külge midagi panna.
Esimese asjana sai summutit kohe parandada, kuna see kukkus poole saue tee peal küljest. Nüüd on veetorude vahel ilus läikiv S kujuline torujupp. Taga ZAZ-i summuti moodi asi ja keskmist pütti ei olegi.
Järgmisena sai uuritud, mis värk tagumise sillaga on, kuna sauelt välja keerates ujus tagumine ots kuidagi väga ära. Sai siis puksiiriga üles tõstetud ja amort loksus väga vabalt. Eeldasime, et pooleks.
Sai käidud vaatamas siis kasutatud amorte, aga lõplik otsus sai tehtud uute kasuks väikse hinna vahe tõttu.
Tuli välja, et hoopis õli asemel oli amordis muda ja takistus oli null, kõver oli ka. Peale vahetust tuli juhitavus: huvitav tunne oli.
Järgmisena jooksis mul tagumine ratas kokku. Piduri klotside pealt oli kumm maha tulnud ja ratas more or less kiilus kinni.
Üks trummel sai lahti puuritud. Ja klotsidele vastavad vedrud olid absoluutselt erinevad originaalidest, seega alla läksid vanade vedrudega va sai klotsi kinni hoidvad pandud uued.
Tükk tükk tegemist oli trummli tagasi peale saamisega, küll lihvitud ja pekstud ja igatsugu muid erinevaid trikke tehtud, kuni astus välja üks mees, kes pole päris tarkmees taskus ja küsis, kas me käsipiduri ka lõdvaks lasime, mida me muidugi ei olnud teinud.
Trummlid peale nagu valatud.
Järgnes kohe probleem, et õhk torustikus. Tarkmees taskus keeras ventilatsiooni nipli pooleks, kirus vandus kõike maapõhja ja kinnitas, et on kannis. Sai siis targema seltsimehe jutul käidud, kelle abiga sai õhu välja 15 minutiga ilma närveerimata.
Peatselt peaks ära vahetama veel esimesed piduris, millel nii klotsid, kui kettad otsas. üks pool võtab 0,5cm ja teine 1cm. Ära tellitud ja vaja järgi
vaid minna.
Samuti vaja üle vaadata gaasi süsteem: Gaas jääb alguses peale.
Uus tross ära tellitud.
Ja kui pole mõnda aega sõitnud, siis ei taha 2 käik hästi sisse minna, kipub natu ragisema sisse minnes.
Karpa vaja kõvemini kinni keerata ja puhtaks pesta, mis ehk parandab kõikuva ja madalapöördelise tühikäigu.
Teisejärgulisena:
vaja plekitöid teha: Kapoti nurga sõitsin lömmi, koos tiivaga
pakiruumis koopa nurgas väiksed augud, tiivakaared, esimese akna nurk roostes ja siit sealt veel.
Lahti ei käi kõrvalistuja uks, vaja keevitada sinna teine link vms.(mida ei ole veel)
Kõrvalistuja turvavöö ei lähe kogukamatele ümber: mingi piirini tuleb ja kõik. varem tuli rohkem.
Odomeeter tööle saada, et saaks kuidagi arvutada kütte kulu.
Ja pirne siit, sealt vaja veel välja vahetada.
Salongi vent pläriseb ja haiseb natuke.
Käigukang logiseb: kui käik sees, siis käib ka vänta vänta seinast seina.
Kindlasti on veel midagi, aga hetkel ei meenu.
Auto ise: 3k
Summuti keevitus: 200
Õli + filter: ~300
Amordid: 700
tagumised Piduri klotsid (+vedrud, mis ei kõlba: kokku) ~250
Esimesed klotsid, kettad, gaasitross: 720
7 Pudelit montaazivedeliku: ~70
Kokku: 3k+2240 +++ küte küte küte, milleta kohe mitte sõita ei taha
Roostet siin seal, aga on veel kuhu külge midagi panna.
Esimese asjana sai summutit kohe parandada, kuna see kukkus poole saue tee peal küljest. Nüüd on veetorude vahel ilus läikiv S kujuline torujupp. Taga ZAZ-i summuti moodi asi ja keskmist pütti ei olegi.
Järgmisena sai uuritud, mis värk tagumise sillaga on, kuna sauelt välja keerates ujus tagumine ots kuidagi väga ära. Sai siis puksiiriga üles tõstetud ja amort loksus väga vabalt. Eeldasime, et pooleks.
Sai käidud vaatamas siis kasutatud amorte, aga lõplik otsus sai tehtud uute kasuks väikse hinna vahe tõttu.
Tuli välja, et hoopis õli asemel oli amordis muda ja takistus oli null, kõver oli ka. Peale vahetust tuli juhitavus: huvitav tunne oli.
Järgmisena jooksis mul tagumine ratas kokku. Piduri klotside pealt oli kumm maha tulnud ja ratas more or less kiilus kinni.
Üks trummel sai lahti puuritud. Ja klotsidele vastavad vedrud olid absoluutselt erinevad originaalidest, seega alla läksid vanade vedrudega va sai klotsi kinni hoidvad pandud uued.
Tükk tükk tegemist oli trummli tagasi peale saamisega, küll lihvitud ja pekstud ja igatsugu muid erinevaid trikke tehtud, kuni astus välja üks mees, kes pole päris tarkmees taskus ja küsis, kas me käsipiduri ka lõdvaks lasime, mida me muidugi ei olnud teinud.
Trummlid peale nagu valatud.
Järgnes kohe probleem, et õhk torustikus. Tarkmees taskus keeras ventilatsiooni nipli pooleks, kirus vandus kõike maapõhja ja kinnitas, et on kannis. Sai siis targema seltsimehe jutul käidud, kelle abiga sai õhu välja 15 minutiga ilma närveerimata.
Peatselt peaks ära vahetama veel esimesed piduris, millel nii klotsid, kui kettad otsas. üks pool võtab 0,5cm ja teine 1cm. Ära tellitud ja vaja järgi
vaid minna.
Samuti vaja üle vaadata gaasi süsteem: Gaas jääb alguses peale.
Uus tross ära tellitud.
Ja kui pole mõnda aega sõitnud, siis ei taha 2 käik hästi sisse minna, kipub natu ragisema sisse minnes.
Karpa vaja kõvemini kinni keerata ja puhtaks pesta, mis ehk parandab kõikuva ja madalapöördelise tühikäigu.
Teisejärgulisena:
vaja plekitöid teha: Kapoti nurga sõitsin lömmi, koos tiivaga
pakiruumis koopa nurgas väiksed augud, tiivakaared, esimese akna nurk roostes ja siit sealt veel.
Lahti ei käi kõrvalistuja uks, vaja keevitada sinna teine link vms.(mida ei ole veel)
Kõrvalistuja turvavöö ei lähe kogukamatele ümber: mingi piirini tuleb ja kõik. varem tuli rohkem.
Odomeeter tööle saada, et saaks kuidagi arvutada kütte kulu.
Ja pirne siit, sealt vaja veel välja vahetada.
Salongi vent pläriseb ja haiseb natuke.
Käigukang logiseb: kui käik sees, siis käib ka vänta vänta seinast seina.
Kindlasti on veel midagi, aga hetkel ei meenu.
Auto ise: 3k
Summuti keevitus: 200
Õli + filter: ~300
Amordid: 700
tagumised Piduri klotsid (+vedrud, mis ei kõlba: kokku) ~250
Esimesed klotsid, kettad, gaasitross: 720
7 Pudelit montaazivedeliku: ~70
Kokku: 3k+2240 +++ küte küte küte, milleta kohe mitte sõita ei taha
Viimati muutis ullivilli, 25 Apr 2008 15:55, muudetud 3 korda kokku.
Kle osad pildid on kevadgrilli galeriis
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album480 See khaki kollane.
Osad pildid panen veel juurde, kust mida näppinud.
Oleks pidanud kohe teema panema... praegu hakkavad asjad juba ununema.. hindadest rääkimata
Keegi ei tea kust saaks garaazi soovitavalt kanali, tõstuki, estakaadi olemasoluga, kus saaks vahel pikemalt(päeva paari jagu) autot näppida ja ei pea seda iga õhtu kokku laduma ja ära viima, vaid saab jätta nii, et see kellegile jalgu ei jääks?
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album480 See khaki kollane.
Osad pildid panen veel juurde, kust mida näppinud.
Oleks pidanud kohe teema panema... praegu hakkavad asjad juba ununema.. hindadest rääkimata
Keegi ei tea kust saaks garaazi soovitavalt kanali, tõstuki, estakaadi olemasoluga, kus saaks vahel pikemalt(päeva paari jagu) autot näppida ja ei pea seda iga õhtu kokku laduma ja ära viima, vaid saab jätta nii, et see kellegile jalgu ei jääks?
Re: Ullivilli E21 315
Teise käigu sünkronisaator läbi, tõenäoliselt õli kah paks ollus kastis ja ei määri korralikult.ullivilli kirjutas: Ja kui pole mõnda aega sõitnud, siis ei taha 2 käik hästi sisse minna, kipub natu ragisema sisse minnes.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Ullivilli E21 315
Nii ja mis selles suhtes ette võtta?raunz kirjutas:Teise käigu sünkronisaator läbi, tõenäoliselt õli kah paks ollus kastis ja ei määri korralikult.ullivilli kirjutas: Ja kui pole mõnda aega sõitnud, siis ei taha 2 käik hästi sisse minna, kipub natu ragisema sisse minnes.
Seda ma arvasin isegi.Lynx kirjutas:Odavam teine k.kast osta
Aga huvi ikkagi, palju maksaks korda tegemine.
Samuti ka, palju maksas terve käimar?
Siit ka see, et olen n00b ja tahan teada, mida too sünkro läbi olemine teeb peale ragistamise?
Üks kord ei lähe enam teine käik üldse sisse või üldse ei lähe käigud?
Miks ta koguaeg ei ragista, vaid alguses? äkki on õli vähe, et alla vajunud ja siis kui laiali peksab enam ei hädalda?
Kuidas kontrollida seda sünkro asja v on see täiesti kindel värk, et kui ragistab, siis see?
Õli vahetus vist oleks mõttetu juba, kui sünkro läbi?
Kust käimari õlile üldse ligi saab?
Kordategemiseks on vaja kast lahti võtta, sünkro ära vahetada, uued tihendid ja uus õli sisse. Kui lased teha siis päris kallis lõbu, odavam tõesti uus kast alla panna. Kui pakub huvi, siis mul sulle sobivaid 4-käigulisi kaste mitu tükki vedelemas
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nii ... Priidult sain enamvääm korras summuti jooksu, mis ootab alla panemist.
Lubas ka vaadata, äkki saan kõrvalistuja ukse inge, siis saaks ehk sellegi kunagi liikuma.
Paha asi, mis välja tuli on see, et karpa ikkagi loksub, aluse jalg on ära murdunud vms: palju ta õhku vahele võtab, kahjuks ikka ei tea.
Ka selles suhtes lubati silmad lahti hoida, äkki tuleb kuskilt välja.
Kui kellegil on ideid, kust võiks saada karpa alust, kuna ladu24 ja autoosad.ee-s seda seda ei olnud.
Odomeetri vahetusest sai hoopis selline asi, et nüüd odomeeter töötab ja spidomeeter näitab aia teibaid.
Raunzil ka kahjuks enam korraliku ei ole, vaid selliseid, kus seiereid pole, seega ei usu, et need palju paremad
Üks asi veel, mille järgi vajadus on tekkinud, on kõrvalistuja turvavöö, kuna hetkel on seal minga blokk, et normaalsele inimesele see ümber ei lähe. Kellegil on, karjuge
Reguleerimist vajavad ka klapid. Kuid see töö jääb vast raha ootama nagu käigukastki.
Keretöödest ei hakka isegi mitte rääkima, kuna neid on ikka omajagu, nagu vanal autol ikka. See aga on koha taga kinni, kuna lageda taeva all seda ei tee ja piisavat ruumi ei ole, kus auto ära lammutada
Esimesed pidurid sai ära vahetatud. Vähemalt need võtavad nüüd nagu uued.
Ja kui kellegil on juhiuks ära vajunud, siis pidurite vahetus aitab ka selles suhtes. Ennem pidi jõudu rakendama, nüüd töötab nagu uus
Homme v üleomme läheb siis vähe suuremaks testimiseks, kas sõidab tartu ja tagasi. Eks siis näis. Aga nu ega ilma proovimata ka teada ei saa.
Lubas ka vaadata, äkki saan kõrvalistuja ukse inge, siis saaks ehk sellegi kunagi liikuma.
Paha asi, mis välja tuli on see, et karpa ikkagi loksub, aluse jalg on ära murdunud vms: palju ta õhku vahele võtab, kahjuks ikka ei tea.
Ka selles suhtes lubati silmad lahti hoida, äkki tuleb kuskilt välja.
Kui kellegil on ideid, kust võiks saada karpa alust, kuna ladu24 ja autoosad.ee-s seda seda ei olnud.
Odomeetri vahetusest sai hoopis selline asi, et nüüd odomeeter töötab ja spidomeeter näitab aia teibaid.
Raunzil ka kahjuks enam korraliku ei ole, vaid selliseid, kus seiereid pole, seega ei usu, et need palju paremad
Üks asi veel, mille järgi vajadus on tekkinud, on kõrvalistuja turvavöö, kuna hetkel on seal minga blokk, et normaalsele inimesele see ümber ei lähe. Kellegil on, karjuge
Reguleerimist vajavad ka klapid. Kuid see töö jääb vast raha ootama nagu käigukastki.
Keretöödest ei hakka isegi mitte rääkima, kuna neid on ikka omajagu, nagu vanal autol ikka. See aga on koha taga kinni, kuna lageda taeva all seda ei tee ja piisavat ruumi ei ole, kus auto ära lammutada
Esimesed pidurid sai ära vahetatud. Vähemalt need võtavad nüüd nagu uued.
Ja kui kellegil on juhiuks ära vajunud, siis pidurite vahetus aitab ka selles suhtes. Ennem pidi jõudu rakendama, nüüd töötab nagu uus
Homme v üleomme läheb siis vähe suuremaks testimiseks, kas sõidab tartu ja tagasi. Eks siis näis. Aga nu ega ilma proovimata ka teada ei saa.
Klapiregull ei pea küll mingit rahalaeva ootama. Lasin oma reas kuuesel(e30 325i) teha vist oli poolteist aastat tagasi ja läks maksma midagi 300.- ringis, nats võibolla et on kallim(samas sul r4 mootor, klappe vähem), aga ikkagi see suht soodne töö
Nägin sind ka täna, sõitsid mööda sõle tänavat, tulin "seitsmesega" vastu...
Nägin sind ka täna, sõitsid mööda sõle tänavat, tulin "seitsmesega" vastu...
BMW E91 320D 07/2010
Raunz andis mulle ühe toreda onu numbri, kellel pidi süda härdaks minema, kui e21-st juttu teha. Samuti pidi tegelema karpa näppimise ja muu diagnostiga.. Kui raha taskus jälle, eks ma käi oma klappide ja mölluga sealt läbi, enne kui need nukiga krõmps krõmps teevad
Ja nu kui mul paari päeva eest 2 eeku ainult raha oli, siis väike laevake kuluks ära.
Ja nu ma arvan, et ega sinna pole mõtet minna, kui võiks juba klapikambrikaane tihend ka olla.
Turvavöö sain korda, see oli alt poolt istme vahel vms väga imelikult kinni ja nüüd lääb see normaalsele inimesele ka ümber.
Armatuuri valgustuse sain ka tööle, kuna ma ei tulnud selle pealegi, et tulede lüliti keeratavana fungab ka armatuuri regulli nupuna jne.
Ega enne teada ei saa ju.. ja selleks mulle meeldibki, ennem kõik välja uurida, kui vahetama akkan. Seekord küll ei olnud õnneks pirnid kallid, minga paar eeku tk, ja nu ehk kuluvad tulevikus ära.
Kõige kurvem on aga see, et pole kus autot siiski teha ja pakiruumi augukesed peab väikse pornoga ära täitma
Kuna lahtine auk on siiski hullem, kui kinnine auk. Eeldusel, et seda ära ei unusta ja ei lase palju suuremaks kasvada.
See kuu vaatab, mis veel teha jõuab... Ikka priidu juurest teine karpa alus, kui see sobib. Selle eest küsiti 500 eeku uuena
Hetkel natu palju võitu. Ja vaatab, mis selle ukse hingega tehtud saab.
Ja nu kui mul paari päeva eest 2 eeku ainult raha oli, siis väike laevake kuluks ära.
Ja nu ma arvan, et ega sinna pole mõtet minna, kui võiks juba klapikambrikaane tihend ka olla.
Turvavöö sain korda, see oli alt poolt istme vahel vms väga imelikult kinni ja nüüd lääb see normaalsele inimesele ka ümber.
Armatuuri valgustuse sain ka tööle, kuna ma ei tulnud selle pealegi, et tulede lüliti keeratavana fungab ka armatuuri regulli nupuna jne.
Ega enne teada ei saa ju.. ja selleks mulle meeldibki, ennem kõik välja uurida, kui vahetama akkan. Seekord küll ei olnud õnneks pirnid kallid, minga paar eeku tk, ja nu ehk kuluvad tulevikus ära.
Kõige kurvem on aga see, et pole kus autot siiski teha ja pakiruumi augukesed peab väikse pornoga ära täitma
Kuna lahtine auk on siiski hullem, kui kinnine auk. Eeldusel, et seda ära ei unusta ja ei lase palju suuremaks kasvada.
See kuu vaatab, mis veel teha jõuab... Ikka priidu juurest teine karpa alus, kui see sobib. Selle eest küsiti 500 eeku uuena
Hetkel natu palju võitu. Ja vaatab, mis selle ukse hingega tehtud saab.
Ostsin klapikambri kaane tihendi 86 eeku auto maailmas
Ja omme või neljap üritan ka diagnostis ära käia ja üritaks teada saada, mis konditsioonis mootor ka on
Samuti vaatab, äkki annab klappe nati regullida jne.
Vahepeal jõudsin ka auto alla ronida ja käigukasti/mootori vahelt tuli õli tilk.. ei teagi, kumb siis hädane on, aga midagi on mäda.
Siis on tunne, et starter akkab ära koolema: vahel teeb lihtsalt urrrr... aga mootorit nagu ringi ei vea. Korra süüde välja ja lääb paugust, vahel enne uriseb muidugi mitu korda.
Kõrvalistuja uks ikka veel lahti ei käi ning vahepeal sai koledat pornut tehtud, et vesi ka pissi kohe salongi, pakiruumi ei tuleks. aka sai pigimattidega auke lapitud
Aga nu tee mis tahad ei ole kus auto juppideks võtta ning keevitada. Aja veel leiaks.
Spidokas valetab mõnuga 50-60 on 80; 90-100 on 110-120, aga nüüd töötab see eest odomeeter
Vahetusse lääb veel väga oluline detail: sigareti süütaja.
Mitte selle pärast, et mugavam autos suitsetada oleks, vaid pigem et fm muundur sinna toppida ja oma muusikat kuulata.. Mania saab ju suht kiiresti Tallinnast väljudes otsa.
Muidu võiks proovida ka kasseti junni, kus juhe taga ja pleierile sappa käib, kuid ei kujuta kvaliteedi koha pealt ettegi, kumb on parem ja nu hetkel üks liht muundur olemas. Samas ei tea ma siiani, kas kassetikas üldse töötabki.
Häirivaks detailiks on suuremal kiirusel tugev müra: ka selle põhjust täpselt ei tea, kas teeb häält hetkel all olev kehv summuti, differ või hoopis rattalaagrid läbi. Sõidu ajal ei saa välja ka ronida, et kõik järjest üle kuulata.
Ja omme või neljap üritan ka diagnostis ära käia ja üritaks teada saada, mis konditsioonis mootor ka on
Samuti vaatab, äkki annab klappe nati regullida jne.
Vahepeal jõudsin ka auto alla ronida ja käigukasti/mootori vahelt tuli õli tilk.. ei teagi, kumb siis hädane on, aga midagi on mäda.
Siis on tunne, et starter akkab ära koolema: vahel teeb lihtsalt urrrr... aga mootorit nagu ringi ei vea. Korra süüde välja ja lääb paugust, vahel enne uriseb muidugi mitu korda.
Kõrvalistuja uks ikka veel lahti ei käi ning vahepeal sai koledat pornut tehtud, et vesi ka pissi kohe salongi, pakiruumi ei tuleks. aka sai pigimattidega auke lapitud
Aga nu tee mis tahad ei ole kus auto juppideks võtta ning keevitada. Aja veel leiaks.
Spidokas valetab mõnuga 50-60 on 80; 90-100 on 110-120, aga nüüd töötab see eest odomeeter
Vahetusse lääb veel väga oluline detail: sigareti süütaja.
Mitte selle pärast, et mugavam autos suitsetada oleks, vaid pigem et fm muundur sinna toppida ja oma muusikat kuulata.. Mania saab ju suht kiiresti Tallinnast väljudes otsa.
Muidu võiks proovida ka kasseti junni, kus juhe taga ja pleierile sappa käib, kuid ei kujuta kvaliteedi koha pealt ettegi, kumb on parem ja nu hetkel üks liht muundur olemas. Samas ei tea ma siiani, kas kassetikas üldse töötabki.
Häirivaks detailiks on suuremal kiirusel tugev müra: ka selle põhjust täpselt ei tea, kas teeb häält hetkel all olev kehv summuti, differ või hoopis rattalaagrid läbi. Sõidu ajal ei saa välja ka ronida, et kõik järjest üle kuulata.
Häirivast myrast saab väga lihtsalt lahti.viska kassetikas minema , jookse järgi ja viska veel kaugemale(et enam kätte ei satuks).
Sebi cd makk(hea oleks kui mp3 kamängiks) ja head k6vad k6larid(hea oleks kui saaks subwooferi ja v6imu kah).edaspidi reguleerid vastavalt myra t6usule ka muusikat valjemaks , nii et koguaeg paras oleks.
Teine v6imalus , kui ikka kassetikas meelepärane on , siis tuleb sul ilmselt auto remont käsile v6tta ,mis ilmselt nii lihtne pole:D
Sebi cd makk(hea oleks kui mp3 kamängiks) ja head k6vad k6larid(hea oleks kui saaks subwooferi ja v6imu kah).edaspidi reguleerid vastavalt myra t6usule ka muusikat valjemaks , nii et koguaeg paras oleks.
Teine v6imalus , kui ikka kassetikas meelepärane on , siis tuleb sul ilmselt auto remont käsile v6tta ,mis ilmselt nii lihtne pole:D
Tulihingeline bmw fänn:)
Ja jah see on nagu mehaanikute ja pilootide dialoog
P: Lennuki kabiinis uskumatult valju müra
M: Müra reguleeritud usutavamale tasemele
P: juhikabiinis on midagi lahti
M: juhikabiinis on midagi kinni pandud
P: surnud putukad esiklaasil
M: elusad putukad on tagavaraks laos
P: märk lekkimisest parema poole maandumistelikul
M: märk eemaldatud
P: lennuk käitub naljakalt
M: lennukile on antud korraldus ennast kokku võtta, lennata korralikult
ja olla tõsisem
Ei nu tegelt ma mõtlesin et peaks siiski leppima kompromissiga... Autot remontima ja samas ka ehk heli natuke paremaks teha.
Nibudega blaupunkt peab jääma!... kui mitte muud moodi, siis vähemalt väliselt. Aga sellest hiljem.
Igaljuhul heli koha pealt tahaks kõlarid välja vahetada. Taga pole neid näiteks üldse ja sinna pidid suuruselt E30 omad istuma ilusti. Just, kuna ei paista nii pisikesi ovaale olevat võimalik eriti kuskilt enam osta. ja esimesed on ka sellised suht pidused.. üks puhta puru.
Aga pigem on tegelt olulisem see, et mis asi seda müra teeb, kuna ükski terve asi päris nii ei lärise.. ja poolpidused asjad kipuvad katki minema.
P: Lennuki kabiinis uskumatult valju müra
M: Müra reguleeritud usutavamale tasemele
P: juhikabiinis on midagi lahti
M: juhikabiinis on midagi kinni pandud
P: surnud putukad esiklaasil
M: elusad putukad on tagavaraks laos
P: märk lekkimisest parema poole maandumistelikul
M: märk eemaldatud
P: lennuk käitub naljakalt
M: lennukile on antud korraldus ennast kokku võtta, lennata korralikult
ja olla tõsisem
Ei nu tegelt ma mõtlesin et peaks siiski leppima kompromissiga... Autot remontima ja samas ka ehk heli natuke paremaks teha.
Nibudega blaupunkt peab jääma!... kui mitte muud moodi, siis vähemalt väliselt. Aga sellest hiljem.
Igaljuhul heli koha pealt tahaks kõlarid välja vahetada. Taga pole neid näiteks üldse ja sinna pidid suuruselt E30 omad istuma ilusti. Just, kuna ei paista nii pisikesi ovaale olevat võimalik eriti kuskilt enam osta. ja esimesed on ka sellised suht pidused.. üks puhta puru.
Aga pigem on tegelt olulisem see, et mis asi seda müra teeb, kuna ükski terve asi päris nii ei lärise.. ja poolpidused asjad kipuvad katki minema.
E30'l peaks ümmargused kõlarid olema, E21'l samas on ovaalid (4x6 tolli).
http://www.akustika.ee/pood/index.php?C ... rrency=EEK
http://www.akustika.ee/pood/index.php?C ... rrency=EEK
323i, 320 Baur & 750iAL Highline