BMW 320 Baur, Nuga
Ise ma nahatamisega küll hakkama ei saa
Polstritöö teostas Tartu Kõrgema Kunstikooli tudeng Verner Liiv oma lõputöö raames. Täna hommikul oli kaitsmine
Samuti on eelnevad pildid tehtud kunstikooli stuudios ja töö teostajaks sealne tudeng Ahto Sooaru.
Nii et tegelikult tuleks õlut välja teha just nendele meestele, mitte minule
Polstritöö teostas Tartu Kõrgema Kunstikooli tudeng Verner Liiv oma lõputöö raames. Täna hommikul oli kaitsmine
Samuti on eelnevad pildid tehtud kunstikooli stuudios ja töö teostajaks sealne tudeng Ahto Sooaru.
Nii et tegelikult tuleks õlut välja teha just nendele meestele, mitte minule
Viimati muutis nuga, 17 Juun 2008 11:21, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vahepeal sai kõigist neist pooletoobistest plokikaantest siiber ja ostsin täiesti uue plokikaane Tegemist on sellesama eta kaanega, mis ebk foorumis müügis oli.
Viimati muutis nuga, 20 Juul 2008 14:52, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Pidurite remont siis nüüd lõpuks tehtud. Vahetusse läksid peale sadulate ja ketaste veel vaakumvõimendi, peasilindri mansetid ja esimesed voolikud. Tagapidurite remondi jätaks tulevikku, kui 323'e tagasild alla läheb.
peale esimest sõiduproovi on muljed ääretult positiivsed - vanade piduritega ei anna asja võrreldagi, ei mingit rooli kakkumist ega väristamist enam. Pidurdusjõud ise oli samuti väga hea. Lisaks käis mootor nüüd oluliselt paremini, kuna ei saanud lekkivast pidurivõimendist lisaõhku.
Väga positiivne, mina olen rahul
peale esimest sõiduproovi on muljed ääretult positiivsed - vanade piduritega ei anna asja võrreldagi, ei mingit rooli kakkumist ega väristamist enam. Pidurdusjõud ise oli samuti väga hea. Lisaks käis mootor nüüd oluliselt paremini, kuna ei saanud lekkivast pidurivõimendist lisaõhku.
Väga positiivne, mina olen rahul
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Järgmine suurem teema on roolilatt. Praegune latt on algusest peale kõikuva võimendustasemega olnud ja lisaks on ta viimasel ajal ka tilkuma hakanud.
Varulatt oli mul pööningul olemas, aga kuna tolle seisukorrast ei teadnud midagi, siis otsustasin varulati lasta spetsialistidel üle vaadata. Tegijateks siis tartus siriuse putka tagune töökoda.
Latt peale pesu:
UM'st tihendikomplekt:
Koos latiga lähevad vahetusse ka roolivardad ja rooliotsad:
Varulatt oli mul pööningul olemas, aga kuna tolle seisukorrast ei teadnud midagi, siis otsustasin varulati lasta spetsialistidel üle vaadata. Tegijateks siis tartus siriuse putka tagune töökoda.
Latt peale pesu:
UM'st tihendikomplekt:
Koos latiga lähevad vahetusse ka roolivardad ja rooliotsad:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vahepeal käisin ülevaatusel ja tulemused on siis järgnevad:
kokkujooks
esisild 13m/km
tagasild 10m/km
amorditest
esisild: vasak 70%, parem 64%, erinevus 6%; vasak 352kg, parem 356kg
tagasild: vasak 73%, parem 69%, erinevus 4%; vasak 273kg, parem 289kg
piduritest
sõidupidur: max. pidurdusjõud 9,22kN, erinevus 9% (norm max. 30%), efektiivsus 77% (norm min. 50%)
seisupidur: max. pidurdusjõud 3,40kN, erinevus 1% (norm max 50%), efektiivsus 28% (norm min. 16%)
Sõiduki kogukaal: 1224 kg
heitgaasid
CO: 2,19% (norm max. 4,5%)
CO2: 12,10%
HC: 694ppm (norm max. 1000ppm)
O2: 1,63%
Lambda: 0,982
Õli temp. 95 kraadi
Pöörded: 910 1/min
CO(korr): 2,30%
Otsus: Tehniliselt korras
kokkujooks
esisild 13m/km
tagasild 10m/km
amorditest
esisild: vasak 70%, parem 64%, erinevus 6%; vasak 352kg, parem 356kg
tagasild: vasak 73%, parem 69%, erinevus 4%; vasak 273kg, parem 289kg
piduritest
sõidupidur: max. pidurdusjõud 9,22kN, erinevus 9% (norm max. 30%), efektiivsus 77% (norm min. 50%)
seisupidur: max. pidurdusjõud 3,40kN, erinevus 1% (norm max 50%), efektiivsus 28% (norm min. 16%)
Sõiduki kogukaal: 1224 kg
heitgaasid
CO: 2,19% (norm max. 4,5%)
CO2: 12,10%
HC: 694ppm (norm max. 1000ppm)
O2: 1,63%
Lambda: 0,982
Õli temp. 95 kraadi
Pöörded: 910 1/min
CO(korr): 2,30%
Otsus: Tehniliselt korras
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kokkutulekul saadud vihje peale sobrasin reporteri videoarhiivi ja oh imet mis ma sealt leidsin
Link
Link
323i, 320 Baur & 750iAL Highline