9. leht 15-st
Postitatud: 13 Juun 2008 23:38
Postitas Cardo
Sõnatu !!
Kui kunagi võimalust on, siis käristan sulle hea meelega mõned head napsud pubis välja !
Postitatud: 14 Juun 2008 15:44
Postitas kustas
sick
Postitatud: 16 Juun 2008 11:53
Postitas nuga
Ise ma nahatamisega küll hakkama ei saa
Polstritöö teostas Tartu Kõrgema Kunstikooli tudeng Verner Liiv oma lõputöö raames. Täna hommikul oli kaitsmine
Samuti on eelnevad pildid tehtud kunstikooli stuudios ja töö teostajaks sealne tudeng Ahto Sooaru.
Nii et tegelikult tuleks õlut välja teha just nendele meestele, mitte minule
Postitatud: 16 Juun 2008 21:09
Postitas raunz
Väga muljetavaldav fotosessioon, ega igapäev ei avane võimalust stuudios autot pildistada
Postitatud: 04 Juul 2008 23:29
Postitas nuga
Valmistun nüüd eelmisel kevadel soikujäänud esipidurite värskenduskuuriks.
Kettad brembolt ja klotsid remsalt
Esisuportid said koos 323'e omadega värvitud, nii et need on kahel e21'l nüüd identsed:
Postitatud: 05 Juul 2008 11:29
Postitas raunz
Need brembod on tavalised, ehk puurimata ja soonteta?
Postitatud: 05 Juul 2008 14:16
Postitas nuga
Tavalised jah
Postitatud: 06 Juul 2008 01:37
Postitas Priit
äge
Postitatud: 10 Juul 2008 18:54
Postitas nuga
Postitatud: 15 Juul 2008 09:44
Postitas nuga
Pidurdab nagu loom
Postitatud: 19 Juul 2008 09:50
Postitas nuga
Pidurite remont siis nüüd lõpuks tehtud. Vahetusse läksid peale sadulate ja ketaste veel vaakumvõimendi, peasilindri mansetid ja esimesed voolikud. Tagapidurite remondi jätaks tulevikku, kui 323'e tagasild alla läheb.
peale esimest sõiduproovi on muljed ääretult positiivsed - vanade piduritega ei anna asja võrreldagi, ei mingit rooli kakkumist ega väristamist enam. Pidurdusjõud ise oli samuti väga hea. Lisaks käis mootor nüüd oluliselt paremini, kuna ei saanud lekkivast pidurivõimendist lisaõhku.
Väga positiivne, mina olen rahul
Postitatud: 20 Juul 2008 15:35
Postitas nuga
Järgmine suurem teema on roolilatt. Praegune latt on algusest peale kõikuva võimendustasemega olnud ja lisaks on ta viimasel ajal ka tilkuma hakanud.
Varulatt oli mul pööningul olemas, aga kuna tolle seisukorrast ei teadnud midagi, siis otsustasin varulati lasta spetsialistidel üle vaadata. Tegijateks siis tartus siriuse putka tagune töökoda.
Latt peale pesu:
UM'st tihendikomplekt:
Koos latiga lähevad vahetusse ka roolivardad ja rooliotsad:
Postitatud: 22 Juul 2008 12:24
Postitas nuga
Otsustasin siiski, et ülalmainitud uut plokikaant hetkel paigaldama ei hakka. Kui teha, siis juba kogu mootor korralikult ja samas viia ka ammused tuuninguideed ellu
Seega bauri mootoriprojekti kohta tuleb lähiajal eraldi teema "vanakooli m20 mootoriprojekt"
Postitatud: 25 Juul 2008 17:07
Postitas nuga
Vahepeal käisin ülevaatusel ja tulemused on siis järgnevad:
kokkujooks
esisild 13m/km
tagasild 10m/km
amorditest
esisild: vasak 70%, parem 64%, erinevus 6%; vasak 352kg, parem 356kg
tagasild: vasak 73%, parem 69%, erinevus 4%; vasak 273kg, parem 289kg
piduritest
sõidupidur: max. pidurdusjõud 9,22kN, erinevus 9% (norm max. 30%), efektiivsus 77% (norm min. 50%)
seisupidur: max. pidurdusjõud 3,40kN, erinevus 1% (norm max 50%), efektiivsus 28% (norm min. 16%)
Sõiduki kogukaal: 1224 kg
heitgaasid
CO: 2,19% (norm max. 4,5%)
CO2: 12,10%
HC: 694ppm (norm max. 1000ppm)
O2: 1,63%
Lambda: 0,982
Õli temp. 95 kraadi
Pöörded: 910 1/min
CO(korr): 2,30%
Otsus: Tehniliselt korras
Postitatud: 08 Aug 2008 18:53
Postitas nuga
Kokkutulekul saadud vihje peale sobrasin reporteri videoarhiivi ja oh imet mis ma sealt leidsin
Link
Postitatud: 08 Aug 2008 21:45
Postitas ingmarp
Sa ise ei teadnudki, et auto telestaar?
Postitatud: 08 Aug 2008 21:52
Postitas nuga
Ei teadnud jah, ei satu eriti tihti teleka ette
Postitatud: 09 Aug 2008 12:02
Postitas mkb
Kodus tekkis nahksisu tegija suhtes päris korralik riid emaga
. Ja hiljem hakkas rääkima, et tema autosse sobiks ka valge nahk jube hästi
.
Postitatud: 10 Sept 2008 08:42
Postitas nuga
Ingmari e23 pole ainuke hainina, mille pärast tänane Autoleht hankida tasuks
Postitatud: 10 Sept 2008 16:44
Postitas mkb
Tõsi ta on
Kunagi tuleb 323-st ka lugu?