10. leht 15-st

Postitatud: 11 Sept 2008 23:05
Postitas alando
Igati vägev! Edu ja kordaminekuid ka 323 projektile!

Postitatud: 13 Okt 2008 23:40
Postitas nuga
See aasta bauriga kardetavasti enam väga palju tänavale ei jõua, aga mõned sõidud ehk siiski. Kindlustus kehtib 1. novembrini. Prooviks vähemalt enne talvekorterit korraliku pesu ja vahatamise teha.
Talveks oleks tegemist piisavalt, aga kui palju sellest realiseerub, seda ei julge lubada. Põhjalik mootoriprojekt lükkub arvatavasti edasi. Tõin mõned päevad tagasi 323'e veermikudetailid pööningult alla, et nende korrastamisega vaikselt algust teha. Kui kevadeks saan veermiku renoveeritud ja plokikaane vahendatud, siis ma arvan, et sellega võib rahul olla :)

Mõned sügisesed pildid :)
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 17 Okt 2008 20:21
Postitas nuga
Bauri senine sillakonf on olnud e21'e variantidest praktiliselt kõige lahjem. Ainuke keskmisest kõvem asi oli kevadel paigaldatud 323'e esipidurid.
Otse öeldes on tal all olnud 315'e sillad :lol: - esimene stabikas 22mm läbimõõduga, esimesed püstakud peenem variant (vist oli 45mm?), tagumine stabikas sootuks puudu, differ 4,10 ülekandega, peenemad rummud ja taga trummelpidurid. Eelneva põhjal võib jääda mulje, et senised sõiduomadused on nigelad olnud, aga tegelikkuses ei olnud asi üldse halb :) Tahaks lihtsalt parema poole püüelda.

Esistabikas 23,5mm:
Pilt

Amordipüstakud 51mm jämedusega:
Pilt

Tagumine stabikas 17mm:
Pilt

Tagumise sillatala puksid tulevad originaal motorspordi omad. Tavalisest jäigemad siis. E21'l kinnituvad puksid muide poltidega, mitte sisse pressides nagu hilisematel mudelitel. Paraku ei olegi vahetus lihtsam sel lihtsal põhjusel, et need poldid on alati nii kuradi kõvasti kinni, et ainus võimalus on jõuga puruks väänata :?
Pilt

323'e tagumine õõts:
Pilt

Huvitav võimalus pooltelje eemaldamiseks :roll: Ärge minu otsa vaadake :lol:
Pilt

Tagumise stabika kinnitusklambri eemaldamine lõppeb tavaliselt nii:
Pilt

Pidurite osas pole see just eriti meeldiv pilt. Piduriklotsid on selgelt liiga tillukesed :lol:
Pilt

Esimeste osas on ravi olemas girlingi neljakolviliste supportite näol (kasutati 80'ndate alguse volvo 240'l näiteks). Praktiliselt bolt-on lahendus ;)
Tagumiste osas ei teagi... oskab keegi öelda e30'e tagumise ketaspiduri klotsi mõõdud?

Postitatud: 17 Okt 2008 20:41
Postitas nuga
Sellest asjast tõotab ka midagi ägedat areneda... kui ainult piisavalt hoolsalt silitamas käia :lol:
Pilt

Postitatud: 17 Okt 2008 20:55
Postitas mart154
Tallinna satud, helista mulle, võin sulle laua alt mõne e30 tagumise supporti näppu visata :)

Postitatud: 05 Nov 2008 23:51
Postitas nuga
Siin siis kõrvuti tavaline e21'e suport ja volvo 240'e oma:
Pilt

Postitatud: 06 Nov 2008 22:42
Postitas rean
See on muidugi rõõmustav uudis 8)
Korra kuus võiks selecti asemel käia hoopis kataloog , kus oleks sees erinevad tooted , mis ..kuhu sobib (select tuning special) :lol:
Sobivad need volvo suportid veel mõnele bmw margile :roll:
Mis hinnaga need saadaval on ?

Postitatud: 07 Nov 2008 13:15
Postitas Tauri
rean kirjutas:See on muidugi rõõmustav uudis 8)
Korra kuus võiks selecti asemel käia hoopis kataloog , kus oleks sees erinevad tooted , mis ..kuhu sobib (select tuning special) :lol:
Sobivad need volvo suportid veel mõnele bmw margile :roll:
Mis hinnaga need saadaval on ?
mäletamist mööda 90-ndatel venemaal kirjastati isegi selline kataloog, et mis lääne autodel on omavahel risti kasutatavad jupid- kuskil interneti avarustes ka keegi kunagi kelkis selle raamatu olemasolust!

(miks venemaal selline "bestseller" välja anti võite isegi ettekujutada :P )

Postitatud: 01 Jaan 2009 23:10
Postitas Ruut
nuga kirjutas:Siin siis kõrvuti tavaline e21'e suport ja volvo 240'e oma:
Ka ostsid tehases taastatud komplekti nagu näiteks ladu24 pakub? Pildilt tundub, et kinnitusaugud ei klapi. On see nii või lihtsalt visuaalne (d)efekt?

Postitatud: 01 Jaan 2009 23:18
Postitas nuga
Tegelikult ma ei ole neid veel ostnud, konkreetsel pildil on ühe teise huvilise suport. Aga jah, tavaline volvo 240 oma, lisaks tuleb seal ainult jälgida seda, et vent. kettale ja 4 kolviga oleksid.
Auke tuleb viiliga natuke kohendada, et suportid ideaalselt istuksid, kuigi külge annab ka niisama kruvida.

Postitatud: 01 Jaan 2009 23:21
Postitas Ruut
Seal Ladu24 on supportitel markeeringud +R15 ja +R45 ega sa ei tea, milles seisneb neil erinevus?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4545/12,300

Postitatud: 02 Jaan 2009 09:14
Postitas lamp
r15 on täiskettale (ketta paksus 14,3mm) ja r45 vent kettale (ketta paksus 22mm)

Postitatud: 02 Jaan 2009 10:17
Postitas Ruut
lamp kirjutas:r15 on täiskettale (ketta paksus 14,3mm) ja r45 vent kettale (ketta paksus 22mm)
Esialgu arvasin isegi niimoodi aga +R15 juures oli kommentaar "Sobivus: ilmajäähd.jarrulevyt " Seega vent ketastele? :roll:

Postitatud: 13 Jaan 2009 20:01
Postitas nuga
Keku-keku :lol:
Ostsin selle hartge plokikaane ära, mida ebk foorumis pakuti. Eelkõige sellepärast, et hartge väljalase on juba olemas :P
Mis sellega täpselt saama hakkab, ei oskagi kohe öelda. Eks näis :)

Postitatud: 13 Jaan 2009 20:20
Postitas mart154
nuga kirjutas:Keku-keku :lol:
Ostsin selle hartge plokikaane ära, mida ebk foorumis pakuti. Eelkõige sellepärast, et hartge väljalase on juba olemas :P
Mis sellega täpselt saama hakkab, ei oskagi kohe öelda. Eks näis :)
Sina... Bruutus... :D

A noh, olid ausalt kiirem :) soovin õnne

Postitatud: 16 Jaan 2009 15:11
Postitas nuga
Sellest hartge kaanest siis veidi.

Markeering:
Pilt

Sisselaskekanal võrrelduna "885" sisselaske tihendiga:
Pilt

Võrdluseks "200" ehk tavalise e21'e sisselaske tihend:
Pilt

"731" plokikaane sisselaskekanal. Hartge kaas ongi tehtud selle baasil:
Pilt

Postitatud: 28 Jaan 2009 15:27
Postitas nuga
Lasin tõrvandis hunniku veermikujuppe liivaga puhtakd puhuda :)

See läheb bauri tagavararattaks:
Pilt

Esipüstak, all 323'e istmedetailid:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 28 Jaan 2009 23:57
Postitas siim528
Kui mina viimati Tõrvandisse liivapritsi sattusin, siis küsiti päris prisket hinda. Kuidas sul oli, kas jäid rahule töö kiiruse ja hinnaga?

Postitatud: 29 Jaan 2009 18:03
Postitas nuga
Kogu sillakraami puhastamise eest võeti 300.- ja aega läks veidi alla nädala.
Kriis on vist hinnad jälle mõistlikuks surunud :)

Postitatud: 29 Jaan 2009 19:03
Postitas Ravic
Millega katta mõtled need haljad detailid?