BMW 320 Baur, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx » 30 Jaan 2009 13:22

Ravic kirjutas:Millega katta mõtled need haljad detailid?
Enne katmist oleks mõtekas need rellakaga terasharjaga üle käija, et kõik liivast jäänud saast maha saada metallilt(muidu hakkab uuesti roostetama) ja siis happekrunt ja pulbervärv! Aga ma ei tea kas pulbervärv hakkab eelnevalt värvitud pinnale külge, muidu happekrunt oleks väga hea sinna krundiks alla!

Kasutaja avatar
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu » 30 Jaan 2009 19:11

PULBER värv sobib mööbli värvimiseks :D sinna tuleb jah happekas alla lasta õrn kiht ja seejärel epo baasil poolmatt 2 komponentne värv
745, R-23, R-12

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 30 Jaan 2009 19:17

Kuna mul endal värvimise võimalust ei ole, siis läksin pornotamise teed ja viisin asjad pulbervärvi :D
Piltidelt on näha, et tegelikult ongi osad jupid traatkettaga üle käidud juba ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx » 30 Jaan 2009 19:48

Keegi võiks mulle rääkida sellest pulbervärvimise plussidest ja miinustest, ei ole ise sellega lähemalt kokkupuutunud! Ja mis on siis teised alternatiivid selliste asjade puhul!
Ja võib teha seda mulle PS-i, et see teema puhas hoida kõrvalisest mulast!
Tanan!

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1626
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 30 Jaan 2009 23:36

Pulbervärv ei kannata kõksu, kui autoalla sedasi jätta ei soovitata.
Kui vähegi võimalik siis tsinki ja autovärv oma eellooga selga.
e28

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 02 Veebr 2009 23:34

Ok, pulbervärvihädade kohta on nüüd teine teema olemas. Jätkame pildimaterjaliga.

Rummud pintseldasin buvanoliga üle, et vahepeal õhuniiskuse toimel rooste ei läheks. Mis te arvate, kas need kannataks galvaanikasse viia või harjaks niisama haljaks ja paneks alla? :roll: Eelkõige muretsen laagri- ja nuudipindade pärast.
Pilt

Tagumiste pidurisuportite osas tuli välja, et mul on need vanema tüübi omad. Vanematel on kolvi läbimõõt 27mm uuema 33mm vastu. Peaks vist uuemad hankima...
Pilt

Don't try this at home, ehk suurt vaidlust tekitanud silladetailid. Panen need alla ja kui pärast on selline roostemöll, et kõik autod 50 meetri raadiuses rooste lähevad, siis võin vaid iseennast süüdistada :lol:
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2461
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit » 03 Veebr 2009 22:40

Praegu on ilusad 8)
e21 316 1.8i '80 Baur TC1; e12 518 '80; Skif M1 '83

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 24 Veebr 2009 18:11

Vahepeal jäi näppu selline tuuningosa:
Pilt

Kuna me Priiduga plaanime niikuinii uut retroaudioprojekti, siis see konsool tekitab tahtmise minna üle Pioneeri tehnikale. Konsool muide ongi Pioneeri enda toodang, kus lisaks makiaugule on olemas ka koht ekvalaiseri jaoks.
Tehnika võiks tulla midagi sellist: link
Samas tuleb kõigepealt 323i ära lõpetada :P
Muide minu bauri vanad istmealused kõlarikastid on soovijatele saadaval ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 07 Apr 2009 12:11

Kuna kevad läheneb ülehelikiirusel, siis peab jalad kõhualt välja tõmbama ja tegutsema hakkama :)
Kaks viimast aastat olen heitgaaside tõttu ülevaatuselt patuga pooleks läbi saanud. Kõik märgid näitavad, et süüdlaseks on plokikaas, mis sai mitu aastat tagasi ilma remontimata peale pandud. Tookord küll prooviks "suitsuefektiga" kaane asemele. Niisiis tuleks enne järjekordset kevadist ülevaatuselkäiku plokikaas välja vahetada. Hartge kaanega ei hakka hetkel mässama, vaid panen '79 aastast pärineva standardkaane peale. Ja seekord mitte remontimata kujul vaid Windorfi Tiidu käest läbikäinuna :)

Alustan vaikselt ka kapotialuse ettevalmistamist triple dellortode tulekuks. Selleks on vaja:
* bensupump vahetada elektrilise vastu. Tellisin mart154 abiga uueks pumbaks Faceti 4.5-5.5psi @ 18gal
Pilt

* likvideerida/ümbersuunata tehasekollektorit ja karpad läbivad jahutusvedelikutorud. Salongipoole mineva lõdviku saab õnneks 323i oma kasutada, kuna see läheb otse termostaadikorpusest salongiradika külge.

* karterituulutus, mis enne oli suunatud õhupuhastajasse tuleb ümber teha oil catch tank'i peale. Sai siis hangitud selline paak, aga see on nii suur, et hetkel ei kujutagi täpselt ette, kuhu ma selle paigutan:Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2461
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit » 09 Apr 2009 05:08

Aastapärast rajal näeme :twisted:
e21 316 1.8i '80 Baur TC1; e12 518 '80; Skif M1 '83

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 19 Apr 2009 22:14

Nädalavahetus sai nüüd auto kallal mässatud. Kapotialuse olen suhteliselt hõredaks lammutanud.
Esiteks tõstsin plokikaane maha. Teine kaas pole küll windorfist veel käes, aga kui saab, tõstan kohe peale.
Pilt
Pilt

Oskab keegi kommenteerida, mida see tähendab, kui väljalaskeklapid on heledaks põlenud?
Pilt

Pisematest töödest tehtud veel:
* Roolivõimendi voolikute ja filtri vahetus
* Uus veepump
* Vana mehhaaniline bensupump likvideerida

Seejärel tõstsin auto ninapidi ülesse, et mootoripadjad ja roolilatt ära vahetada. Kuna niikuinii tuli hakata mootori kegritamisega tegelema, mõtlesin ka sillatala alt ära võtta ja karterisse piiluda. Kes veel mäletab, siis vahepeal oli juttu, milline õudne pilt klapikambrikaane alt avanes. Otsustasin et praegu on hea võimalus karter ja õlipump kenasti puhtaks saada.
Sillatala koos roolilatiga käes:
Pilt
Pilt
Pilt

Karteri sisu vastas ootustele :lol:
Pilt

Õlipump laiali:
Pilt

...ja koos tagasi:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx » 19 Apr 2009 22:23

klappide heledaks põlemine peaks näitama mootori ideaalset töötamist...
e28...

Kasutaja avatar
Sander
Postitusi: 428
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander » 20 Apr 2009 07:05

uskumatu löga ikka karteri põhjas...
...

Kasutaja avatar
mart154
Postitusi: 857
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17
Asukoht: Perth, Western Australia

Postitus Postitas mart154 » 20 Apr 2009 07:55

Vaatan imetlusega inimesi, kes viitsivad mootorit auto peal lahata :D
Mina küll ei viitsi :P

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 20 Apr 2009 08:30

Noh, seal garaažis pole mul mootori välja tõstmise võimalust. Pealegi eeldaks see kapoti mahavõtmist, mida jällegi üksi ei tee.
Mis lahkamine see õlivanni mahakeeramine ikka niiväga on :lol:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 21 Apr 2009 22:44

Tegelesin täna asendustegevustega, ehk siis millegi asjaliku asemel lakkusin vidinaid läikima :lol:

Klaaskuulipritsi alt tulnud jupid:
Pilt
Pilt

Kasutasin jällegi oma harjamistehnikat, et detaili pind siledamaks saada ja seeläbi muuta nad määrdumiskindlamaks ja ka visuaalselt kenamaks.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Päris uhke vaatepilt 8)
Pilt

Rummud said päris ilusad, aga see raud ei püsi kaua haljas :(
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 03 Mai 2009 21:34

Plokikaas koos:
Pilt
Pilt
Pilt

Enne oli see kaas selline :P
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 03 Mai 2009 21:40

Priidu abiga sai baur otse usast sellised udupeened kõlarid:
Pilt
Pilt
Pilt

Veidi tuleb veel sättida, aga mahuvad ära küll. Õnneks pole mul katuseluugi veeäravoolutorusid, muidu poleks lootustki neid kõlareid ära mahutada.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 05 Mai 2009 22:36

Edusammudest siis veidi...

* Korrastatud-puhastatud karter on all, pulbervärvitud sillatala koos uute mootoripatjadega on all, remonditud roolilatt on all:
Pilt
Pilt
Pilt

* Uus veepump on paigas
* Roolivõimusüsteemis tagasivooluvoolikud asendatud uutega
* Uus roolivõimuõli sees

* Bensupumba paigutuse lahendasin nii:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 08 Mai 2009 23:08

* plokiaas peal
* hammasrihm paigas ja mitu korda üle kontrollitud :lol:
* klapid reguleeritud
* plokis asuv bensupumba auk kaotatud

Klapikambrikaant ja otsakaant pole veel klaaskuulist kätte saanud :cry:

Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Vasta