11. leht 15-st
Postitatud: 30 Jaan 2009 13:22
Postitas Lynx
Ravic kirjutas:Millega katta mõtled need haljad detailid?
Enne katmist oleks mõtekas need rellakaga terasharjaga üle käija, et kõik liivast jäänud saast maha saada metallilt(muidu hakkab uuesti roostetama) ja siis happekrunt ja pulbervärv! Aga ma ei tea kas pulbervärv hakkab eelnevalt värvitud pinnale külge, muidu happekrunt oleks väga hea sinna krundiks alla!
Postitatud: 30 Jaan 2009 19:11
Postitas karu
PULBER värv sobib mööbli värvimiseks
sinna tuleb jah happekas alla lasta õrn kiht ja seejärel epo baasil poolmatt 2 komponentne värv
Postitatud: 30 Jaan 2009 19:17
Postitas nuga
Kuna mul endal värvimise võimalust ei ole, siis läksin pornotamise teed ja viisin asjad pulbervärvi
Piltidelt on näha, et tegelikult ongi osad jupid traatkettaga üle käidud juba
Postitatud: 30 Jaan 2009 19:48
Postitas Lynx
Keegi võiks mulle rääkida sellest pulbervärvimise plussidest ja miinustest, ei ole ise sellega lähemalt kokkupuutunud! Ja mis on siis teised alternatiivid selliste asjade puhul!
Ja võib teha seda mulle PS-i, et see teema puhas hoida kõrvalisest mulast!
Tanan!
Postitatud: 30 Jaan 2009 23:36
Postitas Cardo
Pulbervärv ei kannata kõksu, kui autoalla sedasi jätta ei soovitata.
Kui vähegi võimalik siis tsinki ja autovärv oma eellooga selga.
Postitatud: 02 Veebr 2009 23:34
Postitas nuga
Ok, pulbervärvihädade kohta on nüüd teine teema olemas. Jätkame pildimaterjaliga.
Rummud pintseldasin buvanoliga üle, et vahepeal õhuniiskuse toimel rooste ei läheks. Mis te arvate, kas need kannataks galvaanikasse viia või harjaks niisama haljaks ja paneks alla?
Eelkõige muretsen laagri- ja nuudipindade pärast.
Tagumiste pidurisuportite osas tuli välja, et mul on need vanema tüübi omad. Vanematel on kolvi läbimõõt 27mm uuema 33mm vastu. Peaks vist uuemad hankima...
Don't try this at home, ehk suurt vaidlust tekitanud silladetailid. Panen need alla ja kui pärast on selline roostemöll, et kõik autod 50 meetri raadiuses rooste lähevad, siis võin vaid iseennast süüdistada
Postitatud: 03 Veebr 2009 22:40
Postitas Priit
Praegu on ilusad
Postitatud: 24 Veebr 2009 18:11
Postitas nuga
Vahepeal jäi näppu selline tuuningosa:
Kuna me Priiduga plaanime niikuinii uut retroaudioprojekti, siis see konsool tekitab tahtmise minna üle Pioneeri tehnikale. Konsool muide ongi Pioneeri enda toodang, kus lisaks makiaugule on olemas ka koht ekvalaiseri jaoks.
Tehnika võiks tulla midagi sellist:
link
Samas tuleb kõigepealt 323i ära lõpetada
Muide minu bauri vanad istmealused kõlarikastid on soovijatele saadaval
Postitatud: 07 Apr 2009 12:11
Postitas nuga
Kuna kevad läheneb ülehelikiirusel, siis peab jalad kõhualt välja tõmbama ja tegutsema hakkama
Kaks viimast aastat olen heitgaaside tõttu ülevaatuselt patuga pooleks läbi saanud. Kõik märgid näitavad, et süüdlaseks on plokikaas, mis sai mitu aastat tagasi ilma remontimata peale pandud. Tookord küll prooviks "suitsuefektiga" kaane asemele. Niisiis tuleks enne järjekordset kevadist ülevaatuselkäiku plokikaas välja vahetada. Hartge kaanega ei hakka hetkel mässama, vaid panen '79 aastast pärineva standardkaane peale. Ja seekord mitte remontimata kujul vaid Windorfi Tiidu käest läbikäinuna
Alustan vaikselt ka kapotialuse ettevalmistamist triple dellortode tulekuks. Selleks on vaja:
* bensupump vahetada elektrilise vastu. Tellisin mart154 abiga uueks pumbaks Faceti 4.5-5.5psi @ 18gal
* likvideerida/ümbersuunata tehasekollektorit ja karpad läbivad jahutusvedelikutorud. Salongipoole mineva lõdviku saab õnneks 323i oma kasutada, kuna see läheb otse termostaadikorpusest salongiradika külge.
* karterituulutus, mis enne oli suunatud õhupuhastajasse tuleb ümber teha
oil catch tank'i peale. Sai siis hangitud selline paak, aga see on nii suur, et hetkel ei kujutagi täpselt ette, kuhu ma selle paigutan:
Postitatud: 09 Apr 2009 05:08
Postitas Priit
Aastapärast rajal näeme
Postitatud: 19 Apr 2009 22:14
Postitas nuga
Nädalavahetus sai nüüd auto kallal mässatud. Kapotialuse olen suhteliselt hõredaks lammutanud.
Esiteks tõstsin plokikaane maha. Teine kaas pole küll windorfist veel käes, aga kui saab, tõstan kohe peale.
Oskab keegi kommenteerida, mida see tähendab, kui väljalaskeklapid on heledaks põlenud?
Pisematest töödest tehtud veel:
* Roolivõimendi voolikute ja filtri vahetus
* Uus veepump
* Vana mehhaaniline bensupump likvideerida
Seejärel tõstsin auto ninapidi ülesse, et mootoripadjad ja roolilatt ära vahetada. Kuna niikuinii tuli hakata mootori kegritamisega tegelema, mõtlesin ka sillatala alt ära võtta ja karterisse piiluda. Kes veel mäletab, siis vahepeal oli juttu, milline õudne pilt klapikambrikaane alt avanes. Otsustasin et praegu on hea võimalus karter ja õlipump kenasti puhtaks saada.
Sillatala koos roolilatiga käes:
Karteri sisu vastas ootustele
Õlipump laiali:
...ja koos tagasi:
Postitatud: 19 Apr 2009 22:23
Postitas jx
klappide heledaks põlemine peaks näitama mootori ideaalset töötamist...
Postitatud: 20 Apr 2009 07:05
Postitas Sander
uskumatu löga ikka karteri põhjas...
Postitatud: 20 Apr 2009 07:55
Postitas mart154
Vaatan imetlusega inimesi, kes viitsivad mootorit auto peal lahata
Mina küll ei viitsi
Postitatud: 20 Apr 2009 08:30
Postitas nuga
Noh, seal garaažis pole mul mootori välja tõstmise võimalust. Pealegi eeldaks see kapoti mahavõtmist, mida jällegi üksi ei tee.
Mis lahkamine see õlivanni mahakeeramine ikka niiväga on
Postitatud: 21 Apr 2009 22:44
Postitas nuga
Postitatud: 03 Mai 2009 21:34
Postitas nuga
Postitatud: 03 Mai 2009 21:40
Postitas nuga
Postitatud: 05 Mai 2009 22:36
Postitas nuga
Edusammudest siis veidi...
* Korrastatud-puhastatud karter on all, pulbervärvitud sillatala koos uute mootoripatjadega on all, remonditud roolilatt on all:
* Uus veepump on paigas
* Roolivõimusüsteemis tagasivooluvoolikud asendatud uutega
* Uus roolivõimuõli sees
* Bensupumba paigutuse lahendasin nii:
Postitatud: 08 Mai 2009 23:08
Postitas nuga
* plokiaas peal
* hammasrihm paigas ja mitu korda üle kontrollitud
* klapid reguleeritud
* plokis asuv bensupumba auk kaotatud
Klapikambrikaant ja otsakaant pole veel klaaskuulist kätte saanud