BMW 320 Baur, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2517
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut » 09 Mai 2009 14:35

Am I missing something? Aga Dellortod?
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
mart154
Postitusi: 857
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17
Asukoht: Perth, Western Australia

Postitus Postitas mart154 » 09 Mai 2009 14:51

Mart imestas samamoodu terve hommiku siin aju tinutamise kõrvale, et mis kurrramuse käkk sje seal on :)

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 09 Mai 2009 16:10

Dellortodega läheb veidi aega :)
Aga nad tulevad.

Teen esialgu solexi kaalikaga ülevaatuse ära, siis on pärast hea dellortosid paika timmida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 16 Mai 2009 21:34

Baur on taas liikumisvõimeline 8)

Eriti palju ei jõudnud täna enam proovida, aga tundub, et uue plokikaanega käib mootor oluliselt paremini kui enne. Nüüd on mootor tühikäigul kenasti paigal, enne rappus nagu segane. Ka ei ole enam madalatel pööretel jõnksutamist. Nii et praegu tundub, et remont läks asja ette :)

Bensupumba ühendamiseks kasutasime ühest vanast 323'e juhtmepuust väljalõigatud pesa ja juhtmeid. See õnnestus suhteliselt viisakalt olemasolevasse elektrisüsteemi ära ühendada. Lõikuma ei pidanudki midagi :P
Pilt

Selline ta siis jäi:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 19 Mai 2009 21:33

Hulk tööd jälle auto juures ära tehtud. Eile käisin Vianoris sillastendis, kus aeti esisild sajandik kraadi täpsusega paika :P Selle tulemusena sai rool hulka rahulikumaks ja sõit mõnusamaks.
Järgmise asjana käisin diagnostikas karpat ja süüdet sättimas. Karpat päris ideaalseks ei saanud, kuna asja vanusele kohaselt oli võlli ühes otsas väike lõtk, kust vahelt õhk sisse pressis. Sealt said esimesed kolm silindrit lisaõhku ja töötasid seega pisut lahjema seguga. Samas andis segukruvidest asi enam-vähem võrdseks seadistada, kuigi kui selle karpaga veel pikalt koos elada tahaks, siis tuleks võllid tihedaks teha :P

Ja siis ülevaatusele :D
Kõigepealt võeti ette pidurid - sõidupiduri üldefektiivsus 72%, seisupiduril 26%. Erinevused olid samuti minimaalsed. Ees 1% :shock:, taga 6% ja kässaril 3% :D
Heitgaasid olid nüüd superhead - CO: 1,05% (lubatud 4,5%, tehase poolt ette nähtud 1,0%) ja CH 75 ppm (lubatud 1000 ppm :lol: ). CH mõõtetulemus on karpamootori kohta täielik ulme :D Meenutame, et eelnevatel aastatel kippus CH mul ikka 2500 kanti :roll:
Ka kõik muu oli korras ja seega ülevaatus ilma ühegi veata läbitud 8)

Suvi võib alata!
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k » 19 Mai 2009 22:34

Eile kella 17 paiku nägin seda autot Aardla tänaval ja mõtlesin, et nüüd on vist suvi alanud :D.
e28 528iA '84

Kasutaja avatar
mart154
Postitusi: 857
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17
Asukoht: Perth, Western Australia

Postitus Postitas mart154 » 19 Mai 2009 23:00

Õnnitlused, Maestro!

Oil käts tänk ei mahtunud? :) Või oli asi viitsimises?

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 20 Mai 2009 07:12

mart154 kirjutas:Oil käts tänk ei mahtunud? :) Või oli asi viitsimises?
Tähtsamad asjad enne ;) Leidsin talle juba päris hea asukoha mootorikäpa küljes. Nüüd tuleb vaid sobiv kinnituskronstein fabritseerida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 20 Mai 2009 23:02

See on lausa uskumatu, kui palju paremini nüüd auto sõidab 8)

Näiteks alustades käivitamisest - vana kaanega tuli enne võtme keeramist paar korda gaasipedaali tallata ja samuti käivitumise hetkel gaasiga mängida. Nüüd aga keerad korraks võtit, mootor käivitub ilma ühegi probleemita, tõstab pöörded mõneks sekundiks kõrgemaks ja seejärel tagasi tühikäigule.

Linnas viiendaga vaikselt kulgedes võib rahulikult pedaali põhja litsuda ja masin hakkab kohe madala pöörde pealt mõnusalt ja ühtlaselt kiirendama. Ei mingit detoneerimist ega jõnksutamist.

Täna õhtul autot garaaži ära pannes hakkasin mõtlema, et kurat liiga hea sai see mootor.
Ei raatsigi enam uuesti näppima hakata :P
...
Noot :lol:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 27 Mai 2009 14:47

Mõned linnukesed jälle kirjas.
Streikiv roolivõimupump vahetatud korraliku vastu ja rooli saab nüüd taas ühe käega keerata. Musklitreenimiseks, tõsi, peab nüüd alternatiivseid võimalusi otsima :P Tänud jx'le :)
Samuti oli üks vana võlg pedaalid korralikult liikuma saada. Kunagi ammu kui ma pedaalid ära vahetasin, siis sai see asi veidi valesti kokku pandud ja pedaalide liikumine, eelkõige tagasijooks, oli kohati raskendatud. Seetõttu kippus pidur viimasel ajal teatud olukordades kergelt peale jääma.

Pisukese tagasilöögina avastasin, et siduri peasilinder on kergelt niiskeks tõmmanud :( Peab hakkama vahetusele mõtlema.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 31 Mai 2009 21:29

Seoses soojemate ilmade saabumisega otsustasin elektrilise jahutusventika teha tagasi kaheastmelise toimimise peale - nii nagu ta kunagi originaalis oli olnud. Selleks ostsin kaks uut temperatuurilülitit, üks rakendub 90 kraadi ja teine 98 juures. Panin katsetuseks ventika otse 90'se lüliti peale ja mis selgus - ventikas rakendus alles siis, kui temp. näidik oli juba kolmveerandi peal, puhus vaevalt minuti ja siis lülitus välja :? Ei ta kas on vigane lüliti saanud või on uba kuskil mujal...

Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1626
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 31 Mai 2009 23:49

'Mina sobitasin vist 78c kui ei eksi, vaata mida kataloog pakub kõige madalamaks ja see panegi.
e28

Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 946
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku » 01 Juun 2009 22:20

Cardo kirjutas:'Mina sobitasin vist 78c kui ei eksi, vaata mida kataloog pakub kõige madalamaks ja see panegi.
kust te neid andureid ostate?

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1626
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 01 Juun 2009 22:33

mina ostsin Fixusest
e28

Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 946
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku » 01 Juun 2009 22:41

Cardo kirjutas:mina ostsin Fixusest
aga mis ta ka maksis?

Kasutaja avatar
mart154
Postitusi: 857
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17
Asukoht: Perth, Western Australia

Postitus Postitas mart154 » 01 Juun 2009 22:45

Toivoku kirjutas:
Cardo kirjutas:mina ostsin Fixusest
aga mis ta ka maksis?
Lihtsalt uskumatu...
No helista ja küsi...

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1626
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 02 Juun 2009 00:26

e28

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 08 Juun 2009 20:55

nuga kirjutas:Pisukese tagasilöögina avastasin, et siduri peasilinder on kergelt niiskeks tõmmanud :( Peab hakkama vahetusele mõtlema.
Mõtlen mis ma mõtlen, aga seekord mõtles auto minu eest ja otsustas, et tema ei kavatse sidurdada enam.
Mõtlesin õhtul väikese tiiru teha, panin auto käima ja vaatasin, et pidurite hoiatustuli põleb. Kuna mul on klotsiandurid likvideeritud, siis ainus võimalus oli madal pidurivedeliku tase. No ja oligi loik auto all. Vedelik oli töösilindri kaudu jalga lasknud. Peasilinder ja töösilinder olid vist kokku leppinud, et neile aitab :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k » 19 Nov 2009 18:25

Viide: tänane Eesti Ekspressi lisa "Homme" :).
e28 528iA '84

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2517
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut » 19 Nov 2009 20:18

meelis k kirjutas:Viide: tänane Eesti Ekspressi lisa "Homme":).
Lugesin ka seda artiklit. Nooh... jah, tekst oli kuidagi hüplik. Nagu oleks keegi ajahädas referaati kirjutanud :) Head killud olid, et 1602 nimetati Saksa tippautoks ja et 1600-2 tehti ka glamuurseid variante. Aga hea, et e21.ee sai promo.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Vasta