12. leht 15-st

Postitatud: 09 Mai 2009 14:35
Postitas Ruut
Am I missing something? Aga Dellortod?

Postitatud: 09 Mai 2009 14:51
Postitas mart154
Mart imestas samamoodu terve hommiku siin aju tinutamise kõrvale, et mis kurrramuse käkk sje seal on :)

Postitatud: 09 Mai 2009 16:10
Postitas nuga
Dellortodega läheb veidi aega :)
Aga nad tulevad.

Teen esialgu solexi kaalikaga ülevaatuse ära, siis on pärast hea dellortosid paika timmida.

Postitatud: 16 Mai 2009 21:34
Postitas nuga
Baur on taas liikumisvõimeline 8)

Eriti palju ei jõudnud täna enam proovida, aga tundub, et uue plokikaanega käib mootor oluliselt paremini kui enne. Nüüd on mootor tühikäigul kenasti paigal, enne rappus nagu segane. Ka ei ole enam madalatel pööretel jõnksutamist. Nii et praegu tundub, et remont läks asja ette :)

Bensupumba ühendamiseks kasutasime ühest vanast 323'e juhtmepuust väljalõigatud pesa ja juhtmeid. See õnnestus suhteliselt viisakalt olemasolevasse elektrisüsteemi ära ühendada. Lõikuma ei pidanudki midagi :P
Pilt

Selline ta siis jäi:
Pilt

Postitatud: 19 Mai 2009 21:33
Postitas nuga
Hulk tööd jälle auto juures ära tehtud. Eile käisin Vianoris sillastendis, kus aeti esisild sajandik kraadi täpsusega paika :P Selle tulemusena sai rool hulka rahulikumaks ja sõit mõnusamaks.
Järgmise asjana käisin diagnostikas karpat ja süüdet sättimas. Karpat päris ideaalseks ei saanud, kuna asja vanusele kohaselt oli võlli ühes otsas väike lõtk, kust vahelt õhk sisse pressis. Sealt said esimesed kolm silindrit lisaõhku ja töötasid seega pisut lahjema seguga. Samas andis segukruvidest asi enam-vähem võrdseks seadistada, kuigi kui selle karpaga veel pikalt koos elada tahaks, siis tuleks võllid tihedaks teha :P

Ja siis ülevaatusele :D
Kõigepealt võeti ette pidurid - sõidupiduri üldefektiivsus 72%, seisupiduril 26%. Erinevused olid samuti minimaalsed. Ees 1% :shock:, taga 6% ja kässaril 3% :D
Heitgaasid olid nüüd superhead - CO: 1,05% (lubatud 4,5%, tehase poolt ette nähtud 1,0%) ja CH 75 ppm (lubatud 1000 ppm :lol: ). CH mõõtetulemus on karpamootori kohta täielik ulme :D Meenutame, et eelnevatel aastatel kippus CH mul ikka 2500 kanti :roll:
Ka kõik muu oli korras ja seega ülevaatus ilma ühegi veata läbitud 8)

Suvi võib alata!

Postitatud: 19 Mai 2009 22:34
Postitas meelis k
Eile kella 17 paiku nägin seda autot Aardla tänaval ja mõtlesin, et nüüd on vist suvi alanud :D.

Postitatud: 19 Mai 2009 23:00
Postitas mart154
Õnnitlused, Maestro!

Oil käts tänk ei mahtunud? :) Või oli asi viitsimises?

Postitatud: 20 Mai 2009 07:12
Postitas nuga
mart154 kirjutas:Oil käts tänk ei mahtunud? :) Või oli asi viitsimises?
Tähtsamad asjad enne ;) Leidsin talle juba päris hea asukoha mootorikäpa küljes. Nüüd tuleb vaid sobiv kinnituskronstein fabritseerida.

Postitatud: 20 Mai 2009 23:02
Postitas nuga
See on lausa uskumatu, kui palju paremini nüüd auto sõidab 8)

Näiteks alustades käivitamisest - vana kaanega tuli enne võtme keeramist paar korda gaasipedaali tallata ja samuti käivitumise hetkel gaasiga mängida. Nüüd aga keerad korraks võtit, mootor käivitub ilma ühegi probleemita, tõstab pöörded mõneks sekundiks kõrgemaks ja seejärel tagasi tühikäigule.

Linnas viiendaga vaikselt kulgedes võib rahulikult pedaali põhja litsuda ja masin hakkab kohe madala pöörde pealt mõnusalt ja ühtlaselt kiirendama. Ei mingit detoneerimist ega jõnksutamist.

Täna õhtul autot garaaži ära pannes hakkasin mõtlema, et kurat liiga hea sai see mootor.
Ei raatsigi enam uuesti näppima hakata :P
...
Noot :lol:

Postitatud: 27 Mai 2009 14:47
Postitas nuga
Mõned linnukesed jälle kirjas.
Streikiv roolivõimupump vahetatud korraliku vastu ja rooli saab nüüd taas ühe käega keerata. Musklitreenimiseks, tõsi, peab nüüd alternatiivseid võimalusi otsima :P Tänud jx'le :)
Samuti oli üks vana võlg pedaalid korralikult liikuma saada. Kunagi ammu kui ma pedaalid ära vahetasin, siis sai see asi veidi valesti kokku pandud ja pedaalide liikumine, eelkõige tagasijooks, oli kohati raskendatud. Seetõttu kippus pidur viimasel ajal teatud olukordades kergelt peale jääma.

Pisukese tagasilöögina avastasin, et siduri peasilinder on kergelt niiskeks tõmmanud :( Peab hakkama vahetusele mõtlema.

Postitatud: 31 Mai 2009 21:29
Postitas nuga
Seoses soojemate ilmade saabumisega otsustasin elektrilise jahutusventika teha tagasi kaheastmelise toimimise peale - nii nagu ta kunagi originaalis oli olnud. Selleks ostsin kaks uut temperatuurilülitit, üks rakendub 90 kraadi ja teine 98 juures. Panin katsetuseks ventika otse 90'se lüliti peale ja mis selgus - ventikas rakendus alles siis, kui temp. näidik oli juba kolmveerandi peal, puhus vaevalt minuti ja siis lülitus välja :? Ei ta kas on vigane lüliti saanud või on uba kuskil mujal...

Pilt
Pilt

Postitatud: 31 Mai 2009 23:49
Postitas Cardo
'Mina sobitasin vist 78c kui ei eksi, vaata mida kataloog pakub kõige madalamaks ja see panegi.

Postitatud: 01 Juun 2009 22:20
Postitas Toivoku
Cardo kirjutas:'Mina sobitasin vist 78c kui ei eksi, vaata mida kataloog pakub kõige madalamaks ja see panegi.
kust te neid andureid ostate?

Postitatud: 01 Juun 2009 22:33
Postitas Cardo
mina ostsin Fixusest

Postitatud: 01 Juun 2009 22:41
Postitas Toivoku
Cardo kirjutas:mina ostsin Fixusest
aga mis ta ka maksis?

Postitatud: 01 Juun 2009 22:45
Postitas mart154
Toivoku kirjutas:
Cardo kirjutas:mina ostsin Fixusest
aga mis ta ka maksis?
Lihtsalt uskumatu...
No helista ja küsi...

Postitatud: 02 Juun 2009 00:26
Postitas Cardo

Postitatud: 08 Juun 2009 20:55
Postitas nuga
nuga kirjutas:Pisukese tagasilöögina avastasin, et siduri peasilinder on kergelt niiskeks tõmmanud :( Peab hakkama vahetusele mõtlema.
Mõtlen mis ma mõtlen, aga seekord mõtles auto minu eest ja otsustas, et tema ei kavatse sidurdada enam.
Mõtlesin õhtul väikese tiiru teha, panin auto käima ja vaatasin, et pidurite hoiatustuli põleb. Kuna mul on klotsiandurid likvideeritud, siis ainus võimalus oli madal pidurivedeliku tase. No ja oligi loik auto all. Vedelik oli töösilindri kaudu jalga lasknud. Peasilinder ja töösilinder olid vist kokku leppinud, et neile aitab :P

Postitatud: 19 Nov 2009 18:25
Postitas meelis k
Viide: tänane Eesti Ekspressi lisa "Homme" :).

Postitatud: 19 Nov 2009 20:18
Postitas Ruut
meelis k kirjutas:Viide: tänane Eesti Ekspressi lisa "Homme":).
Lugesin ka seda artiklit. Nooh... jah, tekst oli kuidagi hüplik. Nagu oleks keegi ajahädas referaati kirjutanud :) Head killud olid, et 1602 nimetati Saksa tippautoks ja et 1600-2 tehti ka glamuurseid variante. Aga hea, et e21.ee sai promo.