BMW 320 Baur, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1590
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi » 19 Nov 2009 21:59


Kasutaja avatar
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2227
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz » 20 Nov 2009 10:22

Kui kuskil ajalehtedes/ajakirjades tuleb juttu klassikalistest BMW-dest ja E21-st on reeglina see sama Baur alati esindatud ja tähelepanu keskmes :D
Kui Bauri pole siis Nuga nime leiab alati artiklist :P

Aga minumeelest parim variant klassikaliste BMW-de esindamiseks kah(arvestades et Edition S pole veel päris valmis).
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 4,0 V8 1980
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW X5 3,0D 2007

Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 356
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 » 23 Nov 2009 10:49

Artiklis olid väga kenad pildid, ja mulle väga meeldib, et meedias ikka vanu autosid meeles peetakse!

Tundus, et natuke kiiruga oli võibolla asi jah kokku pandud, aga noh, asi seegi! Midagi väga häirivat polnud, pigem ikka rõõmu rohkem. ;)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 02 Juun 2010 21:54

Ilmselt ma satun nüüd tugevasse ebasoosingusse, aga ma olen enda peas valmis mõelnud, et ma tõstan selle auto vedrustuse kõrge(ma)ks. Lihtsalt tahaks, et ta oleks paremini kasutatav. Siledal teel on praegu väga hea sõita, aga tallinna tänavad ei kvalifitseeru kohe üldse. Lisaks tahaks suveautoga ka vahepeal mööda rööpassesõidetud pinnaseteed randa sõita.
Ühesõnaga tahaks rahulikult sõita, mitte pidevalt rooliga vehkida ja aukude vahel põigelda.
Võib-olla ma olen lihtsalt vanaks jäänud :lol:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask » 03 Juun 2010 15:36

nuga kirjutas:Ilmselt ma satun nüüd tugevasse ebasoosingusse, aga ma olen enda peas valmis mõelnud, et ma tõstan selle auto vedrustuse kõrge(ma)ks.
Mina pole kunagi aru saanud tänavaautode madaldamisest, see jäägu ikkagi võistlusautode tarbeks, kus see praktilist väärtust omab.
Seega olen Su mõttele kahe käega poolt :)


-= mask =-

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 10 Juun 2010 23:35

Vana arm ei roosteta.
Võtsin jälle oma solexi-kaalika ette :lol:
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 16 Juul 2010 15:39

BMW pakub solexi tihendikomplektina selliseid asju. Karpa alla käiv paks tihend on veel eraldi ostetud:
Pilt

Ebay'st leidsin hea hinnaga (kordi odavam kui ülal näidatud a-osa komplekt) remondikomplekti, kus on oluliselt rohkem vidinaid sees:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
einar
Postitusi: 89
Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar » 16 Juul 2010 20:39

Selle "solexi" karburaatori küljepeal on pierburgi markeering?


On tegemist ikka solexiga?
auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 20 Juul 2010 12:08

Ma täpselt tausta ei tea, aga ju siis tootsid mitu firmat täpselt sama asja. Mitte mingisugust vahet neil ei ole ja kuna suurem osa 4A1 karpadest on solexi tehtud, siis on selguse mõttes ikkagi parem rääkida solex 4A1 karpast.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 29 Juul 2010 11:53

Karpa teemal edasi rääkides, siis ma vaatasin seda jurakat ja mõtlesin, et kui klaaskuulist läbi lasta, siis jääks ta ilusam. Tean-tean, mõtetu pedereerimine tegelikult, aga eks igal lollil on oma lõbud :lol: Teine point sellel asjal on see, et tegelikult tahaks lõpuni aru saada, mismoodi see asi toimetab :)
Enne klaaskuuli proovisin küll karpa igatpidi kinni katta, et klaaskuuli sisse ei läheks, aga tegelikkuses leiab see ikkagi kuskilt tee karpa sisemusse ja pigem on mõtet panustada hilisemasse puhastamisse.

Siin mõned pritsitud detailid
Automaattoore korpus:
Pilt

See julla tõmbab teatud olukordades vaakumiga toorest maha:
Pilt

See annab külmalt lisaõhku:
Pilt

See klapp sulgeb mootori seisma jättes ujukikambri tuulutuse :lol:
Pilt

Korpus ise:
Pilt

Puhastatud düüsid:
Pilt

Ladusin karpat veidi kokku
Pilt

Aga galvaanikast sain natuke praaki kaa, tuleb ümber teha:
Pilt

Membraanklappide kohta mul puudub info, mismoodi neid võiks ilusaks saada :roll: Kuldne värv? :oops:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2227
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz » 29 Juul 2010 20:33

Kui see asi sama hästi töötab kui hea ta välja näeb siis on küll super :P
Millal lootus auto peale karpa saada?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 4,0 V8 1980
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW X5 3,0D 2007

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 29 Juul 2010 21:27

Hetkel on plaan septembris ikka auto välja ajada. Siis saab järgmise aasta detsembrini ülevaatuse teha :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 30 Aug 2010 22:28

Karpa nüüd komplekteeritud, homme üritan "vahele visata"

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Hai
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Aug 2009 23:12
Asukoht: Paide

Postitus Postitas Hai » 31 Aug 2010 16:50

See näeb välja nagu juudi jõulupuu. :D

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 03 Sept 2010 09:32

Eile, 2. septembri tormisel sügisõhtul avasin siis pidulikult kabriohooaja 8)

Uus karpa sai peale ja ega erilist mässamist sellega polnud. Kõik süsteemid olid juba eelnevalt eraldi läbi kontrollitud ja manuaali järgi reguleeritud. Ainukesena oli veidi pusimist kiirenduspumba hoovastikuga, mis sai esimese hooga veidi valesti kokku pandud.

Tegin ka õlivahetuse ära. Sisse läks liqui moly 10W40 super leichtlauf.

Muud asjad kõik toimetasid, seismisega midagi kopitama polnud läinud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 20 Okt 2010 13:24

Sügisgrilli ringsõidu ajal läks laadimine kaduma :?

Õnneks tarbib vana auto nii vähe voolu, et tuledega kokku hoides sai kenasti tallinnasse tagasi. Tõsi, sysiga pidin hommikul akud ära vahetama, et külm mootor käima saada.
Õigupoolest polegi enne nii külma ilmaga bauriga sõitnud:
Pilt
Pilt

Probleem lahenes juba samal õhtul. Õnneks aitas kõige lihtsam asi - panin teise pingeregulaatori koos harjadega peale. Vedas, et Raunzil oli see kohe laenata - aitähh 8)

Ostsin poest ka uue vuffli asenduseks, boschi tellimiseks oleks aega läinud. Ehk peab veidi aega vastu.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 04 Veebr 2011 22:15

Enne-pärast pildid lähevad alati hästi peale. Siin on siis bauri tagavararatas:
Pilt

... ja peale kerget kohendamist :D
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo » 05 Veebr 2011 10:35

sa oled ikka vastik inimene :lol:
+61438856151

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1626
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 05 Veebr 2011 11:07

Kas oled mõelnud neid tsingitud asju ka kroomida ?
Kahjuks see tsinkoksiid tuhmub kiiresti ja muutub aasta paariga päris väsinuks. Tehnilise lakiga katmine ehk oleks ka mõeldav, aga kahjuks see tavaline galvaaniline tsink on vaid mõne hetke endale ilus vaadata.
e28

Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 2941
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga » 05 Veebr 2011 11:18

Kroom jääks minu silmale liiga bling vast.
Galvaanikaga on nii, et kvaliteet kõigub väga tugevalt. Osad vidinad, mis ma 2005 aasta suvel külge keerasin on veel praegugi väga ilusad ega ilmuta mingeid ussitamise märke. Samas kohati on jah asjad juba alla aastaga koledaks läinud. Ma olen siiamaani seda taktikat kasutanud, et jupid mis püsivad ilusad, need jäävad külge ja mis koledaks lähevad, need asendan varudest leitutega või siis lasen uuesti tsinkida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline

Vasta