14. leht 15-st

Postitatud: 05 Veebr 2011 11:30
Postitas Cardo
Muidugit võid ju kollast kroomi lasta proovida mõnel detailil. Suuremad tükid mis ol lihtsamini vahetatavad ei ole eriti jah probleemi, aga just sellised karpa väikesed vidinad, mis samas ei ole eriti kallid ka kroomida ja on muidu tülikamad vahetada ja kasvõi puhastada võiks sellise projekti puhul olla mõtlemisaineks.

Postitatud: 05 Veebr 2011 19:28
Postitas Muhv
Cardo kirjutas:Kas oled mõelnud neid tsingitud asju ka kroomida ?
Kahjuks see tsinkoksiid tuhmub kiiresti ja muutub aasta paariga päris väsinuks. Tehnilise lakiga katmine ehk oleks ka mõeldav, aga kahjuks see tavaline galvaaniline tsink on vaid mõne hetke endale ilus vaadata.
Paadimootorite pealt olen õppinud, et värske asi on mõtekas kohe mõne konservantõliga üle lasta. Silikon õli on hea, aga mõni spets konservantasi on veel parem.

Postitatud: 05 Veebr 2011 22:54
Postitas karu
Asjadele tuleb ikka õige pinnakate peale panna, muidu pole nagu asjal mõtet. Originaal peab olema 8)

Postitatud: 12 Okt 2012 09:53
Postitas nuga
See auto on ka täitsa elus veel. Suurim sõit oli see hooaeg soome bmw klubi suvepäevade külastamine, lisaks veel hulganisti niisama linna vahel laiamist.
Tehnika pidas laitmatult vastu, ainus ootamatus oli soome sõidu eelõhtul rehvist avastatud kruvi. Aga kui selliseid asju ei juhtuks, siis oleks see väga imelik :lol:

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 12 Okt 2012 14:01
Postitas karlerik
Sa sõidad nagu uue (uute) autoga, polegi enam vaja teemat torkida sest kõik töötab nii nagu ette nähtud :D .
Varsti lubas lund, ise mõtlesin, et peaks tegema mõnest sellisest autost, mis tõenäoliselt kunagi enam lund ei näe ka mõne lumise pildi. Hetkel küll pidasin enda oma silmas aga proovi kah, katus maha ja läki-läkiga näitleja autosse. Klassikaliste autode kalender jääb muidu talvistest piltidest ilma :D

Postitatud: 15 Okt 2012 09:56
Postitas nuga
Mõte on huvitav, aga paraku on garaaži sissesõidutee ülesmäge ja isegi pisikese libedaga ei pruugi sealt enam pärast sisse saada.

Igatahes sai teema peakangelane pestud ning hoolitsetud ja talvekorterisse ära paigutatud. Seekord mitte tavapärasesse hoiugaraaži vaid niiöelda töögraraaži. Ehk saab niimoodi kevadeks midagi tehtud.
Nokitsemist oleks.

Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Mär 2013 13:19
Postitas nuga
Et siia teemasse mingigi märk maha saada, siis teatan uhkusega uue turvavööringi hankimisest :lol:
Vanad ei tõmmanud ennast korralikult tagasi. Eriti hull oli asi tagaistmel, kus turvavöö jääb mahakeeratud katuse vahele. Sinna tuleb täiendavalt veel mingid suunajad juurde leiutada. Minu autol neid kaasas polnud. Õnneks Priidu autol on, nii et saab sealt eeskuju võtta.
Pilt
Pilt

Postitatud: 18 Aug 2013 21:26
Postitas nuga
Kunagi ammu-ammu sai sildade värskendusega algust tehtud ja nüüd siis võib raporteerida, et enamik vidinaid on olemas. Puudu on vaid käsipiduriga seonduv.
Hetkel läksid alla uued tagumised vedrud ja amordid. Vedrudeks ostsin BMW originaal motorspordi vedrud esinduse kaudu. Kahjuks jäi enne-pärast kõrgus mõõtmata, nii et täpselt ei oska öelda kui palju auto kõrgus muutus. Aga lootsin, et läheb kõrgemaks :(
Läikivaid juppe:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Esimeste püstakutega on asi veel sutsu pooleli - rummud on endiselt liivapritsis.
Pilt

Tagasillatala sai külge jäigemad puksid - taaskord motorspordi riiulist:
Pilt

Postitatud: 19 Aug 2013 10:09
Postitas rean
Võrreldes e30 sillatala ehitusega , millel tuleb puksid välja pressida , siis poldiga küljest keeratav vers on ikka supper lahendus 8)
Jääme jälle heade vana-aja asjade juurde .

Postitatud: 20 Aug 2013 08:37
Postitas Arvo
Jah, E12/E24 tagasilla suured puksid on samuti polditavad, väga kiiresti ja mugavalt saab neid vahetada. Miinuseks on umbes 2x suurem hind kui pressitavatel.

Postitatud: 22 Aug 2013 08:46
Postitas nuga
Ei möödu vist ühtegi suve ilma et antud tema peakangelane ei üritaks mõnele praamile ronida. Seekord siis sai valitud vormsi suund :)

Pilt
Pilt

Postitatud: 30 Aug 2013 20:03
Postitas nuga
Mõned vidinapildid lisaks:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 27 Jaan 2016 22:32
Postitas 316i
Mis tänaseks saanud on? Auto on vägev

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 02 Apr 2016 12:48
Postitas nuga
Eilse naljapäeva puhul andsin oma panuse ja alustasin selle masinaga hooaega. Fikseerisin läbisõidu ja tankisin paaki värsket bensiini.
Pilt

Eelmise aasta lõpus sai enam-vähem valmis pikalt veninud sillaosa värskendus. Hetkel on vaja uuendada veel poolteljed ja differ, aga samas mingeid muresid nad hetkel ei põhjusta, lihtsalt visuaalselt oleks hea need asjad ära teha.
Proovin viimasest postitusest ka pildiseeriaga edasi minna.

Õhufiltrikorpus sai vahepeals värskenduskuuri:
Pilt

Pilt

Väliselt pole midagi muutunud :P
Pilt

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 12 Okt 2016 20:47
Postitas nuga
Kui keegi kunagi peaks tahtma käiguhoovastikku uuendada ja kasutada uusi esindusest ostetud detaile, siis võib tekkida pisikesi probleeme. Nimelt on uued parandatud disainiga. Ei oskagi öelda kas jutumärkides või mitte.
Uus vs vana:
Pilt

Ilmnes pisikene probleem:
Pilt

Probleemi lahendus:
Pilt

Pilt

Eelneval jutuks olnud poolteljed tegin ka uueks. Jube vastik ja tavotine töö on, aga tulemus jääb sümpaatne :lol:
Pilt

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 14 Okt 2016 07:33
Postitas Sander
Käigukasti hoova puksist rääkides,oli selline pikem puks ühe e36 318 is getarag 220 käigukasti küljes.
Ilmselt kannatab paremini küljesuunas painutamist.

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 12 Juun 2020 09:39
Postitas nuga
See kevad algas teisiti. Andsin kohe alguses esimese prioriteedi bauri tänavale toomisele.
Kuid enne tuli garaažis teha veidi viimistlustöid ja bemmid pidid õue kolima:
Pilt

Pilt
Ilmad olid heitlikud :D

Tehnilisest aspektist oli vaja külmkäivitus paremaks saada. Ta küll käivitus ilusasti kuid pöörded olid ebameeldivalt madalad - nii 500 kanti.
Kahtlustasin, et lisaõhuklapp ei avane piisavalt. Vanad bimetalli baasil asjad kipuvad väsima. Uue klapiga läks asi paremaks, aga siiski on vaja veel pisut peale keerata.
Pilt

Edasi käisin Speedsteris väiksel timmimisesssioonil ja seejärel ülevaatusele. Jumal tänatud, et tüv kehtib nüüd käimise järgi 1 aasta. Varasemalt sain ainult 6 kuud - juunist detsembrini.
Pilt

Heitgaasid olid korras:
Pilt

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 12 Juun 2020 09:46
Postitas Priit
Jah, õige! 323ga võid talvel ka sõita, Baur on õige suveauto. Ma viin ka Bauri järgmine nädal Speedsterisse.

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 12 Juun 2020 10:04
Postitas Arvo
Tundub, et need heitgaasi normid on nii eakatel masinatel väga lõdvad. Kuna E24l ka just tegin ÜV ära siis paber juhuslikult taskus - mul oli CH 200 ppm, muud näidud enamvähem samad. Samas mootor käib mul tühikäigul praegu üpris halvasti ja paar silindrit jätavad vahele (mootor väriseb korralikult), kinnises garaazis töötava mootoriga ei kannata igatahes üle minuti kuidagi olla, ilmnevad kerged lämbumisnähud :D Ma ei kujuta ette mis värvi ja lõhnaga see lubatu piiri lähedal olev väljaheide veel on :mrgreen:

Re: BMW 320 Baur, Nuga

Postitatud: 12 Juun 2020 10:22
Postitas nuga
Mingis seades aastal ca 2006 oli CH näit mul 2600. Ei mäleta, et sarimõrvareid sumpsist välja roninud oleks, aga tagasõitjatel ilmselt meeldiv polnud :mrgreen: