Tõnis 735i 1980a.
Tõnis 735i 1980a.
Juhtus nüüd selline asi et otsustasin hakata sihukese auto omanikuks . Kuna igapäevaliikuriks mõeldud ix on küllaltki väike, siis oli ammu juba väike plaan suurem auto endale igapäeva sõitude jaoks soetada. Muidugi oma osa on ka selles et hirmsasti tahaks haiga ringi sõita, muudkui aga ehita ja ehita aga sõita ikka veel ei saa. E21 ja e3 valmimisega läheb veel aega (nendel latt kõrge ja järeleandmisi ehituses teha ei saa). Seega siis sai selline otsus tehtud et tuleb omale üks seitsmekas igapäevaseks kruisimiseks muretseda.
Kuna Kustasel jäi just üks selline masin üle ja hinnas saime kaubale, siis saigi ära toodud. Nagu paljud teavad on see masin kurbade sündmuste kokkujuhtumise tõttu ilma paberiteta, seega oli kohe plaanis paberitega kere muretseda ja kogu tehnika ümber laduda. Kui juba tehnika ümbertõstmiseks läheb, siis avaneb meeldiv võimalus ka kohe doonorkere seisukorda parandada ning endale meeldivaimasse värvi värvida. Kindlasti tekib paljudel küsimus et milleks sellist jama vaja teha, on ju komplektseid ja paberitega masinaid ka saada. Asja mõte on selles et, esiteks saan oma autol kohe kere üle käia (ükskõik millise ma ostaks ikka asuks kohe uudishimust lammutama ja keevitama ), sellist värvi nagu tahan, saan tehnika ise külge laduda ja kõik strateegilised sõlmed üle vaadata ning korraliku võimsa mootori koos automaat kastiga. Autot niimoodi ehitama ei hakka nagu eelnevaid haisid, käin ainult kere strateegilised kohad üle, annan esteetilise välimuse ja viin tehniliselt heasse seisukorda.
Nüüd siis doonorkerest (millel on paberid). Põhimõtteliselt on see juba olemas, omanikuga käed löödud ning ootab koju sõidutamist. Kuna e23 alal olen suht võhik alles, siis mõned küsimused teadjamatele. Kas 735 ja 728 sillad on ühesugused, või on erinevusi? Mõlemad on sissepritsega mudelid, kui palju kattub elektrisüsteem, kas piisab ainult aju ja mootori peal oleva juhtmepuu vahetusest või peaksin terve elektri ringi viskama? Need on esialgsed küsimused, kindlasti tuleb neid töö käigus veel.
Kuna on saanud juba ühtteist autode juures uurida ja näppida siis selgunud mõned puuduolevad jubinad. Kui kellelgi on pakkuda tervet esiklaasi ja originaal kaugtulesid siis andku teada.
Kui niikaugele jõuan et reaalselt mõlemad kered kõrvuti ning laiali, siis hakkan vaikselt pilte ka tegema ja proovin siinset rahvast asjade käiguga kursis hoida. Muidugi pärast tuleb ARK onude poole pöörduda ning auto passis last värv ja mootori võimsus ära muuta. Loodame et sellega mingeid komplikatsioone ei teki .
Kuna Kustasel jäi just üks selline masin üle ja hinnas saime kaubale, siis saigi ära toodud. Nagu paljud teavad on see masin kurbade sündmuste kokkujuhtumise tõttu ilma paberiteta, seega oli kohe plaanis paberitega kere muretseda ja kogu tehnika ümber laduda. Kui juba tehnika ümbertõstmiseks läheb, siis avaneb meeldiv võimalus ka kohe doonorkere seisukorda parandada ning endale meeldivaimasse värvi värvida. Kindlasti tekib paljudel küsimus et milleks sellist jama vaja teha, on ju komplektseid ja paberitega masinaid ka saada. Asja mõte on selles et, esiteks saan oma autol kohe kere üle käia (ükskõik millise ma ostaks ikka asuks kohe uudishimust lammutama ja keevitama ), sellist värvi nagu tahan, saan tehnika ise külge laduda ja kõik strateegilised sõlmed üle vaadata ning korraliku võimsa mootori koos automaat kastiga. Autot niimoodi ehitama ei hakka nagu eelnevaid haisid, käin ainult kere strateegilised kohad üle, annan esteetilise välimuse ja viin tehniliselt heasse seisukorda.
Nüüd siis doonorkerest (millel on paberid). Põhimõtteliselt on see juba olemas, omanikuga käed löödud ning ootab koju sõidutamist. Kuna e23 alal olen suht võhik alles, siis mõned küsimused teadjamatele. Kas 735 ja 728 sillad on ühesugused, või on erinevusi? Mõlemad on sissepritsega mudelid, kui palju kattub elektrisüsteem, kas piisab ainult aju ja mootori peal oleva juhtmepuu vahetusest või peaksin terve elektri ringi viskama? Need on esialgsed küsimused, kindlasti tuleb neid töö käigus veel.
Kuna on saanud juba ühtteist autode juures uurida ja näppida siis selgunud mõned puuduolevad jubinad. Kui kellelgi on pakkuda tervet esiklaasi ja originaal kaugtulesid siis andku teada.
Kui niikaugele jõuan et reaalselt mõlemad kered kõrvuti ning laiali, siis hakkan vaikselt pilte ka tegema ja proovin siinset rahvast asjade käiguga kursis hoida. Muidugi pärast tuleb ARK onude poole pöörduda ning auto passis last värv ja mootori võimsus ära muuta. Loodame et sellega mingeid komplikatsioone ei teki .
Carclassic OÜ
Re: Tõnis 735i 1980a.
Sillad peaks olema samad (pidurikettad võivad 3,5 mudelil olla paksemad, näiteks 628 vs 635 on selline erinevus)tõnis kirjutas:Kuna e23 alal olen suht võhik alles, siis mõned küsimused teadjamatele. Kas 735 ja 728 sillad on ühesugused, või on erinevusi? Mõlemad on sissepritsega mudelid, kui palju kattub elektrisüsteem, kas piisab ainult aju ja mootori peal oleva juhtmepuu vahetusest või peaksin terve elektri ringi viskama?
Mootorielektris võib olla erinevusi sest 80 aastal sai 3,5 mootor motronic pritsejuhtimise, 2,8 oli aga edasi L-Jetronic.
Igapäevasõidukile jätaks mina kilovatid 2,8 omad, sellega säästad aastas kindlustuse arvelt päris palju. Sellega ei teki ka teh üv-l probleeme sest mootoreid väliselt oskab eristada vaid vilunud silm.Muidugi pärast tuleb ARK onude poole pöörduda ning auto passis last värv ja mootori võimsus ära muuta. Loodame et sellega mingeid komplikatsioone ei teki .
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Autol on jah peal L-Jetronic, esialgselt on auto 732i olnud, hiljem 3,5 vahele pandud. Selle mootori vahetusega passis on selline asi et kui pauku panen ja kindlustusse asi läheb, ning kahjuhindajad avastavad selle. Siis on jama kui palju, tegu kindlustuspettusega. Niikui kapotialla vaatad paistab 2,8 plokil küljepeal kiri 2,5/2,8 , mis siis kui ülevaataja loeb sealt 3,5 välja .
Carclassic OÜ
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Nüüd olen väikse probleemi ees, mõtlesin et ajan autole enne mootori maha võtmist korraks hääled ka sisse. Kuna enne mind oli autot natuke lammutatud ja aju ka maha võetud. OK, aju oskan tagasi panna, aga aju juhtmepundi seest tuleb enne pistikut üks üksik juhe välja, sellele ma enam, kohta ei leidnud . Nüüd siis vaja teada mis juhe see on, kuhu ta peab minema ja mis otstarbeks ta vajalik on? Kas on ehk selle juhtme taga nõrk säde? Kahjuks eriti palju ei ole selle aju värgiga kokku puutunud, niiet kes oskab see aidaku .
Carclassic OÜ
Mis värvikoodiga see juhe on ja kas see on sellest laiast pistikust eraldisesisev juhe?
Kui värve teaks saaks skeemilt järgi vaadata millega tegu.
Näiteks mul 325-l tolknes seal aju ümbruses mäletamist mööda 2 või 3 lahtist otsa ja kõik toimis, kui õieti mäletan olid need vist mingi mugavuslisavarustuse jaoks...
Kui värve teaks saaks skeemilt järgi vaadata millega tegu.
Näiteks mul 325-l tolknes seal aju ümbruses mäletamist mööda 2 või 3 lahtist otsa ja kõik toimis, kui õieti mäletan olid need vist mingi mugavuslisavarustuse jaoks...