BMW 520/3,5 1986 a.
panin värvimisega vähe puusse. nimelt autot ikka külmas ruumis teha ei saa, ajasin küll auto soojemasse garaasi, seisis teine seal 1 või nii ja ahjus tuli ka all, vedas et esimesest kohast värvi ei ostnud. sain küll vesialusel värvi aga sain tooni mida tahtsin, ja maksis teine 1230 eek, ja kutt ütles et lahustipaasil oleks kuskil 800 ja 900 vahel seega taheti 1000 eek tõmmata mind. kuna plekk ikkagi oli kül hakkas jooksma. 2 tunnipärast jauba hakkas asi toimima. seega homme vähe lihvin kust vaja ja panen veel kih peale. seega alla sai korralik kiht krunti siis happekrunt kiht ja kaks kihti värvi tuleb veel kiht ja siis veel kahekomponentne lakk. väike pildike asja juurde. pildil pole lakki ja veel märg, seega kuivab vähe heledamaks.
Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 19:28, muudetud 1 kord kokku.
Sa oled muidu varem ka ise autot värvinud?
Vesialuseline värv vist väga algajatele/garaazis värvijatele ei pidanud sobima. Värvimine pidi keerulisem olema kui lahusti baasil värvidega.
Seda enam, kui vesi seal värvis ära külmub
Amordipüstaku oleks võinud poltidest lahti lasta. Lihtsalt poldid jäävad värviseks ja tulemus oleks kestvam, kui amordikannul ka altpoolt rooste eemaldad.
Vesialuseline värv vist väga algajatele/garaazis värvijatele ei pidanud sobima. Värvimine pidi keerulisem olema kui lahusti baasil värvidega.
Seda enam, kui vesi seal värvis ära külmub
Amordipüstaku oleks võinud poltidest lahti lasta. Lihtsalt poldid jäävad värviseks ja tulemus oleks kestvam, kui amordikannul ka altpoolt rooste eemaldad.
e28 528iA '84
ikka värvinud küllaga, poldid on lahti lihtsalt otsa keeratud ja roostet on südanest urgitsetud pealt ja alt all on mingi 4 kihti värvi ja kaks kihti kivikaitset, peraks piisama küll. aga vesialusel värv jah hoopis teine, plekk peab ikka soe olema, jama tolles ka et alguses mõtlesin vääikse püssiga värvida et saab kiiremini otsa ja pigmet ei valgu nii põhja, segama peab ikka väga tihedalt, ja kuna püss ei tahtnud vähe paksemat värvi pritsida sai vähe lahjendatud ja kui tulemust ei andnud sai ikkagi suur püss võetud ja see andis ikka südamest, sellest ka hakkas vähe jooksma, nii et mitu apsu andsid korraliku jama. aga kõik on parandatav.
jah seda küll aga teema oligi et ei ole terves kuresaares seda tooni olemas imelik vist valetati aga sain ainult selle, oli ka lähedane toon sellele aga siis ikka teed kapoti lahti ja erinevus sees, värvisin veel ühe kihi peale ja jäi üsna oky. homme veel lakk peale, tuleb jah kahekomponentne lakk ja lahusti paasil. pühapäeval hakkan tegelema kokkupanekuga. ei kujuta ette kaua läheb. sain ka treialist kätte pronkspuksid käigukasti hoovastiku jaoks. nii et peaks saama ilma loksuta.
See pilt on Meelisele
nüüd siis auto garaasist kas päeva väljas. paigaldasin autole ka salalkuku. homme poest saan veel hulga kraami. eks neid pisiasju veel hulga selle mootori asjanduse juures aga pühapäev annab asjale selguse.
Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 19:29, muudetud 1 kord kokku.
sellisena jääb praegu auto liikuma, hetkel rohkemat ette ei võta enne kui soojemaks läheb. käisin ka poes ja ostsin toa nurka asju seisma, et stiimul ära ei kaoks. peab ära märkima, et kaua seisnud kaunike, kõik pildil olev poole odavamalt. seega oleks läinud üle 5 tuhande aga läks alla kolme. tuledest hea meel hella originaalid.
Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 19:30, muudetud 1 kord kokku.
Vahepeal on olnud päris pikk paus. nüüd siis sai lõpuks maale ja toonorilt vajalikud jupid võetud ja tööga uuesti peale hakatud. tagumised amordid olid nii läbi, et õlid kõik välja jooksnud. nüüd kus esiots sai peaaegu valmis tahaks tagaotsa ka ära teha, siis üks karp keevitada ja üle varju ei tahaks hüpata, aga jaanipäevaks tahaks värvitud autoga sõita. mõni pildike ka asja juurde.
Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 19:32, muudetud 1 kord kokku.