Head variandid kõik kolm. Kõige originaalilähedasem on vast kuldne. Ma tegin (st. lasin Tõnisel teha )oma 323'l kuldsed, kuigi nad said veidi liiga tumedad.meelis k kirjutas:Mis värvi värvida supportid?
Must, hõbedane, kuldne?
Tehasest nad vist kollakaspronkskuldset tooni?
BMW 528iA 1984 Meelis K
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Iga nädalavahetus mõllan tagasillapealse autopõhja rooste-eemaldusega, aga ühtki uut juppi ei ole saanud ikka külge panna. Suht kõrini juba
Lisaks piduritele-veermikule tuleb uusi juppe ka kütusesüsteemile ning summutile osta. Jube lugu.
Müüja küsis, et mis BMW see selline on, et nii kallid tolmukaitsmed.
Need ma mõtlesin kuu aega tagasi veel, et jätan vanad . Aga mida aeg edasi, seda nõmedam see mõte tundub. Eriti kui võrrelda uusi vanadega.
Lisaks piduritele-veermikule tuleb uusi juppe ka kütusesüsteemile ning summutile osta. Jube lugu.
Müüja küsis, et mis BMW see selline on, et nii kallid tolmukaitsmed.
Need ma mõtlesin kuu aega tagasi veel, et jätan vanad . Aga mida aeg edasi, seda nõmedam see mõte tundub. Eriti kui võrrelda uusi vanadega.
e28 528iA '84
Väga õige. Tolmukaitsmed millegi pärast tõesti jõhkralt kallid.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Ajasin sassi. Tolmukaitsmed on 70 eek/tk. Läbilõõgipuksid on 220 eek/tk.
Kilohind selle svammi kohta hea .
Forsist võttes umbes 50 eek hoidis kokku. Võtsin sealt, kuna jääb tee peale ning sealt saab ka igapäevasõidukile asju osta.
Aga kuulsin, et E34 omad pidid kallimad olema, seega nii võttes täitsa hea hind .
Kilohind selle svammi kohta hea .
Forsist võttes umbes 50 eek hoidis kokku. Võtsin sealt, kuna jääb tee peale ning sealt saab ka igapäevasõidukile asju osta.
Aga kuulsin, et E34 omad pidid kallimad olema, seega nii võttes täitsa hea hind .
e28 528iA '84
Ettevõtmine nimega "Tagumiste piduriklotside vahetus" liikus uuele tasandile. Mingi välkmõte tekkis, et peaks ikka paagi ka maha võtma. Ja jäin oma otsusega rahule. Nüüd saab paagi alt ja paagi enda ka ära korrastatud.
Täna õhtul proovisin paaki blingimaks muuta. 1/3 sain umbes harjatud ning leotasin Buvanoliga kokku. Ei julgenud liivapritsi viia, pärast on augud sees.
Kui praegu ei oleks kätt külge pannud, siis ilmselt väga pikka pidu poleks selle paagiga. Hetkel veel toruümbrus ühes tükis.
Põhi paagi kohal väga hull ei olegi. Aga vajab ka omajagu nokitsemist.
Ühesõnaga ei saanud see auto ei aprillis ega mais liiklema. Karta on, et ka mitte juunis . Väga ei kiirusta ka enam.
Täna õhtul proovisin paaki blingimaks muuta. 1/3 sain umbes harjatud ning leotasin Buvanoliga kokku. Ei julgenud liivapritsi viia, pärast on augud sees.
Kui praegu ei oleks kätt külge pannud, siis ilmselt väga pikka pidu poleks selle paagiga. Hetkel veel toruümbrus ühes tükis.
Põhi paagi kohal väga hull ei olegi. Aga vajab ka omajagu nokitsemist.
Ühesõnaga ei saanud see auto ei aprillis ega mais liiklema. Karta on, et ka mitte juunis . Väga ei kiirusta ka enam.
4 kuud kestev tagasillapealse põhja puhastus saab vast selle kuuga ühele poole .
Paak on enamvähem valmis. Kõigest üks trell sai otsa ja umbes miljon harjamisketast. Järgmine kord otsustaks vist pritsida ikkagi.
Vabandust, et selline tolmune:
Sellise asja ladusin ka kokku:
Vana süsteem:
Nii, et ikka üritan seda autot sõidukorda saada. Tahaks juba päikese kätte ajada, oleks rohkem ruumi ja valgust.
Küsimus selline: Kas kellelgi on kogemust E28 suusakotiga? Vaatasin, et minu autol on istmetagune tükk ühes tükis, mitte sellise kontuuriga nagu E30l. Kas suusakotiga variandil on teistmoodi? Salongipoolt ma ei saa piiluda, kuna pigimatitasin selle kõik ära.
Paak on enamvähem valmis. Kõigest üks trell sai otsa ja umbes miljon harjamisketast. Järgmine kord otsustaks vist pritsida ikkagi.
Vabandust, et selline tolmune:
Sellise asja ladusin ka kokku:
Vana süsteem:
Nii, et ikka üritan seda autot sõidukorda saada. Tahaks juba päikese kätte ajada, oleks rohkem ruumi ja valgust.
Küsimus selline: Kas kellelgi on kogemust E28 suusakotiga? Vaatasin, et minu autol on istmetagune tükk ühes tükis, mitte sellise kontuuriga nagu E30l. Kas suusakotiga variandil on teistmoodi? Salongipoolt ma ei saa piiluda, kuna pigimatitasin selle kõik ära.
e28 528iA '84
Väga kena värk, kui asi all siis vähemalt teada, et kestab. Kas harjasid trelliga ainult? See keerab trelli kiirelt tuksi, trellid eriti ei kannata külgsuunalist jõudu, nad mõeldud ikka otse peale vajutamiseks. Rellaka otsa harjaga saab töö väga kiirelt ja korralikult tehtud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Trelliga saab põhja all paremini ligi kui relakaga. Võib-olla sellepärast otsustasin trelli kasuks.
Ligipääsmatutes kohtades kasutasin ka liivapritsi. Aga see on mul selline mänguasi, et väga kaua aega läheb sellega. Täna tegin tagumise stabika puhtaks. Mõnus oli päikese käes talvemütsi ja jopega liivatolmus tegutseda.
Kõik haljaks harjatud detailid katsin buvanoliga ning siis harjasin uuesti. Siis happekrunt ja siis tugevam pinnavärv.
Uued detailid (amordid, summuti ja bensupumba kronsteinid, pidurikaitseplekid jne) värvisin ka tugevama värviga üle.
Veel üks pilt asjast mis hetkel komplekteerimisel:
Ligipääsmatutes kohtades kasutasin ka liivapritsi. Aga see on mul selline mänguasi, et väga kaua aega läheb sellega. Täna tegin tagumise stabika puhtaks. Mõnus oli päikese käes talvemütsi ja jopega liivatolmus tegutseda.
Kõik haljaks harjatud detailid katsin buvanoliga ning siis harjasin uuesti. Siis happekrunt ja siis tugevam pinnavärv.
Uued detailid (amordid, summuti ja bensupumba kronsteinid, pidurikaitseplekid jne) värvisin ka tugevama värviga üle.
Veel üks pilt asjast mis hetkel komplekteerimisel:
e28 528iA '84
tuleb see õnnetunne kohe meelde, kui oma tegin.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Käsipiduri klotsid ja trossid paigaldasin täna:
Leidsin albumist ka mingi kevadise pildi. Klotsid küll maha juba pudenenud, aga enam-vähem tunnetada annab:
S3,46, millele sai just uus õli sisse valatud:
TopeltWalker:
(Targad saavad kohe aru, et ma esimese korraga ladusin asja valesti kokku ).
Keskmised ühendusklambrid tahan ka nii panna, nagu peab. Hetkel U-kujuliste vitsade ja jämedama toruga kinni.
Tagantvaates ei jäänud ka päris nii, nagu tahaks (veidi liiga vasakul servas).
Täna toimus ka selle aasta esimene käivitamine .
Kahjuks sõita veel ei saa. Kuigi põllult vili juba niidetud.
Leidsin albumist ka mingi kevadise pildi. Klotsid küll maha juba pudenenud, aga enam-vähem tunnetada annab:
S3,46, millele sai just uus õli sisse valatud:
TopeltWalker:
(Targad saavad kohe aru, et ma esimese korraga ladusin asja valesti kokku ).
Keskmised ühendusklambrid tahan ka nii panna, nagu peab. Hetkel U-kujuliste vitsade ja jämedama toruga kinni.
Tagantvaates ei jäänud ka päris nii, nagu tahaks (veidi liiga vasakul servas).
Täna toimus ka selle aasta esimene käivitamine .
Kahjuks sõita veel ei saa. Kuigi põllult vili juba niidetud.
Kässari trossid panin ikka uued. Vanad on niikuinii välja veninud ja ei anna eriti ilmet uute klotsidega.
Õõtsa seest sain need arvatavasti välja mingi poldiga lüües. See silmusega ots peaks täpselt august läbi mahtuma. Võimalik, et roostet paksult ees ja ei tundu läbivat esmapilgul.
Minul isiklikult läks summutijooks maksma 4700 eek
(pütid EBK foorumis silma jäänud laoseisu kaup, tagapüti riputusklamber UM).
Muidu on vist Walker umbes 3000 eek/pütt.
UMis on summutid kokku ~9000 eek.
Riputusklambrid jne ~500 eek.
Igas poes 528-le summuteid enam ei müüda. Odava otsa tootevalikus see kaheraudne puudub.
Õõtsa seest sain need arvatavasti välja mingi poldiga lüües. See silmusega ots peaks täpselt august läbi mahtuma. Võimalik, et roostet paksult ees ja ei tundu läbivat esmapilgul.
Minul isiklikult läks summutijooks maksma 4700 eek
(pütid EBK foorumis silma jäänud laoseisu kaup, tagapüti riputusklamber UM).
Muidu on vist Walker umbes 3000 eek/pütt.
UMis on summutid kokku ~9000 eek.
Riputusklambrid jne ~500 eek.
Igas poes 528-le summuteid enam ei müüda. Odava otsa tootevalikus see kaheraudne puudub.
e28 528iA '84
Ma alguses plaanisin ka kasutatud asja aretada. Foorumist ühe ostsin ka, aga polnud ta midagi nii korralik nagu tahtsin saada.redline kirjutas:Kasutatud tagumist tervet pütti vist naljalt ei leiagi
Enda vana summutikomplekti võin 250 eek eest ära müüa, kellel päris tühjus auto all vaja millegagi asendada.
e28 528iA '84