BMW 525e 1986-Ebling
Eelarve peaks vast siis paika kui sa 100% kõik tööd ise ära teeksid. Ei räägi et sinu autol see eelarve nii tuleb aga muidu korralik taastamine, kus kõik sõlmed üle käiakse ja ära tehakse tähendab ca 100 tuhat eelarvet. Uus värv, auto tehniliselt korda tegemine ja sileda välimuse andmine saab ka 50 tuhandega korralikult tehtud. Eks muidugi võimalik ka alla selle aga arvan et nii 30 tuhandega võid arvestada umbes. Reaalne eelarve tuleb välja siis, kui juba auto valmis
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
... ja sellele 22 padrunile pääseb hästi ligi, kui ettevaatlikult pisikese kruvikeerajaga eemaldada rooli keskelt BMW-logo. Sobiv tööriist mutrikeeramiseks on nt rattarist.trevi kirjutas:Igaks juhuks mainin, et rool on reguleeritav "sisse-välja", mitte "üles-alla". Ja rooli mutter oli vist nr 22 padrun.Nimelt on roolisamba kõrguse süsteem täielikult kinni. Lükkan hoova alla ja mõtlen, et võiks nüüd nagu rooli alla lasta, saaks armatuuri kätte ilma kellasid lõhkumata, aga mitte midagi, täiesti statsionaarne.
1. Kuidas rooli lahti ühendatakse? ma jõllitasin teist tükkaega, aga kohale ei jõudnud suurt midagi. Rooli küljest võttes saaks ka armatuuri minema (lõpuks) vedada.
Sai siin seda teemat veidi loetud ja tegelikult ei tahaks kuidagi sellise hakkaja inimese plaane nurjata, aga jah siin on mõned agad.
Lihtsalt minul läks auto värvimine maksma 30k ja seda veel siis nii, et ise kiskusin kõik lahti ja hiljem ka kokku. Aga jah eks kindlasti on mehi kes teevad selle töö 10k-ga, kuid küsimus on kuidas see pärast jääb
Aga igaljuhul palju jõudu, ning nagu üteldakse on pealehakkamine juba pool võitu
Lihtsalt minul läks auto värvimine maksma 30k ja seda veel siis nii, et ise kiskusin kõik lahti ja hiljem ka kokku. Aga jah eks kindlasti on mehi kes teevad selle töö 10k-ga, kuid küsimus on kuidas see pärast jääb
Aga igaljuhul palju jõudu, ning nagu üteldakse on pealehakkamine juba pool võitu
No eelarve eelarveks. Mina näiteks plaanisin oma 323'le esialgu 35-50 keek
Ma arvan et antud eelarvega võib esialgu alustada küll. Eks ta lõhki läheb nii või naa, aga raha tuleb ju pidevalt juurde ja ehitamise rõõm on see kõige suurem rõõm
Edu!
P.S. Kui soovid piltide paigutamiseks e21.ee galeriid kasutada, siis anna PS'ga märku.
Ma arvan et antud eelarvega võib esialgu alustada küll. Eks ta lõhki läheb nii või naa, aga raha tuleb ju pidevalt juurde ja ehitamise rõõm on see kõige suurem rõõm
Edu!
P.S. Kui soovid piltide paigutamiseks e21.ee galeriid kasutada, siis anna PS'ga märku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
No nii, täna oli tore päev. Homme tuleb mulle külla üks vanematsorti asjatundja(ta on seda nime väärt) ning vaatab mu õnnetu masina üle. Eks siis homme kuuleb, mida mulle räägitakse. nii palju on igatahes selge, et mees on nõus mu masina ettevõtma. Ettvõtmise alla käivad siis keevitamine ja värvimine. Tehti ka mulle ettepanek kasutada metallikvärvi asemel matti, mõte mulle ei meeldi väga, aga hinna viib see alla igatahes...Vihjati ka, et mul isegi võimalus olla tööde teostamise juures ja abiks(!!! )
Täna siis sai välja lõpuks vana pragurilne armatuur ning pagasniku kiskusin niivõrd planguks kui andis(stange, tuled ja muu keevitamist segav s.h). Aga armatuuri kohapealt ma peaks küll mingid märksõnad üles kirjutama, tõsine brainfxxx minu jaoks. Ehk tuleb siia foorumisse tulevikus mõni algaja hull mulle seltsiks, saab teine siis näpunäiteid...
Pildid-
osa ventilatsioonist
tagumine uks, pooleldi maha kruvitud käetoega
juhiuks
kõrvalistuja uks
ja nüüd tänased kokkujooksmised:
1. mul on põhjamati esimene osa ventilatsioonidetailide all kinni. esimeselt pildilt on näha ühtse "kompleksi" esimest osa(mis seal tihendi otsas tilpneb), kuid teine(ja ka mootoripoolsem) on kinni.
Kes sellist asja varem lammutanud, öelge kas ma saan ka teise poole salongist kätte või mitte?(sest selle neetud teema all on mul põhjakate kinni)
2. Kuidas ukselt polstrid kätte saada? käetoes olevad kuuskant peaga mutrid keerasin lahti ning muud nähtava olevad kruvid samuti, kuid edasi on asi minu jaoks nutune. manuaalist jõllitasin pilte ja nägin, et ma pean tagumiste uste puhul aknatõstuki käepideme pealt ristkülikukujulise detaili maha võtma ja seal on edasine teema, aga kurat ma väänasin natuke neid plast ribasid ja kuidagi väga kindlalt jäid oma kohale.
mida ma võtan ette juhi- ja kõrvalistujaga, mõlemad on el.akendega?
3. kas esistange on koheselt poltidelt mahakeeratav? Vaatasin täna ka seda ning ei leidnud esimesehooga midagi, mis meenutaks stange kinnituspolte...
ärge nüüd väga naerma hakake, piisab väikesest kihistamisest, kuid mulle on masin liiga kallis, et seal jõuharjutusi teha
Muide sass85, ma mõtlesin selle ostu peale , aga otsus langes minu masina kasuks sel hetkel, kui ma ta käima panin Samas vaatab, mida see tark inimene asja kohta räägib/küsib
Täna siis sai välja lõpuks vana pragurilne armatuur ning pagasniku kiskusin niivõrd planguks kui andis(stange, tuled ja muu keevitamist segav s.h). Aga armatuuri kohapealt ma peaks küll mingid märksõnad üles kirjutama, tõsine brainfxxx minu jaoks. Ehk tuleb siia foorumisse tulevikus mõni algaja hull mulle seltsiks, saab teine siis näpunäiteid...
Pildid-
osa ventilatsioonist
tagumine uks, pooleldi maha kruvitud käetoega
juhiuks
kõrvalistuja uks
ja nüüd tänased kokkujooksmised:
1. mul on põhjamati esimene osa ventilatsioonidetailide all kinni. esimeselt pildilt on näha ühtse "kompleksi" esimest osa(mis seal tihendi otsas tilpneb), kuid teine(ja ka mootoripoolsem) on kinni.
Kes sellist asja varem lammutanud, öelge kas ma saan ka teise poole salongist kätte või mitte?(sest selle neetud teema all on mul põhjakate kinni)
2. Kuidas ukselt polstrid kätte saada? käetoes olevad kuuskant peaga mutrid keerasin lahti ning muud nähtava olevad kruvid samuti, kuid edasi on asi minu jaoks nutune. manuaalist jõllitasin pilte ja nägin, et ma pean tagumiste uste puhul aknatõstuki käepideme pealt ristkülikukujulise detaili maha võtma ja seal on edasine teema, aga kurat ma väänasin natuke neid plast ribasid ja kuidagi väga kindlalt jäid oma kohale.
mida ma võtan ette juhi- ja kõrvalistujaga, mõlemad on el.akendega?
3. kas esistange on koheselt poltidelt mahakeeratav? Vaatasin täna ka seda ning ei leidnud esimesehooga midagi, mis meenutaks stange kinnituspolte...
ärge nüüd väga naerma hakake, piisab väikesest kihistamisest, kuid mulle on masin liiga kallis, et seal jõuharjutusi teha
Muide sass85, ma mõtlesin selle ostu peale , aga otsus langes minu masina kasuks sel hetkel, kui ma ta käima panin Samas vaatab, mida see tark inimene asja kohta räägib/küsib
E28 525e, 1986
Polstrite eemaldamine on väga lihtne. Keerad käe pidemed maha, nagu pildilt näha seda sa oskad, tagumisel vist üks kruvi ja esimesetel 2 ja siis keerad natuke käepidet ja tömbad ja ongi käes. Akna vända saad kätte siis kui katte maha tömbad seal all on kruvi keerad lahti ja ongi käes. Ukse lingi ümbert see plastik liist tuleb ära tahapoole lükates. Ukse polster iseneset tuleb lissalt tömmates ära aga seda peab tundega tegema et tüüblid terveks jääks.
Esistange saad kätte siis kui paned padruni pika saba otsa ja keerad altpoolt poldid lahti neid peaks seal neli olema ja samuti nurgad pead lahti vötma tiiva seespoolt küljest, stange tuleb ära ette poole tömmates. Stange poltidele pääsed ligi esimeste puksiiri konksude juurest
Kui midagi segaseks jäi küsi julgelt.
Esistange saad kätte siis kui paned padruni pika saba otsa ja keerad altpoolt poldid lahti neid peaks seal neli olema ja samuti nurgad pead lahti vötma tiiva seespoolt küljest, stange tuleb ära ette poole tömmates. Stange poltidele pääsed ligi esimeste puksiiri konksude juurest
Kui midagi segaseks jäi küsi julgelt.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
olles mitu päeva eemal lugesin ka vähe. kasutatuid juppe kindlasi ei soovitaks, kuna päras vahetad sa neid veel korra kasuatud ja siis saab hing täis ja võtad sammud ja astud poe poole, et uued osta. mulle tehti väike jõulukink hinnasusana kuna ostsin hulgim juppe korraga, soovitan sama teha kui mingi eelarve juba olemas. ma enda oma teen ikka enne tehmilese poole korda ja siis värvimise juurde. nii tundub ikka mõtekam.
nii. uus aasta möödas ning tark onu käis sammuti külas. Tulemus on siis selline, et hommseks pean ma esistange koos kogu muu kupatusega, mis esiosa küljes on minema saatma, uksepolstrid minema ja auto vahetab garaaži. Selgus siis, et tarvis läheb uusi pori/küljetiibasid(eesmine, parem on veel ok, aga vasakpoolne täiesti ussitanud). Igatahes 3 või 4 jaanuaril viin ma auto keevitamisele. värvimise osas võtsin kompromissi- metallikvärviga väviparandused ning uued külge keevitatud detailid kerevärvi(näis muidugi, kui zebraks asi läheb). Kuna mu kokkulepe kereosas on väga soodne(näis, mis kvaliteeti ka sealt näeb) ning põhimured lahendatakse, tähendab see seda, et saab panna rõhku ehk tehnikale.
Seega sass85 ei saa ma paraku sind sinu projekti osas aidata
Seniks aga, tänud kõikidele õpetajatele. ma ei taha teadagi millist leksikoni oleks ma muidu pidanud seal raiskama
Väike küsimus.
1. Auto läheb mul käima ka siis(ega teki mingeid el. jamasid) kui ma jätan ventika, raadio, kellad ja muud tehnilised vidnad kinnitamata(s.h erinevad lisadega seotud regullnupud)? Midagi muud ma pole näppinud elektri poole pealt, süütelukku pole ma samuti näppinud.
Seega sass85 ei saa ma paraku sind sinu projekti osas aidata
Seniks aga, tänud kõikidele õpetajatele. ma ei taha teadagi millist leksikoni oleks ma muidu pidanud seal raiskama
Väike küsimus.
1. Auto läheb mul käima ka siis(ega teki mingeid el. jamasid) kui ma jätan ventika, raadio, kellad ja muud tehnilised vidnad kinnitamata(s.h erinevad lisadega seotud regullnupud)? Midagi muud ma pole näppinud elektri poole pealt, süütelukku pole ma samuti näppinud.
Viimati muutis Ebling, 01 Jaan 2009 19:48, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e, 1986
Tänase seisuga on mul masin saatmisvalmis. olemas uus uks ning kõik üleliigne jama on masinalt minema saadetud. Ahja, siinkohal soovige edu mu trellile, sest esistange maha võtmisel suutsin ma kaks polti pooleks keerata . Nii et neid kohti ootab ees puhtaks puurimine(mis on veel tehtav) ja keermestamine(mille osas mul pole mingit aimu).
Täna tehti mulle ka selgeks, et enne esitiibade saamist(ainukesed keredetailid, mis ootavad saabumist) mu autot tegema ei hakata. Kurat teab, mis tujud... ehk siis masin peab mul mingi 2 nädalat garaažis passima.
Küsimus. Te kõik räägite UM-ist. Ehk siis interneti kaudu sirivitav pood. Ainukesed kohad, mis ma suutsin lühendiga UM välja otsida olid seotud kas puidutööstusega või Miami ülikooliga.
Ehk mõni lahke inimene annab mulle UM-i aadressi või mõne kontakti.(?)
Täna tehti mulle ka selgeks, et enne esitiibade saamist(ainukesed keredetailid, mis ootavad saabumist) mu autot tegema ei hakata. Kurat teab, mis tujud... ehk siis masin peab mul mingi 2 nädalat garaažis passima.
Küsimus. Te kõik räägite UM-ist. Ehk siis interneti kaudu sirivitav pood. Ainukesed kohad, mis ma suutsin lühendiga UM välja otsida olid seotud kas puidutööstusega või Miami ülikooliga.
Ehk mõni lahke inimene annab mulle UM-i aadressi või mõne kontakti.(?)
E28 525e, 1986
www.bmw.ee on United Motorsi internetilehekülg.
Aga esitiivad maksavad seal 3105 eek/tk
Odavam on kuskilt otsida B-varuosa tiivad või kasutatud tiivad.
Aga esitiivad maksavad seal 3105 eek/tk
Odavam on kuskilt otsida B-varuosa tiivad või kasutatud tiivad.
e28 528iA '84
Tegelikult mul hetkel isegi ühed tiivad soolas, kuid ma otsin teisigi kohti, kust endale juppe hankida. Põhimõteliselt, kui keegi teab viidata mõnda suht pädevat kohta, mille kaudu tellida b-osasid siis ma võtaks seda kui sünnipäeva kinki (vihje, vihje )
tegelikult ootab mind veel ees möllamine käiguosa hoovastiku ning veermikuga, sellisel juhul pole mul kuigivõrd mõtet osta kasutatud juppe...
tegelikult ootab mind veel ees möllamine käiguosa hoovastiku ning veermikuga, sellisel juhul pole mul kuigivõrd mõtet osta kasutatud juppe...
E28 525e, 1986