BMW 525e 1986-Ebling
See valge aur vöib summarist tulla ka väsinud öhulugeja töttu, ehk siis vaheta ära öhulugeja ja vaata kas tossab edasi. Pöörete köikumine tühikäigul on ka üks sümptom öhulugeja puhul. Kui kaane tihend puruks siis üldiselt tuleb sumpsist tugevalt valget suitsu aga mitte vett jne. ja auto üldjuhul ka kipub keema minema.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Pöörete kõikumine tühikäigul võib tähendada väga erinevaid probleeme, tavaliselt tasub alustada vaakumvoolikute uurimisest.
Valge aur on arvatavasti kondents, eriti kui auto on kaua seisnud. Kui jahutusvedelik ei kao ning õliseks ei lähe, siis pole mõtet kaant torkida. Õhulugejaga ei saa see mitte seotud olla.
Valge aur on arvatavasti kondents, eriti kui auto on kaua seisnud. Kui jahutusvedelik ei kao ning õliseks ei lähe, siis pole mõtet kaant torkida. Õhulugejaga ei saa see mitte seotud olla.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Öhulugeja probleemid ón mul enda autol olnud. Köigepealt hakkab valget ajama, pöördeid köigutama. Mingist hetkest töuseb kütt kulu ja autol kaob jöud. Pöörete köikumine vöib muidugi ka vaakumvoolikutest tulla ehk siis saab lisaöhku. Kui tegu on kondentsiga siis aur mingil hetkel kaob ära kui mootorit möbned korrad soojaks on lastud.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Nii. Tegu oli õnneks kondents veega. Kallasin destilleeritud vett peale, märkisin taseme ning tegin autoga u. 5 km ringi, mis koosnes üsna kõrgetel pööretel sõitmisest. Veetase paisupaagis ei langenud, kontrollisin õli- see oli samuti endise viskoosuse ja värviga ning mingeid märke vee sisaldusest seal polnud. Samuti lõppes ka tossamine. Üks probleem vähem.
Sidur lahutab ka korralikult, tegin selle triki ära, mida Ruut soovitas. Et tänud siis Sulle siinkohal.
Igatahes olin ma suure rõõmuga kindlustusmakse juures mõtetega ning ajasin autot garaaži kui tabas mind uus probleem. Rooli vasakule pöörates peale 1 täisringi ei tahtnud enam rool väga keerata ning kapoti alt oli kosta nagu mingit urinat, rooli keerates urin suurenes. Ma arvan, et asi oli roolikarbis. Kontrollisin roolivõimu õli ning selle tase oli kenasti normis
Seejärel lasin autol mingi minut seista ühekoha peal ning pärast käivitamist ketrasin uuesti paremale vasakule, kuid probleemi polnud nagu ollagi
Ma ikka loodan, et saab auto enne lume tulekut liikuma Vaikselt hakkab üle viskama, et ühe mure lahendan, tekib teine kohe juurde
Sidur lahutab ka korralikult, tegin selle triki ära, mida Ruut soovitas. Et tänud siis Sulle siinkohal.
Igatahes olin ma suure rõõmuga kindlustusmakse juures mõtetega ning ajasin autot garaaži kui tabas mind uus probleem. Rooli vasakule pöörates peale 1 täisringi ei tahtnud enam rool väga keerata ning kapoti alt oli kosta nagu mingit urinat, rooli keerates urin suurenes. Ma arvan, et asi oli roolikarbis. Kontrollisin roolivõimu õli ning selle tase oli kenasti normis
Seejärel lasin autol mingi minut seista ühekoha peal ning pärast käivitamist ketrasin uuesti paremale vasakule, kuid probleemi polnud nagu ollagi
Ma ikka loodan, et saab auto enne lume tulekut liikuma Vaikselt hakkab üle viskama, et ühe mure lahendan, tekib teine kohe juurde
E28 525e, 1986