BMW 525e 1986-Ebling

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

See valge aur vöib summarist tulla ka väsinud öhulugeja töttu, ehk siis vaheta ära öhulugeja ja vaata kas tossab edasi. Pöörete köikumine tühikäigul on ka üks sümptom öhulugeja puhul. Kui kaane tihend puruks siis üldiselt tuleb sumpsist tugevalt valget suitsu aga mitte vett jne. ja auto üldjuhul ka kipub keema minema.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Pöörete kõikumine tühikäigul võib tähendada väga erinevaid probleeme, tavaliselt tasub alustada vaakumvoolikute uurimisest.

Valge aur on arvatavasti kondents, eriti kui auto on kaua seisnud. Kui jahutusvedelik ei kao ning õliseks ei lähe, siis pole mõtet kaant torkida. Õhulugejaga ei saa see mitte seotud olla.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Öhulugeja probleemid ón mul enda autol olnud. Köigepealt hakkab valget ajama, pöördeid köigutama. Mingist hetkest töuseb kütt kulu ja autol kaob jöud. Pöörete köikumine vöib muidugi ka vaakumvoolikutest tulla ehk siis saab lisaöhku. Kui tegu on kondentsiga siis aur mingil hetkel kaob ära kui mootorit möbned korrad soojaks on lastud.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Ebling
Postitusi: 97
Liitunud: 13 Dets 2008 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina-Tartu

Postitus Postitas Ebling »

Nii. Tegu oli õnneks kondents veega. Kallasin destilleeritud vett peale, märkisin taseme ning tegin autoga u. 5 km ringi, mis koosnes üsna kõrgetel pööretel sõitmisest. Veetase paisupaagis ei langenud, kontrollisin õli- see oli samuti endise viskoosuse ja värviga ning mingeid märke vee sisaldusest seal polnud. Samuti lõppes ka tossamine. Üks probleem vähem.
Sidur lahutab ka korralikult, tegin selle triki ära, mida Ruut soovitas. Et tänud siis Sulle siinkohal.

Igatahes olin ma suure rõõmuga kindlustusmakse juures mõtetega ning ajasin autot garaaži kui tabas mind uus probleem. Rooli vasakule pöörates peale 1 täisringi ei tahtnud enam rool väga keerata ning kapoti alt oli kosta nagu mingit urinat, rooli keerates urin suurenes. Ma arvan, et asi oli roolikarbis. Kontrollisin roolivõimu õli ning selle tase oli kenasti normis
Seejärel lasin autol mingi minut seista ühekoha peal ning pärast käivitamist ketrasin uuesti paremale vasakule, kuid probleemi polnud nagu ollagi

Ma ikka loodan, et saab auto enne lume tulekut liikuma :D Vaikselt hakkab üle viskama, et ühe mure lahendan, tekib teine kohe juurde :evil:
E28 525e, 1986
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

nii nende vanade asjadega ongi, kindlam on kohe järjest asju vahetada uute vastu ja seda mis remontimist kannatab korda teha. ega endal ka sama,et mis uus see on korras ja vanad asjad laguvad. jõudu sulle, ilus vaadata kuda asi edeneb
Vasta