4. leht 11-st

Postitatud: 26 Sept 2011 23:12
Postitas karlerik
Aega võttis ja asja kah ei saand.
Tegin täna testi, tõstsin laetud aku peale ja panin käima. Läks igasuguste probleemideta. Laadimispingeks sain 14,09V. See peaks olema ju OK või siis liiga kõrge? Kahtlused langesid aku korrasolekule kuigi särtsu ta ju keldripõrandal sisse võttis ja pidas seal ca. 7 päeva kuni tänase testpäevani. Äkki mootoripesu tegi kõik korda :) . Kas on võimalik akut koduse testriga kontrollida?
Paar pilti lõpetuseks- mina rahul kuigi see poe leotusvahend ei ole mingi ime asi, ikka hõõru ja nühi, et tulemust saada.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 27 Sept 2011 10:50
Postitas -Myyr-
14 vist oligi õige laadimis pinge.

Mootoripesu pealt.. olen mina teinud naftaga.. aga on olnud mingisuguse õhusurvega potsiku sees.. lasin peale..veitsa aega imbus.. ja peale seda õhuga üle.. jäi ka täitsa hea tulemus

Postitatud: 05 Okt 2011 08:48
Postitas karlerik
No nii probleem oli lihtsaimast lihtsam. Probleemi lahendamiseks aitas kaasa ka teise auto seismajäämine ja samadel põhjustel- seda aga ise korda tegema ei kipu.
7000 km tagasi vahetatud Hella "tablett" oli tänaseks kulunud. Tõestus kah....
Pilt
Uueks läks 14,5 laadimispingega "tablett". Autoga oma 600km juba läbitud ja töötab!
Proovida tahaks M-tech madaldusega e. -20mm autoga sõitu. Mida päev edasi seda suurem on igatsus pehmemaks kulgemiseks. See -35mm ajab aegajalt juhtme kokku. Aga see kõik jääb tuleviku plaanidesse, kui just keegi vahetust ei soovi pakkuda.

Postitatud: 21 Nov 2011 18:03
Postitas karlerik
Hooaeg sai läbi... Mootoritöö kuidagi veel halvenenud ja mõtlesin ennem pärsi külmasid lasta silindrite surved üle mõõta. Ehk jägub talvel aega tegeleda, kaua ma ainult porimatte ja armatuuri puhastan, teeks midagi asjalikku kah. Täne see siis toimus, juba hommikul -1 kraadiga suri auto korduvalt välja ja sinist suitsu oli parajalt. Lõpuks longates ta käima läks ja läks justkui heaks, viisin lapse lasteaeda ja siis remondikohta.
Sõit kulges nagu 4-5 aastat tagasi kui ta ostnud olin.
Tulemus:
Surved olid olemas 1-2-3-4-6. silindris. 5 silinder aga surnud, surve ümmargune 0. Nüüd andke tuld need kellel leiduks V8 moto- paneks selle vanakese liikuma!*
Ei tea, kas ma olengi 4 aastat 5 silindriga ringi vuranud???
Igasugune kõrvaline heli puudub. Saingi tegevust, muidugi sellisel juhul kui igaastase probleemi olen lahendanud e. garaaz. Üks versioon on olemas aga eks paista. Eelmine aasta kui otsisin garaazi, siis oli siit foorumist nii mõnigi nõus aitama aga finantsi puudusest need versioonid jäid ära.
Sai päris hea hooaja lõpp-

*nali, jään ikka tehase seadele

Postitatud: 21 Nov 2011 20:08
Postitas raunz
Eks selline üllatus on parajalt ebameeldiv aga positivse poole pealt vaadatuna on nüüd talvel tegevust ja põhjust mootoriga põhjalikumalt tegeleda :D

Postitatud: 22 Nov 2011 10:51
Postitas karlerik
Kusjuures mul on isegi hea meel, et see viga välja tuli. See mootori ebaühtlane töö juba ostmisest saati pinda käinud.
Kunagi tahaks äkki automaatkasti kah kuigi mu väikevennale ja tulevikus lastele(kõigest 16 aastat peab ootama :D ) meeldiks manuaal kindlasti rohkem. Peab asja vähe uurima kas sellisele aastakäigule üldse automaati tehti. Aga nüüd vist vaikus siin teemas kuniks näpud õliseks saab :twisted:

Postitatud: 25 Nov 2011 08:20
Postitas eix22
tehti ikka automaate ka, mul 2tk kogu kupatusega riiulis üle.

Postitatud: 08 Dets 2011 09:23
Postitas karlerik
Nüüd siis talvekad maha müüdud, auto garaazis ja näpud sügelesid millegi uue järele. Kapslite lukukorpused on olemas aga sisud läinud, ei teagi kuidas lahendada kapslite kinnitus aga eks midagi ikka leiutab. Need nüüd siis 16´7,5 laiad et30 keskava vist millimeeter suurem kui e30 aga seda veel peab proovima. Auguvalem 4x98. Olen leidnud juba ekstsentrilised poldid, offset tuleks vist kah paikka saada sest originaalis on offset 25. Välimuselt arvan, et lähevad üleni värvi alla, poleeritud serv kuidagi on liiga eputav, samas kui keegi sellistest velgedest poleeritud servaga versiooni näitaks, siis võin ümber mõelda.
Pilt
15´originaalid nüüd üle, kui keegi avaldab soovi neid omale saada, siis õiglase hinnaga olen nõus loobuma!

Postitatud: 08 Dets 2011 10:50
Postitas karlerik
Tekkis küsimusi ET kohapealt:
präegused 15´veljed on 7JX15 ET:24
Leidsin realOEM-i lehelt ka 16´velje andmed, mida muidugi ei ole vist originaalis olnudki(va. M3) 7 1/2JX16 ET:27

uued 16´veljed on 7 1/2JX16 ET:30, kas sellistele parameetritele on vaja üldes vaheflantse või saab ilma hakkama?

Postitatud: 08 Dets 2011 12:30
Postitas mart154
Kui sul on ees peenikesed (45mm) püstakud, ei ole kindlasti probleemi, aga 51mm püstakute puhul tasuks proovida, et velg vastu amorti käima ei hakkaks.

Postitatud: 08 Dets 2011 12:33
Postitas karlerik
Siis on positiivne uudis kuna mul peenikesed püstakud.

Postitatud: 12 Dets 2011 15:48
Postitas karlerik
Aeg niikaugel, et hakkasin mootorit lahti võtma. Ühtteist juba lahti kruvitud nagu väljalase, küünlajuhtmestik. Edasi aga olen segaduses, et mida kõike oleks vaja lahti saada, et pea maha saaks. Ei tahaks lahti võta asju, mida vaja ei ole.
Paar küsimust...
* Kas sisselase tuleb koos "kütusepriserdajatega" ära või peab nad ennem lahti võtma?
* Pilt koos seletustega...
Pilt

Teine mure on velgedega, hakkasin neid puhastama ja ega neil enam lakki peal pole vist aastakümneid olnud ja korrosioonilaigud peal. Kas neid on üldse võimalik välja saada, et siis randid puhastada ja lakkida, kärjeosa läheb kindlasti pritsi alla ja hiljem värv+lakk. Kas keegi on kursis ja on teinud sellist puhastustööd? Mul endal tundub, et käsitsi võibki neid rante nühkima jäädagi. Kartus on , et jääb ka ebaühtlane. Päris poleeritud pinda taga ei aja, pigem nagu Helar1 autol aga keskosa mitte kuldne.
Paar pilti kirjelduseks... See läikkiv ja triibuline on originaalpind ilma lakita.
Pilt

Proovisin puhastada:
Pilt

Postitatud: 12 Dets 2011 17:57
Postitas heigo
Veljed saab ilusti korda.
Kui tahad ideaalset pinda, siis vaja korralikku pinki ja töövahendeid.


Ära liivapritsi küll velgi saada.
Parem sooda/klaaskuul.
Lased veljed üleni puhtaks.
Siis vajadusel värvid/poleerid kuidas heaks arvad.

Postitatud: 12 Dets 2011 18:41
Postitas karlerik
Kas oskad mõnda klaaskuuli kontakti anda? Sellele SodaBlastBalitc-ul saatsin hinnapäringu.

Postitatud: 12 Dets 2011 22:56
Postitas -Myyr-
1.2 võid lahti võtta..

4. ei pea lahti võtma saad koos sisselaskega( võid ka jätta 1külge)

Postitatud: 13 Dets 2011 11:56
Postitas heigo
karlerik kirjutas:Kas oskad mõnda klaaskuuli kontakti anda? Sellele SodaBlastBalitc-ul saatsin hinnapäringu.
Uuri kautajalt "karu" tema tegeles ka velgede taastamisega.

Postitatud: 13 Jaan 2012 16:38
Postitas karlerik
Käisin soetatud velgi autole proovimas koos detsentriliste poltidega. Nüüd aga sai mu üks kahtlustest kinnitust, et poldid lühikesevõitu. 3 keeret haarab trumlist- kettast, kas seda on vähe? Ise arvan, et vähe. Inex, kust poldid soetasin arvas, et kui kõvasti kinni keerab, siis piisab. + veel esipiduri suport kriibib velge, flantsi ei saa panna sest siis pole polte(pikemaid detsentrilisi ei müüda). Nurkka veel ei viska aga ega palju puudu pole sest vaja ju tähtsamaidki asju teha, et hooaeaga jälle alustada.
Aidake! kas poldi augu sügavamaks puurimist võib kaaluda, saaks poldi haaret juurde?
Muidu on roolilatt lahti lastud ja varsti viin remonti.

Postitatud: 13 Jaan 2012 21:29
Postitas Ruut
karlerik kirjutas:3 keeret haarab trumlist- kettast, kas seda on vähe? Ise arvan, et vähe. Inex, kust poldid soetasin arvas, et kui kõvasti kinni keerab, siis piisab. + veel esipiduri suport kriibib velge
Keeret ei ole trumlis ega kettas vaid flantsis nende all. Aga see selleks. Võin öelda, et on vähe. Sõitsin ka mõni aeg e30-ga umbes samavõrra kinnitatud ratastega. Tabasalu kardirajal U-pöördes lahkus esimene ratas alt, viies kaasa esitiiva ja mõlkides juhiust. Kiirus oli väike, aga külgsuunalised jõud rattale küllalt suured.

Postitatud: 14 Jaan 2012 10:23
Postitas Piimanina
Ruut kirjutas: Võin öelda, et on vähe.
Ametlikult vist peaks olema 5 täis keeret.

Postitatud: 14 Jaan 2012 12:38
Postitas karlerik
Tegelikult oleks ikkagi vaja koonust velje sees sügavamaks no mõõtmiste järgi piisaks 3 mm. Detsentrilise poldi seib on ka ülevalt servast oluliselt laiema koonusega kui tavapoldil, niiet auk eriti õhukeseks ei lähe ja toetuspinda on piisavalt. Nüüüd tuleb esimeste suportite juures lahendus mõelda, küsimus on ca 2mm e. kas 3mm flants või velje sisepinda töödelda.