Lempsi 728-83
Tänan komplimendi eest Tõnis !
no jama ongi selles et ei tea mis põhjustas nii ruttu kohaltvõtu siduri lagunemise. sügisel remonditi (vahetati kettad ära) seal see sidur ära, sõita sain alla 2000km ja jäll pauk.
õlirõhk peaks normis olema, sest neljanda käiguga ei libisenud
võibolla ei anna "aju" esimese käigu sidurile piisavat rõhku ja seetõttu libiseb läbi?
või siis on mingi kala, et rõhk jääb peale kui kõrgem käik lülitub ja esimese käigu sidur jookseb kaasa ja seetõttu põletab kettad ära ???
(kolvi mansetid on vahetatud, seega viga ei saa ka seal olla)
kui nüüd "aju" ja rõhk korras oleksid kindlalt, siis teeksin sellise värgi et laseksin 6. ketta panna, et hõõrdepinda suurendada.
Vot sellised mõtted mul, kui kellegil on häid ideid, siis palun need välja käia!
no jama ongi selles et ei tea mis põhjustas nii ruttu kohaltvõtu siduri lagunemise. sügisel remonditi (vahetati kettad ära) seal see sidur ära, sõita sain alla 2000km ja jäll pauk.
õlirõhk peaks normis olema, sest neljanda käiguga ei libisenud
võibolla ei anna "aju" esimese käigu sidurile piisavat rõhku ja seetõttu libiseb läbi?
või siis on mingi kala, et rõhk jääb peale kui kõrgem käik lülitub ja esimese käigu sidur jookseb kaasa ja seetõttu põletab kettad ära ???
(kolvi mansetid on vahetatud, seega viga ei saa ka seal olla)
kui nüüd "aju" ja rõhk korras oleksid kindlalt, siis teeksin sellise värgi et laseksin 6. ketta panna, et hõõrdepinda suurendada.
Vot sellised mõtted mul, kui kellegil on häid ideid, siis palun need välja käia!
insenerihakatis
Väike link 4hp22 käigukasti "lollikindlaks" muutmise kohta: http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e23/7589164-1.html
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
seestpoolt ei saa ka nuppu ülesse? mul viiekal ühe tagumisega sama asi, suurema jõuga saab ikka nupu üles ja lukust lahti. teinekord tuleb aga niisama kesklukuga ka. võibolla on mootor väsinud või midagi ära nihkunud. igaljuhul ei näe muud lahendust kui polster maha ja uurida
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Nüüd siis auto juba kuuaega minu olnud.Auto on suht lahti kistud.Plaanis teha tehnika korda ja siis vaadata kas on mõtet kerele kapremont teha.Kesklukk toimib nüüd ideaalselt.viga oli suht pisike tuli aint üles leida.Keskluku juhtplokis oli üks relee otsad andnud.peale selle putitamist toimib kõik.Pisivigu on veel palju.Igatahes kevadeks plaan garaazist välja saada.Kahju et eriti juppe ei liigu e23el enam ntx salongi vaipa pole siis veel katuseluugi trossimehhanism süütelukk jne.
Amor
Amor
Nonii.. autol uus omanik Lahti kistud küll aga sõita oled ikka saanud?
Trossidest. 1 komplekt trosse läks kuu aega tagasi prügikasti Võimalik, et võib-olla jääb järgneva 1 kuu jooksul 1 komplekt trosse üle (kui auto kätte saan ja klaaskatuseluuki paigaldama hakkan).
Trossidest. 1 komplekt trosse läks kuu aega tagasi prügikasti Võimalik, et võib-olla jääb järgneva 1 kuu jooksul 1 komplekt trosse üle (kui auto kätte saan ja klaaskatuseluuki paigaldama hakkan).
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.