Lempsi 728-83

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Mu 750ia kast läheb ka homme nende Märjamaa meeste kätte, eks siis näeb kaua kast vastu peab :) .
Carclassic OÜ
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

no nii, kastil siis jälle kohaltvõtu sidur ära :cry:

arusaamatu kuidas nii ruttu saba andis :roll:


Kas keegi teab kuidas kastil õlirõhku kontrollida saab ja kas üldse saab ?
insenerihakatis
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Kasti rõhu kohta ei oska kahjuks midagi öelda, aga räägi kas selle vea likviderimine läheb garantii korras?
Aga muidu kui reedel enda auto järgi käisin, nägin sinu seitsmekat tõstukil rippumas, päris kenakene paistis teine :) .
Carclassic OÜ
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

Tänan komplimendi eest Tõnis !

no jama ongi selles et ei tea mis põhjustas nii ruttu kohaltvõtu siduri lagunemise. sügisel remonditi (vahetati kettad ära) seal see sidur ära, sõita sain alla 2000km ja jäll pauk.

õlirõhk peaks normis olema, sest neljanda käiguga ei libisenud

võibolla ei anna "aju" esimese käigu sidurile piisavat rõhku ja seetõttu libiseb läbi?

või siis on mingi kala, et rõhk jääb peale kui kõrgem käik lülitub ja esimese käigu sidur jookseb kaasa ja seetõttu põletab kettad ära ???

(kolvi mansetid on vahetatud, seega viga ei saa ka seal olla)

kui nüüd "aju" ja rõhk korras oleksid kindlalt, siis teeksin sellise värgi et laseksin 6. ketta panna, et hõõrdepinda suurendada.


Vot sellised mõtted mul, kui kellegil on häid ideid, siis palun need välja käia!

:wink:
insenerihakatis
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

Sain siis jälle liikvele 8)
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Kas tehti garantiikorras korda?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

nu enamvähem garantiikorras, väikese kopka maksin

aga lülitus N-i pealt D peale ei ole enam nii sujuv kuna 6 ketast nüüd siis :(
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Väike link 4hp22 käigukasti "lollikindlaks" muutmise kohta: http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e23/7589164-1.html
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

Nii, käigukast siiani vastu pidanud 8), aga nüüd pani auto keskluku süsteem pange. Nimelt ees paremal ja taga vasakul uksel ei avane enam lukud :( Ühesõnaga nupp on all ja üles tõsta ei saa, miski nagu hoiab kinni. Kas kellelgi on head ideed kuidas uksed lahti saada ?
insenerihakatis
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2557
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

seestpoolt ei saa ka nuppu ülesse? mul viiekal ühe tagumisega sama asi, suurema jõuga saab ikka nupu üles ja lukust lahti. teinekord tuleb aga niisama kesklukuga ka. võibolla on mootor väsinud või midagi ära nihkunud. igaljuhul ei näe muud lahendust kui polster maha ja uurida :wink:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

jama ongi selles, et ei saa ju polstrit kätte kui uks kinni ja olen sikutanud igatepidi nuppu, ei mingit tolku :(
insenerihakatis
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

otsi keegi, kellel samasugune masin ja tuvu ukse sisemusega. siis tekivad ehk ideed, kuidas lahti saada. vazrideril oli mitu e23 varuosadeks müüa. ehk saad temalt abi.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Kas sellest ei piisa kui sa nuppu ja hooba üheaegselt püüad tõmmata? Ehk aitab väikse jõuga kangutamine (enne kui otsustad läbi polstri minna).
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

jürto lugu küll, miski ei aita, peab hakkama polstrit lammutama :cry:
insenerihakatis
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

tere !

ega kellelgi juhuslikult ei ole vahepeal sellist uste kinni kiilumist ette tulnud ?
insenerihakatis
Amor

Postitus Postitas Amor »

Nüüd siis auto juba kuuaega minu olnud.Auto on suht lahti kistud.Plaanis teha tehnika korda ja siis vaadata kas on mõtet kerele kapremont teha.Kesklukk toimib nüüd ideaalselt.viga oli suht pisike tuli aint üles leida.Keskluku juhtplokis oli üks relee otsad andnud.peale selle putitamist toimib kõik.Pisivigu on veel palju.Igatahes kevadeks plaan garaazist välja saada.Kahju et eriti juppe ei liigu e23el enam ntx salongi vaipa pole siis veel katuseluugi trossimehhanism süütelukk jne.

Amor
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Nonii.. autol uus omanik :shock: Lahti kistud küll aga sõita oled ikka saanud? :)

Trossidest. 1 komplekt trosse läks kuu aega tagasi prügikasti :oops: Võimalik, et võib-olla jääb järgneva 1 kuu jooksul 1 komplekt trosse üle (kui auto kätte saan ja klaaskatuseluuki paigaldama hakkan).
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Amor

Postitus Postitas Amor »

Sõitsin paar päeva jah.Ega see saigi ostetud ideega, et kevadel saaks garaasist välja sõita korras masinaga.ja ainult nädalavahetustel!

Neid liigub linnapeal ikka vabsee vähe.
Vasta