Lempsi 728-83

Foorumiliikmete autod.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

no ikka juhtub, eile käisin ida-virumaal. sõitsin rahulikult rekka järel ja siis järsku rekka pidurdas, aga libe oli ja et mitte tagant sisse panna keerasin teeperve peale, aga seal oli mingi jurakas püsti mis sumpsi keevitusest lahti rebis :(

aga üldiselt sumps pehme seega oleks vaja uus panna.

ahjaa, üle 100 km ilma sumpsita on päris valus kõrvadele :)
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Valus muidugi. Aga sa mõtle: paljud saevad oma autol meelega sumbuti maha või võtavad sõelad välja. Siis pidi võimas hääl olema :!: Muidugi kui selline su akna tagant mööda sõidab või tänaval kõrvale seisma jääb siis käib närvidele küll :roll: Nojah õnnetusi juhtub ikka, ega siin pole muud kui vaja korda teha. Mis seal katki läks? Leegitorud jäid puutumata? Uuri seda linki mis eespool kirjas. Ehk on pakutavad asjad just sulle sobivad.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

mul on katki leegitoru ots, seal kus äärik on, tundub et sinna äärikute taha takerduski.

juba helistasin sinna, ta on pakkuda eestpoolt taha kolmas osa 1300eek hind, poes pidi olema 3000 !

homme ajan kanali peale ja võtan terve sumpa alt ära ja siis vaatab mis saab ! ehk annab veel gaasiga arstida :)
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Uued leegitorud poes kokku ca. 1000.- krooni maksavad. See hind mis selle uue poti eest küsitakse on päris soodne. Aga kui endal keevitus käepärast või mõni tuttav sellega tegeleb siis on hästi.

Mõnes kohas on nii, et ei taheta 500.- eest summutit keevitada võtta :shock: Kohtasin nimelt mõni aeg tagasi ühte laiska keevitajat. Sumpal oli 10 cm. pragu sees - muud mitte midagi häda. Pakkusin 500.- raha ja keevitagu lapp peale ning korras. Tema pakkus mulle hoopis uut tagumist pütti 4000.- krooniga. Tema nii väikse tööga ei viitsivat tegeleda, ostku ma parem uus. Aga ma ju läksin keevitaja juurde sumpat keevitama mitte ostma :( Selle lolli jutu peale läksin Järve autokauplusesse, ostsin montaazipastat, ehitusmaterjalide poest 2 vitsa ja tüki tugevamat plekki - kokku läks vist heal juhul... 200.- krooni. Nüüd sõidan teist aastat ja ei kurda.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

õnneks on mul keevitus kodus olemas, niiet tuleb tööle hakata ! a muide, viimane pott on mul kah vitsaga lapitud :)
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Siis on hästi kui keevitus omast käest. Aga jah... ise pidin selle... vitsatuuningu kasuks otsustama. Kuna 4000.- ühe püti eest on natuke liiga röögatu.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

Lembit kirjutas:mul on katki leegitoru ots, seal kus äärik on, tundub et sinna äärikute taha takerduski.

juba helistasin sinna, ta on pakkuda eestpoolt taha kolmas osa 1300eek hind, poes pidi olema 3000 !

homme ajan kanali peale ja võtan terve sumpa alt ära ja siis vaatab mis saab ! ehk annab veel gaasiga arstida :)
e28 kaks keskmist pytti koos vajalike klambrite a asjadega läheb kuskil 4k (walker)

ja leegikaid enam ei tehta vähemalt e28
...
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Seda küll ei tahaks uskuda, et e28-le leegitorusid ei saa. E28 ju väga laialt levinud masin. Sellele nii A kui ka B osad laias valikus saadaval. E23-ga on selline lugu, et paljude osade valmistust ei ole vabaks lastud. Sumbuti jupid on igatahes kõik saadaval. Hind on omaette teema :(
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

,
Viimati muutis Sander, 13 Mai 2019 21:47, muudetud 1 kord kokku.
...
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

no nii, sai siis sumps ära praetud.
hetkel finants kehv ja ei saanud uusi juppe osta aga talvel tuleb kindlasti osta, sest tundub, et pütid on tühjaks "põlenud"

tagumised piduriklotsid sai kah uued
insenerihakatis
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

nüüd siis taga uued pidurikettad ja kässariklotsid, mul pole veel ealeski nii head kässarit olnud 8)
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Kas lasid töökojas vahetada ja millises kui saladus pole?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

ikka ise tegin, tükk aega mässasin kuni ühtlaselt võtma sain kässari. bemaril ju mingi lahe süsteem, salongis kässarikangi küljes ju kah reguldamise võimalus :wink:

Nüüd ootan palgapäeva, et ka esimesed kettad vahetada 8)
insenerihakatis
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Lembit kirjutas: bemaril ju mingi lahe süsteem, salongis kässarikangi küljes ju kah reguldamise võimalus :wink:
Tegelikult salongist need kruvid on ette nähtud ainult trossi pingutamiseks. Regull käib ikka tagant klotside juurest sellest hambulisest rattakesest.
E24 635CSi | E10 2002
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

sorry, väljendasin ennast valesti, salongist jah pingutamine, ja reguleerimine ikka hammakast :oops:
insenerihakatis
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

no minu kannatuste jadal ei näi lõppu , eile lahkus jälle käigukast elust :(
täpselt sama jama mis sügisel :cry:

aga hämmingut tekiteb see, et ma sõitsin väga rahulikult, ja ühe foori tagant startidest oligi pees ???


mis jama see on, peale remonti olen u 2000 km sõitnud ???
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Ega seda enne ei tea kui kast lahti võetud. Sul peaks garantii kehtima, kui töökojas tegid? Las vaatavad üle. Mis seal kastis viimasel korral välja vahetati? Ja veel - kas õli oli ikka piisavalt sees?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

oli on normis ! helistasin töökotta, seal oldi ebaleval seisukohal, aga lõpuks ikka lubati vaadata mis viga on . vahetati esimene sidur.
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Mul vahetati omal ajal lisaks esimesele käigule ka teise käigu ketaste komplekt ära (kindluse mõttes). Kuigi jah - sai ka alguses 2 korda remonditud kuna... esimeses remondikohas olid suured jutupaunikud koos (vennad kes automaatkasti oma sõnul lapsest saadik remontinud ja seda ka kinnisilmi teha võivad...) Pärast esimest remonti läks kast 2 nädalaga (linnaliikluses). Otsisin teise koha. 9,5 aastat on ilusasti töötanud. Ei oska öelda mis sul seal viltu läks. Seal peab mitmeid asju jälgima, lihtsalt ketaste vahetamisest on vähe... õige õlirõhk näiteks... ja kasti allapanekul pidi veel mingi nipp olema (mida siis asjalikumad automaatkasti remontijad pidavat teadma/oskama jälgida...)
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

no mul ju tehti märjamaal see remont ja nende meeste kohta on ainult kiidusõnu ju olnud kuulda. tema väitis et kui korralikult sõita siis peaks 60-70tuhat minu kastiga vabalt veel vurada saama, aga eks veebruaris siis näeb, mis viga on
insenerihakatis
Vasta