Lempsi 728-83
no ikka juhtub, eile käisin ida-virumaal. sõitsin rahulikult rekka järel ja siis järsku rekka pidurdas, aga libe oli ja et mitte tagant sisse panna keerasin teeperve peale, aga seal oli mingi jurakas püsti mis sumpsi keevitusest lahti rebis
aga üldiselt sumps pehme seega oleks vaja uus panna.
ahjaa, üle 100 km ilma sumpsita on päris valus kõrvadele
aga üldiselt sumps pehme seega oleks vaja uus panna.
ahjaa, üle 100 km ilma sumpsita on päris valus kõrvadele
insenerihakatis
Valus muidugi. Aga sa mõtle: paljud saevad oma autol meelega sumbuti maha või võtavad sõelad välja. Siis pidi võimas hääl olema Muidugi kui selline su akna tagant mööda sõidab või tänaval kõrvale seisma jääb siis käib närvidele küll Nojah õnnetusi juhtub ikka, ega siin pole muud kui vaja korda teha. Mis seal katki läks? Leegitorud jäid puutumata? Uuri seda linki mis eespool kirjas. Ehk on pakutavad asjad just sulle sobivad.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
mul on katki leegitoru ots, seal kus äärik on, tundub et sinna äärikute taha takerduski.
juba helistasin sinna, ta on pakkuda eestpoolt taha kolmas osa 1300eek hind, poes pidi olema 3000 !
homme ajan kanali peale ja võtan terve sumpa alt ära ja siis vaatab mis saab ! ehk annab veel gaasiga arstida
juba helistasin sinna, ta on pakkuda eestpoolt taha kolmas osa 1300eek hind, poes pidi olema 3000 !
homme ajan kanali peale ja võtan terve sumpa alt ära ja siis vaatab mis saab ! ehk annab veel gaasiga arstida
insenerihakatis
Uued leegitorud poes kokku ca. 1000.- krooni maksavad. See hind mis selle uue poti eest küsitakse on päris soodne. Aga kui endal keevitus käepärast või mõni tuttav sellega tegeleb siis on hästi.
Mõnes kohas on nii, et ei taheta 500.- eest summutit keevitada võtta Kohtasin nimelt mõni aeg tagasi ühte laiska keevitajat. Sumpal oli 10 cm. pragu sees - muud mitte midagi häda. Pakkusin 500.- raha ja keevitagu lapp peale ning korras. Tema pakkus mulle hoopis uut tagumist pütti 4000.- krooniga. Tema nii väikse tööga ei viitsivat tegeleda, ostku ma parem uus. Aga ma ju läksin keevitaja juurde sumpat keevitama mitte ostma Selle lolli jutu peale läksin Järve autokauplusesse, ostsin montaazipastat, ehitusmaterjalide poest 2 vitsa ja tüki tugevamat plekki - kokku läks vist heal juhul... 200.- krooni. Nüüd sõidan teist aastat ja ei kurda.
Mõnes kohas on nii, et ei taheta 500.- eest summutit keevitada võtta Kohtasin nimelt mõni aeg tagasi ühte laiska keevitajat. Sumpal oli 10 cm. pragu sees - muud mitte midagi häda. Pakkusin 500.- raha ja keevitagu lapp peale ning korras. Tema pakkus mulle hoopis uut tagumist pütti 4000.- krooniga. Tema nii väikse tööga ei viitsivat tegeleda, ostku ma parem uus. Aga ma ju läksin keevitaja juurde sumpat keevitama mitte ostma Selle lolli jutu peale läksin Järve autokauplusesse, ostsin montaazipastat, ehitusmaterjalide poest 2 vitsa ja tüki tugevamat plekki - kokku läks vist heal juhul... 200.- krooni. Nüüd sõidan teist aastat ja ei kurda.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
e28 kaks keskmist pytti koos vajalike klambrite a asjadega läheb kuskil 4k (walker)Lembit kirjutas:mul on katki leegitoru ots, seal kus äärik on, tundub et sinna äärikute taha takerduski.
juba helistasin sinna, ta on pakkuda eestpoolt taha kolmas osa 1300eek hind, poes pidi olema 3000 !
homme ajan kanali peale ja võtan terve sumpa alt ära ja siis vaatab mis saab ! ehk annab veel gaasiga arstida
ja leegikaid enam ei tehta vähemalt e28
...
Seda küll ei tahaks uskuda, et e28-le leegitorusid ei saa. E28 ju väga laialt levinud masin. Sellele nii A kui ka B osad laias valikus saadaval. E23-ga on selline lugu, et paljude osade valmistust ei ole vabaks lastud. Sumbuti jupid on igatahes kõik saadaval. Hind on omaette teema
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Mul vahetati omal ajal lisaks esimesele käigule ka teise käigu ketaste komplekt ära (kindluse mõttes). Kuigi jah - sai ka alguses 2 korda remonditud kuna... esimeses remondikohas olid suured jutupaunikud koos (vennad kes automaatkasti oma sõnul lapsest saadik remontinud ja seda ka kinnisilmi teha võivad...) Pärast esimest remonti läks kast 2 nädalaga (linnaliikluses). Otsisin teise koha. 9,5 aastat on ilusasti töötanud. Ei oska öelda mis sul seal viltu läks. Seal peab mitmeid asju jälgima, lihtsalt ketaste vahetamisest on vähe... õige õlirõhk näiteks... ja kasti allapanekul pidi veel mingi nipp olema (mida siis asjalikumad automaatkasti remontijad pidavat teadma/oskama jälgida...)
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.